Forfatter Emne: Syrer efterlyst - familien fundet i fryseren  (Læst 3327 gange)

Offline nobody

• Hyper medlem
  • Banned!
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
Sv: Syrer efterlyst - familien fundet i fryseren
« Svar #15 Dato: November 02, 2016, 11:44:43 am »
Kære Trådløse-Anna.

På SOLen blev jeg i starten jagtet Pga. jeg ikke kunne stave, der blev gjort grin med mig, derfor skrev jeg dengang, at jeg mistede evnen til både at læse og skrive i trafikulykken, hvilket også er rigtigt, det var først da jeg fik mine 2 piger ned i sommeren 2001 at jeg tvang mig til igen at lære at læse og skrive igen, ellers kunne jeg jo ikke hjælpe mine piger med deres hjemme-arbejde fra skolen af.

Jeg fik uhyggeligt mange "venner" udenom selve debatten over PB, fra folk som også havde været med i en trafikulykke, og et gik igen hos dem alle, de kunne ikke skrive og læse mere, de var totalt ordblinde, så det er åbenbart noget af det første det smutter når man kommer tilskade på den måde, men de turde ikke skrive på selve debatten, de var bange for at blive gjort til grin, på samme måde som jeg blev det.

Det kunne jeg godt forstå, men jeg forstod dem udmærket godt, det var/er ikke sjovt at blive gjort til grin for noget man ikke selv kan gøre for, de var meget glade for at jeg turde stå frem, selvom at jeg blev gjort til grin, og at jeg forsatte min kamp, og at jeg havde overskud til også at hjælpe dem, desværre fik de ikke min rigtige Mail: adresse, de havde kun "pouljoergensen@sol.dk" og den lukkede SOLen jo i og med at de bannede mig.

Tit må jeg vælge andre ord i en sætning end det der burde stå der, fordi det ord jeg skal bruge, at det kan jeg ikke stave til, ikke engang så meget at stavekontrollen kan hjælpe mig, og mange af dem jeg skrev sammen med, de kunne umuligt få hjælp af stavekontrollen, så dårligt stavede de, mange gange måtte jeg gætte mig til hvad de skrev, mange gange fik de mit Tlf: nummer så de kunne ringe, så havde de en chance for at gøre sig forståelige.

Folk der har været ude for F.eks en trafikulykke er tit meget bange for at fremtræde som et "fjols", fordi, de før ulykken kunne alt selv, og pludseligt er de hjælpeløse og har brug for hjælp, og de er bange for at blive gjort til grin, de har i mange tilfælde gået i flere år uden nogen form for hjælp, de har i flere tilfælde mistet alt, hus, bil og familie Pga. de har virket sure over at de pludseligt har følt sig værdiløse og uden at kunne at kunne klare noget så "simpelt" som at kunne forstå et brev, også magter de ikke også at blive gjort til grin.

Men jeg tror man skal havde prøvet det inden man forstår det, hvilket jeg ikke vil ønske selv ikke for min største "fjende", så ond er jeg heller ikke.

Venlig Hilsen Poul Jørgensen

Sharia

• Gæst
Du glæder dig over tørklædefri kvindes død?
« Svar #16 Dato: November 02, 2016, 12:41:48 pm »
Poul, problemet var nok at du ikke var national nok og huske at stave Danmark og Dannebrog med STORT ellers er du no go i visse kredse her,

anti, det er vist blevet meget almindeligt at nogle tråde ender ude i sandet jeg bryder mig heller ikke om det men der er lissom ikke mere at komme efter her i denne tråd,

Selvfølgelig meget beklageligt med moren og hendes børn men jeg har fornemmelsen at denne historie faldt som appelsinen i turbanen for jer nationale om man så må sige
derfor bliver i ved med at bore i det som om i ville sige:: `Der kan i bare se allesammen, muslimerne er stenaldermennesker der IKKE kan og VIL begå sig i det Danske samfund´ - færdig prut finale,  :girl_sad:

Kvinden, så smuk med kønne børn skulle aflives, da hun ikke har en skid at sige i muslimske kredse.

???

Havde hun lånt din BURKA, levede hun og ungerne idag?

Manden er nok idag i Syrien og bekæmpe de vantroende, ligesom 5. kolonne af i dag.

Skam dig?

Anklageren

• Gæst
Sv: Du glæder dig over tørklædefri kvindes død?
« Svar #17 Dato: November 02, 2016, 12:49:13 pm »
Poul, problemet var nok at du ikke var national nok og huske at stave Danmark og Dannebrog med STORT ellers er du no go i visse kredse her,

anti, det er vist blevet meget almindeligt at nogle tråde ender ude i sandet jeg bryder mig heller ikke om det men der er lissom ikke mere at komme efter her i denne tråd,

Selvfølgelig meget beklageligt med moren og hendes børn men jeg har fornemmelsen at denne historie faldt som appelsinen i turbanen for jer nationale om man så må sige
derfor bliver i ved med at bore i det som om i ville sige:: `Der kan i bare se allesammen, muslimerne er stenaldermennesker der IKKE kan og VIL begå sig i det Danske samfund´ - færdig prut finale,  :girl_sad:

Kvinden, så smuk med kønne børn skulle aflives, da hun ikke har en skid at sige i muslimske kredse.

???

Manden er nok idag i Syrien og bekæmpe de vantroende, ligesom 5. kolonne af i dag.

Skam dig?

Gå ud og pas dine kameler.

Offline DerRudi (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    12%
  • Country: dk
  • Køn: Mand
  • Danmark - VÅGN OP!
    • Vis profil
« Svar #18 Dato: November 02, 2016, 02:18:20 pm »
Trådløse-Anna:
Citér
Der kan i bare se allesammen, muslimerne er stenaldermennesker der IKKE kan og VIL begå sig i det Danske samfund´ - færdig prut finale,  :girl_sad:

Tak fordi du skrev det for mig, så behøver jeg ikke selv at gøre det.  :sarcastic:
"Skulle voldtægt ikke være straffrit for samfundets vel?" (Blotteren, stalkeren, narkohandleren og butikstyven Carlo Klam på Din-debat.dk)

Offline Trådløse-Anna

• Hyper medlem
  • Activity:
    1.8%
  • Køn: Kvinde
  • Tror på en fremtid uden de bl?s indblanding, :))
    • Vis profil
Sv: Du glæder dig over tørklædefri kvindes død?
« Svar #19 Dato: November 02, 2016, 02:22:15 pm »

???

Skam dig?

Sharia, burka matcher meget dårligt med det kors jeg bærer om halsen, men havde jeg ejet en burka havde jeg med glæde lånt hende den hvis det kunne have afværget deres død, hvem ville ikke det? i næstekærlighedens navn,  :girl_smile:
<3 <3
Støttemedlem af brovte-banden, :)

Offline Trådløse-Anna

• Hyper medlem
  • Activity:
    1.8%
  • Tror på en fremtid uden de bl?s indblanding, :))
    • Vis profil
Ironi er en liidt sjov ting, ikk lille sømstøvle,? :)
« Svar #20 Dato: November 02, 2016, 02:26:41 pm »
Trådløse-Anna:
Citér
Der kan i bare se allesammen, muslimerne er stenaldermennesker der IKKE kan og VIL begå sig i det Danske samfund´ - færdig prut finale,  :girl_sad:

Tak fordi du skrev det for mig, så behøver jeg ikke selv at gøre det.  :sarcastic:

Bare sørgeligt du ikke fatter alt det øvrige jeg skrev,  :girl_blum:

Det er jo nemt at tage noget ud af kontekst og så få noget helt andet ud af det,
« Senest Redigeret: November 02, 2016, 02:32:21 pm af Trådløse-Anna »
<3 <3
Støttemedlem af brovte-banden, :)

Evalu

• Gæst
« Svar #21 Dato: November 02, 2016, 05:08:28 pm »
Han er formentlig i sikkerhed, hvor han er nu: Hamid Farid Mohammed tog en taxi til Flensborg fredag aften, og Syd- og Sønderjyllands Politi ved nu, at han fløj fra Hamburg til Istanbul lørdag morgen. (Læg mærke til, at ingen hindrede ham, selv om han var efterlyst internationalt!)

Ligene blev først fundet søndag aften, så manden kan ikke have været efterlyst lørdag morgen!

Du forventer vel ikke, at politier skal være clairvoyante?

Offline Lunavecchia

• Hyper medlem
  • Activity:
    4.2%
    • Vis profil
« Svar #22 Dato: November 02, 2016, 05:41:04 pm »
Han er formentlig i sikkerhed, hvor han er nu: Hamid Farid Mohammed tog en taxi til Flensborg fredag aften, og Syd- og Sønderjyllands Politi ved nu, at han fløj fra Hamburg til Istanbul lørdag morgen. (Læg mærke til, at ingen hindrede ham, selv om han var efterlyst internationalt!)

Ligene blev først fundet søndag aften, så manden kan ikke have været efterlyst lørdag morgen!

Jyden har ovenikøbet fået to likes for den fadæse.
I'm a Troll

Offline El_Nino

• Hyper medlem
  • Activity:
    5.6%
  • Køn: Mand
  • Vejen skal altid være snorlige og fremad
    • Vis profil
« Svar #23 Dato: November 02, 2016, 05:59:34 pm »
Vil mene man skal se at få sorterer alle ALLE illigale immigranter her i landet, og så få disse ILLEGALE retur via deres både til hvor de kom fra.. :JC_PacMan: :JC_PapaBear:
Tænk altid én gang til over det, før du gør det!

Anklageren

• Gæst
« Svar #24 Dato: November 02, 2016, 06:00:40 pm »

Jyden har ovenikøbet fået to likes for den fadæse.

Der skal sørme ikke meget til  :tatice_03:

Niels Jyde

• Gæst
« Svar #25 Dato: November 02, 2016, 07:09:55 pm »
Evalu:
Citér

Jeg bøjer mig. Du har læst dine detektivbøger ordentligt.
Det var selvfølgelig en tanketorsk, jeg havde fanget mht. lørdag morgen. Måske fordi jeg sad og ærgrede mig og tænkte: Ja, nu går det lidt ligesom med ham, der forsøgte at slå Lars Hedegaard ihjel; så snart den slags rotter ved, at jorden brænder under deres fødder, kan de godt stikke deres grimme skællede haler mellem benene og finde Tyrkiet - og derefter nok de hjemlige sandstier.
Og så er de sikre, dansk politi kan aldrig nogensinde gøre noget. Og det ved dansk politi udmærket godt.

Men ellers, Evalu - så vil du vel gerne have nogle flere af Hamid Farid Mohammeds type til Danmark i den skinhellige "integrations" navn. Ikke?
« Senest Redigeret: November 02, 2016, 07:13:57 pm af Niels Jyde »

Offline homofaber

• Hyper medlem
  • Activity:
    34%
  • Country: 00
    • Vis profil
« Svar #26 Dato: November 02, 2016, 07:25:35 pm »
Der er ellers en del clairvoyante, der allerede har fundet motiv og det hele. Gid de samme personer brugte deres evner lige så godt, når det handler om svindel med økonomiske midler ...
Nå, men mor og to børn myrdet. Minder det ikke lidt om en sag fra 90'erne. Hvad var det nu, han hed ... Abdullah, Kazzim, Ali Baba ... Nej, Peter Lundin, sgu. Han var vist også en kort overgang "flygtning" i USA, hvor han kvalte sin mor og blev udvist. Han var vist også sort, men kun i venstre side af ansigtet.

Anklageren

• Gæst
« Svar #27 Dato: November 02, 2016, 08:26:01 pm »
Jeg bøjer mig. Du har læst dine detektivbøger ordentligt.
Det var selvfølgelig en tanketorsk, jeg havde fanget mht. lørdag morgen. Måske fordi jeg sad og ærgrede mig og tænkte: Ja, nu går det lidt ligesom med ham, der forsøgte at slå Lars Hedegaard ihjel; så snart den slags rotter ved, at jorden brænder under deres fødder, kan de godt stikke deres grimme skællede haler mellem benene og finde Tyrkiet - og derefter nok de hjemlige sandstier.
Og så er de sikre, dansk politi kan aldrig nogensinde gøre noget. Og det ved dansk politi udmærket godt.

Men ellers, Evalu - så vil du vel gerne have nogle flere af Hamid Farid Mohammeds type til Danmark i den skinhellige "integrations" navn. Ikke?

- og så tænkte du lige, at du ville digte en historie om at myndighederne ikke er effektive.

Ved du ikke, at ærlighed varer længst?

« Senest Redigeret: November 02, 2016, 08:43:49 pm af Anklageren »