Forfatter Emne: Vil en ko have det?  (Læst 1367 gange)

Offline Carlo (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    77.4%
  • Country: 00
  • Køn: Mand
  • Forkyndende og missionerende ateist og kommunist
    • Vis profil
Vil en ko have det?
« Dato: Oktober 02, 2016, 08:47:41 pm »
At en gris, altså en anden art, patter den.

Jeg har tidligere set hvordan hundehvalpe patter hos katte, sammen med killinger, og omvendt. Men det her ser spøjst ud.

https://www.facebook.com/whatweseee/videos/1003822689654785/
Licensnægteren: "Charlottesville er ingen ting i forhold til hvad der kommer i Sverige fra NMR fremover."

Offline El_Nino

• Hyper medlem
  • Activity:
    2.6%
  • Country: dk
  • Vejen skal altid være snorlige og fremad
    • Vis profil
Sv: Vil en ko have det?
« Svar #1 Dato: Oktober 03, 2016, 12:09:41 am »
Tja, men grise er jo kloge dyr, og denne lille fyr har åbenbart fundet ud af det. :LaieA_005:
Tænk altid én gang til over det, før du gør det!

Offline lyjse

• Hyper medlem
  • Activity:
    13.2%
    • Vis profil
« Svar #2 Dato: Oktober 03, 2016, 09:26:02 am »
Carlo... det ser ud som om, du har lagt et link, til din Facebook-profil ??

Jeg skulle ikke login, for at komme på Facebook.

Men hvor er det sødt, med den lille gris  :heart:

Offline nobody

• Hyper medlem
  • Banned!
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
« Svar #3 Dato: November 02, 2016, 02:19:10 pm »
Jeg havde engang en hund, (KIKI), den var "hysterisk gravid, og så kom en kollega fra mit arbejde med en lille kattekilling, den havde ikke engang fået øjne endnu, "moren" var kørt ihjel, jeg lagde killingen ned til hunden, killingen fandt straks en "pat", hunden kikkede både på killingen og mig, som om den tænkte hvad pokker er det.

Killingen voksede op, men den troede den var en hund, killingen kom til at hede "Sigurt" Pga. en dame der kom ned på værkstedet og skulle havde undervognsbehandlet sin bil, og hendes søn hed Sigurt, damen var smuk nok, Sigurt var vist lidt små-tosset, og det var killingen også, så det passede jo meget godt det hele.

Sigurt blev så kørt ned af en politibetjent, som så tog min skovl og dræbte min kat med, skide ulovligt, han skulle have haft ringet efter "dyreambulancen" men den betjent kendte heller ikke loven, sådanne er de jo nu engang.

Venlig Hilsen Poul Jørgensen

politisk ukorrekt

• Gæst
« Svar #4 Dato: November 02, 2016, 02:48:30 pm »
Det var da lige godt grove, så mange konspirationer du har været udsat for, Herr Poul. Det er da skam lige før, at du kan blive medlem af reptiltossens konspiratoriske forening. :drool: :drool:

Offline nobody

• Hyper medlem
  • Banned!
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
« Svar #5 Dato: November 02, 2016, 03:39:22 pm »
Politisk Ukorrekt.

jeg vil 100% give dig ret, men jeg levede livet 100%, altså indtil jeg kom tilskade, så var det liv ødelagt.

politisk ukorrekt

• Gæst
« Svar #6 Dato: November 02, 2016, 04:06:09 pm »
Politisk Ukorrekt.

jeg vil 100% give dig ret, men jeg levede livet 100%, altså indtil jeg kom tilskade, så var det liv ødelagt.

Sket er sket. Jeg synes du bør prøve at komme videre og lægge det bag dig. Bitterhed fører jo ikke noget med sig, andet end man bliver endnu mere bitter. Jeg kender perifært til en mand, der for 3-4 år siden kom ud for en ulykke, hvor han faldt ned af en stige og brækkede nakken. Det gør at han i dag næsten ikke kan bevæge hovedet til siderne (jo, en smule, men kun få grader og så gør det ondt). Men han brokker sig ikke så meget og forsøger at få det bedste ud af det, han kan. Han rejser stadig på ferie med sin kone og så sidder han ved poolen og får sig en drink og forsøger at nyde det, så godt han kan.

Det er selvfølgelig lettere sagt end gjort. Men du vinder jo aldrig din sag, så jeg synes du skulle prøve at glemme den, selvom du tydeligvis er bitter over den.

Offline nobody

• Hyper medlem
  • Banned!
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
« Svar #7 Dato: November 02, 2016, 04:19:49 pm »
Politisk Ukorrekt.

Jeg vil give dig ret, men jeg kan ikke glemme det, jeg har prøvet, og jeg har ikke rød til fede ferier, det er jo ligesom om at tryg ikke har betalt mig den erstatning de lovede mig, men pyt med det nu, nu er det sagen som helhed jeg kæmper for, princippet i sagen, for andres skyld på længere sigt.

jeg har de sidste 3-uger haft så ondt at det ikke kan beskrives, alt hvad jeg bevæger gør bare ondt, jeg vågner om natten Pga. smerter, jeg ved godt at en erstatning ikke fjerner smerterne, men det er anerkendelsen af deres ansvar der "tæller", en slags "undskyld", tryg har jo fået betaling fra forsikringstageren for skaden, de hævede jo hans forsikring med 100%, det ved jeg, jeg kendte manden/kom  til at kende ham, og han var meget ked af det hele, men han kunne jo ikke gøre noget, han havde jo en forsikring der efter loven skulle holde ham skadesløs, men sådanne virker det bare ikke i virkeligheden.

men igen, jeg tror man skal prøve det før man forstår det.

Offline Trådløse-Anna

• Hyper medlem
  • Activity:
    0%
  • Køn: Kvinde
  • Tror på en fremtid uden de bl?s indblanding, :))
    • Vis profil
Det er da skam lige før, at du kan blive medlem ----
« Svar #8 Dato: November 02, 2016, 05:11:17 pm »
Det var da lige godt grove, så mange konspirationer du har været udsat for, Herr Poul. Det er da skam lige før, at du kan blive medlem af reptiltossens konspiratoriske forening. :drool: :drool:

Men også KUN liige før,  :girl_smile:
<3 <3
Støttemedlem af brovte-banden, :)

Offline nobody

• Hyper medlem
  • Banned!
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
« Svar #9 Dato: November 02, 2016, 05:44:52 pm »
Kære "trådløse-Anna".

Hvis jeg skrev alt det jeg har haft oplevet, så ville I alle sige, "DET ER LYV DIN IDIOT", hvilket jeg godt kan forstå, jeg levede livet "hurtigt" og fuldt ud, jeg regnede ikke med at ham manden "med leen" pludseligt stod i vejen, indtil ulykkerne i 1985 havde jeg alt på "det tørre", men pludseligt blev alt ændret.

jeg tror ikke folk ved hvor hurtigt deres liv kan blive ændret/ødelagt, og det behøves ikke engang være deres egen skyld, de kan jo møde en "spøgelsesbilist" på vej hjem fra arbejdet, og så er alt i deres liv ændret, men så kan de godt forstå mig, men så er det jo forsendt.

PS: den klub har jeg ikke hørt om :) , men fortæl :) mere om den :) .

Offline måneskin

• Hyper medlem
  • Activity:
    0.6%
    • Vis profil
« Svar #10 Dato: November 02, 2016, 05:51:01 pm »
Politisk Ukorrekt.

Der er da nogen der slet ikke kan gøre noget, du beretter da selv hvad du kan lave , såsom rust på et skib , din vens , og du kan køre til købmanden , og selv lave and , som din kammersjuk fik resten af , du piber lidt for meget , penge er ikke alt ,hellere et godt helbred. Tryg har jo vundet så glem dem nu. :smiley:

Offline måneskin

• Hyper medlem
  • Activity:
    0.6%
    • Vis profil
« Svar #11 Dato: November 02, 2016, 06:03:25 pm »
Politisk Ukorrekt.

Jeg vil give dig ret, men jeg kan ikke glemme det, jeg har prøvet, og jeg har ikke rød til fede ferier, det er jo ligesom om at tryg ikke har betalt mig den erstatning de lovede mig, men pyt med det nu, nu er det sagen som helhed jeg kæmper for, princippet i sagen, for andres skyld på længere sigt.

jeg har de sidste 3-uger haft så ondt at det ikke kan beskrives, alt hvad jeg bevæger gør bare ondt, jeg vågner om natten Pga. smerter, jeg ved godt at en erstatning ikke fjerner smerterne, men det er anerkendelsen af deres ansvar der "tæller", en slags "undskyld", tryg har jo fået betaling fra forsikringstageren for skaden, de hævede jo hans forsikring med 100%, det ved jeg, jeg kendte manden/kom  til at kende ham, og han var meget ked af det hele, men han kunne jo ikke gøre noget, han havde jo en forsikring der efter loven skulle holde ham skadesløs, men sådanne virker det bare ikke i virkeligheden.

men igen, jeg tror man skal prøve det før man forstår det.

Jeg har heller ikke råd til fede ferier , men har dog en campingvogn hvor jeg nyder at være , har ingen hus , kun en lejlighed , men jeg gider da ikke sidde og pibe over det , jeg tror også mine nærmeste ville blive træt af at skulle høre på alt det bavl.  :grin:Jeg tror du kan mere end du giver udtryk for.

Offline El_Nino

• Hyper medlem
  • Activity:
    2.6%
  • Vejen skal altid være snorlige og fremad
    • Vis profil
« Svar #12 Dato: November 02, 2016, 08:15:02 pm »
Åh nej, - igen en hel skærmside med ævl og vrøvl - og ingenting .--. :JC_drink: :JC_ghey:
Tænk altid én gang til over det, før du gør det!

Offline nobody

• Hyper medlem
  • Banned!
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
« Svar #13 Dato: November 03, 2016, 02:00:45 am »
Måneskin.

jeg kan meget, jeg må bare ikke, og når jeg gør det, så får jeg så forfærdelige smerter som kun kan tages med morfin, og det vil jeg ikke på igen.

"Kun" en lejlighed ?, det er der da ikke noget galt i, jeg har aldrig kunne forstå dem som arbejder røven ud af bukserne for at havde et hus som de slet ikke har råd til.