Skide sjovt som nogle IDIOTER tror at det er Hr. Poul Jørgensen der har lavet de indlæg, en hver IDIOT kan sgu da se det er en SYG person som kopier hans indlæg fra Facebook, ikke nok med det, så har IDIOTEN lagt et billedet ud af Poul`s søn, det er skide strafbart og jeg fatter ikke at "gubbi" ikke har stoppet den syge person, Gubbi er jo på det nærmeste medskyldig i ulovligheder på nettet.Så fik I den, et er sikkert. og det er at det IKKE er Poul der har lavet alle de indlæg under hans navn, men hvad hed ejeren af Ganløse VVS, det ved jeg, både ham fra før 71 og ham efter 71, og jeg ved hvad ham før 71 gik hen og lavede da han overdrog firmaet til den nye ejer i 71, og jeg ved hvilket farve hans bil havde.Jeg fatter ikke hvorfor syge personer som "anklageren og måneskin" skal "hive" falske indlæg op på forsiden hver gang de er ved at køre ud af forsiden, det er jo meget SYGT, jeg har læst reglerne for at være på "din-debat", bare synd at "gubbi" ikke kender de love og regler.Og denne gang er det virkeligt, tro det eller ej, men.Venlig HilsenPoul Jørgensen
jeg ved ikke hvad jeg skal gøre, er du evnesvag eller hvad ?, man skulle tro du var Jansen eller sådanne noget.Poul Jørgensen