Forfatter Emne: Jeg så en klovn i Brønshøj  (Læst 1116 gange)

Offline politisk ukorrekt

• Hyper medlem
  • Activity:
    12.6%
  • Country: 00
  • Køn: Mand
  • Selvfølgelig styrer aliens da verden.
    • Vis profil
Sv: Jeg så en klovn i Brønshøj
« Svar #15 Dato: September 19, 2017, 11:22:22 am »
Havde du ellers en god sæson på fælleden i år, Albert? Fik du givet kølle til Gustav derude?
Sandheden er ilde hørt. Men sandheden er at Aliens allerede er her på jorden og infiltrerer alverdens regeringer. Take it or leave it. But it´s true.

Offline 12:30

• Fuld medlem
  • Activity:
    8.6%
    • Vis profil
Hvad laver en Radikal der?
« Svar #16 Dato: September 19, 2017, 12:10:05 pm »
Nøj hvor var det da skam en grim fætter!  :cat: Håret var helt grønt, og med en stor rød næse derpå! Starutten hoppede lige ud foran mig og min kære kone, da vi var på vej hjem fra en tur på Café Phønix. Hvor blev jeg forskrækket!Og der skal da skam eller noget til at ryste mig, og det ved de da skam i tilgift godt herude i Brønshøj, det dejlige gamle arbejderkvarter, hvor jeg bor i min kæmpe luksuslejlighed.  :drool:

Nej, det gibbede i mig, så det da skam kunne mærkes helt ned i min store mave, der hoppede op og ned. :drool: Men reaktionen kom dog prompte – en lige højrehook på gokkeletten på den lede klovn! Jeg ramte lige i kyssetøjet, og den store røde næse sagde BÅÅT ved slaget!

Jeg er jo gammel bokser, så det sad da skam simpelthen på rygraden!

Den sølle fyr trimlede da skam bagover, men jeg så en kniv i hans hånd, så der var da skam ikke noget at gøre, jeg måtte være sikker på, han da skam var uskadeliggjort. Jeg satte mig på ham stor og mægtig, og ignorerede den sagte piben, der da undslap hans mund.

Jeg flåede naturligvis masken af for at se niddingens ansigt, naturligvis var det en af de ”Unævnelige”, der da skam havde forsøgt at gå amok på en ubehagelig måde. Jeg hold ham fast i al min magt og vælde og skruede mundtøjet op på volumen 10 og meddelte ham brølende, at han da skam naturligvis var civilt anholdt. :drool:

Men jeg havde da skam ej min mobil med mig, så efter et par minutter lod jeg ham liste af, efter jeg havde konfiskeret hans sygesikringsbevis.

Det var da skam en aften lidt ud over det sædvanlige, så jeg skal lige falde lidt ned med et par flasker amarone.

Nå, det var bare det, farveller! :drool::drool::drool:

Kærlig hilsen Albert Johansen

Anklageren har vel nok at lave med at søge socialhjælp i I Kalundborg!

:hyper:

Offline Albert Johansen.

• Jr. medlem
  • **
  • Activity:
    0.8%
  • Country: dk
  • Køn: Mand
  • De skal ud, skal de!
    • Vis profil
Sv: Jeg så en klovn i Brønshøj
« Svar #17 Dato: November 01, 2017, 08:45:03 am »
Havde du ellers en god sæson på fælleden i år, Albert? Fik du givet kølle til Gustav derude?

Ham har jeg da skam ej mødt, og jeg mener nu også, at han da er alt for pjattet  :cat: :cat:

Kan du da skam godt lide ham?

Kærlig hilsen Albert Johansen
Forbandede abekatte!