Forfatter Emne: TYVERI!.  (Læst 6475 gange)

Offline måneskin

• Hyper medlem
  • Activity:
    0.4%
    • Vis profil
Sv: TYVERI!.
« Svar #45 Dato: Oktober 25, 2016, 09:56:09 pm »
Har du taget nat pillerne .

Offline Marie Søgaard

• Jr. medlem
  • **
  • Banned!
  • Activity:
    0%
  • Country: dk
    • Vis profil
« Svar #46 Dato: Oktober 26, 2016, 06:39:11 am »
Skide sjovt som nogle IDIOTER tror at det er Hr. Poul Jørgensen der har lavet de indlæg, en hver IDIOT kan sgu da se det er en SYG person som kopier hans indlæg fra Facebook, ikke nok med det, så har IDIOTEN lagt et billedet ud af Poul`s søn, det er skide strafbart og jeg fatter ikke at "gubbi" ikke har stoppet den syge person, Gubbi er jo på det nærmeste medskyldig i ulovligheder på nettet.

Så fik I den, et er sikkert. og det er at det IKKE er Poul der har lavet alle de indlæg under hans navn, men hvad hed ejeren af Ganløse VVS, det ved jeg, både ham fra før 71 og ham efter 71, og jeg ved hvad ham før 71 gik hen og lavede da han overdrog firmaet til den nye ejer i 71, og jeg ved hvilket farve hans bil havde.

Jeg fatter ikke hvorfor syge personer som "anklageren og måneskin" skal "hive" falske indlæg op på forsiden hver gang de er ved at køre ud af forsiden, det er jo meget SYGT, jeg har læst reglerne for at være på "din-debat", bare synd at "gubbi" ikke kender de love og regler.

Og denne gang er det virkeligt, tro det eller ej, men.

Venlig Hilsen
Poul Jørgensen

Du ved ikke mere end du har kunne Google dig til. Men du er garanteret ham der har udgivet sig for at være  Michioluccio fra Grækenland.

Hvis du er den ægte Poul Jørgensen, så er jeg sikker på du kan fortælle mig om din trehjulede selvbetalte "handicap" knallerts mærke  ?

« Senest Redigeret: Oktober 26, 2016, 06:55:37 am af Marie Søgaard »

Offline måneskin

• Hyper medlem
  • Activity:
    0.4%
    • Vis profil
« Svar #47 Dato: Oktober 26, 2016, 07:15:55 am »
jeg ved ikke hvad jeg skal gøre, er du evnesvag eller hvad ?, man skulle tro du var Jansen eller sådanne noget.

Poul Jørgensen
Nej jeg er Måneskin men gud hvor ville jeg dog gerne have at Jansen var her.

me

• Gæst
« Svar #48 Dato: Oktober 26, 2016, 09:13:13 am »
ikke nok med det, så har IDIOTEN lagt et billedet ud af Poul`s søn, det er skide strafbart

Jeg kan ikke se noget billede som er lagt ud ulovligt.

Offline måneskin

• Hyper medlem
  • Activity:
    0.4%
    • Vis profil
« Svar #49 Dato: Oktober 26, 2016, 09:17:55 am »
Det er det heller ikke , Poul har selv lagt det ud , og jeg tror Heidi bare vil grine af det . Men måske der har været indbrudstyve og taget hendes foto album og lagt det ud her. Hi Hi .

me

• Gæst
« Svar #50 Dato: Oktober 26, 2016, 09:25:02 am »
Er det dette billede som skulle være lagt ud ulovligt?

Offline nobody

• Hyper medlem
  • Banned!
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
« Svar #51 Dato: Oktober 26, 2016, 09:43:42 am »
Nej !, "ME" :) , det billedet er vist et af "Marie Søgaard" :) .

Venlig Hilsen Poul Jørgensen

Offline Marie Søgaard

• Jr. medlem
  • **
  • Banned!
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
« Svar #52 Dato: Oktober 26, 2016, 11:20:29 am »
Hvis der er nogen af Jer der er "venner" med en der kalder sig "Marie Søgaard" så pas lige på, det er IKKE "Marie", men en syg person der på din-debat kalder sig Swagg, og som har alle mulige navne på SOL.DK, "hun" prøver kun at lokke oplysninger ud om mig, dem bruger "hun" så til at svine mig og alle jeg kender til med. Venlig Hilsen Poul Jørgensen

Nu er du lige så god til at holde tæt med oplysninger som en gasflaske uden ventil holder på gas. :connie_27:

Vi fik aldrig resten af historien om de to forgiftede øl. Hvad blev det til med de fingeraftryk?

Du svare bare når du er tilbage fra din daglige øltur på dette tidspunkt på din"handicapknallert"

Offline nobody

• Hyper medlem
  • Banned!
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
« Svar #53 Dato: Oktober 26, 2016, 01:07:04 pm »
Marie for helvedet, kik på det du har skrevet, du forholder dig ikke til det der er blevet skrevet, du lukker bare en masse lort ud, og tilmed svare du den falske profil, som sandsynligt er oprettet af dig selv/Ie1/rene, du er virkeligt syg, tag nu og søg lægehjælp.

Poul Jørgensen

PS: jeg fatter ikke ham "Gubbi" kan tillade, at nogen direkte begår ulovligheder på Din-debat, alle ved at Ieet på SOL.DK 3 gange ulovligt lagde mit CPR.Nr ud offentligt, og da jeg fik trykket ham/Rene op i et hjørne, så meldte han sgu mig til politiet for trusler, hvilket jeg ALDRIG havde gjort, men en ansat hos Nordea/tryg/Hafnia/Hansa/sas/ Osv. har en vis magt, uanset hvor meget de lyver, så er politiet/retssystemet så dumme at de tror på dem, selvom at alt andet er bevisligt.

Poul Jørgensen

Offline måneskin

• Hyper medlem
  • Activity:
    0.4%
    • Vis profil
« Svar #54 Dato: Oktober 26, 2016, 01:27:16 pm »
Nu klapper du i , du har selv været så uansvarlig mhs til dine Tryg papir , de har været lagt ud alle steder af dig selv , trykket ieet op i et hjørne , du lyver sgu mere og mere.

Offline Marie Søgaard

• Jr. medlem
  • **
  • Banned!
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
« Svar #55 Dato: Oktober 26, 2016, 01:48:45 pm »
Marie for helvedet, kik på det du har skrevet, du forholder dig ikke til det der er blevet skrevet, du lukker bare en masse lort ud, og tilmed svare du den falske profil, som sandsynligt er oprettet af dig selv/Ie1/rene, du er virkeligt syg, tag nu og søg lægehjælp.

Poul Jørgensen

PS: jeg fatter ikke ham "Gubbi" kan tillade, at nogen direkte begår ulovligheder på Din-debat, alle ved at Ieet på SOL.DK 3 gange ulovligt lagde mit CPR.Nr ud offentligt, og da jeg fik trykket ham/Rene op i et hjørne, så meldte han sgu mig til politiet for trusler, hvilket jeg ALDRIG havde gjort, men en ansat hos Nordea/tryg/Hafnia/Hansa/sas/ Osv. har en vis magt, uanset hvor meget de lyver, så er politiet/retssystemet så dumme at de tror på dem, selvom at alt andet er bevisligt.

Poul Jørgensen

Dit cpr nummer ligger der da stadig, men fordi du er et ualmindeligt dumt svin så kunne jeg ikke drømme om at hjælpe dig med at finde det.
Du skal bare være glad for du er dårlig betaler så ingen kan bruge det til noget.

Anklageren

• Gæst
Det tror jeg nu ikke Poul
« Svar #56 Dato: Oktober 26, 2016, 02:15:51 pm »
Muligvis Anklageren.

men nu ved I så at det er en falsk profil der er oprettet i/under mit navn, og hvis du ser på hvorfor den profil er/blev oprettet, så ville du nok også reagere som jeg gør nu :) .

Venlig Hilsen
Poul Jørgensen

Jeg kan godt forstå du bliver sur, men du opnår ligesom ikke noget fornuftigt.

Det var slemt nok, da der kun var de falske Poul'er - men nu er det bare blevet værre.

Offline nobody

• Hyper medlem
  • Banned!
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
« Svar #57 Dato: Oktober 26, 2016, 02:20:35 pm »
Hej Anklageren :).

jeg kan godt se hvor du vil hen, og som sådanne forstår jeg dig godt :) <3 .

men du ved jeg er blevet kontaktet af flere bruger her på "din-debat" om at oprette en profil her, hvilket jeg så har gjort, også i et forsøg på at komme med et forsvar imod den/de falske profiler der er oprettet i/under mit navn, jeg tror du ville havde gjort det samme :) .

Venlig Hilsen Poul Jørgensen

Offline måneskin

• Hyper medlem
  • Activity:
    0.4%
    • Vis profil
« Svar #58 Dato: Oktober 26, 2016, 02:22:22 pm »
Hvem har savnet dig herinde , du lyver igen.

Offline nobody

• Hyper medlem
  • Banned!
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
« Svar #59 Dato: Oktober 26, 2016, 05:22:45 pm »
Se lige " nextus", det er strafbart det du har gjort, det er MIT billedet, og det er KUN mig der har retten til at bruge det billedet, men så ved vi jo at du er ""Marie Søgaard/Ie1/ Osv." og at du lyver så lang dagen er om alt.

Poul Jørgensen