Forfatter Emne: E der nogen der ved hvor man kan købe et billigt JORD til LUFT misil?.  (Læst 2962 gange)

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    100%
  • Country: gl
  • Køn: Mand
    • Vis profil
Sv: E der nogen der ved hvor man kan købe et billigt JORD til LUFT misil?.
« Svar #45 Dato: Oktober 13, 2016, 03:12:05 pm »
Ja hvorfor tror du 1448 ikke vil have dig til at oprette flere profiler , det siger da sig selv , når du står der hver anden dag , de chikanere mig på nettet , må de vel det. Du kan da godt regne med at de ikke gør noget der.

Det får mig til at tænke på: Hvordan kan man vide, om lyset i køleskabet slukker, når man lukker lågen?
Tja, i de fleste køleskabe sidder kontakten til lyset jo frit tilgængeligt i siden indvendig, den kan du jo prøve at trykke på når skabet et åbent, og se at det faktisk virker.
Har du flere tåbelige spørgsmål?

Siden vi er i tråden med livets store spørgsmål: Hvis man kvæler en smølf, hvilken farve får den så i ansigtet?
Er det muligt at beskæftige sig med et politisk emne på Din-Debat uden at blive beskyldt for at forsvare noget?

Offline måneskin

• Hyper medlem
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
Sv: Før og efter
« Svar #46 Dato: Oktober 14, 2016, 09:58:28 am »

Sikke dog en selfie.Må man da ikke tage et billede af din søns bil. :smiley:
 :JC_OMG_sign:

Kan du ikke poste et af dig selv?

Jo selvfølgelig

Så fik du lidt til fantasien,det er mig med lidt grå stænk.
 her sker mange sjove ting, det er længe siden der holdt en Blå/lilla Mishubishi fra 98 over ved Søndergade , tænk dig du den fik sgu en bule i bagskærmen, og knægten kunne kun tegne en ansvarsforsiking, fordi adressen er ilde set i forsikringskreds, en værre historier.
Heldigvis har knejten allerede været mere erhvervsaktiv end resten af den socialtbelasede famliie, så han kan stadig hente den lille pige på stationen.

DIT DUMME SVIN!!
Det er dig har et billedet ud af min søns bil , på P-pladsen i Nakskov hvor den holdte da den blev påkørt.
Jeg har vidresendt det til SLF@politi.dk
Sammen med det foto du har taget i 2015, da han blev færdig som IT surpporter på CElf i NYK.

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    100%
    • Vis profil
Du svarede ikke på denne i din Tina inkarnation
« Svar #47 Dato: Oktober 14, 2016, 10:11:58 am »

Dont feed the troll på united bluf dansk

Men du fodre den.

Fortæl hellere nogle gode historier fra din tid som fængselsbetjent.

Den erstatning du fik, er det den du købte sommerhus for ved Hanstholm?

Jeg købte denne
Er det muligt at beskæftige sig med et politisk emne på Din-Debat uden at blive beskyldt for at forsvare noget?

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    100%
    • Vis profil
Ville du foretrække et mere tilforladelig troldedesign?
« Svar #48 Dato: Oktober 14, 2016, 10:19:16 am »
Her er nogen forslag

Albert )ohansen

• Gæst
« Svar #49 Dato: Oktober 19, 2016, 08:50:20 pm »
Det ved jeg ikke.
Der er ingen "havfruer" får man røde baller?

Jeg blev så forbandet sur på mig selv her den anden dag, jeg ville ud og fiske, jeg ved et sted, hvor jeg bare skal smide snøreren ud med et forfang på, også har jeg straks 1 eller 2 fladfisk på krogen.
Så var det jeg lige "faldt" over en "havfrue" som lå i vandkanten, jeg tog lidt "fis" på hende, da jeg spurte om hun var en havfrue der skulle hjælpes tilbage i vandet, også gik jeg, men, efter Ca.10-meter, så drønede der en djævel op i mig, hun skulle "ædes/på tavlen", også gik jeg tilbage, og forførte hende, med en masse "øregajl", også var det der, alt imens min røv skiftede farve, der lå jeg og tænkte på hvad i helvedet jeg så skulle lave til aftensmad, for nu fik jeg jo ingen fisk.
Da jeg gik derfra, hun lå og sagde "gag gag og lidt BLØB", men, jeg havde jo ikke fået en skid ud af det, det er da ikke noget at lære folk at gøre sådanne noget, var det ikke bedre at lære folk at elske det de har, og det de kan få.
Man skal ikke se på kvantummet, man skal se på kvaliteten af det man har, og man skal "gøde" det forhold man har, og det uanset om man er mand eller kvinde, som det er i dag, der farer folk rundt og tror at lykken er et stort 1-tal, eller et lille stramt 0.
Nå, men dig om det, mig kan du godt-nok ikke sælge noget, jeg kan selv, ikke fordi jeg gider det pjat mere, men, det er jo så nemt, og nu når de så gerne vil, ikke ?.

Jeg skrev om en oplevelse, jeg ved nogen har svært ved at få kontakt med det modsatte køn, men for mig er det faktisk lige modsat, mit problem er, hvis jeg ikke holder min kæft, så kan jeg ikke slippe af med dem.
I dag var jeg nede hos en ven, han er invalid, og han har hjemmehjælp hver dag, i dag var det en pige fra filippinerne, en rigtig smuk lille sag på kun 30-år, og pludseligt tog jeg mig i det igen, jeg skyndte mig at undskylde og så gik jeg, jeg gad simpelthen ikke, det er for nemt.
Jeg er på mange måder ganske normal af udseenderne, men jeg kan tale røven ud af bukserne på dem, også har jeg BLÅ øjne, også siger jeg hvad jeg vil til dem, uanset hvad, for et par år siden, der talte jeg en pige til orgasme midt på et værksted, jeg måtte gribe hende, for hun sank om som en klud midt på gulvet, alle kan, de skal bare turde.
Venlig Hilsen Poul Jørgensen

Poul, gamle sludrechatol, du er ikke kommet meget videre, siden sidst, hva' gamle dreng  :drool:

Glæd dig dog over, at du da ej kom noget til, dengang. Så skal det nok gå, stol trygt på det!

Kærlig hilsen Albert Johansen

Offline måneskin

• Hyper medlem
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
« Svar #50 Dato: Oktober 20, 2016, 09:35:03 am »
Ja det vil jeg også stole Trygt på , og være glad for at man ikke kom noget til. Men der er nogle der bare er lidt griske og ikke kan få nok ,og prøver sig frem til at luske sig til erstatning , som man ikke skal have .  :grin:
« Senest Redigeret: Oktober 20, 2016, 05:24:29 pm af måneskin »

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    100%
    • Vis profil
Tryg tabte retssag til Mols-Linien
« Svar #51 Dato: Oktober 20, 2016, 10:46:45 am »
TRYG er kendt for sine retssager mod kunderne, og Tryg blev for 4 år siden dømt til at punge ud for det motorhavari, der ramte hurtigfærgen Max Mols.

Tryg skulle af med 19,2 mio. kr. for havariet plus sagsomkostninger og procesrente

http://finanswatch.dk/Finansnyt/Forsikring___Pension/Tryg/article4697699.ece

« Senest Redigeret: Oktober 20, 2016, 10:50:59 am af Anklageren »

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    100%
    • Vis profil
Hans Uerkvitz fra Haderslevs 13 år lange kamp imod TRYG var forgæves
« Svar #52 Dato: Oktober 20, 2016, 12:50:23 pm »
Siden ulykken har Hans Uerkvitz forsøgt at få modpartens forsikringsselskab - Tryg - til at udbetale en erstatning for mén og tabt erhvervsevne.

- Skylden i sagen er jo indiskutabel. Derfor undrer det mig, at Tryg ikke bare fra begyndelsen siger: det her er noget lort. Vi betaler selvfølgelig, hvad det koster, når der nu er tegnet en lovpligtig ansvarsforsikring.

http://ekstrabladet.dk/kup/dinepenge/kaempede-13-aar-med-tryg-nu-er-sagen-foraeldet/4687626

Offline nobody

• Hyper medlem
  • Banned!
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
« Svar #53 Dato: Oktober 26, 2016, 05:49:07 pm »
Kære Anklageren.

Citat.
"Og da skadevolder har tegnet forsikring hos os, skal vi betale erstatning.".

Det skrev tryg til ASK D:7/12-2005, ingen tvivl, tryg viste at de efter loven skulle betale mig erstatningen, og som de i samme brev skriver "I henhold til lov om erstatningsansvar.", ingen tvivl, prøv at læs § 11 i loven, det er den tryg hentydede til.

det var også trygs hensigt at betale mig erstatningen, ingen tvivl om det, der var bare det, at tryg D:7/12-2005 bad om en stationær dato, en dato hvor de skulle betale erstatningen fra, og den satte ASK til D:23/1-1986.

Afgørelsen fra ASK kom D:1/3-2007, loven siger at de så skulle betale mig 6.138-Kr om måneden fra D:23/1-1986 og frem til dato, OGSÅ OK, men trygs problem var ikke de skide 6.138-Kr om måneden,,,,,,, men renterne i følge loven, Nationalbanksrenten plus 7%, også var det at "filmen" knækkede i trygs regnskabsafdeling, prøv selv at regne på det beløb.

I dag er det langt over 1-million-Kr om året i renter alene, langt, meget langt over 1-million-Kr om året, så var det, at det pludseligt var billigere for tryg at begå dokumentfalsk, med risiko for at blive afsløret, end det var at betale mig den erstatning, og de valgte at begå dokumentfalsk og fremlægge det for retten.

Der er ingen tvivl, tryg har begået dokumentfalsk, de har ikke engang prøvet at nægte det overfor mig, tilmed nægtede tryg at efterfølge et direkte påbud fra Højesteret fra D:14/12-2010, det påbud sked tryg højt og helligt på, sygt og en overtrædelse af loven, igen af tryg, men hvad pokker, de snyder, svindler, begår dokumentfalsk, bortskaffer dokumenter, lyver i retten, fremstiller falske dokumenter, har foragt for retten, så hvad pokker, selvfølgeligt kan almindelige mennesker ikke vinde en sag imod et "så fint" selskab, men næste gang er det DIG de slagter.

Offline Marie Søgaard

• Jr. medlem
  • **
  • Banned!
  • Activity:
    0%
  • Country: dk
    • Vis profil
« Svar #54 Dato: Oktober 26, 2016, 09:30:49 pm »
Kære Anklageren.

Citat.
"Og da skadevolder har tegnet forsikring hos os, skal vi betale erstatning.".

Det skrev tryg til ASK D:7/12-2005, ingen tvivl, tryg viste at de efter loven skulle betale mig erstatningen, og som de i samme brev skriver "I henhold til lov om erstatningsansvar.", ingen tvivl, prøv at læs § 11 i loven, det er den tryg hentydede til.

det var også trygs hensigt at betale mig erstatningen, ingen tvivl om det, der var bare det, at tryg D:7/12-2005 bad om en stationær dato, en dato hvor de skulle betale erstatningen fra, og den satte ASK til D:23/1-1986.

Afgørelsen fra ASK kom D:1/3-2007, loven siger at de så skulle betale mig 6.138-Kr om måneden fra D:23/1-1986 og frem til dato, OGSÅ OK, men trygs problem var ikke de skide 6.138-Kr om måneden,,,,,,, men renterne i følge loven, Nationalbanksrenten plus 7%, også var det at "filmen" knækkede i trygs regnskabsafdeling, prøv selv at regne på det beløb.

I dag er det langt over 1-million-Kr om året i renter alene, langt, meget langt over 1-million-Kr om året, så var det, at det pludseligt var billigere for tryg at begå dokumentfalsk, med risiko for at blive afsløret, end det var at betale mig den erstatning, og de valgte at begå dokumentfalsk og fremlægge det for retten.

Der er ingen tvivl, tryg har begået dokumentfalsk, de har ikke engang prøvet at nægte det overfor mig, tilmed nægtede tryg at efterfølge et direkte påbud fra Højesteret fra D:14/12-2010, det påbud sked tryg højt og helligt på, sygt og en overtrædelse af loven, igen af tryg, men hvad pokker, de snyder, svindler, begår dokumentfalsk, bortskaffer dokumenter, lyver i retten, fremstiller falske dokumenter, har foragt for retten, så hvad pokker, selvfølgeligt kan almindelige mennesker ikke vinde en sag imod et "så fint" selskab, men næste gang er det DIG de slagter.

Du havde fået din erstatning, hvis du havde haft de skader du påstår, men du er en platugle, så det fik du ikke.
Man får ikke to gange erstatning for en gammel skade.

Det er heller ikke ordlyden i det brev Tryg sendte til AKS som skulle vurdere din sag.
Du er fyldt med løgn igen.

Offline Trådløse-Anna

• Hyper medlem
  • Activity:
    0%
  • Country: dk
  • Køn: Kvinde
  • Tror på en fremtid uden de bl?s indblanding, :))
    • Vis profil
Er der nogen der ved hvor man kan købe anti-troll-spray?
« Svar #55 Dato: Oktober 26, 2016, 10:07:25 pm »
Hvorfor ødelægger du/i dette  forum? - Skal det ende som soldebatten?  :girl_sad:
<3 <3
Støttemedlem af brovte-banden, :)

Offline nobody

• Hyper medlem
  • Banned!
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
« Svar #56 Dato: Oktober 27, 2016, 07:40:24 am »
Trådløse-Anna.

Som jeg skrev i min profil på SOL, så svare jeg som jeg bliver tiltalt, "Marie Søgaard" har siden jeg stoppede på SOL jagtet mig på Facebook, har 1.000-gange prøvet at hakke min Facebook profil, har svinet mig til uanset hvad jeg har haft skrevet på Facebook, har haft oprettet en kopi-profil af min profil for at få fat i oplysninger igennem mine venner, har sendt mig Mail: og SMSer med alt muligt svineri i, og i lang tid brugte "hun" SOL til at svine mig til fra uden jeg kunne forsvare mig der.

Dem der ikke gider deltage i det jeg skriver, ja de kan jo bare holde sig væk, ikke, de behøves jo ikke patu svine mig til, vel?, og ja jo, jeg vil skrive noget om tryg og det svindel de har lavet i min sag, og alle er velkommen til at deltage i det, bare de ikke jagter mig, jeg syntes ikke "personjagten" høre hjemme i en debat.

Offline måneskin

• Hyper medlem
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
« Svar #57 Dato: Oktober 27, 2016, 08:50:51 am »
HVORFOR reagerede du ikke på det jeg skrev i går , den profil hvor du er venner med ham fra Randers.

Offline Nikon

• Nyt medlem
  • *
  • Banned!
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
« Svar #58 Dato: Juni 11, 2017, 03:32:37 pm »
Er det en han eller en hun der løb med den sav du selv købte som tyvegods?

Offline nobody

• Hyper medlem
  • Banned!
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
« Svar #59 Dato: Juni 11, 2017, 05:57:51 pm »
Nikon.

Du er meldt for injurie, jeg har kvittering og garantibevis på den sav, og den er efterlyst igennem STIHL, den har serienr: 168 630 534 model/type: MS 390 og den er KØBT og betalt hos Skov&park i Maribo, så tag lige og klap i din idiot.