Forfatter Emne: Din-debat.  (Læst 5050 gange)

Offline El_Nino

• Hyper medlem
  • Activity:
    5.6%
  • Country: dk
  • Køn: Mand
  • Vejen skal altid være snorlige og fremad
    • Vis profil
Sv: Din-debat.
« Svar #45 Dato: Oktober 27, 2016, 07:23:18 pm »
Nej det er dig Poul , du gætter bare , og folk gider ikke høre om din tabte sag , og din tuden . Vræler du også nede ved 1448 , nu de ikke gider eller kan hjælpe dig. Falsk det skulle du vist være den sidste til at sige .

BBBBBBBBllllllllllLLLLLAAAAAAAAAAAA BBBBBBBBBBLLLLLLLLLLAAAAAAAAAABBBBBBBBBBBBB
Tænk altid én gang til over det, før du gør det!

Offline nobody (OP)

• Hyper medlem
  • Banned!
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
Sv: Din-debat.
« Svar #46 Dato: Oktober 28, 2016, 07:46:11 am »
Måneskin.

Det er omstændighederne der ligger til grund for at tryg vandt sagen jeg ikke kan acceptere, det tryg gjorde i Højesteret var direkte kriminelt og straffes med helt op til 8-års fængsel, sådanne noget vil jeg ikke kalde at vinde.

Det værste er, at min sag nu bliver brugt som principsag i andre retssager af samme karakter, det har kostet Ca.2.500-mennesker deres erstatning hvert år fra 2010 og frem til i dag, eller Ca. 15.000-mennesker indtil nu, indtil ulykkerne havde jeg et godt liv, hus, hund, bil og fast arbejde, alt tabte jeg Pga. jeg måtte ligge i sengen i 3-måneder uden nogen hjalp mig, sammenlagt lå jeg i sengen i næsten ½-år som følge af de 2 ulykker.

Det jeg håber at opnå med min kamp er, at stoppe forsikringsselskabernes magt i/over retsvæsnet og de metoder de bruger, på SOLen skrev og talte jeg med rigtigt mange andre mennesker uden om selve debatten, mange turde ikke skrive om deres sag i debatten Pga. den jagt der var imod mig og det jeg skrev, jeg skrev Bla. at man burde optage Tlf:samtaler med tryg, det var der en oppe ved Holbæk der så gjorde, og hun gemte de optagelser, tryg gjorde præcist det samme overfor hende som de havde gjort overfor mig, men hun blev redet af de optagelser, hun fik sin erstatning, og hun var kun en ud af mange, og det glædede mig at jeg havde kunne give hende et råd der kunne bruges.

De advokater tryg har, de er top Pro. erstatningsadvokater, de advokater du/andre kan få er "fusker" i det forhold eller også aner de ikke en dyt om sådanne sager, de tager sagerne alligevel bare for at få fat i dine penge, de har jo intet at tabe, du skal betale dem uanset om de vinder eller taber, og en "fusker"advokat og imod trygs advokater/bødler, resultatet siger næsten sig selv.

Sådanne noget skal stoppes, og det prøver jeg, det er ikke for at genere dig eller andre, det er for at prøve at rede andre fra samme skæbne som jeg endte i, selvfølgeligt er der nogen der er imod det, det er alle forsikringsselskaberne og deres ansatte, og de prøver at stoppe mig uden at træde offentligt frem.

Venlig Hilsen Poul Jørgensen