Forfatter Emne: TYVERI!.  (Læst 6752 gange)

Anklageren

• Gæst
Ja selvfølgelig
« Svar #15 Dato: Oktober 15, 2016, 06:02:06 pm »
HALLO Poul får jeg svar.

Meld dig ind i 3F

Anklageren

• Gæst
Nu har jeg svaret dig, kan du så ikke gøre gengæld?
« Svar #16 Dato: Oktober 15, 2016, 06:17:19 pm »
Synes du om den?

Man skal ikke være sur på en troll, for de næres af at ophidse, og hvis man er ligeglad, bliver de grå og kedelige, så jeg foreslår et logo, som Hugo -  der ikke er en alt for utiltalende trold.

Jeg har optimeret Hugo lidt til debatten.

Jeg ved godt, at du ikke er så køn som Hugo i virkeligheden, men dette kan vi ikke være bekendt!

Offline måneskin

• Hyper medlem
  • Activity:
    0.4%
    • Vis profil
Sv: TYVERI!.
« Svar #17 Dato: Oktober 15, 2016, 06:19:04 pm »
Nå jeg troede først det var TRYG danmarks bedste forsikringsselskab.MAN KAN JO KOMME TIL AT LÆSE forkert. :grin:
« Senest Redigeret: Oktober 15, 2016, 06:21:08 pm af måneskin »

Offline måneskin

• Hyper medlem
  • Activity:
    0.4%
    • Vis profil
« Svar #18 Dato: Oktober 18, 2016, 11:57:55 am »
Poul så har jeg et godt selskab , du kan få , det er TRYG , STOL du Trygt på dem . Bare et forslag.  :smiley:

Offline Gib

• Nyt medlem
  • *
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
« Svar #19 Dato: Oktober 18, 2016, 05:01:39 pm »
Poul så har jeg et godt selskab , du kan få , det er TRYG , STOL du Trygt på dem . Bare et forslag.  :smiley:

Tryg er ellers et af de selskaber, der topper på listen for flest utilfredse kunder.

Vi droppede dem, efter de ikke ville dække en stor termorude, der var ramt af en sten fra plæneklipperen, da dette ikke gik ind under uheld.
Forsikikringsselskaber har det med at få det love hvad som helst for du bliver kunde, men skal de dække, så få man ikke meget tilbage.

Vi har lige haft indbrud i sidste uge, hvor der forsvandt meget dyrt værktøj, nu bliver det spændende om det guld og grønne de lovede nu også holder.

De stjal b.la vores Stihlsav, og en del Markita/Dewalt værktøj der ikke just har været billig, så vi forventer ikke at få en brøkdel tilbage på det.

Offline måneskin

• Hyper medlem
  • Activity:
    0.4%
    • Vis profil
« Svar #20 Dato: Oktober 18, 2016, 06:18:45 pm »
Det er da træls med jer , håber da i får erstatning , men jeg er så glad for Tryg , ,mine behov er blevet tilgodeset , når der har været noget .

Offline Gib

• Nyt medlem
  • *
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
« Svar #21 Dato: Oktober 18, 2016, 06:27:46 pm »
Jo tak.
Da der sprang et vandrør var der intet at udsætte på vores forsikring, så det kan da også være vi er tilfredse, når sagen er færdigbehandlet.
Den er jo kun anmeldt og opgjort ind til videre.

Offline måneskin

• Hyper medlem
  • Activity:
    0.4%
    • Vis profil
« Svar #22 Dato: Oktober 19, 2016, 11:10:10 am »
Gib træls at du ikke kan læse om det store Tryg halløj , der er fundet sted, men erstatningssager kan Tryg dog vinde , og gudskelov for det . Men pøj pøj med jeres.

Anklageren

• Gæst
Utilfredse Tryg- kunder vinder igen
« Svar #23 Dato: Oktober 19, 2016, 01:42:09 pm »
Utilfredse kunder i Tryg og Nordea sidder efter to valgsejre i træk på fem pladser i Tryghedsgruppens repræsentantskab.

Skal otte milliarder kroner komme kunderne til gode - eller må kunderne vinke farvel til pengene? Fronterne er trukket hårdt op før repræsentantskabsmøde.

Det er hævet over enhver tvivl, at formuen på 8 mia. kr. ejes af pensionskunderne selvom andre måtte give et andet indtryk. For formuen i FNLP opstod oprindeligt fra pensionskunderne i Tryg Liv.

På trods af at selskabet var kundeejet, solgte Tryg det ved årtusindeskiftet til Nordea uden at spørge kunderne. Og kunderne modtog heller ikke betalingen for Tryg Liv.

http://finans.dk/live/opinion/debatindlaeg/ECE8393819/nordeas-pensionskunder-har-8-mia-til-gode/?ctxref=ext

Offline Gib

• Nyt medlem
  • *
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
« Svar #24 Dato: Oktober 20, 2016, 06:41:47 am »
Gib træls at du ikke kan læse om det store Tryg halløj , der er fundet sted, men erstatningssager kan Tryg dog vinde , og gudskelov for det . Men pøj pøj med jeres.

Vi er godt tilfredse med vores forsikring.
De fik opgørelsen tirsdag eftermiddag, onsdag formiddag fik vi sat beløbet vi får og gøre med.
Det var meget hurtigere end forventet, og med meget mindre tab end vi frygtede, så vi er glade og lettede.
De har vurderet vi er gode kunder, så vi har fået pengene uden bøvl .

Offline måneskin

• Hyper medlem
  • Activity:
    0.4%
    • Vis profil
« Svar #25 Dato: Oktober 20, 2016, 09:59:01 am »
ja der er nok nogle svindler der misbruger det lidt for meget , med det resultat at de bliver losset ud .

Anklageren

• Gæst
Morten vandt over Tryg ni år efter ulykke
« Svar #26 Dato: Oktober 20, 2016, 10:10:21 am »

Vi er godt tilfredse med vores forsikring.
De fik opgørelsen tirsdag eftermiddag, onsdag formiddag fik vi sat beløbet vi får og gøre med.
Det var meget hurtigere end forventet, og med meget mindre tab end vi frygtede, så vi er glade og lettede.
De har vurderet vi er gode kunder, så vi har fået pengene uden bøvl .

Så må du have en god advokat.

Det tog Morten Eriksen, Aarhus ni år at vinde sin sag og at få erstatningen på 2,5 millioner kroner efter en arbejdsulykke.

http://www.fagbladet3f.dk/nyheder/957d4ce140b249efb5b78b144039afc4-20150116-morten-vandt-over-tryg-ni-aar-efter-ulykke

Anklageren

• Gæst
Mens det kniber for nogen at få erstatning i Tryg
« Svar #27 Dato: Oktober 20, 2016, 04:50:14 pm »
Tryg-direktør Morten Hübbes opnår lige under en mio. kr. mere i lønposen, så han i 2015 sammenlagt hentede 13,1 mio. kr. i løn.

http://finanswatch.dk/Finansnyt/Forsikring___Pension/Tryg/article8383050.ece

Anklageren

• Gæst
Sv: Mens det kniber for nogen at få erstatning i Tryg
« Svar #28 Dato: Oktober 20, 2016, 08:07:23 pm »
Tryg-direktør Morten Hübbes opnår lige under en mio. kr. mere i lønposen, så han i 2015 sammenlagt hentede 13,1 mio. kr. i løn.

http://finanswatch.dk/Finansnyt/Forsikring___Pension/Tryg/article8383050.ece
Og?

Det er en god og relevant oplysning til de kunder, som er mere interesserede i at få en god forsikringsdækning end i høje direktørlønninger og store afkast til aktionærerne.

Det er jo ikke i kundernes interesse.

Derfor har utilfredse kunder jo også organiseret sig i TRYG.

Kunderne i Nordea Liv & Pension har efter flere års kamp nu sikret sig de 8 mia. kr., som de blev ’snydt’ for, da det kundeejede selskab Tryg solgte Tryg Liv til Nordea helt uden at spørge kunderne.

http://finans.dk/live/opinion/debatindlaeg/ECE8393819/nordeas-pensionskunder-har-8-mia-til-gode/?ctxref=ext

Hvis du havde opsparet pensionskroner, så ville du nok også mene, at det var dine penge, og ikke aktionærernes.

Det er hævet over enhver tvivl, at formuen på 8 mia. kr. ejes af pensionskunderne selvom andre måtte give et andet indtryk. For formuen i FNLP opstod oprindeligt fra pensionskunderne i Tryg Liv. På trods af at selskabet var kundeejet, solgte Tryg det ved årtusindeskiftet til Nordea uden at spørge kunderne. Og kunderne modtog heller ikke betalingen for Tryg Liv.
« Senest Redigeret: Oktober 20, 2016, 08:14:29 pm af Anklageren »

Offline måneskin

• Hyper medlem
  • Activity:
    0.4%
    • Vis profil
« Svar #29 Dato: Oktober 25, 2016, 03:02:09 pm »

Jeg havde et tyveri D:11/10-2016 Kl:14:38, ret præcist ikke :) , se jeg har en masse kamara som optager alt, desværre kender jeg tyven, jeg har konfronterede omstændighederne og med at jeg har optagelser af tyveriet, men han nægtede alt, så jeg har sendt de videoer videre til 1448, så må "vi"/jeg se om politiet "gider" gøre noget ved det :), det er som sådanne små-ting der er blevet stjålet, men et tyveri er vel et tyveri uanset hvor meget der bliver stjålet, og nu ligger tyven på en video, og jeg ved hvem det er, og jeg har oplyst 1448 om hvem han er, så nu må "vi" se. Venlig Hilsen Poul Jørgensen 

godt man ikke bor på Lolland , der findes der vist kun uærlige mennesker , såsom tyveknægte , og det er svært at tegne en forsikring.  :smiley:

Det lyder som om at jeg har stjålet den , men bare rolig ,jeg skal nok lade være med at nærme mig Lolland uha da. :grin:
jeg har ingen forsikringsselskab, Alm-brand smed mig ud efter 2 tyverier sidste år.
 Forhold dig til det jeg skriver, og glem alt det andet "gylle" du vil af med, du ved jo godt min styrthjelm blev stjålet D:11/10- i år, så drop din syge hetz imod mig. Poul Jørgensen
Gylle er det ikke det man spreder ud på markerne,jeg læste bare at der var en der skrev at din søn havde svært ved at tegne en forsikring , der på adressen, hvor i bor. Nej jeg aner sgu da ikke at din styrthjelm er stjålet , så må du ud at købe en ny , og passe bedre på den. :cry:
« Senest Redigeret: Oktober 25, 2016, 03:18:35 pm af måneskin »