Forfatter Emne: Din-debat.  (Læst 5036 gange)

politisk ukorrekt

• Gæst
Sv: Intet af det her er interessant for normale mennesker.
« Svar #30 Dato: Oktober 26, 2016, 06:21:40 pm »
Jeg har faktisk for et par uger siden skrevet til ieet, at der blev skrevet ting og sager om ham herinde - og opfordret ham til at komme herind og forholde sig til beskyldningerne. Men han siger, at han har været banned herinde i laaaang tid og derfor skriver han ikke herinde mere. Om det passer ved jeg jo ikke...

Men hvis ieet KUNNE skrive herinde, kunne det være interessant at høre, hvad han har at sige til det hele. Om der er lidt om snakken eller om det hele er det pure opspind.

Ieet skrev nogen meget svinske kommentarer, og blev banned.

Der skal eller rigtig meget til her for at blive udelukket.

Okay, det havde jeg overset. Men det vil altså sige, at ieet taler sandt, når han siger, at han er banned herfra. Så fik vi det opklaret.

Men som jeg selv skrev til ieet, så ved jeg jo, at han ved en del om it. Og derfor VILLE han også sagtens kunne omgås et ban, hvis han VILLE. :hyper: Så selvom han nok er banned, så tror jeg nu nok, at han ville kunne komme herind, hvis han virkeligt var interesseret. Så enten er han ikke interesseret heri - eller også gemmer han sig bare herinde og skriver anonymt (hvad han jo også bliver nødt til, hvis han er ugleset af admins).

"Håber da han kommer igen." ?.

du er her jo!, fjols.

Poul Jørgensen

Ok, spændende konspirationsteori. Du ved jo at jeg godt kan lide gode konspirationsteorier. Den der er skam da god. :drool:

Tja, det der kunne tale for den, er at der kun er TO, der for alvor har interesseret sig for Tryg-sagen. Nemlig ieet og trollen. Så kunne de to være identiske? You never know.. :biggrin:

Der er dog bare én ting, der ikke giver mening her. Den falske Pølle har flere gange afsløret ieet´s navn og bopæl. Det ville han næppe have gjort, hvis han selv var identisk med ieet.

Medmindre det altså alligevel ikke var en falsk Pølle. Men den ægte. :Connie_twiddle:

En anden mulighed: Der er mere end én, der troller. Så ham, der angiver ieet´s navn og bopæl behøver ikke være identisk med den anden troll. Der kan jo være to. Eller tre. Eller fire. Eller syvoghalvfjerds. :LaieA_005:
« Senest Redigeret: Oktober 26, 2016, 06:32:34 pm af politisk ukorrekt »

Offline nobody (OP)

• Hyper medlem
  • Banned!
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
Sv: Din-debat.
« Svar #31 Dato: Oktober 26, 2016, 07:00:06 pm »
Ieet er sgu da her på Din-debat :) , han gemmer sig bare under andre navne, som F.eks "Marie Søgaard/(de falske pouljoergensen/PJ profiler), Osv:" det kan alle da se.

Nå men hvem var der var chef/ejeren af Ganløse VVS efter 1973-4, spørg nu den falske profil om det, nu har han haft over 1-månedet til at finde ud af det, men det kan han ikke :) .

Venlig Hilsen Poul Jørgensen

Offline måneskin

• Hyper medlem
  • Activity:
    2.4%
    • Vis profil
« Svar #32 Dato: Oktober 26, 2016, 07:06:56 pm »
Hold så kæft Poul du opretter sgu selv flere profiler, du er sgu en løgner , Tryg parodien er over and out. Du svarer mig ikke på hvorfor du har den profil , hvor dit billed er , skal du ikke anmelde det også -

Offline måneskin

• Hyper medlem
  • Activity:
    2.4%
    • Vis profil
« Svar #33 Dato: Oktober 26, 2016, 07:20:10 pm »
Jamen jeg ved godt Poul er et geni , der er ikke nogen der kender love og paragraffer som ham , alle dommere og advokater må bøje sig i støvet , når Poul siger han har ret .

Offline nobody (OP)

• Hyper medlem
  • Banned!
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
« Svar #34 Dato: Oktober 26, 2016, 08:07:34 pm »
Så ved vi da hvem "nexus" er :), han er "Marie Søgaard" som er den falske "pouljoergensen" som er den falske "PJ", det profil billedet af mig på en PUCK er taget af min Mormor nede på Jyllinge lystbådehavn, det billedet er der kun mig der må bruge, det har "Nexus" tyv-stjålet igennem min Facebook profil ved at udgive sig for en anden, altså tydeligt en strafbar handling, og den person vælger i at tro på, det er jo latterligt.

det kunne være sjovt at se hvor mange I P-adresser der er her på "din-debat", ikke profiler, men IP-adresser , jeg tror der er 100-gange så mange profiler end som der er IP-adresser.

Poul Jørgensen

politisk ukorrekt

• Gæst
« Svar #35 Dato: Oktober 26, 2016, 11:12:44 pm »
Så ved vi da hvem "nexus" er :), han er "Marie Søgaard" som er den falske "pouljoergensen" som er den falske "PJ", det profil billedet af mig på en PUCK er taget af min Mormor nede på Jyllinge lystbådehavn, det billedet er der kun mig der må bruge, det har "Nexus" tyv-stjålet igennem min Facebook profil ved at udgive sig for en anden, altså tydeligt en strafbar handling, og den person vælger i at tro på, det er jo latterligt.

Nu har der været så mange Poul Jørgensen´er, at det er svært at vide for os udenforstående, HVEM af jer der er den ægte. Men umidddelbart lyder det da som om, at DU godt kunne være den ægte Poul. Men når der har været så mange fakes, så har man jo altid paraderne oppe og tør aldrig helt stole på, at det er den ægte Poul Jørgensen, der skriver.

Den eneste måde, det kan opklares på, er hvis du f.eks. går på webcam med GuBBi i to minutter - og viser dit ansigt og holder et skift foran, hvor der står "Jeg er Poul". Så kan GuBBi jo bekræfte for os andre, at du er den ægte. :biggrin:

det kunne være sjovt at se hvor mange I P-adresser der er her på "din-debat", ikke profiler, men IP-adresser , jeg tror der er 100-gange så mange profiler end som der er IP-adresser.

Poul Jørgensen

Det tror jeg du har ret i. Bortset fra, at jeg så tror at trolls bruger forskellige ip´ere (dynamisk ip eller deler netværk med andre). Det er også derfor, et det er svært for GuBBi at gøre så meget. For hvis en bruger bruger skiftende ip, hjælper ip-spærring jo ikke.

Når dette er sagt, så virker GuBBi ret fraværende herinde for tiden. Men han har vel travlt med at studere videnskab o.s.v. :w00t:
« Senest Redigeret: Oktober 27, 2016, 12:01:39 am af politisk ukorrekt »

Offline Marie Søgaard

• Jr. medlem
  • **
  • Banned!
  • Activity:
    0%
  • Country: dk
    • Vis profil
« Svar #36 Dato: Oktober 27, 2016, 06:24:30 am »

Poul Jørgensen

Du er lige så fake som de andre, du lyder ikke engang som ham.
Du kommer ikke med noget man ikke har læst før.

Du er den dårligste kopi af dem alle.

« Senest Redigeret: Oktober 27, 2016, 01:01:00 pm af Marie Søgaard »

Offline nobody (OP)

• Hyper medlem
  • Banned!
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
« Svar #37 Dato: Oktober 27, 2016, 10:50:36 am »
Hej Politisk Ukorrekt.

Jeg har ingen kamara på min Pcèr, ellers kunne det da havde været en meget sjov ide, men "Albert" og "Tigermanden" kan nok sige god for mig, de ved hvem jeg er i virkeligheden, men det kræver så selvfølgeligt at man tror på dem :) .

Men jeg kunne da forklare hvem der var ejer af Ganløse VVS indtil 1973, det var Søren Terp som solgte firmaet fordi han ville køre race i sin moris 850- med en 2.0-liters motor i og at Søren boede i bygaden i Jyllinge, ham der så overtog Ganløse VVS da jeg startede der, han hed Knud Kristensen, og den svend jeg arbejdede under, han hed Godtfred Hansen, og han havde haft knust begge ben i en trafikulykke, han skubbede en bil, også kom der en anden og kørte direkte ind i den bil, med Godtfred Hansens ben imellem, UF siger jeg bare.

der var en der bad den falske "pouljoergensen" om de navne, det skrev den falske så, at det måtte han ikke oplyse om, sikke noget plat, så nu er der en til der ved jeg virkeligt er mig selv, Poul Jørgensen :) . og et PS: jeg ville aldrig lægge et billedet ud af min søn i noget debatforrum, det har den falske så gjort, altså et billedet af min søn, hvilket er meget ulovligt.

Venlig Hilsen Poul Jørgensen

« Senest Redigeret: Oktober 27, 2016, 10:53:43 am af nobody »

Offline Marie Søgaard

• Jr. medlem
  • **
  • Banned!
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
« Svar #38 Dato: Oktober 27, 2016, 01:29:03 pm »
I burde sgu da kunne regne ud, at både "pouljoergensen og PJ" er falske profiler der kun er oprettet for at svine/drille mig fra, ingen kan sgu da være så dum at de ikke kan se det, eller hvad ?.

Poul Jørgensen

Noget af det er dine gamle indlæg, men nu kører du jo så meget i ring at det er svært at skelne om det er nyt eller gammelt.

Så er der nogle skriverier mamn ikke kan finde nogensteder, hvor kommer de fra?

Offline måneskin

• Hyper medlem
  • Activity:
    2.4%
    • Vis profil
« Svar #39 Dato: Oktober 27, 2016, 01:34:03 pm »
I burde sgu da kunne regne ud, at både "pouljoergensen og PJ" er falske profiler der kun er oprettet for at svine/drille mig fra, ingen kan sgu da være så dum at de ikke kan se det, eller hvad ?.

Poul Jørgensen

Noget af det er dine gamle indlæg, men nu kører du jo så meget i ring at det er svært at skelne om det er nyt eller gammelt.

Ja nu gætter han sig til du er Ieet.

Offline Marie Søgaard

• Jr. medlem
  • **
  • Banned!
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
« Svar #40 Dato: Oktober 27, 2016, 01:40:35 pm »

Poul Jørgensen

Ja nu gætter han sig til du er Ieet.

Han kan gætte lige så tosset han vil, så bliver der da lidt at grine af.

Offline nobody (OP)

• Hyper medlem
  • Banned!
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
« Svar #41 Dato: Oktober 27, 2016, 02:18:19 pm »
Marie, det er dig der er til grin, du er så falsk at det med stor sandsynlighed også er dig der er Ieet Osv., på et eller andet tidspunkt må andre da opdage det, også bliver du først rigtigt til grin :) .

Poul Jørgensen

Offline Marie Søgaard

• Jr. medlem
  • **
  • Banned!
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
« Svar #42 Dato: Oktober 27, 2016, 02:24:53 pm »
Marie, det er dig der er til grin, du er så falsk at det med stor sandsynlighed også er dig der er Ieet Osv., på et eller andet tidspunkt må andre da opdage det, også bliver du først rigtigt til grin :) .

Poul Jørgensen
[/quot]

Nu er jeg skide ligeglad om du mener jeg er falsk fordi jeg nuppede det navn nævnt her flere gange.
Du kommer aldrig til at få noget som helst om min identitet, sådan er det.
Og at du kommer med løgne og beskyldinger gør sgu ikke dig mere ægte end os andre

Offline måneskin

• Hyper medlem
  • Activity:
    2.4%
    • Vis profil
« Svar #43 Dato: Oktober 27, 2016, 02:34:42 pm »
Nej det er dig Poul , du gætter bare , og folk gider ikke høre om din tabte sag , og din tuden . Vræler du også nede ved 1448 , nu de ikke gider eller kan hjælpe dig. Falsk det skulle du vist være den sidste til at sige .

Offline nobody (OP)

• Hyper medlem
  • Banned!
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
« Svar #44 Dato: Oktober 27, 2016, 03:19:12 pm »
Prøv nu at klappe i, og lad andre bedømme hvad/hvem der må skrive hvad her på Din-debat, det er DIG/Ieet/Marie der vræler, det er dit arbejde der står på spil, alle ved at tryg ejer nordea, og dig/Ieet/Marie, så selvfølgeligt skal du, i et forsøg på at beholde dit arbejde, så skal du angribe og svine mig til, men sådanne noget giver pludseligt bagslag, og tro mig, det kommer en dag :) .

Alle kan sgu da se det, det eneste du vil er at stoppe mig, i at få sandheden frem, ja jo!, du kalder det lyv Osv. men du har aldrig fremlagt beviser for at jeg ikke taler/skriver ærligt, kun angreb.

Poul Jørgensen