Forfatter Emne: Man skal da godt nok ikke være længe væk....  (Læst 1710 gange)

Offline GuBBi (OP)

• Administrator
  • Hyper medlem
  • Activity:
    8.4%
  • Country: dk
    • Vis profil
Man skal da godt nok ikke være længe væk....
« Dato: Oktober 28, 2016, 12:09:44 am »
Hej folkens.

Har lige haft en stresset periode, og i mellemtiden kan jeg se at at tingene herinde er stukket af.
En god del af jer vil blive glade for at høre, at jeg har fået underbygget mistanken om at "pouljørgensen" var en chikaneprofil. Vil ikke gå i detaljer med hvordan, men humlen er at brugeren er bannet. Som I ved har jeg en let tilgang til moderering, men chikane er decideret ulovligt, og jeg vil ikke have ulovligheder på debatten. Jeg har i den forbindelse bannet alle de IP adresser brugeren har brugt (og det var ikke så få).

Jeg har fjernet et emne helt og låst et andet, og håber at der nu igen kan komme rent faktiske DEBATTER igang. Jeg er sikker på at en muslim har lavet noget slemt der ikke er blevet nævnt her på siden endnu :D

Offline Debatsvinet

• Hyper medlem
  • Activity:
    5.4%
  • Køn: Mand
  • En´ oneliner kan sige mere end 1000 ord ...
    • Vis profil
Sv: Man skal da godt nok ikke være længe væk....
« Svar #1 Dato: Oktober 28, 2016, 04:02:29 am »
Det er liige før jeg hellere foretrak Tigermanden til at inficere siderne her end "Poul Jørgensen" & Co ...

Håber du har fået bugt med stressen, desværre mange der lider af det på grund af den forrykte måde Samfundet er skruet sammen på ... :ermm:
Vågner, vågner Danske Helte, springer op og spænder bælte ...

Offline nobody

• Hyper medlem
  • Banned!
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
« Svar #2 Dato: Oktober 28, 2016, 07:13:18 am »
Mange tak Gubbi.

Venlig Hilsen  Poul Jørgensen

Offline lyjse

• Hyper medlem
  • Activity:
    5%
    • Vis profil
« Svar #3 Dato: Oktober 28, 2016, 08:34:37 am »
Mange tak Gubbi.

Hvem er så PoulJoergensen ?

http://www.din-debat.dk/index.php?topic=4550.0

Offline nobody

• Hyper medlem
  • Banned!
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
« Svar #4 Dato: Oktober 28, 2016, 09:00:08 am »
Hej Lyjse.

Den "pouljoergensen" var en der har jagtet mig i flere år, han kopierede ting jeg skrev på Facebook og ændrede i teksten og lagde dem ud her på "din-debat" under mit gamle profil-navn fra debatten SOL, og med mit profilbilledet fra Facebook, hvem personen er?, bare jeg viste det, for politiet vil meget gerne tale med den person.

Nobody er mig, og jeg er den rigtige Poul Jørgensen på godt og ondt :) , jeg er en pensioneret blikkenslager efter 2 for mig frygtelige ulykker i 1985.

Venlig Hilsen Poul Jørgensen

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    100%
  • Country: gl
    • Vis profil
Her har du en god pointe Lyjse
« Svar #5 Dato: Oktober 28, 2016, 09:11:09 am »
Jeg kan se, at den falske Poul Jørgensen alligevel ikke er slettet - som jeg ellers lige har læst Gubbi skrive, at han er.

:JC_doubledown:

Mange tak Gubbi.

Er det muligt at beskæftige sig med et politisk emne på Din-Debat uden at blive beskyldt for at forsvare noget?

Offline El_Nino

• Hyper medlem
  • Activity:
    11%
  • Vejen skal altid være snorlige og fremad
    • Vis profil
« Svar #6 Dato: Oktober 28, 2016, 09:30:52 am »
Hej folkens.

Har lige haft en stresset periode, og i mellemtiden kan jeg se at at tingene herinde er stukket af.
En god del af jer vil blive glade for at høre, at jeg har fået underbygget mistanken om at "pouljørgensen" var en chikaneprofil. Vil ikke gå i detaljer med hvordan, men humlen er at brugeren er bannet. Som I ved har jeg en let tilgang til moderering, men chikane er decideret ulovligt, og jeg vil ikke have ulovligheder på debatten. Jeg har i den forbindelse bannet alle de IP adresser brugeren har brugt (og det var ikke så få).

Jeg har fjernet et emne helt og låst et andet, og håber at der nu igen kan komme rent faktiske DEBATTER igang. Jeg er sikker på at en muslim har lavet noget slemt der ikke er blevet nævnt her på siden endnu :D

Tak  GUBBI - det var også blevet helt træls at se / læse al denne spam og snask  :JC_ThankYou:
Tænk altid én gang til over det, før du gør det!

Offline lyjse

• Hyper medlem
  • Activity:
    5%
    • Vis profil
Sv: Her har du en god pointe Lyjse
« Svar #7 Dato: Oktober 28, 2016, 10:11:38 am »
Anklager
Citér
Jeg kan se, at den falske Poul Jørgensen alligevel ikke er slettet - som jeg ellers lige har læst Gubbi skrive, at han er.

Nej, der er ikke ryddet ordentligt op - desværre..

Offline politisk ukorrekt

• Hyper medlem
  • Activity:
    9.4%
  • Country: 00
  • Selvfølgelig styrer aliens da verden.
    • Vis profil
« Svar #8 Dato: Oktober 28, 2016, 01:19:12 pm »
Det var jo blot én ud af mange chikaneprofiler, der blev slettet. Så det er lidt som en dråbe i havet.

I øvrigt god bedring til GuBBi med sit stress. Måske skyldes stresset det trådløse samfund, som er hovedårsagen til, at vi i dag ser så mange udbrændte og stressede mennesker. GuBBi burde måske undersøge, hvor meget han bruger sin mobiltelefon - og hvor tæt han bor på en 3G-mobilmast...
Sandheden er ilde hørt. Men sandheden er at Aliens allerede er her på jorden og infiltrerer alverdens regeringer. Take it or leave it. But it´s true.

Niels Jyde

• Gæst
« Svar #9 Dato: Oktober 28, 2016, 03:41:00 pm »
GuBBi:
Citér
Som I ved har jeg en let tilgang til moderering, men chikane er decideret ulovligt, og jeg vil ikke have ulovligheder på debatten. Jeg har i den forbindelse bannet alle de IP adresser brugeren har brugt (og det var ikke så få).

Jeg har fjernet et emne helt og låst et andet, og håber at der nu igen kan komme rent faktiske DEBATTER igang.

Hmm. Jeg ved snart ikke, hvad jeg skal tro; jeg logger ind klokken 15:34 og ser, at af de sidste 17 tråde har "nobody" besvaret de syv sidst, "Marie Søgaard" tre. Hvordan kan læserne vide, at "nobody" ikke er en troll? Men måske skal man studere nærmere, hvad de skriver før man dømmer?

Offline nobody

• Hyper medlem
  • Banned!
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
« Svar #10 Dato: Oktober 28, 2016, 03:48:41 pm »
Hej Niels Jyde.

Hvad er en "troll"?, hver gang "Marie" svare på noget jeg har skrevet, så svare jeg igen, og jeg er ingen troll, jeg er den ægte vare, så tag det som det er.

Offline GuBBi (OP)

• Administrator
  • Hyper medlem
  • Activity:
    8.4%
    • Vis profil
« Svar #11 Dato: Oktober 28, 2016, 10:11:59 pm »

Mange tak Gubbi.

Kan jeg få dig til at uddybe?

Offline lyjse

• Hyper medlem
  • Activity:
    5%
    • Vis profil
« Svar #12 Dato: Oktober 28, 2016, 11:03:23 pm »
Hej GuBBi

Som jeg ser, så er der mindst 2, der kalder sig Poul Jørgensen.

Citér
Citat fra: nobody efter I dag ved 07:13:18
Mange tak Gubbi.

Her er endnu en  Poul Joergensen ?

Senest Aktiv: Oktober 27, 2016, 08:36:18

« Senest Redigeret: Oktober 28, 2016, 11:05:00 pm af lyjse »

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    100%
  • Country: gl
    • Vis profil
« Svar #13 Dato: Oktober 28, 2016, 11:04:28 pm »

Mange tak Gubbi.

Kan jeg få dig til at uddybe?

Ja - denne profil er den falske Poul Jørgensen:

http://www.din-debat.dk/index.php?action=profile;u=336

###

"nobody" er den rigtige.

Jeg har debatteret rigtig meget med Poul Jørgensen for meget lang tid siden, så jeg lærte ham lidt at kende, og ret hurtigt faldt jeg over noget "PoulJoergensen" skrev, som den rigtige Poul Jørgensen ikke ville skrive.

Nu er der så mange kommentarer, så jeg gider næsten ikke lede det frem igen.

Som jeg ser det, så begyndte den falske "PoulJoergensen" at skrive her den 23. juli 2015 - og der var også nogen mere eller mindre sære profiler som svarede ham. Det gik forholdsvis roligt for sig, uden at genere ret meget, indtil den rigtige Poul Jørgensen opdagede det for et par dage siden - og SÅ gik det løs.

Nu blev de gamle tråde hentet frem af en oprørt Poul Jørgensen, som forsvarede sig det bedste han kunne.

Er det muligt at beskæftige sig med et politisk emne på Din-Debat uden at blive beskyldt for at forsvare noget?

Offline nobody

• Hyper medlem
  • Banned!
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
« Svar #14 Dato: Oktober 28, 2016, 11:05:05 pm »
Den rigtige Poul Jørgensen er mig :) , ja det kan alle jo komme og sige, men dette er rigtigt, jeg har så oprettet en profil under navnet "Nobody", et navn skulle jeg jo bruge.

Jeg er ked af at jeg "farede"  hårdt frem dag 1, jeg var på din-debat, men jeg havde så meget "gal-skab" jeg skulle af med Pga, de falske profiler i/under mit navn, det må i andre kunne forstå, det er jo ikke kun her på din-debat jeg er blevet jagtet af den person.

Det hele handler om at :) .

https://www.youtube.com/watch?v=YxvBPH4sArQ&index=18&list=RDfY5pmzmiDO8