Forfatter Emne: Sidder fast i mit liv. Skal jeg sige op?  (Læst 317 gange)

Offline Emma19 (OP)

• Nyt medlem
  • *
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
Sidder fast i mit liv. Skal jeg sige op?
« Dato: Oktober 26, 2016, 01:57:44 pm »
Hej allesammen!

Jeg er ved at gå fra forstanden, og jeg har virkelig brug for nogle råd til hvad jeg skal gøre med mig selv.

Jeg er lige blevet student her i sommers og tager et sabbatår. Jeg valgte at tage et sabbatår, da jeg ikke ved hvilke uddannelse jeg godt kunne tænke mig, så jeg håbede på at kunne finde et fuldtidsjob, og så måske tage ud for at rejse - Jeg vil rigtig gerne til Austalien!

Jeg fik et job i en H&M hvor min chef til jobsamtalen sagde hun kunne tilbyde mig 30 timer, hvilket jeg troede var om ugen, men det var om måneden... Men de har nu sagt for et par uger siden at vi alle skal ned i tid så nogle af os har fået mindre timer - mig som en af dem, men de har lige ansat 3 nye, hvilket ikke giver ngen mening hvis de skal spare på timer!? Derudover hader jeg at være dernede! Jeg kan ikke sammen med min chef og mangageren ligesådan, og hun får mig altid til at ville sætte mig ned og græde...

jeg har prøvet at søge alle andre steder jeg kan - både uopfordret og opfordret - Men jeg bor langt ude på landet og der er over en halvtimes køretid i bil til en ordentlig "storby" hvor der måske kan findes et arbejde. Problemet er at alle kun vil have medarbejdere under 18...

Efter jeg blev student sammen med alle mine venner er jeg nu den eneste tilbage, da alle er flyttet til enten Roskilde eller KBH efter uddannelse og jeg føler mig så utroligt ensom.