Forfatter Emne: "Allahu Akbar" - jihadkrigerne ER her!  (Læst 624 gange)

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    97.4%
  • Country: gl
  • Køn: Mand
    • Vis profil
Er du nu ved at blive sur igen
« Svar #15 Dato: Oktober 12, 2016, 06:26:53 pm »
Anklageren:
Citér
Hvis du kunne have sprunget over det værste, så er det selvfølgelig et problem, at store børn viser tegn på radikalisering.
Unge mennesker mangler livserfaring, og prøver grænser af.

Jaaaaa, sikke nogle små-uartige lømler. Vi køber nogle flere bamser.

Ved du hvad, "Anklager" (du anklager ingen, du burde have heddet islam-forsvareren), du minder mig om en udtalelse, Ulla Dahlerup kom med om de kulturradikale på et Dansk Folkeparti-årsmøde for nu en årrække siden:

"I minder mig om lugten af gammelt, råddent blomstervand!"     :connie_nutzo:

Du har ellers holdt en bedre stil i din nye reinkarnation.

Det som du skriver hænger ikke sammen.

Du er selv kommet med links der viser, at fra oktober sidste år til 27. oktober i år blev 300 børn aldersvurderet ved blandt andet at røntgenfotografere knogler og tænder. 215 viste sig ifølge Udlændingestyrelsen at være voksne.

Så virker det jo ret dumt at påstå, "at det ofte går så let som fod i hose at narre myndighederne vedrørende f.eks. alder" - når det er den samme Udlændingestyrelse, du bruger som kilde til bevise at der er nogen som snyder med deres alder.

Man skal ikke forvente sig for meget logik - og i øvrigt så skød jeg da gerne personligt en terrorist, hvis det kan afværge en terrorhandling.

Er det muligt at beskæftige sig med et politisk emne på Din-Debat uden at blive beskyldt for at forsvare noget?

Offline Carlo

• Hyper medlem
  • Activity:
    30.2%
  • Country: 00
  • Køn: Mand
  • Forkyndende og missionerende ateist og kommunist
    • Vis profil
Sv: "Allahu Akbar" - jihadkrigerne ER her!
« Svar #16 Dato: Oktober 12, 2016, 07:36:33 pm »
Det er ulykkeligt for det danske og det svenske folk, at det ofte går så let som fod i hose at narre myndighederne vedrørende f.eks. alder.

Det går nu ikke så nemt at narre myndighederne. Et af problemerne er at der er kommet mange uledsagede børn på en gang, og at der derfor er en pukkel i sagsbehandlingen. Både i DK, Sverige og Tyskland. Jeg så noget på tysk TV, om hvordan man arbejder med at fastslå en persons alder. Myndighederne er ikke nemme at narre, men der er grænsetilfælde, hvor der er tvivl, og i et retssamfund, kommer tvivlen anklagede til gode.

Men jeg mangler dit bud på, hvad der skulle gøres bedre eller anderledes.

Citér
Det skal dog tilføjes, at der sikkert indenfor asyl-industrien er en del so ikke har noget imod at blive narret.

Mærkelig insinuation, som du overhovedet ikke har noget at have i.
Dansknationalist: Send ham til det dejlige syriske fængsel hvor der er tortur.