Forfatter Emne: Du har ikke ændret noget Gubbi  (Læst 4175 gange)

Offline Anklageren (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    100%
  • Country: gl
  • Køn: Mand
    • Vis profil
Sv: Du har ikke ændret noget Gubbi
« Svar #30 Dato: Oktober 31, 2016, 06:47:43 pm »
Anklageren, du var vel én af mobberne, da du gik i skole, siden du da skam hele tiden skal drille Herr Albert med sin bifili?

Nu siger du jo at du arbejder med unge. Hvordan håndterer du i praksis, hvis du f.eks. løber ind i en homospirrer blandt de unge, du omgås?

Hr. Albert har skam da selv lagt op til at blive drillet, fordi han er så påtrængende med sin seksualitet og f.eks. har sendt mig personlige beskeder om vi skal mødes og sutte pik af på hinanden.

Det er diskriminerende at behandle bøsser anderledes and andre - og prøv at forestil dig, at heteroseksuelle mænd opførte sig ligesom Albert og sendte personlige beskeder til alle kvinderne her på debatten om at mødes og slikke fisse og pik.

Desuden nyder Albert selv at provokere, og er faktisk banned af Musenfryd her på Din-debat af samme grund. Det er årsagen til, at han staver sit navn så underligt = Albert )ohansen.

Det er han altså selv ude om.

Jeg er helt ligeglad med de unges seksualitet, når jeg møder den i skolen - og jeg render heller ikke rundt og passer på, at pigerne ikke bliver gravide, når vi er på lejrskole. Det er deres sag.

Jeg lærer dem, hvordan man kan undgå at blive gravid og blive smittet med kønssygdomme - og det er dét.

« Senest Redigeret: Oktober 31, 2016, 07:01:45 pm af Anklageren »
Man behøver ikke hade muslimer for at ville stoppe indvandringen

Desværre har islamkritikken kortsluttet manges hjerner - så det kan de ikke se

Online politisk ukorrekt

• Hyper medlem
  • Activity:
    78.4%
  • Country: 00
  • Selvfølgelig styrer aliens da verden.
    • Vis profil
« Svar #31 Dato: Oktober 31, 2016, 07:02:21 pm »

Hr. Albert har skam da selv lagt op til at blive drillet, fordi han er så påtrængende med sin seksualitet og f.eks. har sendt mig personlige beskeder om vi skal mødes og sutte pik af på hinanden.

Deri er jeg da skam enig. Jeg kunne skam da også se det sjove i tegneserien fra før og dine andre drillerier af Albert. Blot ville jeg da skam bare høre fra Herr Anklageren, om han mon kun mente det i sjov eller om der mon bagved kunne ligge en latent homofobi.

Det er diskriminerende at behandle bøsser anderledes and andre - og prøv at forestil dig, at heteroseksuelle mænd opførte sig ligesom Albert og sendte personlige beskeder til alle kvinderne her på debatten om at mødes og slikke fisse og pik.

Det er han altså selv ude om.

Jeg ville da skam nu tage det som en kompliment at modtage slige tilnærmelser, for når en mand når en vis alder, jamen da når man skam da til et punkt, hvor man vel sagtens skal være glad for enhver henvendese af slig karakter, man måtte få, uagtet om tilbuddet så måtte have ens interesse eller ej. Jamen i dag tager jeg det da skam som en kompliment selv hvis en 88 årig tandløs m/k måtte henvende sig. :w00t: :w00t:

Derimod erindrer jeg også en dag for efterhånden mange år siden, da jeg var rundt regnet de 20 år og kom gående. Og der blev jeg verbalt antastet at en langt ældre mandsperson (måske omkring de 60!!), der da sagde, at jeg var en såkaldt "lækker knægt" og derefter spurgte han da skam ,om man kunne tænkes at være interesseret i erotisk samkvem med vedkommende. Dengang må jeg indrømme, at jeg da skam også fandt det nærgående med et sådant tilbud. Men da var man jo ung og sårbar. I dag er man jo mere robust til at stå imod den slags. Så personligt rører det mig nu ikke, hvis Herr Albert måtte komme med et....politisk ukorrekt tilbud...jeg er voksen nok til selv at sige til og fra.

Men som udgangspunkt må man antage, at ikke alle er interesserede i at modtage frække tilbud fra fremmede mennesker og derfor synes jeg også, at Herr Albert burde kontrollere sine erotiske impulser lidt bedre. Blot siger jeg, at personligt anstøder det mig nu ikke.

Jeg er helt ligeglad med de unges seksualitet, når jeg møder den i skolen - og jeg render heller ikke rundt og passer på. at pigerne ikke bliver gravide, når vi er på lejrskole. Det er deres sag.

Jeg lærer dem, hvordan man kan undgå at blive gravid og blive smittet med kønssygdomme - og det er dét.

Ok, det lyder jo såmænd fornuftigt nok. Skam da og da skam.
« Senest Redigeret: Oktober 31, 2016, 07:10:50 pm af politisk ukorrekt »
Sandheden er ilde hørt. Men sandheden er at Aliens allerede er her på jorden og infiltrerer alverdens regeringer. Take it or leave it. But it´s true.

Offline DerRudi

• Hyper medlem
  • Activity:
    0.8%
  • Country: dk
  • Danmark - VÅGN OP!
    • Vis profil
« Svar #32 Dato: Oktober 31, 2016, 07:15:48 pm »
Anklageren:
Citér
- og prøv at forestil dig, at heteroseksuelle mænd opførte sig ligesom Albert og sendte personlige beskeder til alle kvinderne her på debatten om at mødes og slikke fisse og pik.

Nå ja, det ligner Carlo-stilen. Han udtrykker sig bare ikke slet så åbent!
Manner, Manner!

Offline Anklageren (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    100%
    • Vis profil
Der er sympatiske og usympatiske bøsser
« Svar #33 Dato: November 01, 2016, 09:26:56 am »

Deri er jeg da skam enig. Jeg kunne skam da også se det sjove i tegneserien fra før og dine andre drillerier af Albert. Blot ville jeg da skam bare høre fra Herr Anklageren, om han mon kun mente det i sjov eller om der mon bagved kunne ligge en latent homofobi.

Albert har gjort det til et debatemne
(for han ville så gerne være en seksuelt frigjort forhenværende bokser på 2,10 m med et kæmpelem, som kan ordne alle - og den drøm udlever han så på Nettet).

Hvis man synes en bøsse er usympatisk, skal man holde sin kæft for U-HA-DA-DA - en bøsse kan per definition ikke være usympatisk, for så forfølger man jo hele den minoritet, som han tilhører - eller gør man?

Jeg er Socialdemokrat og kender derfor Torben Lund lidt (selvom han jo nu er meldt ud, fordi han var utilfreds med Socialdemokratiets ledelse og specielt Helle Thorning-Schmidt). Ham har jeg altid synes er sympatisk, og kun lidt interesserer mig mindre, end at han er bøsse - bortset fra, at det jo havde en betydning for, om han blev valgt.

Omvendt er der nok nogen, som kan lide Albert, men hvor mange vil vælge ordet "sympatisk", hvis de blev bedt om at beskrive ham med ét ord?

Kan vi i øvrigt være enige om, at menneskers seksualitet er forskellig?

Der er også andre "typer", men nu skal vi ikke komplicere sagen unødigt.
Man kan ikke sige at den ene "slags" er bedre end andre "slags", men det er svært for de fleste at harmonere lige godt med alle.

Derimod virker det som om Albert bare er en slags, og at den slags kaldes bøsser, men holder det vand?

Der er ingen af os to, som mener, at Albert er helt - hvad skal vi kalde det? Ærlig? om sin seksualitet.

Hvis Albert havde været en ærlig mand, så ville jeg ikke drille ham, men han elsker at provokere os andre.

« Senest Redigeret: November 01, 2016, 10:21:53 am af Anklageren »

Online politisk ukorrekt

• Hyper medlem
  • Activity:
    78.4%
    • Vis profil
Sv: Der er sympatiske og usympatiske bøsser
« Svar #34 Dato: November 01, 2016, 10:36:43 am »

Albert har gjort det til et debatemne
(for han ville så gerne være en seksuelt frigjort forhenværende bokser på 2,10 m med et kæmpelem, som kan ordne alle - og den drøm udlever han så på Nettet).

Ja, jeg tror da skam også bare, at det skam da er en fantasi, som personen udlever på nettet. Jeg tror da skam ej heller på, at manden i virkeligheden er 2 meter og 10 høj, har et kæmpelem på over 20 cm og kan ordne alt og alle. Mit bud er, at der er tale om en skabshomo, som i en relativt høj alder er kommet i tanker om, at han har nogle fortrængte seksuelle lyster, som han så projicerer overpå internetkarakteren Albert.

Hvis man synes en bøsse er usympatisk, skal man holde sin kæft for U-HA-DA-DA - en bøsse kan per definition ikke være usympatisk, for så forfølger man jo hele den minoritet, som han tilhører - eller gør man?

Jeg er Socialdemokrat og kender derfor Torben Lund lidt (selvom han jo nu er meldt ud, fordi han var utilfreds med Socialdemokratiets ledelse og specielt Helle Thorning-Schmidt). Ham har jeg altid synes er sympatisk, og kun lidt interesserer mig mindre, end at han er bøsse - bortset fra, at det jo havde en betydning for, om han blev valgt.

Ja, der er nogle gange for meget politisk korrekthed, hvor man slet ikke må sige noget dårligt om en bøsse, for så er man jo homofob. Ligesom man ej heller må sige noget dårligt om en muslim, for så er man racist. Men jeg synes f.eks. ham der Gustav er irriterende - og det er skam da ej fordi han er bøsse, men fordi han har en skabet, påtaget, falsk og krukket facon. Ligesom jeg da skam også synes at hende dersens Linse er generelt for meget. Men hun er jo heteroseksuel og storbarmet, så igen har det såmænd ikke noget med deres seksualitet at gøre, om jeg finder dem trælse eller sympatiske.

Omvendt er der nok nogen, som kan lide Albert, men hvor mange vil vælge ordet "sympatisk", hvis de blev bedt om at beskrive ham med ét ord?

Sympatisk nej. Men sjov synes jeg nu nok han er. Men sympatisk er det naturligvis ikke at sende uopfordrede erotiske tilbud ud til Gud og Hver Mand. Deri kan vi da skam godt blive enige.

Kan vi i øvrigt være enige om, at menneskers seksualitet er forskellig?

Jo da.

Der er også andre "typer", men nu skal vi ikke komplicere sagen unødigt.
Man kan ikke sige at den ene "slags" er bedre end andre "slags", men det er svært for de fleste at harmonere lige godt med alle.

Jeg dømmer ikke folk på deres seksualitet, well, medmindre de gør noget seksuelt meget afsporet som voldtager små børn, dyr eller gamle forsvarsløse damer o.s.v. Men indenfor rammerne af ting, der rent faktisk foregår frivilligt og af egen lyst, er jeg skam da meget tolerant. Så kan folk være til mænd, kvinder, unge, gamle, s/m, lak og læder, urinsex, bleer and You Name It. Man kan i øvrigt ikke skære alle med en bestemt seksualitet over én kam og sige, at alle bøsser eller alle, der er til s/m o.s.v. er på en speciel måde. Min erfaring er, at der skam da er store individuelle variationer, så derfor har jeg altid fundet det uhensigtsmæssigt at dømme folk på en bestemt seksualitet (som er frivillig, nu taler vi ikke om tvang og vold). Dermed ikke være sagt, at der ikke kan være visse generelle tendenser. Naturligvis er det  nok sandt, at der blandt homofile mænd er flere feminiserede typer end blandt heteroseksuelle mænd, det siger jo sig selv. Men omvendt er der skam da også heteroseksuelle mænd, der opfører sig som kvinder. F.eks. kan det være en underdanig og undertrykt tøffelhelt, som derhjemme ej tør opføre sig som en rigtig mand, men lader sig drive rundt i manegen af sin dame.

Der findes jo også meget maskuline bøsser. Nogle af de mest macho-agtige mænd, jeg har set, har været læderbøsser - de ligner jo næsten rockere. :shok: Og i øvrigt kan man jo sagtens argumentere for, at noget af det mest maskuline man kan foretage sig, er at tage en anden mand bagfra. For én ting er at tage en svag kvinde, men kan man ordne en stor mand, SÅ er man jo nok en allerhelvedes sej karl! :drool: (visse meget maskuline bøsser, har jeg indtryk af, tænder netop på at tage andre mænd bagfra, fordi de herigennem føler sig ekstra macho og seje - derfor tror jeg også at NOGLE homoseksuelle forhold er omgærdet af en snert af sm og magtspil. Og hvis vi nu antager, at Albert faktisk ER en rigtig bøsse, så kan det jo være, at han dyrker den slags samkvem, fordi han derigennem føler sig ekstra meget som en stor mand, hvis han med sit 22-23 cm. opsvulmede lem kan dominere en mand bagfra og få denne til at skrige som en kvinde :LaieA_007:).

Derimod virker det som om Albert bare er en slags, og at den slags kaldes bøsser, men holder det vand?

Der er ingen af os to, som mener, at Albert er helt - hvad skal vi kalde det? Ærlig? om sin seksualitet.

Hvis Albert havde været en ærlig mand, så ville jeg ikke drille ham, men han elsker at provokere os andre.

Som sagt tror jeg, at Albert er en fiktiv karakter og at han spiller en rolle. Om han også er bøsse i virkeligheden, aner jeg skam da intet om. Mit nærmeste bud er som sagt, at han vel sagtens er en undertrykt skabsbøsse, der gennem Albert får udlevet - i det mindste på nettet - nogle fantasier, han har latent i sig. Men jeg kan jo deri sagtens tage fejl. Det kan også være, at han er homofob og gennem Albert gør grin med bøsser, fordi han hader dem. En tredje mulighed er, at han bare er ude på at lave sjov, uden at han mener noget særligt dermed. Men uanset hvad, tror jeg karakteren er fiktiv.

Og når jeg leger lidt med og skriver, at jeg skam da har mødt Albert på fælleden, så er det bare sjov og ballade. Dog er det nu sandt, at jeg kender lidt til fælleden, da jeg faktisk en overgang boede tæt derpå og derfor ofte cyklede eller løb i området. Så jeg kender godt til, at stedet benyttes som træffested for homo- og biseksuelle mænd. Det finder man hurtigt ud af, hvis man er kommet derude jævnligt i en periode, for det er nu ret påfaldende så mange enlige mænd, der lusker og traver rundt derude konstant.

Yderligere detaljer vil jeg spare jer for, for ja, jeg har da skam set lidt sjove ting og sager derude...og det er også derfor jeg har naturligt let ved at lege med på Alberts skriverier om sine påståede aktiviteter på fælleden...
« Senest Redigeret: November 01, 2016, 10:57:40 am af politisk ukorrekt »
Sandheden er ilde hørt. Men sandheden er at Aliens allerede er her på jorden og infiltrerer alverdens regeringer. Take it or leave it. But it´s true.

Offline Trådløse-Anna

• Hyper medlem
  • Activity:
    0%
  • Køn: Kvinde
  • Tror på en fremtid uden de bl?s indblanding, :))
    • Vis profil
« Svar #35 Dato: November 01, 2016, 11:22:46 am »
Min friske lille øgle-ven, DEN får du lige en like for selv om du i nogen grad misbrugte ordet `da skam ej´  :girl_haha:
« Senest Redigeret: November 01, 2016, 11:25:54 am af Trådløse-Anna »
<3 <3
Støttemedlem af brovte-banden, :)

Online politisk ukorrekt

• Hyper medlem
  • Activity:
    78.4%
    • Vis profil
« Svar #36 Dato: November 01, 2016, 11:31:36 am »
Min friske lille øgle-ven, DEN får du lige en like for selv om du i nogen grad misbrugte ordet `da skam ej´  :girl_haha:

Jo tak. Jeg driller bare Albert ved at skrive da skam og skam da konstant. Det gør han jo nemlig også. Så jeg laver bare parodi på ham ved at skrive det der hele tiden.

Albert er nem at efterligne. Man skal bare skiftes til at skrive skam da og da skam. Og så huske at skrive lidt gammeldaws og sidst men ikke mindst, skal man huske at lyde som en blærerøv. Så er man Albert.

Stikord til parodi af Albert:

skam da
da skam
Brønshøj
fælleden
sex med mænd
2 meter og 10 høj
110 kg.
20 cm+ penis som også er tyk
praler af at dyrke sex med unge negerdrenge (noget á la Jørgen Leth: unge negere som slaver)
fik seksuel debut ved at give blowjob på en flok slagtersvende
han er højreorienteret
muslimhader
socialdemokrat-hader
er sin kone utro på fælleden
er tidligere bokser
laver ofte civile anholdelser
elsker rødvin
lever overklasselivet i Brønshøj (som sjovt nok er et arbejderkvarter)

Man skal bare huske at flette de der ting ind - så er det nemt at lave parodi på Herr Albert.

Men når man ser på ovenstående stikord, så er det jo ret så evident, at Albert er en karikatur og ikke en ægte person.
« Senest Redigeret: November 01, 2016, 11:44:49 am af politisk ukorrekt »

Offline Anklageren (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    100%
    • Vis profil
Så er der det med seksualitet politisk ukorrekt
« Svar #37 Dato: November 01, 2016, 12:30:44 pm »
Man skal bare huske at flette de der ting ind - så er det nemt at lave parodi på Herr Albert.

Men når man ser på ovenstående stikord, så er det jo ret så evident, at Albert er en karikatur og ikke en ægte person.

Hvis vi glemmer Albert, så har du skrevet noget om, at kvinder kan være kostbare, og derfor er der mange fyre som er sammen med andre mænd, fordi det er lettere.

Det er ikke min erfaring. Jeg er hverken sadist, masochist, en casanova eller biseksuel - men synes selv, jeg er ret almindelig. Jeg har dog fået den sex, jeg har haft lyst til gennem et langt liv.

Det har ikke altid været det samme, for jeg boede godt ti år sammen med "mit livs kærlighed", og vi havde stort set sex hver dag, gennem de ti år. Jeg var "næsten" ikke sammen med andre i de ti år, for hvorfor skulle jeg det. Jeg var jo tilfreds med hende, jeg havde.

Da hun døde havde jeg en lang periode tre kærester på den samme tid, og det vidste de godt. Man kommer langt med at være ærlig, så jeg skjulte ikke noget, og sagde, at min kone var død og jeg havde svært ved at binde mig på samme måde til en ny, og at jeg ikke var en munk.

Du går op i, at det er i orden at andre har deres seksuelle præferencer, hvis bare de ikke skader nogen - men jeg går et lille skridt videre, for jeg er ligeglad med, hvordan andre er, hvis jeg ikke selv har noget med dem at gøre. Jeg tror hverken jeg synes, det er i orden eller forkert. Det kommer ikke mig ved. Forskellen er nok lille, da jeg heller ikke fordømmer dem.

...
« Senest Redigeret: November 01, 2016, 01:00:29 pm af Anklageren »

Online politisk ukorrekt

• Hyper medlem
  • Activity:
    78.4%
    • Vis profil
Sv: Så er der det med seksualitet politisk ukorrekt
« Svar #38 Dato: November 01, 2016, 01:12:17 pm »

Hvis vi glemmer Albert, så har du skrevet noget om, at kvinder kan være kostbare, og derfor er der mange fyre som er sammen med andre mænd, fordi det er lettere.

Det er i hvert fald mit indtryk, at mange kvinder bruger sex som magtmiddel overfor manden, så hvis manden ikke giver hende blomster eller opmærksomhed, så er der lukket af. Og det bliver mange mænd trætte af og så er det at de - hvis de da har en biside - kan finde på at opsøge andre mænd i stedet. For mænd er ofte mere ukomplicerede end kvinder og forventer typisk intet til gengæld for sex. Det er bare fuck and forget.

Det er ikke min erfaring. Jeg er hverken sadist, masochist, en casanova eller biseksuel - men synes selv, jeg er ret almindelig. Jeg har dog fået den sex, jeg har haft lyst til gennem et langt liv.

Godt for dig. Jeg har været nødt til at udforske min biside for altid at få behovet dækket, for jeg synes tit kvinder har været for besværlige og i perioder har der været lukket af på den front og jeg gider IKKE gå til en luder (har intet principielt imod købesex, men gider bare ikke bruge en formue på sex, så længe der er noget gratis at få). Og nej, det er ikke hemmeligt, at jeg er bi, det har jeg skrevet før - og det forklarer måske også, at jeg ikke bliver forarget over tilbud fra Herr Albert (er ikke sart på det område). Jeg har det bare sådan, at jeg ikke gider det der besværlige spil, som kvinder ofte bruger, med at de skal have noget igen for at give sex. Opmærksomhed, roser, blomster, en dyr pelsfrakke o.s.v. De krav har mænd ikke.

Det har ikke altid været det samme, for jeg boede godt ti år sammen med "mit livs kærlighed", og vi havde stort set sex hver dag, gennem de ti år. Jeg var "næsten" ikke sammen med andre i de ti år, for hvorfor skulle jeg det. Jeg var jo tilfreds med hende, jeg havde.

Da hun døde havde jeg en lang periode tre kærester på den samme tid, og det vidste de godt. Man kommer langt med at være ærlig, så jeg skjulte ikke noget, og sagde, at min kone var død og jeg havde svært ved at binde mig på samme måde til en ny, og at jeg ikke var en munk.

Det er meget forståeligt og normalt, at man har brug for tid efter at ens kæreste er gået bort, så er det naturligt at man ikke lige vil binde sig det første stykke tid. Og så længe man er ærlige derom, ser jeg intet galt i at have en 3-4 stykker ad gangen. Meget af mit voksne liv har jeg da også haft noget kørende med flere ad gangen - men jeg har aldrig løjet om det og forsøgt at bilde nogen ind, at de var den eneste ene, hvis jeg også havde en anden. Da jeg var i tyverne var jeg meget "slem" og på et tidspunkt havde jeg en 4-5 stykker jeg sås med. Et par af dem blev dog alligevel lidt jaloux, selvom jeg spillede med åbne kort, og så måtte jeg bare lægge dem på is. Gider nemlig ikke jalousi og intriger. Jeg er i øvrigt meget nysgerrig efter andre lande og kulturer, så jeg har haft partnere fra flere forskellige lande. Bl.a. Spanien, Chile, USA, Kina og selv Sverige. Jo, jeg er skam da meget international. Faktisk tror jeg nok, at halvdelen af mine venner gennem årene har været udlændinge, så fremmedfjendsk kan man ikke kalde mig - men derfor kan jeg stadig godt være bekymret for at islamiseringen tager til. Så danskheden værner jeg skam da om alligevel. Og i øvrigt er det jo også netop sådan, at når man har kendt mange udlændinge, så bliver man også mere bevidst om danskheden og hvad det er og lærer at sætte pris på den. Det er fint at være åben for andre kulturer og nationaliteter, men man skal kende og stå ved sine rødder, mener jeg...

Nå ok, nu bliver jeg jo lidt privat. Men på den anden side, skriver jeg ikke noget her, der som sådan er hemmeligt. Så disse ting må folk da skam gerne vide.

Inde på SOL er der hende der Natara/Jaqueline. Jeg er enig med hende omkring en hel del emner, men lige hendes bonerte forhold til erotik og sex kan jeg slet ikke følge. Jeg er selv meget frisindet og har intet problem med skiftende partnere, swingerklubber, biseksualitet, prostitution o.s.v. Jeg kan også sagtens følge Herr Albert´s fascination af friluftssex. :biggrin:

Du går op i, at det er i orden at andre har deres seksuelle præferencer, hvis bare de ikke skader nogen - men jeg går et lille skridt videre, for jeg er ligeglad med, hvordan andre er, hvis jeg ikke selv har noget med dem at gøre. Jeg tror hverken jeg synes, det er i orden eller forkert. Det kommer ikke mig ved. Forskellen er nok lille, da jeg heller ikke fordømmer dem.

...

Tja, jeg er ikke helt sikker på, at jeg synes der er den store forskel. Men også ligegyldigt.
« Senest Redigeret: November 01, 2016, 01:27:21 pm af politisk ukorrekt »

Offline Anklageren (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    100%
    • Vis profil
Sv: Så er der det med seksualitet politisk ukorrekt
« Svar #39 Dato: November 01, 2016, 01:32:14 pm »
Det er i hvert fald mit indtryk, at mange kvinder bruger sex som magtmiddel overfor manden, så hvis manden ikke giver hende blomster eller opmærksomhed, så er der lukket af

Nogen kvinder bruger sex for at opnå noget, og det bryder jeg mig heller ikke om. Derfor har jeg valgt nogen andre.

Mænd er ikke ens og kvinder er ikke ens.

Offline Trådløse-Anna

• Hyper medlem
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
Sv: Så er der det med seksualitet
« Svar #40 Dato: November 01, 2016, 04:13:27 pm »
Jeg kan ikke forstå i mener qvinder er besværlige, det at man forventer at få blomster chokolade og hvad nu mænd ellers finder på skulle jo være et bevis på at de holder af den qvinde de elsker, desuden er alt dette en del af forspillet og kæleriet som betyder meget,  :girl_smile: - Den endelige slutakt (som manden interesserer sig mest for)  ak´det tar jo bare 5min  så er gassen gået af ballongen,  :girl_haha:

Mænd! brug jeres hænder og tunge i legen, den anden `ting´ er da også udmærket men ikke det primære,  ihvertfald ikke for mig  :girl_smile:
« Senest Redigeret: November 01, 2016, 04:42:22 pm af Trådløse-Anna »
<3 <3

• Gæst
Sv: Ja!
« Svar #41 Dato: November 01, 2016, 04:22:01 pm »
Trådløse-Anna:
Citér
Mænd! brug jeres hænder og tunge i legen, den anden `ting´ er da også udmærket men ikke det primære,  ihvertfald ikke for mig

:connie_22: :girl_to_take_umbrage:   holy Moses, Maria & Magdalena...YACK!!
« Senest Redigeret: November 01, 2016, 04:24:20 pm af Åse Dane »

Offline Trådløse-Anna

• Hyper medlem
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
Sv: Ja!
« Svar #42 Dato: November 01, 2016, 04:25:21 pm »
Hvad skal man skrive? du er jo forudindtaget nu det er mig der har skrevet det,

<3 <3

Offline Desdicardo

• Senior medlem
  • Activity:
    3.8%
  • Livet kan være godt.
    • Vis profil
« Svar #43 Dato: November 01, 2016, 04:29:08 pm »
Det er hermed taget til efterretning. Haha

Godt at vide hvis man en dag bliver impotent. ;))))
Intet er sikkert her i livet udover døden,

Offline Phil

• Hyper medlem
  • Activity:
    42.8%
  • Country: ph
    • Vis profil
« Svar #44 Dato: November 01, 2016, 04:32:55 pm »
Jeg kan ikke forstå i mener qvinder er besværlige, det at man forventer at få blomster chokolade og hvad nu mænd ellers finder på skulle jo være et bevis på at de holder af den  qvinde de elsker, desuden er alt dette en del af forspillet og kæleriet som betyder meget,  :girl_smile: - Den endelige slutakt (som manden interesserer sig mest for)  ak´det tar jo bare 5min  så er gassen gået af ballongen,  :girl_haha:

Mænd! brug jeres hænder og tunge i legen, den anden `ting´ er da også udmærket men ikke det primære,  ihvertfald ikke for mig  :girl_smile:

Quinder behøver ikke være besværlige, - man skal bare have to af dem.
Så kan de ordne alt det der med "holden hånd" og "forspil" internt, og så kan manden træde til ved den endelige slutakt, som han jo også interesserer sig mest for. Hvor svært kan det være.

Her er nogle andre vigtige regler man kan holde sig til:

1. det er vigtigt at have en kvinde der laver god mad, gør rent og har et job.

2. Det er vigtigt at have en kvinde der kan få dig til at grine og le.

3. Det er vigtigt at have en kvinde du kan stole på og som ikke lyver for dig.

4. Det er vigtigt at have en kvinde der er god i sengen og kan lide sex.

5. Det er meget vigtigt at disse fire kvinder ikke kender hinanden og aldrig mødes.

Ser frem til at jordens befolkning reduceres til ca. 1% af det nuværende antal, i håb om at planeten så har en chance for at overleve.