Forfatter Emne: Endnu en nat i København med mord og vold!  (Læst 1200 gange)

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    99.6%
  • Country: gl
  • Køn: Mand
    • Vis profil
Godt der ikke er ret mange af dem
« Svar #15 Dato: Oktober 10, 2016, 01:08:41 pm »
Hej Lyjse

Jeg har selvfølgelig lagt mærke til, at efterkommerne af ikke vestlige indvandrere er lige så kriminelle, som de danskere, der klarer sig dårligt i matematik i folkeskolen.

Jeg ville være mere glad, hvis du kom med et realistisk bud på, hvad man kan gøre ved det?

Hvis de er udenlandske statsborgere, kan kriminelle jo udvises ved dom.

Er det muligt at beskæftige sig med et politisk emne på Din-Debat uden at blive beskyldt for at forsvare noget?

Offline lyjse

• Hyper medlem
  • Activity:
    5.6%
    • Vis profil
Sv: Endnu en nat i København med mord og vold!
« Svar #16 Dato: Oktober 10, 2016, 01:52:36 pm »
Anklageren
Citér
Jeg har selvfølgelig lagt mærke til, at efterkommerne af ikke vestlige indvandrere er lige så kriminelle, som de danskere, der klarer sig dårligt i matematik i folkeskolen

Hvad er det for en påstand, du kommer med ??

LÆS

Hvad skriver Danmarks Statistik i sin seneste publikation om udlændinge, dvs. indvandrere og efterkommere i Danmark? At denne gruppe er stærkt overrepræsenteret i kriminalitetsstatistikken.

F.eks. blev 27 procent af de 20-24-årige mandlige efterkommere fra ikke-vestlige lande fundet skyldige i et eller flere forhold i 2013. Vi tager den igen: Mere end hver fjerde!

_______

Med hensyn til de muslimer, der er under 18 år, skal forældrene fratages børnetilskuddet !
Så kan de måske lære, at opdrage deres børn, så de kan begå sig, i det danske samfund.
Holde dem inde om natten, f.eks.

Og så har det intet at gøre med, om man er god eller dårlig til matematik, jeg var heller ikke den bedste til matematik, men jeg kan dog lægge sammen, og trække fra, og har styr på min økonomi -  og jeg har aldrig begået kriminalitet.

Du ved jo lige så godt som jeg, at vi ikke kan sende de kriminelle muslimer ud af landet, de opholder sig "under jorden" - ingen ved hvor de er.

Derimod kan vi sende dygtige udlændinge ud af landet, som en straf for, at de har arbejdet og klaret sig selv, uden hjælp fra det offentlige - opført sig pænt, men de er selvfølgelig heller ikke muslimer...

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    99.6%
    • Vis profil
« Svar #17 Dato: Oktober 10, 2016, 01:54:13 pm »
41 procent af de 25-29-årige mænd, der ikke bestod den skriftlige afgangsprøve i matematik i folkeskolen, havde fået én eller flere domme efter straffeloven, våbenloven eller loven om euforiserende stoffer i 2014.

http://politiken.dk/indland/ECE3095917/4-ud-af-10-drenge-der-dumpede-i-matematik-er-endt-med-at-faa-en-dom/

Det er langt mere end hver tredje.

Er der andre, som kender til grupper af danskere, der er mere kriminelle end efterkommerne af ikke vestlige indvandrere, så vi kan få det hele sat lidt i perspektiv?

Er det muligt at beskæftige sig med et politisk emne på Din-Debat uden at blive beskyldt for at forsvare noget?

Offline Carlo

• Hyper medlem
  • Activity:
    23%
  • Country: 00
  • Forkyndende og missionerende ateist og kommunist
    • Vis profil
« Svar #18 Dato: Oktober 10, 2016, 03:10:01 pm »
Er der andre, som kender til grupper af danskere, der er mere kriminelle end efterkommerne af ikke vestlige indvandrere, så vi kan få det hele sat lidt i perspektiv?

Muslimers illegalitet er massiv, kan vi konstatere med egne øjne. Jeg gider ikke alt det statistik.

Et eksempel: alle de konflikter og ballade buschauffører i Hovedstaden, har med passagerer, er muslimer 98 % af tilfældene. Det når ikke statistikkernes bord, men ikke desto mindre noget jeg kan konstatere.

Hvad der skal gøres ved det? Knojern og knipler  - især overfor de kællinger der overhovedet sætter muslimsk afkom ind i den vantroende verden. Den eneste måde at få noget anstændighed ind i det muslimske sind.
Dansknationalist: Send ham til det dejlige syriske fængsel hvor der er tortur.

Offline Carlo

• Hyper medlem
  • Activity:
    23%
    • Vis profil
« Svar #19 Dato: Oktober 10, 2016, 03:29:29 pm »
F.eks. blev 27 procent af de 20-24-årige mandlige efterkommere fra ikke-vestlige lande fundet skyldige i et eller flere forhold i 2013. Vi tager den igen: Mere end hver fjerde!

Og det er kun dem man får fat i. Tallet for kriminalitet, illegalitet og téen sig pain-in-the-ass er omkring 100 %.

Citér
Med hensyn til de muslimer, der er under 18 år, skal forældrene fratages børnetilskuddet !
Så kan de måske lære, at opdrage deres børn, så de kan begå sig, i det danske samfund.
Holde dem inde om natten, f.eks.

Nej, dur ikke. Det vil gøre det værre. Så vi når op på 130 %.

Citér
Du ved jo lige så godt som jeg, at vi ikke kan sende de kriminelle muslimer ud af landet, de opholder sig "under jorden" - ingen ved hvor de er.

Man kan ikke opholde sig under jorden i DK i ret lang tid.

Citér
Derimod kan vi sende dygtige udlændinge ud af landet, som en straf for, at de har arbejdet og klaret sig selv, uden hjælp fra det offentlige - opført sig pænt, men de er selvfølgelig heller ikke muslimer...

Lighed for loven, Lyjse, lighed for loven. Ikke noget med smagsdommeri, ligesom i Muhamedanien.

Men du peger da på et problem. Indtil starten af 00'erne, snyltede og nassede muslimerne, i stor stil, på vore liberale indvandringslove, til kædefamiliesammenføringer. Det blev der gjort noget ved, med 24-årsregel og en række andre tiltag. Det hjalp, men ramte også sagesløse folk, der fandt en udenlandsk ægtefælle. Familiesammenføring er blevet helvede på jord.

I en ideel verden indførte man selvfølgelig love, der kun omfattede muslimer. Men så skulle du bare se hvordan de allesammen fik travlt med at konvertere. Lige indtil datteren skal tvangsgiftes.

Offline Carlo

• Hyper medlem
  • Activity:
    23%
    • Vis profil
« Svar #20 Dato: Oktober 10, 2016, 03:34:10 pm »
Hvad der skal gøres ved det? Knojern og knipler  - især overfor de kællinger der overhovedet sætter muslimsk afkom ind i den vantroende verden. Den eneste måde at få noget anstændighed ind i det muslimske sind.

Nåja, Rusland er også plaget af fuldstændig ukontrolleret invasion af muslimer fra Centralasiens håbløshed. I Rusland holder de sig ikke tilbage med noget hårdhændet behandling, af Anti-røds barske børger der ikke er til at løbe om hjørner med. Alligevel er muslimerne der, ligeså utålelige der, som her, med deres opførsel.

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    99.6%
    • Vis profil
Dybt uenig Carlo - brovte brovte
« Svar #21 Dato: Oktober 10, 2016, 04:34:38 pm »
Det er faktisk ret enkelt at ordne problemet med dem der er kriminelle, fordi de dumpede i Matematik. Der er også dem der hylder Breivik på Den Danske Forenings lukkede Facebook gruppe af samme navn.

Hvis Danmark absolut skal være blødagtig og beholde dem, så anbring dem på en ø, hvor de kan bo i telte, og leve af dåsemad. Der må være en ø ved Færøerne, ellers er der denne her:

Hans Ø, som vi er i grænsestrid med Canada om. Så slår vi to fluer med et smæk, for er øen beboet, står vi stærkere i grænsestriden.

Muslimers illegalitet er massiv, kan vi konstatere med egne øjne. Jeg gider ikke alt det statistik.

Et eksempel: alle de konflikter og ballade buschauffører i Hovedstaden, har med passagerer, er muslimer 98 % af tilfældene. Det når ikke statistikkernes bord, men ikke desto mindre noget jeg kan konstatere.

Offline lyjse

• Hyper medlem
  • Activity:
    5.6%
    • Vis profil
« Svar #22 Dato: Oktober 10, 2016, 10:47:49 pm »

Man bliver ikke kriminel, af at være dårlig til matematik !

Men måske det omvendte... på grund af kriminalitet, har de ikke passet deres skolegang.

Men det er muligt at blive minister, på trods af :

http://www.avisen.dk/minister-staar-frem-jeg-er-ordblind-ikke-dum_409955.aspx

Citér
Karsten Lauritzen (V), der er landets skatteminister, har hele livet kæmpet med stavning og grammatik.

Det fortæller han i et længere interview i dagbladet Politiken søndag, hvor han ærligt erkender sin ordblindhed.

Jeg citerer fra dit link Anklager:
Citér
En dumpekarakter kan ifølge Kim Møller både være udtryk for mangel på kognitive evner og være udtryk for, at eleverne er udsatte på mange af de områder, der har betydning for, hvordan de klarer sig videre.

Hvis forældrene ikke har opdraget deres børn til, at passe deres skole - ikke ved hvad de laver, og ikke interesserer sig for det, så vil de selvfølgelig få dårlige karakterer.

Dog behøver man ikke, at være kriminel, fordi man ikke er lige god, i alle fag !

Bare se eks. landets skatteminister Karsten Lauritzen.

Hvis du er lærer, som du påstår, bør du også vide, at nogen kan være talblinde og andre ordblinde, du sidder jo og stempler de mennesker - som kriminelle !!

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    99.6%
    • Vis profil
« Svar #23 Dato: Oktober 10, 2016, 11:01:28 pm »

Man bliver ikke kriminel, af at være dårlig til matematik !

Men måske det omvendte... på grund af kriminalitet, har de ikke passet deres skolegang.

Det kan jeg ikke udelukke. Du er en kvik kone, når vi ikke debatterer muslimer.

Muslimerne bliver alligevel ikke sendt ud af landet, så al den had og nedrakning tjener ikke andre formål end at sætte lus i skindpelsen, så danskerne får det af helvede til indbyrdes.

Offline lyjse

• Hyper medlem
  • Activity:
    5.6%
    • Vis profil
« Svar #24 Dato: Oktober 10, 2016, 11:03:37 pm »
Carlo

Citér

Jeg mente ikke bogstaveligt.

Læg lige mærke til datoen:

14. nov. 2006 .. altså 10 år siden, og der bliver flere og flere.

Udviste kriminelle bliver i landet

http://nyheder.tv2.dk/nytomtv/article.php/id-5355554.html

https://www.information.dk/debat/leder/2016/06/haardt-ineffektivt

14. jun. 2016

Ingen ved hvor der er ..

Offline lyjse

• Hyper medlem
  • Activity:
    5.6%
    • Vis profil
« Svar #25 Dato: Oktober 10, 2016, 11:06:40 pm »
Anklageren

Citér

Øh.. debatterer vi ikke muslimer ??
Citér

« Senest Redigeret: Oktober 10, 2016, 11:08:52 pm af lyjse »

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    99.6%
    • Vis profil
« Svar #26 Dato: Oktober 10, 2016, 11:27:09 pm »
Anklageren

Citér

Øh.. debatterer vi ikke muslimer ??

Det kvikke går også på dem, der er dårlig til matematik - for jeg kan ikke se, hvorfor du vil sætte lus i skindpelsen hos danskerne.

Citér

Citér

Ja du har pindet den mest kriminelle gruppe ud blandt indvandrerne.

De 20-24-årige mandlige personer er altid den mest kriminelle gruppe. Mænd er altid mere kriminelle end kvinder - og de 20-24-årige er altid de mest kriminelle.

Hvorfor gør du det?

Der er da ingen, der pinder den mindst kriminelle gruppe ud - eller for den sags skyld den mest kriminelle gruppe blandt danskerne.

« Senest Redigeret: Oktober 10, 2016, 11:35:17 pm af Anklageren »

bismarck

• Gæst
« Svar #27 Dato: Oktober 11, 2016, 12:03:57 am »
Carlo

Citér

Jeg mente ikke bogstaveligt.

Læg lige mærke til datoen:

14. nov. 2006 .. altså 10 år siden, og der bliver flere og flere.

Læg mærke. siden er sket flere uheld

http://eas8.emediate.eu/eas?camp=223173;ty=ct;EASLink=http://newsbreak.dk/doedsulykker-trafikken-stiger/?utm_source=ni.dk&utm_medium=Placering%202&utm_campaign=Ni%20Feedbox

Raus

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    99.6%
    • Vis profil
« Svar #28 Dato: Oktober 11, 2016, 12:14:45 am »

Læg mærke. siden er sket flere uheld

http://eas8.emediate.eu/eas?camp=223173;ty=ct;EASLink=http://newsbreak.dk/doedsulykker-trafikken-stiger/?utm_source=ni.dk&utm_medium=Placering%202&utm_campaign=Ni%20Feedbox

Raus

Det er helt urealistisk.

Der er ingen partier, som vil have indvandrerne ud, der så meget som er kommet i folketinget.

Nu drømmer Danskernes Parti om at blive de første. Selv hvis partiet kommer over spærregrænsen, så kan de håbe på at gå lidt frem ved næste valg - og nu er vi allerede fremme ved år 2021 - år hvor du har jagtet lygtemænd.

- det bliver ikke til noget, så væn dig til dem.

Det bedste du kan håbe på - hvis du er realistisk - er at den fremtidige indvandring bliver bremset.

« Senest Redigeret: Oktober 11, 2016, 12:24:28 am af Anklageren »

Sharia

• Gæst
« Svar #29 Dato: Oktober 11, 2016, 07:44:26 am »
En 30-årig mand er død og flere sårede, efter at en række skud blev affyret ved Hans Knudsens Plads på Østerbro i København.
Politiet siger, at de har en teori om tilknytning til bandemiljøet.

Et øjenvidne, 'Erik', siger:
- Det lignede en henrettelse!

Øjenvidnet hentyder til, at han så en mand gå helt tæt på den 30-årige, da denne var blevet ramt, og skød ham på klos hold.

Lidt senere er to mænd blevet stukket ned med kniv på Rådhuspladsen. Den ene er på operationsbordet og hans tilstand kaldes kritisk.
- - - - - - -

Jeg skrev om det for et par uger siden: Dem, der åbenbart har en interesse i at nedtone et af vores største problemer, skriver snart - sikkert også i denne tråd - at "kriminaliteten falder og falder og fald...."

Det ved vi, der også var avislæsere for 20-25 år siden og ikke mindst dem, der var det for 40-50 år siden, er den sorteste løgn.
Det er da muligt, der er sket et fald i sommerhus-indbrud eller cykeltyverier eller med hensyn til folk, der går over for rødt i fodgængerovergangene. Jeg ved det ikke.

Jeg ved kun, at jeg har øjne at se med og ører at høre med, og min konklusion er den samme som alle almindelige menneskers: DEN SLAGS kriminalitet, som begivenhederne i København - min by - er udtryk for, er IKKE faldet.

Denne tråd åbner jeg ikke for at debattere, at der snart hver eneste weekend er drab, drabsforsøg, rå vold osv. i vores hovedstad - for det kan vi jo konstatere, hvis vi ikke lukker øjnene bevidst - men for at høre alvorligt mente svar på, hvorfor og om ikke der kunne gøres noget mere imod det?

Islam er fredens religion?