Forfatter Emne: Ordet er frit om alt andet end Morten og Poul  (Læst 3922 gange)

Evalu

• Gæst
Sv: Ordet er frit om alt andet end Morten og Poul
« Svar #15 Dato: Oktober 30, 2016, 09:12:28 pm »
Jeg troede egentlig, at jeg kunne bidrage til tråden med dette billede fra TV2 af tilhyllede kvinder, der føres væk fra ruiner.
AHA - tænkte jeg - det må være muslimske kvinder, der har udført et terrorangreb.
Mon de tror, at den slags er Allahs vilje?

http://nyheder.tv2.dk/udland/2016-10-30-kraftigt-jordskaelv-ryster-det-centrale-italien-flere-bygninger-styrtet-sammen

Ved nærmere eftersyn viste det sig at være nonner, der hjælpes væk fra jordskælvsruiner i Italien.
Mon de tror, at den slags er Guds vilje?

bismarck

• Gæst
« Svar #16 Dato: Oktober 30, 2016, 09:48:18 pm »
Citér
Så hvis du har set en muslim springe uretmæssigt foran i kassekøen i Føtex, gå over vejen uden at benytte fodgængerovergangen,

Eller hvis en muslim leger med krudt...

http://ekstrabladet.dk/112/spraengstof-fundet-kristians-lejlighed-centrum-i-mystisk-politiaktion/6376407

Østjyllands Politi og Hærens Ammunitionsrydningstjeneste har dagen igennem arbejdet omkring en lejlighed i Aarhus Vest, hvor der er fundet sprængstof. En 24-årig mand er anholdt.

______

Somalier anholdt

I forbindelse med den opsigtsvækkende politiaktion er to opgange i lejlighedskomplekser i området blevet afspærret, mens beboere i området er blevet bedt om at holde sig fra de vinduer, der vender ned mod Peter Fabers Vej 37.

Citat slut

der sker noget hele tiden i rottereden

Tørresnoren

• Gæst
« Svar #17 Dato: Oktober 30, 2016, 09:48:50 pm »
'Ritter Sport'... - Det er faktisk den eneste form for sport jeg er god til..

Faktisk er jeg i så dårlig kondi, at jeg kan få sidestik af at vaske hår... :twitch:

- for et par uger siden var jeg inde ved min doktor - sån' for lige at få et såkaldt 'halvvejs-tjek'...

'Halvvejs?' - grinede Doktor Flombertsen.... - 'så sku' du sgu da være kommet for 20 år siden!'...

Faktisk var han ærlig og sagde: 'Du har ikke længe tilbage, Hr. Snor - sådan er det!'

'Jamen, er der slet intet du ka' gøre for mig?' - spurgte jeg..

- 'Nææh.... - ja, det vil sige.... - jeg ka' vel lige nå at lave dig et blødkogt æg'... :JC_thinking:

Offline Landboen

• Hyper medlem
  • Activity:
    0%
  • Country: 00
    • Vis profil
« Svar #18 Dato: Oktober 30, 2016, 10:16:29 pm »
Tre pakker Ritter Sport Mini lige ned i mavsen.  :LaieA_045:

HA .... jeg har 5 stk. Rittersport af de store i skuffen, lige til at guffe helt for mig selv :-)

Jeg har 3 stk Rittersport af de store liggende; men de er desværre et fejlkøb. Den med rom, rosiner og nødder er den eneste slags Rittersport, som vi ikke kan lide.

ØV, det er surt.
Jeg overtager dem gerne. Hvad skal de byttes med?
:-)

Offline lyjse

• Hyper medlem
  • Activity:
    3.4%
    • Vis profil
« Svar #19 Dato: Oktober 30, 2016, 10:28:08 pm »
Evalu .. kan du ikke se forskel på en nonne og en muslim ?

Evalu

• Gæst
« Svar #20 Dato: Oktober 30, 2016, 11:38:35 pm »

Jeg har 3 stk Rittersport af de store liggende; men de er desværre et fejlkøb. Den med rom, rosiner og nødder er den eneste slags Rittersport, som vi ikke kan lide.

ØV, det er surt.
Jeg overtager dem gerne. Hvad skal de byttes med?
:-)

Jeg tror ikke, at jeg bør bytte.

At have 3 plader chokolade liggende, som jeg ikke vil spise, giver mig en dejlig illusion af selvkontrol. :angel (2):

Anklageren

• Gæst
Jeg blev født på et katolsk sygehus, hvor sygeplejerskerne var nonner
« Svar #21 Dato: Oktober 30, 2016, 11:50:24 pm »
Indtil jeg var 12 år, boede jeg 200 m fra sygehuset, og det er måske årsagen til, at jeg aldrig har forstået tørklæde hysteriet.

Det er et deja-vu, at se nonnerne på Evalus billede  :ahappy:

• Gæst
Sv: Jeg blev født på et katolsk sygehus, hvor sygeplejerskerne var nonner
« Svar #22 Dato: Oktober 31, 2016, 04:40:22 am »
Indtil jeg var 12 år, boede jeg 200 m fra sygehuset, og det er måske årsagen til, at jeg aldrig har forstået tørklæde hysteriet.

Ja, der ER nu noget særligt over nonner..!

- og sikke mange uartige tanker disse fromme kvinder gennem tiderne har tilført mangt en sømand - og andre af I mænd som har jeres daglige gerning ude i den store verden - langt fra moders milde stemme og gadekjærets maleriske idyl..

MMMMMMMM... - iih, hvor hun kan..! :JC_tongue:

« Senest Redigeret: Oktober 31, 2016, 04:42:38 am af Tørresnoren »

Offline lyjse

• Hyper medlem
  • Activity:
    3.4%
    • Vis profil
« Svar #23 Dato: Oktober 31, 2016, 08:49:38 am »

Det drejer sig jo om, hvad det tørklæde symboliserer ..

Jeg er en af de kvinder, der farvede bleer, og gik med dem  som tørklæder i 70érne.

Det var vel bare moderne, men jeg tager da stadig tørklæde på, hvis jeg skal male vægge / loft  :biggrin:
Jeg hjalp min datter, for nogen år siden, med at sætte hendes lejlighed i stand.

Min bil skabte sig, da jeg kørte derop, og det var efter lukketid, så det eneste værksted hun vidste var åbent, var hos nogle muslimer.

Jeg kom med min bil, og havde tørklæde på - hun sagde : "Det var nok derfor, du fik sådan en god behandling"

Muslimer med tørklæde, symboliserer ISLAM.

Offline El_Nino

• Hyper medlem
  • Activity:
    2%
  • Country: dk
  • Køn: Mand
  • Vejen skal altid være snorlige og fremad
    • Vis profil
« Svar #24 Dato: Oktober 31, 2016, 08:58:21 am »
homofaber

Citér
Nu hvor 50% af debatten handler om en eller anden Poul Jørgensen og 50% handler om EU-kritikeren Messerschmidts svindelsag i forbindelse med MELD og Dansk Folkepartis nedgang, er det som om, at de højrenationale islamkritikere ikke rigtig kan få taletid og risikere at sidde inde med en omgang forstoppelse med muslimforskrækkelse. Hverken Sharia eller El_Nino har postet de daglige artikler fra formiddagsbladene om muslimer.

Hi homofaber - nej det har du ret i - her er ikke til at komme til for div. trolle, som fylder flere skærmbillederne alskens snask, vrøvl, savl, og opdigtede historier og spind af værste skuffe :Laie_5:
Tænk altid én gang til over det, før du gør det!

Anklageren

• Gæst
« Svar #25 Dato: Oktober 31, 2016, 09:10:53 am »

Muslimer med tørklæde, symboliserer ISLAM.

Der ved jeg godt det gør for mange danskere, og jeg tror heller ikke, at de der går i et helt telt, som dem på billedet, kan blive skilt - som ordentlige mennesker ellers bliver.

Jeg gider bare ikke redde hele verden, fordi det er en meget stor mundfuld.

Offline Phil

• Hyper medlem
  • Activity:
    5.6%
  • Country: ph
    • Vis profil
« Svar #26 Dato: Oktober 31, 2016, 09:32:58 am »

Men du kunne godt, hvis du altså gad ?

Ser frem til at jordens befolkning reduceres til ca. 1% af det nuværende antal, i håb om at planeten så har en chance for at overleve.

Anklageren

• Gæst
« Svar #27 Dato: Oktober 31, 2016, 09:43:48 am »

Ja - jeg minder lidt om Morten Messerschmidt, som godt nok har mistet evnen til at gå på vandet  :dance3:

Offline Phil

• Hyper medlem
  • Activity:
    5.6%
  • Country: ph
    • Vis profil
« Svar #28 Dato: Oktober 31, 2016, 09:51:19 am »

Ja - jeg minder lidt om Morten Messerschmidt, som godt nok har mistet evnen til at gå på vandet  :dance3:

Ja, den klarer han jo nok ikke med et par legoklodser og lidt acetone.

Ser frem til at jordens befolkning reduceres til ca. 1% af det nuværende antal, i håb om at planeten så har en chance for at overleve.

Anklageren

• Gæst
« Svar #29 Dato: Oktober 31, 2016, 10:07:08 am »

Ja, den klarer han jo nok ikke med et par legoklodser og lidt acetone.

Du har en god hukommelse Sailor.