Forfatter Emne: Du har ikke ændret noget Gubbi  (Læst 6329 gange)

Offline nobody

• Hyper medlem
  • Banned!
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
Sv: Du har ikke ændret noget Gubbi
« Svar #15 Dato: Oktober 30, 2016, 02:11:06 pm »
Tak Albert :) .

Selvfølgeligt vil vi komme op og skændes her på debatten, men alt med måde :), og respekt for hinanden .

Venlig Hilsen Poul Jørgensen

politisk ukorrekt

• Gæst
« Svar #16 Dato: Oktober 30, 2016, 03:28:44 pm »
Også jeg kan skam da nok også sige "god" for denne ægte Poul Jørgensen, og det kan jeg da skam sige, da vi har skrevet sammen privat.

Velkommen til da Poul, vi skal nok få vores uenigheder luftet, men sådanne skal det jo da skam også i tilgift være på et debatforum som dette.  :cat:

Kærlig hilsen Albert Johansen

Deri er jeg skam da enig, Herr Albert. Der skal da skam være plads til os alle.

Jeg kan skam da også sige god for Herr Albert, da jeg da skam har set ham i fuld adam-kostume på fælleden i tidernes morgen. Jamen, man kan skam da ikke tage fejl af en Herre med stort fuldskæg, fiskerkasket og en stor vom, som tillige er 2 meter og 10 høj, vejer 110 kg. og har en mandom, der da skam går halvvejs ned til knæene selv i sovende tilstand. :w00t: :w00t: :w00t: :w00t:
« Senest Redigeret: Oktober 30, 2016, 03:31:05 pm af politisk ukorrekt »

Offline Anklageren (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    77.4%
  • Country: gl
  • Køn: Mand
    • Vis profil
Mere om proxy-servere
« Svar #17 Dato: Oktober 30, 2016, 04:16:20 pm »
Om hardcore-troller

Jeg mødte første gang hardcore-troller på DR-debat for mange år siden, hvor vi ellers havde det sjovt, men hvor DR til sidst gav op, selvom de har en pæn stor IT-afdeling, og siden har styret debatten fuldstændigt.

Jeg har nævnt, at man kan ret let kan bruge en proxy-server til at omgå det, hvis man bliver banned og ens IP-adresse bliver spærret.

Jeg gav et eksempel, hvor det koster penge at "skjule sin IP-adresse" - så det udefra ser ud som man har en helt anden IP-adresse - og hvor man først kan få en gratis prøveperiode.

Det kan fungere på den måde, at man tager den gratis prøveperiode, og hvis man så bliver banned igen og også får sin "nye" anonyme IP-adresse spærret - så tager man en gratis prøveperiode ved en anden udbyder af "anonyme IP-adresser" osv - eller man finder en, som er finansieret af reklamer eller andet.

Det kan blive en evig kamp, så man må være forberedt på, at det kræver tålmodighed.

På min arbejdsplads har vi f.eks. spærret YouTube og spil på alle de kommunalt udleverede iPads - dels fordi eleverne ikke skal se videoer eller spille i skoletiden, og dels fordi båndbredden er stærkt begrænset i det meste af Grønland. Facebook er kun spærret i skoletiden.

Til det bruger vi Googles algoritmer, som er mest effektive, men der er jo problemet med proxy-serverne, som så også skal spærres. Nu kender man jo IP-adresserne på mange af proxy-serverne i forvejen, men nettet er stort og komplekst og ændrer sig hver dag. Derfor holder vi øje med om eleverne kan omgå forbuddet og spærrer de nye muligheder, som opstår hen af vejen.

Jeg forventer ikke at din-debat kan bruge så store ressourcer, og det gør det jo sværere for ikke at sige umuligt at håndtere det problem, hvis man kommer ud for hardcore-troller.

Frihed lad være vort Løsen i Nord
Frihed for Loke saavelsom for Thor

Offline nobody

• Hyper medlem
  • Banned!
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
« Svar #18 Dato: Oktober 30, 2016, 07:30:15 pm »
Tak Albert.

Men jeg vil give Anklageren ret, alt for bla bla om mig, lad os nu prøve at få en debat om alt muligt andet end mig :) .

Albert )ohansen

• Gæst
« Svar #19 Dato: Oktober 30, 2016, 09:01:45 pm »
Også jeg kan skam da nok også sige "god" for denne ægte Poul Jørgensen, og det kan jeg da skam sige, da vi har skrevet sammen privat.

Velkommen til da Poul, vi skal nok få vores uenigheder luftet, men sådanne skal det jo da skam også i tilgift være på et debatforum som dette.  :cat:

Deri er jeg skam da enig, Herr Albert. Der skal da skam være plads til os alle.

Jeg kan skam da også sige god for Herr Albert, da jeg da skam har set ham i fuld adam-kostume på fælleden i tidernes morgen. Jamen, man kan skam da ikke tage fejl af en Herre med stort fuldskæg, fiskerkasket og en stor vom, som tillige er 2 meter og 10 høj, vejer 110 kg. og har en mandom, der da skam går halvvejs ned til knæene selv i sovende tilstand. :w00t: :w00t: :w00t: :w00t:

Micheluccio, min dreng, det er skam da med sikkerhed mig, du der måtte have set. Du skulle da have sagt hej, og så kunne jeg have givet dig en rundvisning eller en svingtur!  :drool: :drool: :drool:

Ude på Amagerfælled er jeg at regne som en lille konge, stor og mægtig er jeg!  :cat:

Vil du ej nok lade mig vide, hvis du endnu en gang måtte komme et smut til Københavnstrup?

Albert )ohansen

• Gæst
« Svar #20 Dato: Oktober 30, 2016, 09:09:20 pm »
Tak Albert :) .

Selvfølgeligt vil vi komme op og skændes her på debatten, men alt med måde :), og respekt for hinanden .

Det er nemmerlig rigtigt, Poul, vi kan skam tage sværdslagene med stil uden at lade os rive med og gå amok på en ubehagelig måde.  :cat:

Så lad os da bare komme i gang med det: Du fik dengang en dygtig læges ord for, at du da ej var kommet noget til, lad mig høre, hvordanne du nu vil forklare det? Da det jo da skam er det modsatte af, hvad du vil have os andre til at tro.  :drool: :drool: :drool:

politisk ukorrekt

• Gæst
« Svar #21 Dato: Oktober 30, 2016, 09:12:31 pm »

Micheluccio, min dreng, det er skam da med sikkerhed mig, du der måtte have set. Du skulle da have sagt hej, og så kunne jeg have givet dig en rundvisning eller en svingtur!  :drool: :drool: :drool:

Ude på Amagerfælled er jeg at regne som en lille konge, stor og mægtig er jeg!  :cat:

Vil du ej nok lade mig vide, hvis du endnu en gang måtte komme et smut til Københavnstrup?

Jeg sagde da skam også hej. Men du var jo travlt beskæftiget ved nogle mindre sanitære udskejelser, om hvilke jeg ikke skal gå yderligere i detaljer, af hensyn til de sarte læsere.

Jeg ved ikke, hvornår jeg evt. måtte stikke snuden forbi vor Hovedstad, men i fald det skulle ske i den nærmeste fremtid, vil jeg da skam melde min ankomst, således at Herr Albert har en mulighed for at være beredt. Det er bare ham der det grønne reptillignende væsen, du skam da skal holde udgik efter. Det er skam da mig med de aflange reptilpupiller. :hyper: :hyper: :hyper: :hyper:

Albert )ohansen

• Gæst
« Svar #22 Dato: Oktober 30, 2016, 09:12:51 pm »
Hvad mener du?

Albert )ohansen

• Gæst
« Svar #23 Dato: Oktober 30, 2016, 09:14:12 pm »

Jeg sagde da skam også hej. Men du var jo travlt beskæftiget ved nogle mindre sanitære udskejelser, om hvilke jeg ikke skal gå yderligere i detaljer, af hensyn til de sarte læsere.

Jeg ved ikke, hvornår jeg evt. måtte stikke snuden forbi vor Hovedstad, men i fald det skulle ske i den nærmeste fremtid, vil jeg da skam melde min ankomst, således at Herr Albert har en mulighed for at være beredt. Det er bare ham der det grønne reptillignende væsen, du skam da skal holde udgik efter. Det er skam da mig med de aflange reptilpupiller. :hyper: :hyper: :hyper: :hyper:

Du er en frisk bajads, og det kan jeg skam da godt lide!  :drool: :drool: :drool:

politisk ukorrekt

• Gæst
« Svar #24 Dato: Oktober 30, 2016, 09:20:12 pm »

Du er en frisk bajads, og det kan jeg skam da godt lide!  :drool: :drool: :drool:

Jeg tror da skam, at vi forstår hinandens rabiate humor. Og i modsætning til andre, kan jeg godt tage dine lumre bemærkninger - det hele bøhøver da skam ej altid at være så højtideligt. Jeg synes skam da kun at det er dejligt livsbekræftende, at en mand i fremskreden alder som Herr Albert endnu har et aktivt erotisk liv.:w00t:

Albert )ohansen

• Gæst
« Svar #25 Dato: Oktober 30, 2016, 09:24:08 pm »

Jeg tror da skam, at vi forstår hinandens rabiate humor. Og i modsætning til andre, kan jeg godt tage dine lumre bemærkninger - det hele bøhøver da skam ej altid at være så højtideligt. Jeg synes skam da kun at det er dejligt livsbekræftende, at en mand i fremskreden alder som Herr Albert endnu har et aktivt erotisk liv.:w00t:

Jamen, hvor er de skam da glimrende og godt skrevet. Vil du ej lige sende mig en privat besked, min dreng? Der er lige noget, vi to skal skrive lidt om.  :drool:

Offline Anklageren (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    77.4%
    • Vis profil
« Svar #26 Dato: Oktober 30, 2016, 11:55:15 pm »
Jamen, hvor er de skam da glimrende og godt skrevet. Vil du ej lige sende mig en privat besked, min dreng? Der er lige noget, vi to skal skrive lidt om.  :drool:

Det er skam da hyggeligt for dig at møde en, som interesserer sig for din trang til at blive bøjet forover og få en baghyler ude på Fælleden engang imellem - gamle jas  :hug:

Det må være et ganske pikant syn at se en skægget velparfumeret mand på 2,10 m med med sin lille håndtaske og et stort dingleværk vrikke indbydende, feminint med røven derude

« Senest Redigeret: Oktober 31, 2016, 09:26:06 am af Anklageren »

politisk ukorrekt

• Gæst
« Svar #27 Dato: Oktober 31, 2016, 12:19:24 pm »

Det er skam da hyggeligt for dig at møde en, som interesserer sig for din trang til at blive bøjet forover og få en baghyler ude på Fælleden engang imellem - gamle jas  :hug:

Det må være et ganske pikant syn at se en skægget velparfumeret mand på 2,10 m med med sin lille håndtaske og et stort dingleværk vrikke indbydende, feminint med røven derude

Det minder mig om den amerikanske bodybuilder OG homoseksuelle Angelo García (tidligere barnestjerne og medlem af popbandet Menudo, der er meget populært i Sydamerika og Mellemamerika - og da jeg har læst spansk har jeg så også hørt om dem, selvom de nu ikke er kendte her i Europa). Han er nok den mest krukkede og feminine bøsse, jeg nogensinde har set. Og samtidig er han allerhelvedes stor og muskuløs. Noget af et syn:

https://www.youtube.com/watch?v=BD_smpK45kE

Det er i øvrigt noget af en forvandling, han har været igennem siden han var barnestjerne:

Nu kan man nok grine lidt af ham da han i dag virker lidt som en parodi på en bøsse. Men der gemmer sig også en lidt trist historie bag. Nemlig at han har afsløret, at han som barn blev bedøvet og seksuelt misbrugt af en manager for bandet. Så det kan muligvis forklare, at han er blevet så underlig i dag. Og måske forklarer det også hans homoseksualitet.
« Senest Redigeret: Oktober 31, 2016, 12:32:47 pm af politisk ukorrekt »

Offline Anklageren (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    77.4%
    • Vis profil
Kan Alberts barndom have været sådan politisk ukorrekt?
« Svar #28 Dato: Oktober 31, 2016, 06:00:39 pm »
« Senest Redigeret: Oktober 31, 2016, 06:05:39 pm af Anklageren »

politisk ukorrekt

• Gæst
« Svar #29 Dato: Oktober 31, 2016, 06:11:09 pm »
Anklageren, du var vel én af mobberne, da du gik i skole, siden du da skam hele tiden skal drille Herr Albert med sin bifili?

Nu siger du jo at du arbejder med unge. Hvordan håndterer du i praksis, hvis du f.eks. løber ind i en homospirrer blandt de unge, du omgås?