Forfatter Emne: Du har ikke ændret noget Gubbi  (Læst 4054 gange)

Online Lunavecchia

• Hyper medlem
  • Activity:
    5.2%
  • Country: dk
  • Køn: Kvinde
    • Vis profil
Sv: Du har ikke ændret noget Gubbi
« Svar #75 Dato: November 07, 2016, 03:36:03 pm »
Tag den diskussion over PB !!

Enig!
Det er totalt respektløst over for trådstarter at erobre den ene tråd efter den anden som det sker både her og i snart utallige andre tråde.
Hvis noget jager nogen væk fra stedet, er det al den ævlen og kævlen om noget, som er aldeles uvedkommende for alle andre end én person.
I'm a Troll

Offline Anklageren (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    100%
  • Country: gl
  • Køn: Mand
    • Vis profil
Og hvad så?
« Svar #76 Dato: November 07, 2016, 04:29:26 pm »
Tag den diskussion over PB !!

Enig!
Det er totalt respektløst over for trådstarter at erobre den ene tråd efter den anden som det sker både her og i snart utallige andre tråde.
Hvis noget jager nogen væk fra stedet, er det al den ævlen og kævlen om noget, som er aldeles uvedkommende for alle andre end én person.

Du kan ikke skrive noget, der får dem til at holde op, fordi det er det, som de gerne vil have dig til.

Man behøver ikke hade muslimer for at ville stoppe indvandringen

Desværre har islamkritikken kortsluttet manges hjerner - så det kan de ikke se

Offline nobody

• Hyper medlem
  • Banned!
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
« Svar #77 Dato: November 07, 2016, 05:04:24 pm »
 Hej Anklageren.

Skal jeg stoppe med at skrive på debatten, fordi der er en syg person der jagter mig, vil du havde at jeg skal stoppe Pga, en hetz imod mig, eller gør det ikke i teorien min sag stærkere, hvis du kikker på SOL.dk lige nu, så vil du blive rystet over hvad du ser.

Jeg har bedt politiet om hjælp, intet er der sket, personen overtræder mere eller mindre samtlige love i Danmark i hans syge jagt på mig, havde jeg været politikker, så var personen hurtigt blevet fanget og sat i fængslet, men fordi jeg bare er en almindelig dansker, så vil de skide på mig, er det OK!.

Du har set den Mail: jeg har lagt ud, fra ham betjenten, jeg har mange mail:, rigtigt mange Mail:, fra alle, jeg har så valgt, Pga. jeg føler mig kørt op i et hjørne, at vise et par af de Mail:, Hvad skal jeg ellers gøre, jeg ved jeg har ret.

Venlig Hilsen Poul Jørgensen

Offline Tørresnoren

• Hyper medlem
  • Activity:
    4%
  • Country: 00
    • Vis profil
Sv: Så er der det med seksualitet
« Svar #78 Dato: November 07, 2016, 05:29:18 pm »

Mænd! brug jeres hænder og tunge i legen, den anden `ting´ er da også udmærket men ikke det primære,  ihvertfald ikke for mig  :girl_smile:

Ja, I quinder er i sandhed så dejligt forskellige:

- nogle af jer bliver sure over ingenting, andre over alting...

INGEN kunne ha' et mere lykkeligt sexliv end Fruen og jeg:

'Jeg kan ikke - og hun vil ikke..! :JC_kilroy:
« Senest Redigeret: November 07, 2016, 05:33:09 pm af Tørresnoren »
'Vær varsom med dine tanker - de kan blive til ord før du aner det'....

Offline Anklageren (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    100%
  • Country: gl
  • Køn: Mand
    • Vis profil
« Svar #79 Dato: November 07, 2016, 05:35:03 pm »
Du skal aldrig svare den syge person Poul Jørgensen.

Hej Anklageren.

Skal jeg stoppe med at skrive på debatten, fordi der er en syg person der jagter mig, vil du havde at jeg skal stoppe Pga, en hetz imod mig, eller gør det ikke i teorien min sag stærkere, hvis du kikker på SOL.dk lige nu, så vil du blive rystet over hvad du ser.

Jeg har bedt politiet om hjælp, intet er der sket, personen overtræder mere eller mindre samtlige love i Danmark i hans syge jagt på mig, havde jeg været politikker, så var personen hurtigt blevet fanget og sat i fængslet, men fordi jeg bare er en almindelig dansker, så vil de skide på mig, er det OK!.

Du har set den Mail: jeg har lagt ud, fra ham betjenten, jeg har mange mail:, rigtigt mange Mail:, fra alle, jeg har så valgt, Pga. jeg føler mig kørt op i et hjørne, at vise et par af de Mail:, Hvad skal jeg ellers gøre, jeg ved jeg har ret.

Venlig Hilsen Poul Jørgensen
Man behøver ikke hade muslimer for at ville stoppe indvandringen

Desværre har islamkritikken kortsluttet manges hjerner - så det kan de ikke se

Albert )ohansen

• Gæst
« Svar #80 Dato: November 08, 2016, 08:34:01 pm »
Jamen, hvor er de skam da glimrende og godt skrevet. Vil du ej lige sende mig en privat besked, min dreng? Der er lige noget, vi to skal skrive lidt om.  :drool:

Kærlig hilsen Albert Johansen

Det er skam da hyggeligt for dig at møde en, som interesserer sig for din trang til at blive bøjet forover og få en baghyler ude på Fælleden engang imellem - gamle jas  :hug:

Det må være et ganske pikant syn at se en skægget velparfumeret mand på 2,10 m med med sin lille håndtaske og et stort dingleværk vrikke indbydende, feminint med røven derude

Sådanne er det nu heller ej - men hvad måtte da dine erfaringer være - Anklageren?  :drool: :drool: :drool:

Kærlig hilsen Albert Johansen

Offline måneskin

• Hyper medlem
  • Activity:
    5.2%
    • Vis profil
« Svar #81 Dato: November 08, 2016, 09:40:50 pm »
For en i helvedet, du er jo IEET.
Så drop alt dit bla bla, du er syg.

Poul Jørgensen
Ja nu blev jeg jo beskyldt for at være Ieet ,men jeg syntes nok at det ville være lidt langt fra Greve også til Lolland , jeg fik jo også fortalt at jeg er en gammel mand , så jeg tror jeg holder mig hjemme på 2 sal.Gigten plager mig noget for tiden , men skidt nu være med det , 1448 har jo papir på mig , så de må vel dukke op på et tidspunkt.