Måneskin.Jeg har selv aftalt med min bror og søster, at de ikke skulle være venner med mig på Facebook, jeg har nogle venner, men det er familie, som er bekendt med at der er en der jagter mig og som også vil jagte dem for at skade mig, og det er ikke at lyve, at sige at jeg har fravalgt at havde venner på Facebook, jeg kunne have haft mange venner, hvis jeg ville.Hvor er mit tandhjul henne i dette her ?.Venlig Hilsen Poul Jørgensen
Philip.Jeg er 85% invalid efter 2 ulykker i 1985, men i perioder kan jeg næsten alt, jeg har gået og lavet den autocamper igennem de sidste 3-4-år, og uden at prale, så syntes jeg selv jeg er sluppet rigtigt godt fra det, der var så bare lige det, at da jeg efter at havde lagt motor i den, at da jeg så skulle prøve den, så kunne den ikke gå i 1`st gear, og da jeg fik skilt gearkassen ad, så manglede selve 1`st geartandhjulet, det er simpelthen pillet ud.Og anden gear er for højt til at starte i, den kan godt, men det er hård for koblingen også er der indsugningen?, der er en på nu fra en turbo-bil, jeg har ikke turbo på autocamperen, det skulle ikke være nødvendigt da jeg har lagt en 1,9-AUDI DL motor i, jeg har undersøgt det på synshallen, og det måtte jeg godt lægge i den, men indsugningen er for lille, den er jo bygget til et ladetryk på 0,85 bar, men ellers går det nu meget godt, kan jeg ikke finde det tandhjul, så bliver jeg nød til at lægge en 4-trins gearkasse i den.Venlig Hilsen Poul Jørgensen
Måneskin.Jeg har selv aftalt med min bror og søster, at de ikke skulle være venner med mig på Facebook, jeg har nogle venner, men det er familie, som er bekendt med at der er en der jagter mig og som også vil jagte dem for at skade mig, og det er ikke at lyve, at sige at jeg har fravalgt at havde venner på Facebook, jeg kunne have haft mange venner, hvis jeg ville.Hvor er mit tandhjul henne i dette her ?.Venlig Hilsen Poul Jørgensen Hvorfor lyver du igen , de slettede dig fordi du fortalte om alt , hvad der forgik i jeres familie , Hitler siger det dig noget.
Måneskin.Min "rigtige" Facebook profil, hentyder du til den falske profil der blev oprettet i/under mit navn eller hvad, den som blev brugt til at angribe mine venner fra, SYGT.KIK ind på SOL.DK lige nu, der er der 2 falske profiler der ligger og sviner mig til, jeg bliver udstillet som pædofil og alt muligt andet, SYGT, nu har GUBBI stoppet den falske person her på Din-debat, og straks angriber personen mig på SOL.DK, om det er "sjovt" ?, nej!, og hvad tror du der sker den dag jeg finder ud af hvem den person er ?, selvfølgeligt vil jeg overdrage det til politiet, personen er jo meget SYG og bør komme i en eller anden form for behandling.Poul Jørgensen
Du har fået af vide en gang at sele har været lovpligtig siden 1974, altså har du ikke kunne syne en bil uden i 1985.