Forfatter Emne: Din-debat.  (Læst 5051 gange)

Offline nobody (OP)

• Hyper medlem
  • Banned!
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
Din-debat.
« Dato: Oktober 25, 2016, 06:50:34 pm »
Jeg forstår slet ikke hvordan at en som "Gubbi" kan tillade at der er så mange falske profiler som kun er oprettet for at svine en bestemt person til fra, selv en blind høne kan sgu-da se der er noget helt galt.

det er i strid imod alle regler og love der er opsat for "din-debat", men det vil "gubbi" måske skide på bare for at få nogle "klik" ind på hans konto, SYGT.

Poul Jørgensen

Offline nobody (OP)

• Hyper medlem
  • Banned!
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
Sv: Din-debat.
« Svar #1 Dato: Oktober 25, 2016, 06:55:23 pm »
I burde sgu da kunne regne ud, at både "pouljoergensen og PJ" er falske profiler der kun er oprettet for at svine/drille mig fra, ingen kan sgu da være så dum at de ikke kan se det, eller hvad ?.

Poul Jørgensen

Offline nobody (OP)

• Hyper medlem
  • Banned!
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
« Svar #2 Dato: Oktober 26, 2016, 07:47:20 am »
Der er opstillet nogle regler og love, dem skal man acceptere for at deltage på din-debat, regler og love er til for at de skal overholdes, og det bliver de ikke, i bund og grund er det "Gubbi"s job at sørge for at de love bliver holdt, og ingen kan havde været i tvivl om at de 2 profiler (pouljoergensen og PJ) var falske og de indlæg der blev lagt ud under de 2 profiler var "stjålet" på Facebook, Inc. , der står klart og tudeligt i din-debat`s love, at man IKKE må lægge billeder ud man ikke har retten til, eller har fået lov til at lægge ud, "pouljoergensen" har aldrig fået lov til at lægge et billedet ud af min søn, min søster eller at kopier mine indlæg fra Facebook.
Jeg HAR gennem en debattør her på din-debat flere gange gjort "Gubbi" opmærksom på de forhold omkring de billeder og mine indlæg fra Facebook, "gubbi" har ikke gjort noget for at stoppe det, sådanne noget er totalt uacceptabelt.

Poul Jørgensen

Offline Marie Søgaard

• Jr. medlem
  • **
  • Banned!
  • Activity:
    0%
  • Country: dk
    • Vis profil
« Svar #3 Dato: Oktober 26, 2016, 07:52:24 am »
Der er opstillet nogle regler og love, dem skal man acceptere for at deltage på din-debat, regler og love er til for at de skal overholdes, og det bliver de ikke, i bund og grund er det "Gubbi"s job at sørge for at de love bliver holdt, og ingen kan havde været i tvivl om at de 2 profiler (pouljoergensen og PJ) var falske og de indlæg der blev lagt ud under de 2 profiler var "stjålet" på Facebook, Inc. , der står klart og tudeligt i din-debat`s love, at man IKKE må lægge billeder ud man ikke har retten til, eller har fået lov til at lægge ud, "pouljoergensen" har aldrig fået lov til at lægge et billedet ud af min søn, min søster eller at kopier mine indlæg fra Facebook.
Jeg HAR gennem en debattør her på din-debat flere gange gjort "Gubbi" opmærksom på de forhold omkring de billeder og mine indlæg fra Facebook, "gubbi" har ikke gjort noget for at stoppe det, sådanne noget er totalt uacceptabelt.

Poul Jørgensen

Gubbi skal ikke gøre noget ved billeder der ligger frit tilgængeligt på nettet. Hvor har du det vrøvl fra?

Offline nobody (OP)

• Hyper medlem
  • Banned!
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
« Svar #4 Dato: Oktober 26, 2016, 08:00:51 am »
Det ved GUD han skal, der står ordet "har ophavsret" til billedet i lovene og reglerne for at være her på din-debat, og hverken du eller andre her på din-debat har ret til at bruge de billeder, tilmed så er billedet af min far og min søster direkte stjålet fra min søsters fotoalbum og fra folk som hun har vist billedet, det at få lov til at se et billedet er IKKE det samme som at man så bare må bruge billedet som man vil.

Poul Jørgensen

Offline måneskin

• Hyper medlem
  • Activity:
    2%
    • Vis profil
« Svar #5 Dato: Oktober 26, 2016, 08:01:33 am »
Ja Pj er sikkert en falsk profil , men PoulJørgensen er sgu din egen , og så lad dog Gubbi gøre som han vil.

Offline måneskin

• Hyper medlem
  • Activity:
    2%
    • Vis profil
« Svar #6 Dato: Oktober 26, 2016, 08:03:58 am »
Ja Pj er sikkert en falsk profil , men PoulJørgensen er sgu din egen , og så lad dog Gubbi gøre som han vil.
Så lad dog være med at lyve , det er dig selv der har smidt det ind her, vi andre kan ikke gøre for at du ikke snakker med bror og søster.

Offline Marie Søgaard

• Jr. medlem
  • **
  • Banned!
  • Activity:
    0%
  • Country: dk
    • Vis profil
« Svar #7 Dato: Oktober 26, 2016, 08:04:21 am »
Det ved GUD han skal, der står ordet "har ophavsret" til billedet i lovene og reglerne for at være her på din-debat, og hverken du eller andre her på din-debat har ret til at bruge de billeder, tilmed så er billedet af min far og min søster direkte stjålet fra min søsters fotoalbum og fra folk som hun har vist billedet, det at få lov til at se et billedet er IKKE det samme som at man så bare må bruge billedet som man vil.

Poul Jørgensen

Har søster nu også haft indbrud??
Hvor står der ophavsret??

Du har ved vidresendt til politi@politi.dk

Offline nobody (OP)

• Hyper medlem
  • Banned!
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
« Svar #8 Dato: Oktober 26, 2016, 09:46:18 am »
Bare så I ved det, så har jeg et udmærket forhold til både min søster og bror, og de kommer begge her nu og da.

Det var dog en underlig og syg måde at angribe mig på.

Poul Jørgensen

Offline måneskin

• Hyper medlem
  • Activity:
    2%
    • Vis profil
« Svar #9 Dato: Oktober 26, 2016, 09:57:39 am »
Hvorfor lyver du igen , der er koldt luft mellem jer , jeg ville også blive tosset hvis min livs historie blev delt med alle . Nu skal du være glad for at jeg har mundkurv på , men vil ikke udstille dig selv mere end du gør .

Tørresnoren

• Gæst
« Svar #10 Dato: Oktober 26, 2016, 10:26:47 am »

Poul Jørgensen

Du har været her på siden i ca. 17 sekunder - og så begynder du fandenlyneme allerede at irettesætte debattens ejer - at overfalde gud og hver mand med alt dit lomme-juristeri, dit perfide ævl og alle dine sædvanlige trusler om bål, brand, 'rettigheder' og andet af dit sædvanlige pladder...

VAR det ikke meget lettere for os alle, hvis du bare pakkede alt dit pis ned i bajers-tasken igen - og forsvandt ligeså stille ned i det sølle hul du dukkede frem fra...?

Offline nobody (OP)

• Hyper medlem
  • Banned!
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
« Svar #11 Dato: Oktober 26, 2016, 01:16:07 pm »
Hej "Tørresnoren".

jeg har det sidste ½-år prøvet at få "Gubbi" til at slette de falske profiler der er oprettet her i/under mit navn, jeg havde lovet politiet i Nakskov/Næstved ikke at gå ind på nogen debatforummer, mod at de ville hjælpe mig, de holdte ikke deres del af aftalen, så her er jeg.

Der er nogle love og regler for "din-debat", dem kan du selv læse, og alle de regler og love har den syge person overtrådt i jaget på mig, tilmed på en måde så det er strafbart, hvilket "Gubbi" bør/burde vide, så det at han ikke har grebet ind, det er forkasteligt.

"Din-debat" er Amerikansk, Gubbi er ´"kun" administrator, hvilket også er fint-nok, men så skal han saftsusemig også sørge for at lovene og reglerne bliver overholdt, uanset om det er til "din-debat"s fordel eller ej.

Ingen har tvunget dig til at svare på noget af det jeg har skrevet, så bliv væk hvis du ikke kan tåle røgen i køkkenet.

Poul Jørgensen

Offline måneskin

• Hyper medlem
  • Activity:
    2%
    • Vis profil
« Svar #12 Dato: Oktober 26, 2016, 01:19:05 pm »
Du lyver det er din egen profil, og lad Gubbi gøre som han vil , det kan du ikke ændre på.  :tongue:

politisk ukorrekt

• Gæst
« Svar #13 Dato: Oktober 26, 2016, 01:31:04 pm »
Jeg tror, at det er svært for GuBBi at gøre så meget. For det første, så hvis han banner folk, så kan de jo bare skifte ip og komme på alligevel. Og for det andet, så er det også svært at sige, at folk ikke må oprette ti forskellige profiler, som de bruger til at snakke med sig selv fra. Det er vel i og for sig ikke ulovligt.

Problemet opstår selvfølgelig, hvis der kommer trusler og injurier o.s.v. Men her tror jeg, at GuBBi undlader at skride ind, fordi han - ligesom os andre - ganske enkelt ikke har bevis for, hvem der er den ægte Pølle og hvem der er den/de falske. Og uden beviser er det igen svært at gøre noget som admin. Hvis han nu fik en konkret anmeldelse fra en person, der hævdede at føle sig truet eller stalket, så tror jeg såmænd nok, at han ville tage det alvorligt. Men så længe det bare er spekulationer og sladder, skal han jo også passe på med at skride ind for tidligt. For så kan han jo blive beskyldt for at jagte spøgelser...

Offline nobody (OP)

• Hyper medlem
  • Banned!
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
« Svar #14 Dato: Oktober 26, 2016, 01:47:11 pm »
Politisk ukorrekt.

Du har ret, man skifter "bare " Ip-adresse", men han kan altså blokere ens IP-adresse, også kan man ikke komme ind, og det sker sandsynligt også for mig :) , nej lad os nu ikke male fanden på vægen.

men selvfølgeligt SKAL Gubbi gribe ind, hvis der sker noget åbenlyst ulovligt her på Din-debat, tilmed skal han i særlige grove tilfælde anmelde det til politiet, han har jo ansvaret for Din-debat og det der sker her, i teorien er det ham eller "dig", hvis du kan følge mig.

Vi alle ved hvad der er lovligt, og hvad der ikke er lovligt, Ieet lagde mit Cpr.Nr ud offentligt 3 gange, selvfølgeligt viste han at det var skide ulovligt, da jeg så "truede" han med at jeg selv ville gøre noget. " så meldte han mig til politiet, og de kom sgu her, Ieet havde bare glemt at fortælle politiet at han havde overtrådt registerloven 3 gange, og at der ikke var nogen direkte trussel imod Ieet, kun at jeg, hvis han ikke stoppede straks, at jeg så ville gå til politiet med ham, hvilket jeg så fik gjort da betjenten var her, men så ved I hvordan Ieet er.

Venlig Hilsen Poul Jørgensen