Forfatter Emne: GuBBi  (Læst 4638 gange)

Offline Marie Søgaard

• Jr. medlem
  • **
  • Banned!
  • Activity:
    0%
  • Country: dk
    • Vis profil
Sv: GuBBi
« Svar #30 Dato: Oktober 27, 2016, 01:26:29 pm »
Nu er det lige Marie der jagter dig , på solen var det Jansen Ieet ,Joakim, Albert ,bente s c og mange flere du gætter dig kun frem , og så vidt jeg ved er det ikke ulovligt at læse et ind læg og svare på det .

Han nævner konsekvent dem han ved har noget på ham.
Vil du ikke finde hans bevis fra Tryg vældig intressant?

Offline måneskin

• Hyper medlem
  • Activity:
    0.2%
    • Vis profil
« Svar #31 Dato: Oktober 27, 2016, 01:29:06 pm »
Han kommer aldrig med beviser , det er kun trusler.

Offline Marie Søgaard

• Jr. medlem
  • **
  • Banned!
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
« Svar #32 Dato: Oktober 27, 2016, 01:48:46 pm »
Han kommer aldrig med beviser , det er kun trusler.

Han har ingen, så er det svært.
Han har gang på gang bevist han ikke forstår hvad han læser.

Offline nobody

• Hyper medlem
  • Banned!
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
« Svar #33 Dato: Oktober 27, 2016, 02:15:14 pm »
Lille ubetydelige "Marie", så hjælp mig, jeg har BEVISERNE, de ligger på mit "skrivebord" og jeg kan ikke få dem ind på din-debat som billeder, hvordan gør man det, så enten hjælper du mig, eller også holder du kæft med alle dine dumheder.

Poul Jørgensen

PS: jeg har skrevet et tro kopi af det brev tryg skrev til ASK D:7/12-2005, inc, journalnummer Osv. så læs det.

Poul Jørgensen

Offline Marie Søgaard

• Jr. medlem
  • **
  • Banned!
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
« Svar #34 Dato: Oktober 27, 2016, 02:31:35 pm »
Lille ubetydelige "Marie", så hjælp mig, jeg har BEVISERNE, de ligger på mit "skrivebord" og jeg kan ikke få dem ind på din-debat som billeder, hvordan gør man det, så enten hjælper du mig, eller også holder du kæft med alle dine dumheder.

Poul Jørgensen

PS: jeg har skrevet et tro kopi af det brev tryg skrev til ASK D:7/12-2005, inc, journalnummer Osv. så læs det.

Poul Jørgensen
Din henvendelse gik på dine venner, derfor reagere jeg ikke.
Alt efter hvor det ligger sætter du billede ind ved hjælp af den første eller anden firkant oppe over skrivefeltet.
Hvis det er oploadet trykker du bare på indsæt billede, tryk på forhåndsvisning, og voila.
Hvis du kun har det på din computer, så sender du det til penneven, eller også lærer du at uploade på en af de utallige sider man kan oploade billeder på.
[url]]https://www.google.dk/webhp?sourceid=chrome-instant&ion=1&espv=2&ie=UTF-8#q=uploade%20billeder[url/]

Offline nobody

• Hyper medlem
  • Banned!
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
« Svar #35 Dato: Oktober 27, 2016, 02:38:40 pm »
Kære Marie.

Tak for din hjælp :), men jeg har ingen "firkanter" nogen steder når jeg skriver noget, og jeg er lidt bange for at lægge mere end nødvendigt ud på nettet, forstå mig ret :) .

Men tak for hjælpen.

Venlig Hilsen Poul Jørgensen

Offline Marie Søgaard

• Jr. medlem
  • **
  • Banned!
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
« Svar #36 Dato: Oktober 27, 2016, 02:50:58 pm »
Kære Marie.

Tak for din hjælp :), men jeg har ingen "firkanter" nogen steder når jeg skriver noget, og jeg er lidt bange for at lægge mere end nødvendigt ud på nettet, forstå mig ret :) .

Men tak for hjælpen.

Venlig Hilsen Poul Jørgensen

Jo du har når du har trykket på svar, så kommer de frem over skrivefeltet. Kør musen hen over så du kan se hvad de små kasser kan, meget dine "venner ikke gider hjælpe dig. Triods han er online

Du kan vel sikre  dig at dit CPR nummer er skjult, sselv om det kun kan være de gamle fra Din-debat der ikke har set det mange gange.

Offline måneskin

• Hyper medlem
  • Activity:
    0.2%
    • Vis profil
« Svar #37 Dato: Oktober 27, 2016, 02:54:26 pm »
Nå så kommer vi til det igen , du skriver højt og flot du har beviser på dit skrivebord , og spørger hvordan man lægger et billed ud , selvom du godt ved det , men nej beviser får vi aldrig , om 30 år sidder du stadig og babler om den tabte sag , den er lukket og slukket. :cry:

Offline måneskin

• Hyper medlem
  • Activity:
    0.2%
    • Vis profil
« Svar #38 Dato: Oktober 27, 2016, 03:00:51 pm »
Han kan få hans søn til det , han er it ekspert , men der er jo ikke nogen beviser så havde han nok vist det for flere år siden.

Offline nobody

• Hyper medlem
  • Banned!
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
« Svar #39 Dato: Oktober 27, 2016, 03:28:40 pm »
Du jagter mig og min søn personligt, du har indrømmet at du har smadret min søns bil, du har truet med at ville lægge billeder ud af min søns bil, efter at du havde påkørt den.

Ja jo!, min søn er IT-ekspert, han havde et gennemsnit på 11,9 ved hans svendeprøve, det trak lidt ned, at der var et spørgsmål som havde 2 svar, det viste Censor ikke, men de undskyldte overfor min søn.

JA JO!, min søns bil holder oppe i Maribo, selvfølgeligt gør den det, min søn arbejder jo for Lollands kommunes IT-afdeling, og enhver IDIOT på Lolland ved jo at Lollands IT-afdeling er flyttet til Maribo, årsagen til at du ved, at min søns bil holder der, er vel at DU skulle op og hente din kontanthjælp på Borgerservice, så ved vi så meget om dig, pjok :(.

Poul Jørgensen

Offline måneskin

• Hyper medlem
  • Activity:
    0.2%
    • Vis profil
« Svar #40 Dato: Oktober 27, 2016, 03:36:00 pm »
Nu stopper du , kan du snart finde ud af hvem du beskylder for hvad , hvor har jeg indrømmet at jeg har smadret din søns bil , og du har selv skrevet at din søn var it ekspert , men vis mig det indlæg hvor du påstår at jeg har smadret din søns bil , find det nu. Før var det Marie du var efter nu er det mig , det er ikke ulovligt at svare pået indlæg og kommenter det , men find nu det jeg har skrevet.Og hvad fanden skulle jeg tage til Lolland for , din søn kan ikke gøre for hans far er besat af en sag der er tabt for flere år siden. Men find nu det bevis .
« Senest Redigeret: Oktober 27, 2016, 03:40:44 pm af måneskin »

Offline nobody

• Hyper medlem
  • Banned!
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
« Svar #41 Dato: Oktober 27, 2016, 03:40:28 pm »
Sig mig lige, var det ikke DIG der indrømmede at du havde jagtet min søn, at DU ville lægge billeder ud af hans bil her på debatten, OK!, måske var det under et andet profil-navn, men det var stadigt dig.

Se det er ulempen ved ikke at stå frem ved den man er, og DU er, Marie/Ieet/måneskid/og så mange andre, så du må tage det som det kommer.

Poul Jørgensen

Offline måneskin

• Hyper medlem
  • Activity:
    0.2%
    • Vis profil
« Svar #42 Dato: Oktober 27, 2016, 03:41:52 pm »
Nej det var sgu ikke , find det nu , jeg bor ikke på Lolland.

Offline Marie Søgaard

• Jr. medlem
  • **
  • Banned!
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
« Svar #43 Dato: Oktober 27, 2016, 03:42:04 pm »
Du jagter mig og min søn personligt, du har indrømmet at du har smadret min søns bil, du har truet med at ville lægge billeder ud af min søns bil, efter at du havde påkørt den.

Ja jo!, min søn er IT-ekspert, han havde et gennemsnit på 11,9 ved hans svendeprøve, det trak lidt ned, at der var et spørgsmål som havde 2 svar, det viste Censor ikke, men de undskyldte overfor min søn.

JA JO!, min søns bil holder oppe i Maribo, selvfølgeligt gør den det, min søn arbejder jo for Lollands kommunes IT-afdeling, og enhver IDIOT på Lolland ved jo at Lollands IT-afdeling er flyttet til Maribo, årsagen til at du ved, at min søns bil holder der, er vel at DU skulle op og hente din kontanthjælp på Borgerservice, så ved vi så meget om dig, pjok :(.

Poul Jørgensen

Det er da kun glædeligt at det ikke er hele familien der er førtidspensionister, det er vel lige før han allerede har været længere på arbejdsmarked end du nåede, før din sygdom brød ud.

Jeg fik aldrig svar på hvad det blev til med hende damen der rendte med din Stihl sav, eller var det det styrhjelmen?

Og de to øl nåede du heller  ikke før SOl hældte dig ud.
Fortæl fortæl
« Senest Redigeret: Oktober 27, 2016, 03:52:51 pm af Marie Søgaard »

Offline måneskin

• Hyper medlem
  • Activity:
    0.2%
    • Vis profil
« Svar #44 Dato: Oktober 27, 2016, 03:47:58 pm »
Sig mig lige, var det ikke DIG der indrømmede at du havde jagtet min søn, at DU ville lægge billeder ud af hans bil her på debatten, OK!, måske var det under et andet profil-navn, men det var stadigt dig.

Se det er ulempen ved ikke at stå frem ved den man er, og DU er, Marie/Ieet/måneskid/og så mange andre, så du må tage det som det kommer.

Poul Jørgensen
Det var ham der lå et billed ud af ham selv . Kan du se du kører rundt og beskylder gud og hver mand , uden og ha beviser , så det var ikke mig. :JC_doubledown: