Forfatter Emne: Man skal da godt nok ikke være længe væk....  (Læst 4068 gange)

Offline måneskin

• Hyper medlem
  • Activity:
    0.2%
    • Vis profil
Sv: Man skal da godt nok ikke være længe væk....
« Svar #30 Dato: Oktober 29, 2016, 07:32:34 pm »
Politisk Ukorrekt.

Jeg ved godt at ingen kunne se/forstå hvad Ieet skrev på SOLen, Ieet er meget dygtig, han kunne skrive på en måde så kun jeg forstod det, han flyttede (. og , ) i tekster jeg havde skrevet, og fremlagde det, på en måde så det gav ham ret, men sætningen havde en helt anden mening end det jeg havde skrevet, og fik mig til at fremstå som utroværdig, også blev jeg sur og svarede igen, resultatet blev, at Ieet meldte mig til politiet, jo jo de kom her, jeg havde fremlagt flere kopier af det Ieet havde skrevet overfor Red.SOL i håb om en eller anden form for hjælp, men Ieet fik mig bannet, og han blev så også selv bannet.

jeg viste Ieet flere dokumenter på at jeg havde ret i min sag, han klippede i dem og fremlagde hans redigeret udgave af hvad han mente der stod i de breve, og igen fremstod jeg som et fjols, også lagde han mit CPR.NR ud offentligt på SOL, jeg flippede totalt ud og skældte ham ud, 2 gange igen gjorde han det, jeg klagede til SOL hver gang, det var jo direkte ulovligt, sol gjorde så intet, så skrev jeg til Ieet, at han skulle stoppe med at jagte mig, ellers ville jeg selv tage hånd om det, det tog Ieet som en trussel, jeg mente at hvis Ieet igen lagde mit Cpr, Nr ud, at jeg så ville gå til politiet med det, men Ieet gik til politiet, og vi blev bannet.

Jeg lovede så politiet ikke at gå ind på nogen debatforummer imod de hjalp mig med den hetz der var imod mig, politiet gjorde intet, og nu er jeg så her, måske i protest og en provokation overfor politiet, for de ved jeg er her nu, det har Ieet/Marie Søgaard sørget for :) .

I starten virkede det som om Ieet ville hjælpe mig, men, det ændrede sig pludseligt, måske fordi han opdagede hvor mange andre jeg talte med på Mail: og PB på SOL, men PYT, det var dengang, nu er nu, også skal vi bare se at komme videre :) .

Venlig Hilsen Poul Jørgensen
[/Jamen da som du bliver ved , nu har du så forbandet travlt med dine injurier med at beskylde folk for noget du ikke aner noget om , bevis dine påstande eller så hold din mund , ieet var et nummer for dygtig end , så klap hesten. :shocked:
Du har travlt med at sige det er injurier når fok skriver noget om dig , hvad har du selv gang i nu , ieet er ikke skyld i du ikke kan komme på solen , du kan bare ikke fordrage ieet fordi han er smarter end dig .

Offline El_Nino

• Hyper medlem
  • Activity:
    4.8%
  • Country: dk
  • Køn: Mand
  • Vejen skal altid være snorlige og fremad
    • Vis profil
« Svar #31 Dato: Oktober 29, 2016, 08:49:48 pm »
Palle Jensen

Citér
Lyjse komerm også fra sol, så drop du bare det skuespil, du har en skrue løs, men kan man slæbe en kasse bajer genenm Spar dagligt uden vogn, så fejer man ikke noget af dert du prøver af det du bilder folk ind.

Din video hvor du starter båd er stadig til at finde.

Du mangler en stavekontrol + div. tegnsætninger i denne uforståelige gang makværk :girl_werewolf:
Tænk altid én gang til over det, før du gør det!

Offline måneskin

• Hyper medlem
  • Activity:
    0.2%
    • Vis profil
« Svar #32 Dato: Oktober 30, 2016, 07:35:39 am »
Hvor ved du fra at Ieet er bannet fra Solen , er det ikke bare en gang gætteri igen.

Offline nobody

• Hyper medlem
  • Banned!
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
« Svar #33 Dato: Oktober 30, 2016, 07:35:54 am »
"Palle Jensen".
Jeg har ikke hentet en kasse"Bajer", i "Spar/Min Købmand" siden min far døde, så stop lige.

Min båd ?, jeg kan forstå du er misundelig :) , ja det var en fed båd,  https://vid.me/3YJ , så kan du kikke lidt på den, og savle over den.

Poul Jørgensen

Offline nobody

• Hyper medlem
  • Banned!
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
« Svar #34 Dato: Oktober 30, 2016, 07:45:32 am »
Måneskin.

Ieet meldte mig til politiet, de kom her, og vi talte om alt muligt, bland andet også om alt det Ieet havde skrevet om mig på SOLen, Inc. det med mit CPR.Nr, og alle de syge link der var lagt ud, hvor jeg blev beskyldt for at være ham den pædofile ovre fra hjørnet af Hillestolpevej og Krøngevej igen med Cpr.Nr, (det var så et forkert nummer.), og den betjent ville meget gerne havde fat i den person der havde skrevet alt det, men personen gemmer sig jo under falske navne og IP-adresser, men de arbejder så vit jeg ved stadigt på at finde den person.

Så jo!, Ieet blev også bannet på SOL, og han har da heller ikke været der siden, vel :), ikke under den profil .

Offline måneskin

• Hyper medlem
  • Activity:
    0.2%
    • Vis profil
« Svar #35 Dato: Oktober 30, 2016, 07:51:05 am »
Ja så siger vi det , du blander alt ting sammen , så vidt jeg ved så var det ikke Ieet , der sagde det om pædofil , og dine papir har du selv lagt ud , så stop med at klandre Ieet for det . Ieet er noget smart end dig , og 1448 er bedøvende ligeglad med ale dine anklager.

Offline nobody

• Hyper medlem
  • Banned!
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
« Svar #36 Dato: Oktober 30, 2016, 08:18:13 am »
Måneskin.

3-gange lagde Ieet mit Cpr.nr ud på SOLen, han satte tilmed en ring omkring mit Cpr.nr så alle kunne se det tydeligt, SOL slettede dog straks de indlæg efterhånden som de kom, jeg skrev en Mail: til KU (Københavns universitet), jeg ved ikke hvordan Ieet fandt den der, men i den Mail: var mit Cpr.Nr, og den lagde Ieet ud, om Ieet er smart ?, han lagde mit Cpr.nr ud offentligt, sådanne noget er ikke smart, det er ulovligt.

Jeg lagde nogle billeder/dokumenter ind på min Facebook profil, jeg kunne ikke finde ud af at lægge billeder ind på SOL, så hvis du dermed mener at jeg selv havde lagt mit CPR.nr ud, så ja, men kun for dem jeg kendte, OK", så var der jo lige den falske profil som jagtede mig, og som udgav sig for at være en jeg kendte på Facebook, og som derved fik adgang til mine billeder og dokumenter, men det var jo også ulovligt.

Jeg har kopieret en masse dokumenter over på mit skrivebord og i nogle mapper, jeg har så lagt ET "billedet" ud offentligt, ved en fejl fik jeg lagt et forkert billedet ud, et hvor jeg ikke fik slettet mit CPr.Nr, men det var først længe efter at Ieet havde lagt det ud 3-gange, så på det tidspunkt var nummeret jo "ødelagt", men igen, det var en fejl at jeg fik lagt det nummer ud, Ieet gjorde det med fuld overlæg alle 3 gange, 2 gange efter jeg havde forklaret ham at det var ulovligt, så særlig "smart" kan Ieet ikke være.

Offline måneskin

• Hyper medlem
  • Activity:
    0.2%
    • Vis profil
« Svar #37 Dato: Oktober 30, 2016, 08:28:36 am »
Ja bliv du bare ved med at give Ieet skyld for dine egne dumheder.

Offline nobody

• Hyper medlem
  • Banned!
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
« Svar #38 Dato: Oktober 30, 2016, 09:26:07 am »
Måneskin.

Det var Ieet der lagde mit Cpr.nr ud på SOLen, tilmed gjorde han det 2 gange efter jeg havde oplyst ham om at det var ulovligt, det kan du umuligt mene at det er "smart"?.