Forfatter Emne: Pia Kjærsgaard er uværdig til embedet som folketingsformand?  (Læst 986 gange)

Sharia

• Gæst
Pia Kjærsgaard er uværdig til embedet som folketingsformand?
« Dato: November 02, 2016, 01:03:45 pm »

politisk ukorrekt

• Gæst
Sv: Pia Kjærsgaard er uværdig til embedet som folketingsformand?
« Svar #1 Dato: November 02, 2016, 01:06:16 pm »
Hvis der nu kom en fascistisk diktator i Danmark, jamen så vil jeg da også mene, at vi kunne være i en situation, hvor en væbnet revolution ville være acceptabel. For mig at se er det en hypotetisk situation, som manden forholdte sig til.

Hvis nu Hitler, Mao, Pinochet eller Ceaucescu-typer kom til magten her i Danmark, ville jeg skam da også lave revolution. Men indtil videre er det jo en ren hypotetisk/tænkt situation.

Offline homofaber

• Hyper medlem
  • Activity:
    20.8%
  • Country: 00
    • Vis profil
Sv: Pia Kjærsgaard er uværdig til embedet som folketingsformand?
« Svar #2 Dato: November 02, 2016, 03:18:12 pm »
http://www.kristeligt-dagblad.dk/debat/folketingsformand-paa-rulleskoejter.-uvaerdig-optraeden-af-pia-kjaersgaard?utm_source=eniro&utm_medium=partner&utm_campaign=nidk

Enhedlistens: Jonathan Simmel har i et interview med DR har udtalt, at han mener, at der kan opstå situationer, hvor en væbnet revolution kan være acceptabel.

HAN SKAL DA VÆRE FORMAND?

http://nyheder.tv2.dk/politik/2016-10-14-revolutions-ballade-i-enhedslisten-langer-haardt-ud-efter-pernille-skipper
Mmm, ja, det er da meget muligt, at han forsvarer en teoretisk væbnet revolution i Danmark - noget som jeg slet ikke mener, politikere burde udtale, og specielt ikke, når de er en del af de parlamentariske demokrati.
Men har han været i besiddelse af våben, har han været til våbentræning i en eller anden jungle? Personer som Michael Ellegaard fra Frit Danmark holder da af og til krigstræning og sender trusler ud til højre og venstre og politiet bliver nødt til at ha' fat i pelsen på ham. Danmarks Nationale Front har trænet skydetræning hos nynazistiske grupper og på deres forum beskrev de, hvordan de nok skulle behandle "landsforrædere", når krigen kom. De fremstod ofte i kampuniformer med pistoler og andre våben. Der har også lige været en dom om en, der gerne gav et bidrag til brandstiftelse på moskeer.
Har Daniel Carlsen mon endnu sit første jødedrab til gode, og mon medierne ønsker at stille op eller er det bare et udtryk for, at medierne ignorerer Daniels kommende jødedrab, hvis de ikke giver ham kameratid.

Men hensyn til, om Pia er uværdig til embedet, så havde jeg gerne set, at politikere, når de udtaler sig offentligt i kraft af deres virke, at de undlod sprogbrug, som man finder på en motorvejscafe i Jylland.

Anklageren

• Gæst
Morten Messerschmidt er en rotte
« Svar #3 Dato: November 02, 2016, 05:13:22 pm »
... blandt de andre rotter i rottereden.

Mens jeg således øver mig på at blive stueren, så sker det i håbet om, at jeg med mit nye ordforråd kan få en højtlønnet stilling i landets ledelse til at forsøde min pension med :Laie_39:

Folketingets formand tjener det samme som statsministeren
Folketingets formand modtager vederlag efter samme regler, der gælder for vederlag til statsministeren og det er 1.482.457,21 kr/år. Folketingets formand har desuden ret til eftervederlag og pension efter samme regler, som gælder for statsministeren.

Hvis jeg også kunne få løn et årstid for at fornærme andre landes politikere og sammenligne dem med rotter - så giver det først og fremmest en god pension, som er noget af det, der bekymrer mig i dag.

Offline Trådløse-Anna

• Hyper medlem
  • Activity:
    0.2%
  • Country: dk
  • Køn: Kvinde
  • Tror på en fremtid uden de bl?s indblanding, :))
    • Vis profil
Sv: Morten Messerschmidt er en rotte
« Svar #4 Dato: November 02, 2016, 05:42:31 pm »
... blandt de andre rotter i rottereden.

Mens jeg således øver mig på at blive stueren, så sker det i håbet om, at jeg med mit nye ordforråd kan få en højtlønnet stilling i landets ledelse til at forsøde min pension med :Laie_39:

Folketingets formand tjener det samme som statsministeren
Folketingets formand modtager vederlag efter samme regler, der gælder for vederlag til statsministeren og det er 1.482.457,21 kr/år. Folketingets formand har desuden ret til eftervederlag og pension efter samme regler, som gælder for statsministeren.

Hvis jeg også kunne få løn et årstid for at fornærme andre landes politikere og sammenligne dem med rotter - så giver det først og fremmest en god pension, som er noget af det, der bekymrer mig i dag.

Det er noget HELT andet end hun tjente som hjemmehjælper, gad vide om hun stadig husker den tid? og især lønnen?  :girl_smile:

Men for den løn ville jeg også gerne fornærme et par politikere,  :girl_haha:
<3 <3
Støttemedlem af brovte-banden, :)