Forfatter Emne: WV transporter.  (Læst 2036 gange)

Offline nobody (OP)

• Hyper medlem
  • Banned!
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
WV transporter.
« Dato: November 05, 2016, 07:17:22 am »
Købes.

Et 1`st gear, 37-tand til en 5-trinsgearkasse og en indsugningsmanifold med luftfilter til en AUDI 1,6 D.

Venlig Hilsen Poul Jørgensen

Offline Tørresnoren

• Hyper medlem
  • Activity:
    4.6%
  • Country: 00
    • Vis profil
Sv: WV transporter.
« Svar #1 Dato: November 05, 2016, 10:01:36 am »
Købes.

Et 1`st gear, 37-tand til en 5-trinsgearkasse og en indsugningsmanifold med luftfilter til en AUDI 1,6 D.

Venlig Hilsen Poul Jørgensen

- det bliver edderhyleme den hurtigste Trillet syd for Smålandsfarvandet...!

Min gamle kammesjuk, 'Halte-Preben' - han havde stor succes med at spænde et par udtjente løvblæsere på hver side af sådan et vilddyr..

- han blev målt til knapt 250 km/t ovre på Gedser Landevej...! - Det var KUN lige at 1448 kunne følge med..!

Man valgte senere at frafalde hastighedsbøden, men han blev dog frataget de to løvblæsere - og røg iøvrigt på tvungen Antabus i 8 måneder..! :alc:

'Det er aldrig for sent at leve lykkeligt til sine dages ende'...

Offline Trådløse-Anna

• Hyper medlem
  • Activity:
    0%
  • Country: dk
  • Køn: Kvinde
  • Tror på en fremtid uden de bl?s indblanding, :))
    • Vis profil
« Svar #2 Dato: November 05, 2016, 11:20:36 am »
 :girl_haha: hvor får du det fra hr Snor,?  :girl_smile:
<3 <3
Støttemedlem af brovte-banden, :)

Offline Tørresnoren

• Hyper medlem
  • Activity:
    4.6%
    • Vis profil
« Svar #3 Dato: November 05, 2016, 11:57:35 am »
:girl_haha: hvor får du det fra hr Snor,?  :girl_smile:

- så skal du bare høre når jeg fortæller historier til mine børnebørn...!  :d_book:

De to små græder som regel lidt i starten... - og de tre store bliver nok aldrig rigtigt til det, forældrene håbede...

Offline nobody (OP)

• Hyper medlem
  • Banned!
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
« Svar #4 Dato: November 05, 2016, 04:27:45 pm »
Ved GUD hvor er I barnlige, så TROR da helvedet at folk ikke tør komme ind på "din-debat", I skaber jer jo som nogle små forkælet pattebørn, hvilket "trådløse Anna og Tørresnoren" tydeligt har bevist, en folk små forkælet pattebørn.

Jeg fatter ikke at "Gubbi" tillader det, I skræmmer jo mulige nye bruger langt væk, det er sygt .

Poul Jørgensen

Offline Tørresnoren

• Hyper medlem
  • Activity:
    4.6%
    • Vis profil
« Svar #5 Dato: November 05, 2016, 04:49:09 pm »
I skræmmer jo mulige nye bruger langt væk, det er sygt .

- men DU havde heldigvis modet til at finde herind..!

Og godt for det..!  - Debatten har længe lidt under manglen på kapaciteter som dig...!

Hold ud, Poul..!

Anna og undertegnede melder os selv på Gubbi's kontor Mandag morgen!

- der vanker jo sikkert et par 'svedere', men bare rolig - den Trådløse og jeg skal nok hygge os ovre i skammekrogen...

:girl_sigh: :Laie_39:

Offline måneskin

• Hyper medlem
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
« Svar #6 Dato: November 05, 2016, 05:06:56 pm »
Ved GUD hvor er I barnlige, så TROR da helvedet at folk ikke tør komme ind på "din-debat", I skaber jer jo som nogle små forkælet pattebørn, hvilket "trådløse Anna og Tørresnoren" tydeligt har bevist, en folk små forkælet pattebørn.

Jeg fatter ikke at "Gubbi" tillader det, I skræmmer jo mulige nye bruger langt væk, det er sygt .

Poul Jørgensen
DDu skal vist ikke råbe højt her , tror du folk gider dit barnlige sprog , når du ikke får ret , og ja du kender mange der ikke tør at komme herind , pladder du lyver atter , det er sol om igen .  :shocked:

Offline nobody (OP)

• Hyper medlem
  • Banned!
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
« Svar #7 Dato: November 05, 2016, 05:21:55 pm »
Måneskin.

Jeg SØGER et tandhjul med 37 tænder til en 5-trnsgearkasse til en WV transporter BUS/autocamper, OG HVAD sker der ,,,,,,,,, KIK for helvedet, se hvor sindssygt jeg bliver angrebet, det er jo mere end almindeligt sygt, hvem ejer "din-debat", siden jeg ankom, der er der mindst 2 der har/er flygtet, efter de har fået DIN/jeres varme velkomst, og det er ikke engang lyv, du ved det, hvad "lever" din-debat" af, syge kommentar eller bruger der deltager i debatten, du tabte, din-debat lever af bruger der deltager i debatten, ikke af syge dumme kommentar som skræmmer alt og alle langt væk.

Poul Jørgensen

PS: Måneskin.

Du kunne ikke skaffe mig et tandhjul med 37 tænder, eller en indsugningsmanifold,  så hvorfor spiller du dum og blander dig i dette emne?.

Philip

• Gæst
« Svar #8 Dato: November 05, 2016, 05:29:40 pm »
Måneskin.

Jeg SØGER et tandhjul med 37 tænder til en 5-trnsgearkasse til en WV transporter BUS/autocamper, OG HVAD sker der ,,,,,,,,, KIK for helvedet, se hvor sindssygt jeg bliver angrebet, det er jo mere end almindeligt sygt, hvem ejer "din-debat", siden jeg ankom, der er der mindst 2 der har/er flygtet, efter de har fået DIN/jeres varme velkomst, og det er ikke engang lyv, du ved det, hvad "lever" din-debat" af, syge kommentar eller bruger der deltager i debatten, du tabte, din-debat lever af bruger der deltager i debatten, ikke af syge dumme kommentar som skræmmer alt og alle langt væk.

Poul Jørgensen

PS: Måneskin.

Du kunne ikke skaffe mig et tandhjul med 37 tænder, eller en indsugningmanifold,  så hvorfor spiller du dum og blander dig i dette emne?.

Nu skal der vist ikke meget til, før du føler dig angrebet.
Du er på en debat side, ikke Biltorvet.

me

• Gæst
« Svar #9 Dato: November 05, 2016, 05:32:56 pm »
din-debat lever af bruger der deltager i debatten, ikke af syge dumme kommentar som skræmmer alt og alle langt væk.

Hvorfor er du så her på DD?

Offline nobody (OP)

• Hyper medlem
  • Banned!
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
« Svar #10 Dato: November 05, 2016, 05:37:29 pm »
Et debatforum ?. Philip.

Er du syg?, dette er et slagtehus, kik ind og du bliver slaget, uanset hvad du skriver om hvad som helst, dette var et forsøg på at få et TANDHJUL med 37 TÆNDER til en 5 trins gearkasse og en indsugningsmanifold, det var ikke en krigs erklæring imod den hårde kærne her på din-debat, jeg mangler virkeligt det skide tandhjul og den indsugningsmanifold , og straks bliver jeg angrebet, det kan umuligt være rigtigt, så dumme kan brugerne på Din-debat umuligt være, eller kan de virkeligt være så dumme ?.

Poul Jørgensen 

Philip

• Gæst
« Svar #11 Dato: November 05, 2016, 05:43:56 pm »
Et debatforum ?. Philip.

Er du syg?, dette er et slagtehus, kik ind og du bliver slaget, uanset hvad du skriver om hvad som helst, dette var et forsøg på at få et TANDHJUL med 37 TÆNDER til en 5 trins gearkasse og en indsugningsmanifold, det var ikke en krigs erklæring imod den hårde kærne her på din-debat, jeg mangler virkeligt det skide tandhjul og den indsugningsmanifold , og straks bliver jeg angrebet, det kan umuligt være rigtigt, så dumme kan brugerne på Din-debat umuligt være, eller kan de virkeligt være så dumme ?.

Poul Jørgensen

Det lader til alle er syge i dit univers.
Hvis du mangler den reservedel, så bruger man nettet, ikke en debatside med en lille håndfuld brugere.
Du har så grim en tone, at jeg godt kan forstå folk ikke gider hjælpe dig.
« Senest Redigeret: November 05, 2016, 05:45:43 pm af Philip »

Offline måneskin

• Hyper medlem
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
« Svar #12 Dato: November 05, 2016, 05:44:21 pm »
Det ved du jo ikke om jeg kunne ,er du synsk eller hvad . Men lige om jeg gad at hjælpe dig , der er så noget helt andet. :huh:

Offline Tørresnoren

• Hyper medlem
  • Activity:
    4.6%
    • Vis profil
« Svar #13 Dato: November 05, 2016, 05:48:33 pm »

Jeg SØGER et tandhjul med 37 tænder til en 5-trnsgearkasse til en WV transporter BUS/autocamper

Der fremkommer ca. 296.000 hits hvis man Googler 'reservedele og stumper til biler'....

https://www.google.dk/?gws_rd=ssl#q=reservedele+og+stumper+til+biler+mekaniske+komponenter

Enhver idiot kan sgu da regne ud at denne DEBATside nok er det mest åndsvage sted at søge stumper til gamle biler...!!

- næh, for de af os som kender din taktik, Poul - så handler det jo slet ikke om det skide tandhjul...

Nej, det handler om at du røvkeder dig - og så var det jo meningen at nogen 'liiige' skulle reagere på din 'eftersøgning' - og sige:

'Neiiij, kan DU virkelig finde ud af at sætte den slags sammen så det virker'..!

- og skulle vi have de gamle historier - feks. om dengang du som 7-årig satte en Volvo B16-motor i din bedstefars kaffemølle...

Du ville få en kærkommen lejlighed for at fare i flint fordi ingen troede på dig - og fordi vi andre jo alle til hobe bare er en flok idioter som intet aner om hvor dygtig du er...

me

• Gæst
« Svar #14 Dato: November 05, 2016, 05:50:06 pm »
er du synsk eller hvad

Poul Jørgensen er synsk, han kunne jo se at jeg havde ondt i maven. :laugh4: