Forfatter Emne: WV transporter.  (Læst 2041 gange)

Offline måneskin

• Hyper medlem
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
Sv: WV transporter.
« Svar #15 Dato: November 05, 2016, 06:20:51 pm »
Poul ,når du ikke får respons på dine indlæg , er alle idioter , jeg vil mere sige hvorfor du da lyver altid , der er jo ikke nogen der tror på dig , blodprøverne har jeg ikke fået svar på , hvad det så var for nogle glas de brugte.

Offline nobody (OP)

• Hyper medlem
  • Banned!
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
« Svar #16 Dato: November 05, 2016, 06:30:53 pm »
Er du evnesvag "måneskin".

Dette handler om et skide tandhjul og en indsugningsmanifold, ikke om hvordan DU har det, så drop alle dine dumme/ubegavet dumme angreb på mig.

Poul Jørgensen

Offline måneskin

• Hyper medlem
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
« Svar #17 Dato: November 05, 2016, 06:52:36 pm »
Sig mig engang hvad er det du går og  indtager , for om aften går det da helt galt for dig. Kaldmig hvad du vil , så lang tid det kommer fra dig er jeg bedøvende ligeglad   .

Offline DW 48 078

• Nyt medlem
  • *
  • Banned!
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
« Svar #18 Dato: November 05, 2016, 07:34:51 pm »
Sig mig engang hvad er det du går og  indtager , for om aften går det da helt galt for dig. Kaldmig hvad du vil , så lang tid det kommer fra dig er jeg bedøvende ligeglad   .

den bil som tyven kørte i, den havde begge plader på DW 48 078 , desværre var pladerne stjålet i København, så dem gad politiet ikke kikke efter, da jeg i sidste månedet fandt ud af hvor bilen/tyven var, så gad politiet ikke engang køre ud for at kikke efter, bilen blev Pga. jeg satte billeder op af den som efterlyst, så blev bilen "gemt" i Søllested og for Ca 3 uger siden blev den kørt til Rødbyhavn, hvilket jeg oplyste politiet om, men de gad ikke engang se på sagen, så hvad skal man gøre ?selvtægt ?, den sav var næsten NY, kun 3-3½-time havde jeg brugt den, og jeg har garantibevis og alt muligt andet på den, hvilket jeg har sendt kopier af til politiet og forsikringsselskabet, så alt er som det skal være, forsikringsselskabet ville så bare ikke erstatte saven, selv om at de fik billeder og video klip af tyven mens hun stjal min sav, for det var en "kvinde", det kan man tydeligt se på billederne og filmene/video-klippene plus bilen og Nr:pladen. Jeg er så blevet oplyst (af ham der skulle flytte bilen for 3 uger siden) at bilen er en tysk bil, en som der ikke er betalt afgift på, men det gad politiet ikke se på, selvom at jeg fortalte dem hvornår og hvor bilen blev flyttet hen og hvorfra, så hvad gør man så?.

me

• Gæst
« Svar #19 Dato: November 05, 2016, 07:40:33 pm »

Offline nobody (OP)

• Hyper medlem
  • Banned!
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
« Svar #20 Dato: November 06, 2016, 08:01:55 am »
Kan I ikke tage noget alvorligt ?, straks lægger "tørresnoren" et indlæg ind med en gammel PUCH trillet, også følger alle andre trop, en lægger et indlæg ind om DW 48 078, også er indlæget ødelagt.

Jeg skrev indlæget fordi jeg mangler et tandhjul og en indsugningsmanifold, i håb om at I måske kunne hjælpe mig, men nej, indlæget skulle ødelægges, jeg vil kalde det for chikane, i den periode jeg har været her på din-debat, er der 2 andre mulige bruger der har kikket forbi, de er begge flygtet Pga. jeres "varme" modtagelse, man skulle tro i vil havde din-debat for jer selv, en underlig form for en debat i føre, den er ret barnlig.

Poul Jørgensen

Philip

• Gæst
« Svar #21 Dato: November 06, 2016, 08:05:04 am »
Kan I ikke tage noget alvorligt ?, straks lægger "tørresnoren" et indlæg ind med en gammel PUCH trillet, også følger alle andre trop, en lægger et indlæg ind om DW 48 078, også er indlæget ødelagt.

Jeg skrev indlæget fordi jeg mangler et tandhjul og en indsugningsmanifold, i håb om at I måske kunne hjælpe mig, men nej, indlæget skulle ødelægges, jeg vil kalde det for chikane, i den periode jeg har været her på din-debat, er der 2 andre mulige bruger der har kikket forbi, de er begge flygtet Pga. jeres "varme" modtagelse, man skulle tro i vil havde din-debat for jer selv, en underlig form for en debat i føre, den er ret barnlig.

Poul Jørgensen

Jeg synes det er sært, at dem der fik dig til at oprette en profil her ikke engang gider hjælpe dig. Det er kønne venner du holder dig.

Offline nobody (OP)

• Hyper medlem
  • Banned!
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
« Svar #22 Dato: November 06, 2016, 08:12:23 am »
Philip.

Jeg vil give dig ret, men de gider ikke alt det plat, de prøver at holde en ordenlig debat i gang, og de bliver jo heller ikke angrebet på samme måde.

Venlig Hilsen Poul Jørgensen

Offline måneskin

• Hyper medlem
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
« Svar #23 Dato: November 06, 2016, 08:12:42 am »
Tørresnoren driller dig da kun , er det chikane. Han har en god humor , det kunne andre lære noget af .

Offline måneskin

• Hyper medlem
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
« Svar #24 Dato: November 06, 2016, 08:18:37 am »
Philip.

Jeg vil give dig ret, men de gider ikke alt det plat, de prøver at holde en ordenlig debat i gang, og de bliver jo heller ikke angrebet på samme måde.

Du holder jo ikke selv en ordenlig debat igang , vifår jo at vide vi er syge , evnesvage , idioter , er det debat. :shocked:

Philip

• Gæst
« Svar #25 Dato: November 06, 2016, 08:29:22 am »
Philip.

De kunne hjælpe dig over PB.
Du har en anden definition af angreb kan jeg se.
Du kan altid trykke på anmeld indlæg, hvis du mener det er overstregen.
Så rydder Gubbi op,som han gjorde fornyelig.

Smid din efterlysning ind på bilsiderne, at lægge den her giver tydeligvis ikke pote.

Og beskriv det du mangel noget bedre en din reservedel til en VW transporter/ Audi noget bedre.
« Senest Redigeret: November 06, 2016, 08:31:39 am af Philip »

Offline måneskin

• Hyper medlem
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
« Svar #26 Dato: November 06, 2016, 08:33:11 am »
Poul du kunne da også få hjælp af alle dine Facebook venner , syntes at læse at du havde over 1000 venner anmodning .

Offline nobody (OP)

• Hyper medlem
  • Banned!
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
« Svar #27 Dato: November 06, 2016, 08:34:36 am »
Måneskin.

Ja jo!, det er chikane, jeg står og skal bruge et tandhjul og en manifold, hvilket indlæget handlede om i bund og grund, der var ikke lagt op til "fis og ballade", det er en barnlig form for chikane at alt hvad jeg skriver, at der straks skal laves om på det.

Emnet handlede om en tandhjul og en manifold og ikke om en gammel puch trillet eller en tyv med stjålne Nr-plader, så hvorfor skulle det indlæg ødelægges, det er sgu da tarveligt, jeg kan ikke få et nyt tandhjul igennem WV, det er gået ud af produktion sidste år, så jeg prøvede at høre Jer om hjælp, meeen nej, fis og ballade var hvad jeg fik lige i nakken, ikke et eneste konkret svar kom der ud af det.

Offline nobody (OP)

• Hyper medlem
  • Banned!
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
« Svar #28 Dato: November 06, 2016, 08:37:46 am »
Måneskin.

jeg har fravalgt at havde "venner" på Facebook, fordi der imellem dem der vil være "venner" er den syge person som er ´"efter" mig, og som kun er ude på at få oplysninger som personen så kan misbruge, der er den person som oprettet de falske profiler her på din-debat i og under mit navn.

Offline måneskin

• Hyper medlem
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
« Svar #29 Dato: November 06, 2016, 08:39:23 am »
Der er jo ikke nogen der hjælper dig her , som Phillip skriver så gå dog ind på bilsiderne. Chikane min bare røv , du kan tydeligvis ikke tåle noget som helst .