Forfatter Emne: E der nogen der ved hvor man kan købe et billigt JORD til LUFT misil?.  (Læst 2940 gange)

Offline måneskin

• Hyper medlem
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
Sv: E der nogen der ved hvor man kan købe et billigt JORD til LUFT misil?.
« Svar #15 Dato: Oktober 12, 2016, 03:58:12 pm »
Nej for den da , selvtægt det dur da ikke , hvis en kommer til at vælte dig , brækker du jo nakken for 3 gang , så det dutter ikke , men jeg syntes at du skrev engang at du havde mange venner.

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    100%
  • Country: gl
  • Køn: Mand
    • Vis profil
Hvad synes du om min swimmingpool Poul?
« Svar #16 Dato: Oktober 12, 2016, 04:12:56 pm »

Dont feed the troll på united bluf dansk

Men du fodre den.

Fortæl hellere nogle gode historier fra din tid som fængselsbetjent.

Den erstatning du fik, er det den du købte sommerhus for ved Hanstholm?

Jeg købte denne
Er det muligt at beskæftige sig med et politisk emne på Din-Debat uden at blive beskyldt for at forsvare noget?

Offline PoulJoergensen (OP)

• Fuld medlem
  • Banned!
  • Activity:
    0%
  • Country: 00
    • Vis profil
    • Min side om min Trygsag.
« Svar #17 Dato: Oktober 12, 2016, 04:20:25 pm »
Det ved jeg ikke.
Der er ingen "havfruer" får man røde baller?

Jeg blev så forbandet sur på mig selv her den anden dag, jeg ville ud og fiske, jeg ved et sted, hvor jeg bare skal smide snøreren ud med et forfang på, også har jeg straks 1 eller 2 fladfisk på krogen.
Så var det jeg lige "faldt" over en "havfrue" som lå i vandkanten, jeg tog lidt "fis" på hende, da jeg spurte om hun var en havfrue der skulle hjælpes tilbage i vandet, også gik jeg, men, efter Ca.10-meter, så drønede der en djævel op i mig, hun skulle "ædes/på tavlen", også gik jeg tilbage, og forførte hende, med en masse "øregajl", også var det der, alt imens min røv skiftede farve, der lå jeg og tænkte på hvad i helvedet jeg så skulle lave til aftensmad, for nu fik jeg jo ingen fisk.
Da jeg gik derfra, hun lå og sagde "gag gag og lidt BLØB", men, jeg havde jo ikke fået en skid ud af det, det er da ikke noget at lære folk at gøre sådanne noget, var det ikke bedre at lære folk at elske det de har, og det de kan få.
Man skal ikke se på kvantummet, man skal se på kvaliteten af det man har, og man skal "gøde" det forhold man har, og det uanset om man er mand eller kvinde, som det er i dag, der farer folk rundt og tror at lykken er et stort 1-tal, eller et lille stramt 0.
Nå, men dig om det, mig kan du godt-nok ikke sælge noget, jeg kan selv, ikke fordi jeg gider det pjat mere, men, det er jo så nemt, og nu når de så gerne vil, ikke ?.

Jeg skrev om en oplevelse, jeg ved nogen har svært ved at få kontakt med det modsatte køn, men for mig er det faktisk lige modsat, mit problem er, hvis jeg ikke holder min kæft, så kan jeg ikke slippe af med dem.
I dag var jeg nede hos en ven, han er invalid, og han har hjemmehjælp hver dag, i dag var det en pige fra filippinerne, en rigtig smuk lille sag på kun 30-år, og pludseligt tog jeg mig i det igen, jeg skyndte mig at undskylde og så gik jeg, jeg gad simpelthen ikke, det er for nemt.
Jeg er på mange måder ganske normal af udseenderne, men jeg kan tale røven ud af bukserne på dem, også har jeg BLÅ øjne, også siger jeg hvad jeg vil til dem, uanset hvad, for et par år siden, der talte jeg en pige til orgasme midt på et værksted, jeg måtte gribe hende, for hun sank om som en klud midt på gulvet, alle kan, de skal bare turde.
Venlig Hilsen Poul Jørgensen

« Senest Redigeret: Oktober 12, 2016, 04:32:55 pm af PoulJoergensen »

Offline måneskin

• Hyper medlem
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
« Svar #18 Dato: Oktober 12, 2016, 04:38:10 pm »
 :grin: :grin:

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    100%
    • Vis profil
Før og efter
« Svar #19 Dato: Oktober 12, 2016, 04:38:29 pm »
Er det muligt at beskæftige sig med et politisk emne på Din-Debat uden at blive beskyldt for at forsvare noget?

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    100%
    • Vis profil
Troldedesign
« Svar #20 Dato: Oktober 12, 2016, 04:41:00 pm »

Offline Jørn.

• Nyt medlem
  • *
  • Banned!
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
« Svar #21 Dato: Oktober 12, 2016, 04:41:23 pm »
Det ved jeg ikke.
Der er ingen "havfruer" får man røde baller?

Jeg blev så forbandet sur på mig selv her den anden dag, jeg ville ud og fiske, jeg ved et sted, hvor jeg bare skal smide snøreren ud med et forfang på, også har jeg straks 1 eller 2 fladfisk på krogen.
Så var det jeg lige "faldt" over en "havfrue" som lå i vandkanten, jeg tog lidt "fis" på hende, da jeg spurte om hun var en havfrue der skulle hjælpes tilbage i vandet, også gik jeg, men, efter Ca.10-meter, så drønede der en djævel op i mig, hun skulle "ædes/på tavlen", også gik jeg tilbage, og forførte hende, med en masse "øregajl", også var det der, alt imens min røv skiftede farve, der lå jeg og tænkte på hvad i helvedet jeg så skulle lave til aftensmad, for nu fik jeg jo ingen fisk.
Da jeg gik derfra, hun lå og sagde "gag gag og lidt BLØB", men, jeg havde jo ikke fået en skid ud af det, det er da ikke noget at lære folk at gøre sådanne noget, var det ikke bedre at lære folk at elske det de har, og det de kan få.
Man skal ikke se på kvantummet, man skal se på kvaliteten af det man har, og man skal "gøde" det forhold man har, og det uanset om man er mand eller kvinde, som det er i dag, der farer folk rundt og tror at lykken er et stort 1-tal, eller et lille stramt 0.
Nå, men dig om det, mig kan du godt-nok ikke sælge noget, jeg kan selv, ikke fordi jeg gider det pjat mere, men, det er jo så nemt, og nu når de så gerne vil, ikke ?.

Jeg skrev om en oplevelse, jeg ved nogen har svært ved at få kontakt med det modsatte køn, men for mig er det faktisk lige modsat, mit problem er, hvis jeg ikke holder min kæft, så kan jeg ikke slippe af med dem.
I dag var jeg nede hos en ven, han er invalid, og han har hjemmehjælp hver dag, i dag var det en pige fra filippinerne, en rigtig smuk lille sag på kun 30-år, og pludseligt tog jeg mig i det igen, jeg skyndte mig at undskylde og så gik jeg, jeg gad simpelthen ikke, det er for nemt.
Jeg er på mange måder ganske normal af udseenderne, men jeg kan tale røven ud af bukserne på dem, også har jeg BLÅ øjne, også siger jeg hvad jeg vil til dem, uanset hvad, for et par år siden, der talte jeg en pige til orgasme midt på et værksted, jeg måtte gribe hende, for hun sank om som en klud midt på gulvet, alle kan, de skal bare turde.
Venlig Hilsen Poul Jørgensen

Naaah, Poul. Nu ved vi alle sammen der har været opløsningsmiddel i spandevis i din lade, så selvfølgelig synker damen om som en klud. :declare:

Offline Jørn.

• Nyt medlem
  • *
  • Banned!
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
Sv: Før og efter
« Svar #22 Dato: Oktober 12, 2016, 04:42:53 pm »

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    100%
    • Vis profil
« Svar #23 Dato: Oktober 12, 2016, 05:41:51 pm »

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    100%
    • Vis profil
« Svar #24 Dato: Oktober 12, 2016, 05:42:27 pm »

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    100%
    • Vis profil
« Svar #25 Dato: Oktober 12, 2016, 05:43:16 pm »
« Senest Redigeret: Oktober 12, 2016, 05:45:07 pm af Anklageren »

Offline Jørn.

• Nyt medlem
  • *
  • Banned!
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
« Svar #26 Dato: Oktober 12, 2016, 06:00:13 pm »
Spørg din penneven. Hvordan er Grækenland?

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    100%
    • Vis profil
Odin og Zeus har lige væddet
« Svar #27 Dato: Oktober 12, 2016, 06:05:22 pm »
Spørg din penneven. Hvordan er Grækenland?

Offline Jørn.

• Nyt medlem
  • *
  • Banned!
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
« Svar #28 Dato: Oktober 12, 2016, 06:14:18 pm »
Hovmod står for fald.

Offline Jørn.

• Nyt medlem
  • *
  • Banned!
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
« Svar #29 Dato: Oktober 12, 2016, 06:43:26 pm »

Sikke dog en selfie.
 :JC_OMG_sign:

Kan du ikke poste et af dig selv?

Jo selvfølgelig

Så fik du lidt til fantasien,det er mig med lidt grå stænk.
 her sker mange sjove ting, det er længe siden der holdt en Blå/lilla Mishubishi fra 98 over ved Søndergade , tænk dig du den fik sgu en bule i bagskærmen, og knægten kunne kun tegne en ansvarsforsiking, fordi adressen er ilde set i forsikringskreds, en værre historier.
Heldigvis har knejten allerede været mere erhvervsaktiv end resten af den socialtbelasede famliie, så han kan stadig hente den lille pige på stationen.
« Senest Redigeret: Oktober 12, 2016, 06:47:36 pm af Jørn. »