Politik- & Samfund > Almen

E der nogen der ved hvor man kan købe et billigt JORD til LUFT misil?.

(1/13) > >>

PoulJoergensen:
 der ligger et fly og flyver med faldskærmsudspringer og det støjer som bare pokker, hver fre-lør og søndag fra Kl:08:00 til Kl.17:00, man må da kunne få sådanne noget stoppet, jeg bor Ca. 6-Km fra flyvepladsen, men alligevel skal man høre på det brøl fra morgen til aften, det er forkert at de "rige" Københavner bare skal tage her ned og støje, det kan de sgu gøre der hvor de bor. Venlig Hilsen Poul Jørgensen

Jørn.:

--- Citat fra: PoulJoergensen efter Oktober 12, 2016, 10:16:05 am --- der ligger et fly og flyver med faldskærmsudspringer og det støjer som bare pokker, hver fre-lør og søndag fra Kl:08:00 til Kl.17:00, man må da kunne få sådanne noget stoppet, jeg bor Ca. 6-Km fra flyvepladsen, men alligevel skal man høre på det brøl fra morgen til aften, det er forkert at de "rige" Københavner bare skal tage her ned og støje, det kan de sgu gøre der hvor de bor. Venlig Hilsen Poul Jørgensen

--- Afslutning på citat ---

Det lyder som noget farligt noget at ligge inde med uden en indbo/ulykkeforsikring.
Drop det gamle jas  :big_boss: :assassin: :almirena_01:

Phil:

--- Citat fra: PoulJoergensen efter Oktober 12, 2016, 10:16:05 am --- der ligger et fly og flyver med faldskærmsudspringer og det støjer som bare pokker, hver fre-lør og søndag fra Kl:08:00 til Kl.17:00, man må da kunne få sådanne noget stoppet, jeg bor Ca. 6-Km fra flyvepladsen, men alligevel skal man høre på det brøl fra morgen til aften, det er forkert at de "rige" Københavner bare skal tage her ned og støje, det kan de sgu gøre der hvor de bor. Venlig Hilsen Poul Jørgensen

Jeg har nogle stykker liggende fra et overskudslager, du skal få dem billigt, 500 kr. stk.

Hvor mange skal du bruge ?

Jørn.:

--- Citat fra: Phil efter Oktober 12, 2016, 01:09:22 pm ---

Jeg har nogle stykker liggende fra et overskudslager, du skal få dem billigt, 500 kr. stk.

Hvor mange skal du bruge ?

Husk han skal kunne have dem på ladet.

Posten kan jo aldrig finde ham, så dem kan du ikke bruge, når du sender et par stykker i hans retning. :bomb:

Anklageren:
Jeg synes du skal tage et smut til Lillebælt, hvor 4 millioner tons regnbueørreder er sluppet løs fra et havdambrug.

Navigering

[0] Emneindeks

[#] Næste side

Skift til fuld version