Forfatter Emne: Jeg kan se, at "måneskin" er online  (Læst 904 gange)

Offline Anklageren (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    100%
  • Country: gl
  • Køn: Mand
    • Vis profil
Jeg kan se, at "måneskin" er online
« Dato: September 20, 2016, 10:58:40 am »
Jeg har lige kigget på hans profil, og kan se at han har skrevet 45 indlæg, som alle sammen handler om Poul Jørgensen.

Manden er jo en monoman stalker, så lad venligst være med at svare ham.
« Senest Redigeret: September 20, 2016, 11:01:34 am af Anklageren »
Man behøver ikke hade muslimer for at ville stoppe indvandringen

Desværre har islamkritikken kortsluttet manges hjerner - så det kan de ikke se

Sharia

• Gæst
Anklageren : Undlad at svare...?
« Svar #1 Dato: September 20, 2016, 12:22:38 pm »
Jeg har lige kigget på hans profil, og kan se at han har skrevet 45 indlæg, som alle sammen handler om Poul Jørgensen.

Det samme siger Tigermanden, er Tigermanden den samme som Anklageren?

Online politisk ukorrekt

• Hyper medlem
  • Activity:
    78.6%
  • Country: 00
  • Selvfølgelig styrer aliens da verden.
    • Vis profil
Sv: Anklageren : Undlad at svare...?
« Svar #2 Dato: September 20, 2016, 12:45:57 pm »
I virkeligheden er der kun 8-10 rigtige personer herinde. Resten er profiler oprettet af én og samme spøgefugl. Jeg er ret sikker på at f.eks. GuBBI, Landboen, Lunavecchia, lyjse, måske også El_Nino og et par andre samt mig selv er ægte. Resten mistænker jeg for at være samme mand. PU, Anklageren og Carlo hælder jeg dog også til at tro er ægte nok, selvom man aldrig kan være heeeeeelt sikker.
« Senest Redigeret: September 20, 2016, 12:48:40 pm af politisk ukorrekt »
Sandheden er ilde hørt. Men sandheden er at Aliens allerede er her på jorden og infiltrerer alverdens regeringer. Take it or leave it. But it´s true.

Offline Anklageren (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    100%
    • Vis profil
Tigermanden og Sharia er den samme spammer
« Svar #3 Dato: September 20, 2016, 12:54:54 pm »

Det samme siger Tigermanden, er Tigermanden den samme som Anklageren?

Kæft-trit-og-retning bandens diagram over denne debatdeltagers profilnavne

Offline Anklageren (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    100%
    • Vis profil
« Svar #4 Dato: September 20, 2016, 12:56:46 pm »
I virkeligheden er der kun 8-10 rigtige personer herinde. Resten er profiler oprettet af én og samme spøgefugl. Jeg er ret sikker på at f.eks. GuBBI, Landboen, Lunavecchia, lyjse, måske også El_Nino og et par andre samt mig selv er ægte. Resten mistænker jeg for at være samme mand. PU, Anklageren og Carlo hælder jeg dog også til at tro er ægte nok, selvom man aldrig kan være heeeeeelt sikker.

Ja - du er ægte, og du lyver aldrig  :biggrin:

Online politisk ukorrekt

• Hyper medlem
  • Activity:
    78.6%
    • Vis profil
« Svar #5 Dato: September 20, 2016, 03:41:56 pm »

Jeg er i hvert fald ægte. Folk kan jo bare se mine Youtube-videoer, så kan de se at jeg skam er en ægte person. - Og jeg lyver ikke bevidst. Men derfor kan det godt ske, at jeg af og til kan få noget galt i halsen. Ligesom alle andre også kan.

Og dog. Det sker, at jeg lyver bevidst herinde. 10-20% af mine indlæg der tager jeg bare pis på det hele, fordi det nogle gange er så absurd med alle de trolls, der fjoller rundt herinde. Men skal vi sige at jeg mener 80-90% af det, jeg skriver, alvorligt. Det er vel der omkring.

I øvrigt meget sjov tegning du postede længere oppe. Den illustrerer meget godt trolleriet. Dog kunne der nemt have været dobbelt så mange profiler på tegningen. Men der var vel ikke plads til dem alle.
« Senest Redigeret: September 20, 2016, 03:45:22 pm af politisk ukorrekt »
Sandheden er ilde hørt. Men sandheden er at Aliens allerede er her på jorden og infiltrerer alverdens regeringer. Take it or leave it. But it´s true.

Offline Jakob

• Nyt medlem
  • *
  • Banned!
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
« Svar #6 Dato: September 20, 2016, 07:28:19 pm »

Jeg er i hvert fald ægte. Folk kan jo bare se mine Youtube-videoer, så kan de se at jeg skam er en ægte person. - Og jeg lyver ikke bevidst. Men derfor kan det godt ske, at jeg af og til kan få noget galt i halsen. Ligesom alle andre også kan.

Og dog. Det sker, at jeg lyver bevidst herinde. 10-20% af mine indlæg der tager jeg bare pis på det hele, fordi det nogle gange er så absurd med alle de trolls, der fjoller rundt herinde. Men skal vi sige at jeg mener 80-90% af det, jeg skriver, alvorligt. Det er vel der omkring.

I øvrigt meget sjov tegning du postede længere oppe. Den illustrerer meget godt trolleriet. Dog kunne der nemt have været dobbelt så mange profiler på tegningen. Men der var vel ikke plads til dem alle.

Er det Grækenland hvor du antageligt bor nu du kalder 00?
Det er lidt dumt, at bilde Poul Jørgensen det ind, og så et par dage efter lægge en video ud fra Ålborg.

Her er kun en der står ved sin identitet, og det er Gubbi eftersom han står som registret som ejere af siden, alle andre prøver at løbe fra den, når i dummer jer og får lagt stop til jeres virkelige liv.

Online politisk ukorrekt

• Hyper medlem
  • Activity:
    78.6%
    • Vis profil
« Svar #7 Dato: September 20, 2016, 07:46:27 pm »
Er det Grækenland hvor du antageligt bor nu du kalder 00?
Det er lidt dumt, at bilde Poul Jørgensen det ind, og så et par dage efter lægge en video ud fra Ålborg.

Her er kun en der står ved sin identitet, og det er Gubbi eftersom han står som registret som ejere af siden, alle andre prøver at løbe fra den, når i dummer jer og får lagt stop til jeres virkelige liv.

Hej Trollerik (nu som Jakob),

jeg har aldrig bildt Poul ind at jeg boede i Grækenland. Når du nu selv hele tiden skriver, at han er fuld af løgn, så må du jo vide, at det bare var endnu en løgn. Jeg afviste jo også med det samme påstanden, hvis du går tilbage i den pågældende tråd og læser igen. Og i øvrigt har jeg aldrig skrevet mails med Poul. Har ikke skyggen af kontakt med den mand.

GuBBi´s virkelige navn, kender vi da ej. Og han har ikke profilbillede. Så strengt taget er han lige så anonym som jeg og du og alle andre. Dog medgiver jeg, at han er en af de få brugere herinde, jeg kan tage helt seriøst. Jeg er ikke altid enig med ham. Men jeg respekterer dog, at han som regel er saglig og respektfuld i tonen overfor andre.

Mvh. Ikke-Græker

Offline Lunavecchia

• Hyper medlem
  • Activity:
    4.8%
  • Country: dk
  • Køn: Kvinde
    • Vis profil
« Svar #8 Dato: September 21, 2016, 12:08:36 am »

Tak for det :-)
Sidst, jeg så mig selv i spejlet, var det i al fald mig selv, jeg så ;-)
I'm a Troll

Offline Debatsvinet

• Hyper medlem
  • Activity:
    5.4%
  • En´ oneliner kan sige mere end 1000 ord ...
    • Vis profil
« Svar #9 Dato: September 21, 2016, 01:10:03 am »
Tak for tilliden ... :ahappy:
Vågner, vågner Danske Helte, springer op og spænder bælte ...

Offline Tørresnoren

• Hyper medlem
  • Activity:
    9%
    • Vis profil
« Svar #10 Dato: September 21, 2016, 04:46:04 am »
Jeg er ret sikker på at f.eks. GuBBI, Landboen, Lunavecchia, lyjse, måske også El_Nino og et par andre samt mig selv er ægte. Resten mistænker jeg for at være samme mand.

Er vi andre så sådan en slags 'bastarder'..?

- nå, det er da altid noget at man trods alt er mistænkt for at være 'mand'..! :big_boss:
'Vær varsom med dine tanker - de kan blive til ord før du aner det'....

Offline Trådløse-Anna

• Hyper medlem
  • Activity:
    0%
  • Køn: Kvinde
  • Tror på en fremtid uden de bl?s indblanding, :))
    • Vis profil
« Svar #11 Dato: September 21, 2016, 09:28:52 am »
Så er jeg også en af 'bastarderne' åbenbart?  :girl_blum2:
<3 <3
Støttemedlem af brovte-banden, :)

Offline nobody

• Hyper medlem
  • Banned!
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
Sv: Jeg kan se, at "måneskin" er online
« Svar #12 Dato: Oktober 27, 2016, 08:32:36 pm »
Hej "Politisk Ukorrekt".

Det jeg skrev om Grækenland, det var en fælde, jeg var i tvivl om, om den person jeg skrev sammen med nu også var den person som hun udgav sig for at være, derfor skrev jeg Grækenland, og straks "plumpede" hun i og lagde det ud her, så så blev jeg da det klogere på den kontakt, og ud røg hun .

Og nu kalder Ieet sig så for Marie/pouljoergensen/PJ her på Din-debat, men sådanne er der så meget :) .

Poul Jørgensen

Offline PoulJoergensen

• Fuld medlem
  • Banned!
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
    • Min side om min Trygsag.
« Svar #13 Dato: Oktober 27, 2016, 08:36:18 pm »
Hej "Politisk Ukorrekt".

Det jeg skrev om Grækenland, det var en fælde, jeg var i tvivl om, om den person jeg skrev sammen med nu også var den person som hun udgav sig for at være, derfor skrev jeg Grækenland, og straks "plumpede" hun i og lagde det ud her, så så blev jeg da det klogere på den kontakt, og ud røg hun .

Og nu kalder Ieet sig så for Marie/pouljoergensen/PJ her på Din-debat, men sådanne er der så meget :) .

Poul Jørgensen
[/quote

Jeg har vidresendt dit indlæg til Politi@politi.dk

Offline nobody

• Hyper medlem
  • Banned!
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
« Svar #14 Dato: Oktober 27, 2016, 08:40:40 pm »
Du er syg, tag nu og søg Pro lægehjælp, så du kan få dig et liv selv.

Poul Jørgensen