Forfatter Emne: TYVERI!.  (Læst 6506 gange)

Offline Landboen

• Hyper medlem
  • Activity:
    0%
  • Country: 00
    • Vis profil
Sv: Mens det kniber for nogen at få erstatning i Tryg
« Svar #30 Dato: Oktober 20, 2016, 07:56:19 pm »
Tryg-direktør Morten Hübbes opnår lige under en mio. kr. mere i lønposen, så han i 2015 sammenlagt hentede 13,1 mio. kr. i løn.

http://finanswatch.dk/Finansnyt/Forsikring___Pension/Tryg/article8383050.ece
Og?

Anklageren

• Gæst
Sv: Mens det kniber for nogen at få erstatning i Tryg
« Svar #31 Dato: Oktober 20, 2016, 08:07:23 pm »
Tryg-direktør Morten Hübbes opnår lige under en mio. kr. mere i lønposen, så han i 2015 sammenlagt hentede 13,1 mio. kr. i løn.

http://finanswatch.dk/Finansnyt/Forsikring___Pension/Tryg/article8383050.ece
Og?

Det er en god og relevant oplysning til de kunder, som er mere interesserede i at få en god forsikringsdækning end i høje direktørlønninger og store afkast til aktionærerne.

Det er jo ikke i kundernes interesse.

Derfor har utilfredse kunder jo også organiseret sig i TRYG.

Kunderne i Nordea Liv & Pension har efter flere års kamp nu sikret sig de 8 mia. kr., som de blev ’snydt’ for, da det kundeejede selskab Tryg solgte Tryg Liv til Nordea helt uden at spørge kunderne.

http://finans.dk/live/opinion/debatindlaeg/ECE8393819/nordeas-pensionskunder-har-8-mia-til-gode/?ctxref=ext

Hvis du havde opsparet pensionskroner, så ville du nok også mene, at det var dine penge, og ikke aktionærernes.

Det er hævet over enhver tvivl, at formuen på 8 mia. kr. ejes af pensionskunderne selvom andre måtte give et andet indtryk. For formuen i FNLP opstod oprindeligt fra pensionskunderne i Tryg Liv. På trods af at selskabet var kundeejet, solgte Tryg det ved årtusindeskiftet til Nordea uden at spørge kunderne. Og kunderne modtog heller ikke betalingen for Tryg Liv.
« Senest Redigeret: Oktober 20, 2016, 08:14:29 pm af Anklageren »

Offline måneskin

• Hyper medlem
  • Activity:
    0.6%
    • Vis profil
Sv: TYVERI!.
« Svar #32 Dato: Oktober 25, 2016, 03:02:09 pm »

Jeg havde et tyveri D:11/10-2016 Kl:14:38, ret præcist ikke :) , se jeg har en masse kamara som optager alt, desværre kender jeg tyven, jeg har konfronterede omstændighederne og med at jeg har optagelser af tyveriet, men han nægtede alt, så jeg har sendt de videoer videre til 1448, så må "vi"/jeg se om politiet "gider" gøre noget ved det :), det er som sådanne små-ting der er blevet stjålet, men et tyveri er vel et tyveri uanset hvor meget der bliver stjålet, og nu ligger tyven på en video, og jeg ved hvem det er, og jeg har oplyst 1448 om hvem han er, så nu må "vi" se. Venlig Hilsen Poul Jørgensen 

godt man ikke bor på Lolland , der findes der vist kun uærlige mennesker , såsom tyveknægte , og det er svært at tegne en forsikring.  :smiley:

Det lyder som om at jeg har stjålet den , men bare rolig ,jeg skal nok lade være med at nærme mig Lolland uha da. :grin:
jeg har ingen forsikringsselskab, Alm-brand smed mig ud efter 2 tyverier sidste år.
 Forhold dig til det jeg skriver, og glem alt det andet "gylle" du vil af med, du ved jo godt min styrthjelm blev stjålet D:11/10- i år, så drop din syge hetz imod mig. Poul Jørgensen
Gylle er det ikke det man spreder ud på markerne,jeg læste bare at der var en der skrev at din søn havde svært ved at tegne en forsikring , der på adressen, hvor i bor. Nej jeg aner sgu da ikke at din styrthjelm er stjålet , så må du ud at købe en ny , og passe bedre på den. :cry:
« Senest Redigeret: Oktober 25, 2016, 03:18:35 pm af måneskin »

Offline måneskin

• Hyper medlem
  • Activity:
    0.6%
    • Vis profil
« Svar #33 Dato: Oktober 25, 2016, 04:04:07 pm »
Hvordan kommer styrthjelmen egentligt ind her , men det kan da være forsikringsselskabet syntes der sker lidt for meget tyveri , og så kan de godt udelukke en kunde.  :cry:

Offline nobody

• Hyper medlem
  • Banned!
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
« Svar #34 Dato: Oktober 25, 2016, 06:44:53 pm »
Skide sjovt som nogle IDIOTER tror at det er Hr. Poul Jørgensen der har lavet de indlæg, en hver IDIOT kan sgu da se det er en SYG person som kopier hans indlæg fra Facebook, ikke nok med det, så har IDIOTEN lagt et billedet ud af Poul`s søn, det er skide strafbart og jeg fatter ikke at "gubbi" ikke har stoppet den syge person, Gubbi er jo på det nærmeste medskyldig i ulovligheder på nettet.

Så fik I den, et er sikkert. og det er at det IKKE er Poul der har lavet alle de indlæg under hans navn, men hvad hed ejeren af Ganløse VVS, det ved jeg, både ham fra før 71 og ham efter 71, og jeg ved hvad ham før 71 gik hen og lavede da han overdrog firmaet til den nye ejer i 71, og jeg ved hvilket farve hans bil havde.

Jeg fatter ikke hvorfor syge personer som "anklageren og måneskin" skal "hive" falske indlæg op på forsiden hver gang de er ved at køre ud af forsiden, det er jo meget SYGT, jeg har læst reglerne for at være på "din-debat", bare synd at "gubbi" ikke kender de love og regler.

Og denne gang er det virkeligt, tro det eller ej, men.

Venlig Hilsen
Poul Jørgensen

Offline måneskin

• Hyper medlem
  • Activity:
    0.6%
    • Vis profil
« Svar #35 Dato: Oktober 25, 2016, 07:25:34 pm »
Nu stopperdu lidt Poul jørgensen , bevis hvad jeg har hevet  frem fra nettet , du har jo også lavet flere profiler på Solen , lovede du ikke 1448 at ladde være med det .

Offline nobody

• Hyper medlem
  • Banned!
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
« Svar #36 Dato: Oktober 25, 2016, 07:49:03 pm »
Jo! "måneskin/Marie/Ieet/Rene,Osv.", men politiet holdt ikke deres del af aftalen, hvad du har hevet frem, ja nu gør jeg det, men ellers hver eneste gang et indlæg om mig har været ved at forlade forsiden, så er du og anklageren kommet med en dum kommentar så det er kommet op i top igen, lad nu være med at nægte det, det vil være for dumt.

Poul Jørgensen

Offline måneskin

• Hyper medlem
  • Activity:
    0.6%
    • Vis profil
« Svar #37 Dato: Oktober 25, 2016, 07:55:33 pm »
Og hvad så , så lang tid jeg ikke truer dig , har jeg lov til at skrive hvad jeg vil , MEN DU SKAL IKKE BESKYLDE MIG FOR NOGET JEG IKKE HAR GJORT. Du kan ikke tåle at du ikke rigtig får respons på det du skriver.

Offline nobody

• Hyper medlem
  • Banned!
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
« Svar #38 Dato: Oktober 25, 2016, 07:57:42 pm »
RESPONS på hvad JEG skriver ?, jo det kan du sgu tro jeg kan, men sgu-som en i HELVEDET ikke på noget en anden skriver i/under mit navn, tag nu lige og spis brød til.

Poul Jørgensen

Offline Landboen

• Hyper medlem
  • Activity:
    0%
  • Country: 00
    • Vis profil
« Svar #39 Dato: Oktober 25, 2016, 08:42:04 pm »
 :crazy: :crazy: :crazy:

Offline nobody

• Hyper medlem
  • Banned!
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
« Svar #40 Dato: Oktober 25, 2016, 08:52:56 pm »
:) <3 . Respekt for dig selv- respekt for andre- ansvar for dine handlinger., Den er jeg med på, men for at det skal virke, så skal det jo gælde begge vejene :) .

Venlig Hilsen
Poul Jørgensen

Anklageren

• Gæst
« Svar #41 Dato: Oktober 25, 2016, 08:56:57 pm »
:crazy: :crazy: :crazy:

Nu kører det ligesom på SOL-debat, og du har selv hjulpet dem med at overtage debatten - og nu er det for sent.

Offline nobody

• Hyper medlem
  • Banned!
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
« Svar #42 Dato: Oktober 25, 2016, 09:10:28 pm »
Muligvis Anklageren.

men nu ved I så at det er en falsk profil der er oprettet i/under mit navn, og hvis du ser på hvorfor den profil er/blev oprettet, så ville du nok også reagere som jeg gør nu :) .

Venlig Hilsen
Poul Jørgensen

Offline måneskin

• Hyper medlem
  • Activity:
    0.6%
    • Vis profil
« Svar #43 Dato: Oktober 25, 2016, 09:15:54 pm »
Du bliver ved med en falsk profil , gu er det ej , det er dig ,Poul Jørgensen , GUD HVOR DU LYVER

Offline nobody

• Hyper medlem
  • Banned!
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
« Svar #44 Dato: Oktober 25, 2016, 09:41:19 pm »
jeg ved ikke hvad jeg skal gøre, er du evnesvag eller hvad ?, man skulle tro du var Jansen eller sådanne noget.

Poul Jørgensen