Forfatter Emne: Tysk kansler nam-nam.  (Læst 589 gange)

Offline Carlo (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    22.8%
  • Country: 00
  • Køn: Mand
  • Forkyndende og missionerende ateist og kommunist
    • Vis profil
Tysk kansler nam-nam.
« Dato: November 06, 2016, 06:44:30 am »
Det er tvivlsomt om Angela Merkel vil tage en periode mere som tysk Forbundskansler efter forbundsdagsvalget i 2017. Men Merkel og CDU er ved at køre hendes efterfølger i stilling. De har kig på formanden for CDU i Rheinland-Phalz, nemlig Julia Klöckner.

Man må da sige hun er nam-nam.

Dansknationalist: Send ham til det dejlige syriske fængsel hvor der er tortur.

Philip

• Gæst
Sv: Tysk kansler nam-nam.
« Svar #1 Dato: November 06, 2016, 08:07:00 am »
Det er tvivlsomt om Angela Merkel vil tage en periode mere som tysk Forbundskansler efter forbundsdagsvalget i 2017. Men Merkel og CDU er ved at køre hendes efterfølger i stilling. De har kig på formanden for CDU i Rheinland-Phalz, nemlig Julia Klöckner.

Man må da sige hun er nam-nam.

Det er hun.
Desværre er det brugt i partier der ikke kan trække vælgere med andet, bare de Thorning der kunne komme til uden noget at byde ind med andet end hun er køn.
Og tyskeren ser endnu bedre ud.

Offline Fynbokvinde

• Hyper medlem
  • Activity:
    0%
  • Køn: Kvinde
    • Vis profil
« Svar #2 Dato: November 06, 2016, 09:02:48 am »
citat af Philip: "Desværre er det brugt i partier der ikke kan trække vælgere med andet, bare de Thorning der kunne komme til uden noget at byde ind med andet end hun er køn.
Og tyskeren ser endnu bedre ud."

Nu synes jeg ret skal være ret. Det er jo ikke rigtigt det du skriver om Helle Thorning. Hun kom ikke frem kun pgr af sit udseendet uden at byde ind med noget. I sin tidlige ungdom interesserede hun sig for politik og blev uddannet i politik m.m.

Det er muligt du ikke bryder dig om hendes meninger og måde at fremlægge det på, men du kan ikke tillade at sige, hun kun kan byde ind med sit udseendet.

Tankevækkende som kønne kvinder altid skal kæmpe mere for at blive anderkendt i høje stillinger...

(Hermed har jeg ikke udtalt mig om hvorvidt jeg er tilhænger af hende, men ret skal være ret)

Philip

• Gæst
« Svar #3 Dato: November 06, 2016, 09:04:30 am »
citat af Philip: "Desværre er det brugt i partier der ikke kan trække vælgere med andet, bare de Thorning der kunne komme til uden noget at byde ind med andet end hun er køn.
Og tyskeren ser endnu bedre ud."

Nu synes jeg ret skal være ret. Det er jo ikke rigtigt det du skriver om Helle Thorning. Hun kom ikke frem kun pgr af sit udseendet uden at byde ind med noget. I sin tidlige ungdom interesserede hun sig for politik og blev uddannet i politik m.m.

Det er muligt du ikke bryder dig om hendes meninger og måde at fremlægge det på, men du kan ikke tillade at sige, hun kun kan byde ind med sit udseendet.

Tankevækkende som kønne kvinder altid skal kæmpe mere for at blive anderkendt i høje stillinger...

(Hermed har jeg ikke udtalt mig om hvorvidt jeg er tilhænger af hende, men ret skal være ret)

Hvad havde hun da at byde ind med?

Offline Fynbokvinde

• Hyper medlem
  • Activity:
    0%
  • Køn: Kvinde
    • Vis profil
« Svar #4 Dato: November 06, 2016, 09:37:25 am »
citat af Philip: "Hvad havde hun da at byde ind med?"

Hun er altså ikke død endnu.
Du kan da selv google hende og se  hele hendes karriereforløb.   

Offline Carlo (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    22.8%
    • Vis profil
« Svar #5 Dato: November 06, 2016, 09:48:36 am »

En meget smuk kvinde, hvis genialitet aldrig blev anderkendt er, Hedi Lamarr, der døde ludfattig i Hollywod.

Det amerikanske militær skulle bare have hørt på hende under WWII. Så havde hendes ide til styring af torpedoer, betydet en forskel for krigens forløb. Men det ville de ikke for hun var bare køn og derfor måtte hun også være dum. Hendes ideer blev taget op i starten af 90'erne og blev brugt til mobiltelefoni.

https://en.m.wikipedia.org/wiki/Hedy_Lamarr#

Offline Carlo (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    22.8%
    • Vis profil
« Svar #6 Dato: November 06, 2016, 09:57:17 am »
Det er hun.
Desværre er det brugt i partier der ikke kan trække vælgere med andet, bare de Thorning der kunne komme til uden noget at byde ind med andet end hun er køn.
Og tyskeren ser endnu bedre ud.

Julia Klöckner ser ud til at være Merkels højre hånd. Hun er ikke medlem af forbundsdagen, men kun i opposition i Rhenland-Phalz. Men jeg har hørt hende. Man kan naturligvis være politisk uenig med hende, men hun virker sagligt og rationel og særdeles begavet og vidende.

Pølseædernes tid som tyske forbundskanslere er forbi. Helmuth Kohl, uha. Der var Conrad Adenauer.

Når man hører ham i dag. Kors hvor var han dum - og grim. Eller hans efterfølger i kanslerembedet Ludwig Erhard. Et stort fedt fjæs oven på nogle lange tynde stankelben . Han var økonomiminister under hele det tyske Wirtschaftswunder. Klog og grim.

Eller Franz Josef Strauß. Ministerpræsident for Bayern og tysk forsvarsminister i en årrække.