Forfatter Emne: Jeg så en klovn i Brønshøj  (Læst 1092 gange)

Albert )ohansen

• Gæst
Jeg så en klovn i Brønshøj
« Dato: Oktober 18, 2016, 09:28:22 pm »
Nøj hvor var det da skam en grim fætter!  :cat: Håret var helt grønt, og med en stor rød næse derpå! Starutten hoppede lige ud foran mig og min kære kone, da vi var på vej hjem fra en tur på Café Phønix. Hvor blev jeg forskrækket!Og der skal da skam eller noget til at ryste mig, og det ved de da skam i tilgift godt herude i Brønshøj, det dejlige gamle arbejderkvarter, hvor jeg bor i min kæmpe luksuslejlighed.  :drool:

Nej, det gibbede i mig, så det da skam kunne mærkes helt ned i min store mave, der hoppede op og ned. :drool: Men reaktionen kom dog prompte – en lige højrehook på gokkeletten på den lede klovn! Jeg ramte lige i kyssetøjet, og den store røde næse sagde BÅÅT ved slaget!

Jeg er jo gammel bokser, så det sad da skam simpelthen på rygraden!

Den sølle fyr trimlede da skam bagover, men jeg så en kniv i hans hånd, så der var da skam ikke noget at gøre, jeg måtte være sikker på, han da skam var uskadeliggjort. Jeg satte mig på ham stor og mægtig, og ignorerede den sagte piben, der da undslap hans mund.

Jeg flåede naturligvis masken af for at se niddingens ansigt, naturligvis var det en af de ”Unævnelige”, der da skam havde forsøgt at gå amok på en ubehagelig måde. Jeg hold ham fast i al min magt og vælde og skruede mundtøjet op på volumen 10 og meddelte ham brølende, at han da skam naturligvis var civilt anholdt. :drool:

Men jeg havde da skam ej min mobil med mig, så efter et par minutter lod jeg ham liste af, efter jeg havde konfiskeret hans sygesikringsbevis.

Det var da skam en aften lidt ud over det sædvanlige, så jeg skal lige falde lidt ned med et par flasker amarone.

Nå, det var bare det, farveller! :drool::drool::drool:

Kærlig hilsen Albert Johansen

Online Carlo

• Hyper medlem
  • Activity:
    25.4%
  • Country: 00
  • Køn: Mand
  • Forkyndende og missionerende ateist og kommunist
    • Vis profil
Sv: Jeg så en klovn i Brønshøj
« Svar #1 Dato: Oktober 19, 2016, 03:39:44 am »
Jeg flåede naturligvis masken af for at se niddingens ansigt, naturligvis var det en af de ”Unævnelige”, der da skam havde forsøgt at gå amok på en ubehagelig måde. Jeg hold ham fast i al min magt og vælde og skruede mundtøjet op på volumen 10 og meddelte ham brølende, at han da skam naturligvis var civilt anholdt. :drool:

Men jeg havde da skam ej min mobil med mig, så efter et par minutter lod jeg ham liste af, efter jeg havde konfiskeret hans sygesikringsbevis.

Du skulle have integreret ham, da du alligevel havde et godt tag i ham. Integration kan kun ske når muzzerne virkeligt mærker overmagten og vi viser dem hvordan klaveret skal spille.
Dansknationalist: Send ham til det dejlige syriske fængsel hvor der er tortur.

Sharia

• Gæst
Så han dig?
« Svar #2 Dato: Oktober 19, 2016, 12:37:40 pm »

Du skulle have integreret ham, da du alligevel havde et godt tag i ham. Integration kan kun ske når muzzerne virkeligt mærker overmagten og vi viser dem hvordan klaveret skal spille.

De unævnelige, hvem er det?

Offline Torsten Bonfils

• Hyper medlem
  • Activity:
    14%
    • Vis profil
« Svar #3 Dato: Oktober 19, 2016, 12:38:59 pm »
Du ender selv med at få en stor rød næse af al den rødvin du drikker.

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    99.8%
  • Country: gl
    • Vis profil
Er du ikke forelsket i ham mere?
« Svar #4 Dato: Oktober 19, 2016, 12:57:46 pm »

Svigtede han dig ude på Amager Fælled?

Er det muligt at beskæftige sig med et politisk emne på Din-Debat uden at blive beskyldt for at forsvare noget?

Albert )ohansen

• Gæst
« Svar #5 Dato: Oktober 19, 2016, 08:42:16 pm »

Torsten, gamle swinger, jeg har nu da skam alle dage været af den faste overbevisning at en grandvoksen mand da selv aner bedst, hvor meget han kan tåle. Jeg lever et godt og skønt liv, men der er da langt til grænsen for at nyde for megen alkohol for mig, og det blev da skam blot cementeret da jeg fik foretaget mit sidste lægetjek: http://www.din-debat.dk/index.php?topic=773.msg5587#msg5587

Jeg tager nok snart til lægetjek igen. :drool: :drool: :drool:

Albert )ohansen

• Gæst
Sv: Så han dig?
« Svar #6 Dato: Oktober 19, 2016, 08:44:50 pm »

De unævnelige, hvem er det?

Det er da skam fremmedarbejderne og negrene.  :mamba: :Laie_48:

Offline Thomas Nielsen

• Nyt medlem
  • *
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
    • Fyringsolie
« Svar #7 Dato: Oktober 20, 2016, 08:39:50 am »
Det er virkelig noget svineri at nogen kan finde på at luske rundt på den måde, det er godt der er nogen der tør taget fat i dem!

Offline politisk ukorrekt

• Hyper medlem
  • Activity:
    11.6%
  • Selvfølgelig styrer aliens da verden.
    • Vis profil
« Svar #8 Dato: Oktober 20, 2016, 12:49:51 pm »
Jeg er nu ikke så bange for de dersens klovne. 90% af dem er jo bare unge drenge, der synes det er morsomt og gå rundt og skræmme folk. Men skulle jeg være bange for sådan nogle 12-18 årige knægte? Nej, vel....
Sandheden er ilde hørt. Men sandheden er at Aliens allerede er her på jorden og infiltrerer alverdens regeringer. Take it or leave it. But it´s true.

Offline Trådløse-Anna

• Hyper medlem
  • Activity:
    0%
  • Country: dk
  • Køn: Kvinde
  • Tror på en fremtid uden de bl?s indblanding, :))
    • Vis profil
Bange for klovne,
« Svar #9 Dato: Oktober 20, 2016, 02:33:54 pm »
Men det er gamle damer tænker du på det?  :girl_sad:
<3 <3
Støttemedlem af brovte-banden, :)

Albert )ohansen

• Gæst
« Svar #10 Dato: Oktober 20, 2016, 10:20:46 pm »
Det er virkelig noget svineri at nogen kan finde på at luske rundt på den måde, det er godt der er nogen der tør taget fat i dem!

Rigtigt, Thomas - rigtigt. Men vi er da skam heldigvis stadig nogle gode samfundsstøtter, som da skam gør hvad der måtte stå i vores magt for at holde sådanne abekatte nede hvor de da hører til.

De skal da ej kunne opføre sig så ubehageligt over for ordentlige mennesker, blot fordi de da er iført farvestrålende tøj.

Sådanne opførte vi andre os da heller ej, dengang da vi var unge mennesker i starten af 60'erne.

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    99.8%
  • Country: gl
    • Vis profil
Sv: Jeg var en klovn i Brønshøj
« Svar #11 Dato: Oktober 20, 2016, 11:23:26 pm »

Nu begynder julemændene snart at skræmme jer med knive og økser ude i dit elskede Brønshøj.

Er det muligt at beskæftige sig med et politisk emne på Din-Debat uden at blive beskyldt for at forsvare noget?

Albert )ohansen

• Gæst
« Svar #12 Dato: Oktober 21, 2016, 08:52:31 pm »
Hvad mener du?

Offline Albert Johansen.

• Jr. medlem
  • **
  • Activity:
    0.8%
  • Country: dk
  • De skal ud, skal de!
    • Vis profil
« Svar #13 Dato: September 19, 2017, 08:05:51 am »
Så venner, nu er det da skam snart ved at være tid til de klovner igen, det ser jeg da skam så meget frem til, jeg synes alle tider det da skam var så sjovt, så sjovt sidste år.

I år vil jeg være mere aktivt opsøgende for skam da at få mulighed for at civilt anholde en klovn.

Det manglede da bare.

:drool:

Forbandede abekatte!

JoYo

• Gæst
« Svar #14 Dato: September 19, 2017, 08:30:35 am »
Så venner, nu er det da skam snart ved at være tid til de klovner igen, det ser jeg da skam så meget frem til, jeg synes alle tider det da skam var så sjovt, så sjovt sidste år.

I år vil jeg være mere aktivt opsøgende for skam da at få mulighed for at civilt anholde en klovn.

Det manglede da bare.

:drool:

Netop hvad Brønshøj har brug for, flere senile betjente -)))))))))))