Forfatter Emne: Så har jeg håb alligevel  (Læst 542 gange)

Offline Carlo (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    25%
  • Country: 00
  • Køn: Mand
  • Forkyndende og missionerende ateist og kommunist
    • Vis profil
Så har jeg håb alligevel
« Dato: November 05, 2016, 04:36:41 am »
Danske kvinder er generelt dumme eller for fede. Eller de er ludere, hvor der bare er prisen der er forskellige. Ikke noget at score der. Men der er håb for mig alligevel. Den teknologisk udvikling kommer mig til hjælp.

https://www.inverse.com/article/23021-talking-sex-robots-for-sale-next-year?utm_source=facebook.com&utm_medium=on_site

Hvis de ikke er ludere, vil de helst have en gut med stor topmave og tynde stankelben, er halvskallet, og det hår der er tilbage er fedtet. Og tænderne skal helst være store og brune hestetænder - eller mangle en del - eller ligne en afbrændt negerlandsby når de lukker munden op. Og så skal han helst ikke kunne tale normalt, men mest formulere sig med grynt. Sådan er danske kvinders smag, at dømme efter hvad jeg kan se og erfare omkring mig.

Med sådan en robot, skulle jeg have en chance.

Dansknationalist: Send ham til det dejlige syriske fængsel hvor der er tortur.

Offline Debatsvinet

• Hyper medlem
  • Activity:
    5.4%
  • Country: dk
  • En´ oneliner kan sige mere end 1000 ord ...
    • Vis profil
Sv: Så har jeg håb alligevel
« Svar #1 Dato: November 05, 2016, 05:34:11 am »
Det er forhåbentligt en joke ?? ... :ermm:
Vågner, vågner Danske Helte, springer op og spænder bælte ...

Offline homofaber

• Hyper medlem
  • Activity:
    0.8%
    • Vis profil
« Svar #2 Dato: November 05, 2016, 04:57:40 pm »
Der hvor Carlo bor skal det nok passe. Her i Nordsjælland ser jeg dagligt danske kvinder køre rund på handicapscootere, som de sikkert har fået af kommunen, fordi de har fået dårlig ryg af at ligge for meget på sofaen. De lufter både hunde med den og henter deres ration af smøger og færdigretter til mikroovnen, som de spiser foran fjernsynet. Her i sommeren så jeg en dansk pige gå rundt i udtrådte sutsko i gågaden. Det ville være et perfekt match til den type, som Carlo beskriver.
Det er heldigt, at der er over hundrede alternativer til danske kvinder.
It is a common mistake to theorize before one has data. Insensibly one begins to twist facts to suit theories, instead of theories to suit facts.

Albert )ohansen

• Gæst
« Svar #3 Dato: November 08, 2016, 10:32:12 pm »
Carlo, gamle svend, find dig en lækker ung boy, som er med på det i stedet for den dukke. Jeg siger dig, to mænner der er dejlige sammen, så bliver det faktisk ej meget bedre!  :drool: :drool: :drool:

Kærlig hilsen Albert Johansen

Offline politisk ukorrekt

• Hyper medlem
  • Activity:
    11.4%
  • Selvfølgelig styrer aliens da verden.
    • Vis profil
« Svar #4 Dato: November 13, 2016, 11:47:53 pm »
Carlo, gamle svend, find dig en lækker ung boy, som er med på det i stedet for den dukke. Jeg siger dig, to mænner der er dejlige sammen, så bliver det faktisk ej meget bedre!  :drool: :drool: :drool:

Kærlig hilsen Albert Johansen

Ja, han skulle prøve ham der Gustav. Er det ikke lige hans type? :blum: :blum: :blum:
Sandheden er ilde hørt. Men sandheden er at Aliens allerede er her på jorden og infiltrerer alverdens regeringer. Take it or leave it. But it´s true.

Offline Carlo (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    25%
  • Forkyndende og missionerende ateist og kommunist
    • Vis profil
« Svar #5 Dato: December 06, 2016, 11:11:41 pm »
Det er heldigt, at der er over hundrede alternativer til danske kvinder.

Hvilke alternativer? Danske kvinder vil hellere have sådan nogen Peter Lundin-agtige typer. Dem om det.
Dansknationalist: Send ham til det dejlige syriske fængsel hvor der er tortur.

Offline politisk ukorrekt

• Hyper medlem
  • Activity:
    11.4%
  • Selvfølgelig styrer aliens da verden.
    • Vis profil
« Svar #6 Dato: December 06, 2016, 11:21:02 pm »
Tja, jeg forstår godt at hr. Albert har droppet damerne, hvis de er så dumme, at de hellere vil have Peter Lundin end en almindelig flinker fyr. Måske vi alle burde følge hr. Alberts eksempel og konvertere til den anden side...
Sandheden er ilde hørt. Men sandheden er at Aliens allerede er her på jorden og infiltrerer alverdens regeringer. Take it or leave it. But it´s true.