Forfatter Emne: TYVERI!.  (Læst 6501 gange)

Offline PoulJoergensen (OP)

• Fuld medlem
  • Banned!
  • Activity:
    0%
  • Country: 00
    • Vis profil
    • Min side om min Trygsag.
TYVERI!.
« Dato: Oktober 14, 2016, 12:19:54 pm »
Jeg havde et tyveri D:11/10-2016 Kl:14:38, ret præcist ikke :) , se jeg har en masse kamara som optager alt, desværre kender jeg tyven, jeg har konfronterede omstændighederne og med at jeg har optagelser af tyveriet, men han nægtede alt, så jeg har sendt de videoer videre til 1448, så må "vi"/jeg se om politiet "gider" gøre noget ved det :), det er som sådanne små-ting der er blevet stjålet, men et tyveri er vel et tyveri uanset hvor meget der bliver stjålet, og nu ligger tyven på en video, og jeg ved hvem det er, og jeg har oplyst 1448 om hvem han er, så nu må "vi" se. Venlig Hilsen Poul Jørgensen

Offline måneskin

• Hyper medlem
  • Activity:
    0.6%
    • Vis profil
Sv: TYVERI!.
« Svar #1 Dato: Oktober 14, 2016, 12:27:44 pm »
Sig mig engang , du er da vist født under en uheldig stjerne , men jeg kan da forstå at 1448 bliver belastet af alle dine anmeldser.

Offline måneskin

• Hyper medlem
  • Activity:
    0.6%
    • Vis profil
« Svar #2 Dato: Oktober 14, 2016, 12:57:47 pm »
Jeg havde et tyveri D:11/10-2016 Kl:14:38, ret præcist ikke :) , se jeg har en masse kamara som optager alt, desværre kender jeg tyven, jeg har konfronterede omstændighederne og med at jeg har optagelser af tyveriet, men han nægtede alt, så jeg har sendt de videoer videre til 1448, så må "vi"/jeg se om politiet "gider" gøre noget ved det :), det er som sådanne små-ting der er blevet stjålet, men et tyveri er vel et tyveri uanset hvor meget der bliver stjålet, og nu ligger tyven på en video, og jeg ved hvem det er, og jeg har oplyst 1448 om hvem han er, så nu må "vi" se. Venlig Hilsen Poul Jørgensen
godt man ikke bor på Lolland , der findes der vist kun uærlige mennesker , såsom tyveknægte , og det er svært at tegne en forsikring.  :smiley:

Tørresnoren

• Gæst
« Svar #3 Dato: Oktober 14, 2016, 02:33:02 pm »

'Småting' kan såmænd være slemt nok at miste..! :hyper:

- forleden morgen ved 4:30-tiden lå jeg i min sødeste søvn - i en papkasse - på Torvet i Ebeltoft...

Først da jeg blev vækket af en støjende skraldebil opdagede jeg til min store skræk at jeg var blevet bestjålet -

- ikke mindre end 53 genstande havde den modbydelige tyveknægt haft held med at negle fra mig:

Et spil kort...

- og en næsten ny kam...!

Anklageren

• Gæst
« Svar #4 Dato: Oktober 14, 2016, 02:36:52 pm »
Hvad har trolle og sædceller til fælles?

- De findes i millioner, men det er få der bliver mennesker ud af!

Offline måneskin

• Hyper medlem
  • Activity:
    0.6%
    • Vis profil
« Svar #5 Dato: Oktober 14, 2016, 03:23:01 pm »
Jeg håber da ikke det er Bøje , ham kender du jo godt .

Offline Landboen

• Hyper medlem
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
« Svar #6 Dato: Oktober 14, 2016, 04:26:15 pm »
 :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy:

Offline Trådløse-Anna

• Hyper medlem
  • Activity:
    0%
  • Country: dk
  • Køn: Kvinde
  • Tror på en fremtid uden de bl?s indblanding, :))
    • Vis profil
« Svar #7 Dato: Oktober 14, 2016, 05:09:29 pm »
Hvad har trolle og sædceller til fælles?

- De findes i millioner, men det er få der bliver mennesker ud af!

DEN må tigermanden tænke lidt over,  :girl_sigh:
<3 <3
Støttemedlem af brovte-banden, :)

• Fuld medlem
  • Banned!
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
« Svar #8 Dato: Oktober 14, 2016, 05:25:40 pm »
Sig mig engang , du er da vist født under en uheldig stjerne , men jeg kan da forstå at 1448 bliver belastet af alle dine anmeldser.

Jeg havde et til tyveri, en syntes jeg skulle lægge det ud på nettet, det ville så havde været ulovligt, men forståeligt, og jeg havde lyst til det, men så ville jeg jo havde dømt manden/tyven, og hvad hvis han så var/er uskyldig, hvad så, så er det jo mig der er helt galt på den, og mig der skal straffes for at hænge en uskyldig ud på nettet, hvilket er helt forståeligt, sådanne noget må aldrig ske, man er uskyldig til det modsatte er bevist. jeg syntes "vi" skal lade politiet afgøre hvem der er uskyldige og hvem der er skyldige. Venlig Hilsen Poul Jørgensen

• Fuld medlem
  • Banned!
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
« Svar #9 Dato: Oktober 14, 2016, 05:28:05 pm »

godt man ikke bor på Lolland , der findes der vist kun uærlige mennesker , såsom tyveknægte , og det er svært at tegne en forsikring.  :smiley:

jeg har ingen forsikringsselskab, Alm-brand smed mig ud efter 2 tyverier sidste år.
 Forhold dig til det jeg skriver, og glem alt det andet "gylle" du vil af med, du ved jo godt min styrthjelm blev stjålet D:11/10- i år, så drop din syge hetz imod mig. Poul Jørgensen
« Senest Redigeret: Oktober 24, 2016, 07:16:12 pm af PoulJoergensen »

me

• Gæst
« Svar #10 Dato: Oktober 14, 2016, 05:53:06 pm »
- og en næsten ny kam...!

Kammen tog de nok med sig for at man ikke skulle kunne rede ud tyveriet. :biggrin:

Offline måneskin

• Hyper medlem
  • Activity:
    0.6%
    • Vis profil
« Svar #11 Dato: Oktober 14, 2016, 05:54:59 pm »
Hvordan kan han være uskyldig , hvis du har et billede af ham som du skriver , og må jeg spørge hvorfor man ikke kan se din sag om Tryg , der står det er spam.JA USKYLDIG TIL DET MODSATTE ER BEVIST , sådan plejer det ikke at lyde fra den side du ikke må skrive på , der vidste du at alle næsten var efter dig , og de var skyldige i alt hvad der skete med dig. :Men det får jeg nok ikke at vide , du er jo nok blevet købt ud , ligesom i Claus gruppe undgå Tryg , eller hvad.
« Senest Redigeret: Oktober 14, 2016, 07:48:22 pm af måneskin »

Anklageren

• Gæst
Nu har jeg svaret dig, kan du så ikke gøre gengæld?
« Svar #12 Dato: Oktober 14, 2016, 07:07:42 pm »
Man skal ikke være sur på en troll, for de næres af at ophidse, og hvis man er ligeglad, bliver de grå og kedelige, så jeg foreslår et logo, som Hugo -  der ikke er en alt for utiltalende trold.

Jeg har optimeret Hugo lidt til debatten.

Jeg ved godt, at du ikke er så køn som Hugo i virkeligheden, men dette kan vi ikke være bekendt!
« Senest Redigeret: Oktober 15, 2016, 06:15:31 pm af Anklageren »

Anklageren

• Gæst
En norsk skovtrold er også en mulighed
« Svar #13 Dato: Oktober 14, 2016, 07:14:55 pm »

Her er en hel familie
« Senest Redigeret: Oktober 14, 2016, 07:16:39 pm af Anklageren »

Anklageren

• Gæst
Fra den norske spillefilm Trollhunter eller Troldjægeren
« Svar #14 Dato: Oktober 14, 2016, 07:30:02 pm »
Det er en ret usædvanlig film, som du skulle se en dag,