Forfatter Emne: Personligt horoskop og debatforum  (Læst 1601 gange)

Offline Martin Jakobsen (OP)

• Nyt medlem
  • *
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
Personligt horoskop og debatforum
« Dato: August 13, 2014, 06:20:21 am »
Hejse!

Kan det virkelig passe, at jeg er den første til at oprette en tråd i denne kategori? Wuhuuuu! # 1  :boast:

Jeg søger private med astrolog uddannelse, der er interesseret i at lægge personlige horoskoper til mig på ugentlig basis. At gå igennem de professionelle horoskop-sider er ganske enkelt for dyrt - med mindre man kun skal bruge et årshoroskop. Jeg er dog flittig bruger af alle de forskellige portaler på nettet, der genererer horoskoper dagligt (KUN af de sider, der ikke er fýldt med reklame og spam som f.eks. kvindetid, astro og http://horoskopnettet.dk/, som jeg er på lige nu), men jeg skal have lavet min egen tydning for at kunne følge og forstå beskederne bedre. Det er der desværre ikke nogen af dem, der gør ordentligt (eller billigt). Jeg vil også gerne have nogle idéer til alternative forums, hvor man kan debattere omkring astrologi generelt.

Jeg håber på svar :)

Online Carlo

• Hyper medlem
  • Activity:
    32.2%
  • Country: 00
  • Køn: Mand
  • Forkyndende og missionerende ateist og kommunist
    • Vis profil
Sv: Personligt horoskop og debatforum
« Svar #1 Dato: August 14, 2014, 12:29:54 am »
Jeg søger private med astrolog uddannelse, der er interesseret i at lægge personlige horoskoper til mig på ugentlig basis.

Astrologi er religion. De spilder din tid og energi. I almindelighed kan religion hverken be- eller afkræftes, men astrologi kan modbevises som rent vås.

Den astrologiske tanke går ud på at en persons fødselstidspunkt er bestemmende for hans livsforløb, personlighed og sådan noget. Det betyder omvendt at en astrolog ud fra oplysninger om en person er i stand til at sige hvilket stjernetegn han er født under.

Det forsøg er gjort. Man har ladet nogle astrologer interviewe nogle personer, som de måtte spørge om alt, undtagen deres fødselsdag. Så skulle de være i stand til at afgøre hvilket stjernetegn han er er født under. Det siger sig selv at astrologerne faldt håbløst igennem. Svarene fordelte sig helt hen i vejret. Det beviser at astrologi er noget svindel.
Dansknationalist: Send ham til det dejlige syriske fængsel hvor der er tortur.

Offline Martin Jakobsen (OP)

• Nyt medlem
  • *
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
Sv: Personligt horoskop og debatforum
« Svar #2 Dato: November 21, 2014, 03:39:34 pm »
Tak for dit svar. Det var nu ikke lige den slags svar, jeg havde håbet på, men fred være med det.

Jeg vil gerne se dokumentation for det forsøg, du henviser til. Kan du sende mig et link eller mere info?

Pft. Martin