Forfatter Emne: Danske fly var med i fejt ulovligt angreb mod Assad  (Læst 2465 gange)

Niels Jyde

• Gæst
Sv: Danske fly var med i fejt ulovligt angreb mod Assad
« Svar #15 Dato: September 20, 2016, 12:23:04 pm »
Carlo:
Citér
Hvide kristne russere dræber flere i Syrien end IS.
Senest har det syriske regime og russerne bombet en nødhjælpskonvoj, og det er ikke første gang. Det har IS alligevel ikke gjort.

Synes du jeg er for flabet nu?

Trollens hårde liv: Evig provokation for provokationens skyld - og så må man oven i købet selv spørge, om de andre nu også har set....
 :sad:  stakkels fyr.

Offline PU (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    0%
  • Køn: Mand
  • Politisk Ukorrekt
    • Vis profil
    • Danskernes Parti
« Svar #16 Dato: September 20, 2016, 04:12:47 pm »
Det er altid bedst at have kilder med. Men jeg går ud fra at I holder jer orienteret om hvad der sker rundt om i verdenen. Men når det gælder krigsinformation, så kan vi ligeså godt glemme objektivitet. Det er så her jeg har mere tillid til russerne end til USA. Og russserne kan man ikke stole over en dørtærskel, så det er ikke nemt :).
Iøvrigt mener jeg, at vi skal hjemsende de fremmede.

Offline kirstenelisabeth

• Senior medlem
  • Activity:
    1.6%
    • Vis profil
« Svar #17 Dato: September 20, 2016, 07:18:38 pm »
Jamen, jeg synes, at de danske flyvere skal passe rigtig meget på, når de bomber.

Tænk, hvis de havde ramt russerne, hvad det havde ført med sig.

Jeg ved selvfølgelig godt, at Danmark bekæmper IS.

Men hvis jeg var IS, så ville jeg placere soldater tæt op af russerne eller de syriske soldater,
og håbe på, at USA & deres allierede igen rammer forkert.

joJO

• Gæst
« Svar #18 Dato: September 20, 2016, 07:52:56 pm »
Jamen, jeg synes, at de danske flyvere skal passe rigtig meget på, når de bomber.

Tænk, hvis de havde ramt russerne, hvad det havde ført med sig.

Jeg ved selvfølgelig godt, at Danmark bekæmper IS.

Men hvis jeg var IS, så ville jeg placere soldater tæt op af russerne eller de syriske soldater,
og håbe på, at USA & deres allierede igen rammer forkert.

Elisabeth, tror ikke Russerne købe den

Offline lyjse

• Hyper medlem
  • Activity:
    5.4%
    • Vis profil
« Svar #19 Dato: September 20, 2016, 10:02:19 pm »
Skulle vi hellere lade dem slagte hele Syriens befolkning ?

Hvide kristne russere dræber flere i Syrien end IS.

http://dailycaller.com/2016/08/19/russia-has-killed-more-civilians-in-syria-than-isis-human-rights-report/

Senest har det syriske regime og russerne bombet en nødhjælpskonvoj, og det er ikke første gang. Det har IS alligevel ikke gjort.

Synes du jeg er for flabet nu?

Så jeg kan forstå, du regner dig selv for kristen Carlo.. de russere der har bombet en nødhjælpskonvoj - er sikkert ligeså "kristne" som dig !

Det er ikke længere siden, end du burde kunne huske det:

https://udfordringen.dk/2004/03/bag-jerntaeppet/

Bag jerntæppet

Officielt var der religionsfrihed i Sovjetunionen og Østeuropa under det kommunistiske diktatur. Men friheden var begrænset til den russisk-ortodokse kirke, der var direkte kontrolleret af myndighederne.

Det blev anset for en forbrydelse at være en kristen og eje en bibel i de kommunistiske lande.

Det kunne koste lange fængelstraffe, ophold i arbejdslejr, voldelige overfald, tvangsmedicinering, tvangsfjernelse af børn og i værste fald livet at bekende og udøve sin tro.

De kristne mødtes derfor i dybeste hemmelighed i private hjem, i skove, ved stranden og andre steder om aftenen og natten, for at skjule sig.
Pastor H.K. Neerskov var første gang bag jerntæppet i 1966. Det blev begyndelsen på utallige missionsrejser for at undervise de kristne i de underjordiske kirker.
Da Europamissionen indtog nye landområder, rejste den dynamiske dansker f.eks. også på hemmelige missionsrejser ind i Kina, der også blev nået med radiomission.

Citat slut

Offline lyjse

• Hyper medlem
  • Activity:
    5.4%
    • Vis profil
« Svar #20 Dato: September 20, 2016, 10:12:58 pm »
kirstenelisabeth

Citér
USA`s droner, der bomber i det nordlige Pakistan, og hvor mange uskyldige børn skulle blive
dræbt. Disse dræbte børn ser man mærkeligt ikke nogen billeder af i vores "lygnerpresse".

http://ekstrabladet.dk/nyheder/terror/doedstallet-stiger-islamisk-stat-draeber-mindst-126-heriblandt-25-boern/6170919

3. jul. 2016 - kl. 16:44

Dødstallet stiger: Islamisk Stat dræber mindst 126 - heriblandt 25 børn

http://nyheder.tv2.dk/udland/2015-05-24-syrisk-tv-melder-om-frygtelige-billeder-400-civile-draebt-af-is

Syriens statslige tv siger ifølge Reuters, at Islamisk Stat har dræbt 400 civile i Palmyra - først og fremmest kvinder og børn.

https://www.information.dk/telegram/2014/08/irak-islamisk-stat-begraver-kvinder-boern-levende

Irak: Islamisk Stat begraver kvinder og børn levende
Jihadister fra Islamisk Stat har dræbt mindst 500 yazidier og smidt dem i massegrave, siger irakisk minister.

Offline Carlo

• Hyper medlem
  • Activity:
    31%
  • Country: 00
  • Forkyndende og missionerende ateist og kommunist
    • Vis profil
« Svar #21 Dato: September 21, 2016, 12:34:44 pm »
Har du beviser for dine påstande - for ellers vil jeg anbefale du holder mega lav profil.

Hvad sker der hvis han ikke holder lav profil?
Dansknationalist: Send ham til det dejlige syriske fængsel hvor der er tortur.

Offline lyjse

• Hyper medlem
  • Activity:
    5.4%
    • Vis profil
« Svar #22 Dato: September 21, 2016, 02:20:20 pm »
Og så blev der stille...  :bee:

Offline Carlo

• Hyper medlem
  • Activity:
    31%
    • Vis profil
« Svar #23 Dato: September 21, 2016, 02:48:24 pm »
Det er hvide, kristne russere der har bombet den nødhjælpskonvoj.

Det har været en bommert af dimensioner at vesten ikke forlængst har fjernet Assad-styret. Og sat sig på landet så russerne ikke kunne få fodfæste der. Når russerne først er inde, er de ikke til at få ud igen, før Muscovy går fuldstændigt rabundus og i opløsning.

Russernes mål er at der kan bygges en gasledning mellem Mellemøsten og Europa. Der er masser af uudnyttede gasressourcer i Mellemøsten og en ledning til Europa kunne bygges på et halvt år. Men en sådan ledning skulle gå gennem Syrien. En sådan ledning gølder det for alt i verden for Muscovy at undgå, for så vil "vi" blive uafhængige af deres gas. I så fald vil 140 millioner russere være henvist til at æde græs.

Derfor gælder det for alt i verden om at sætte sig hårdt på Syrien. Derfor tjener bombninger af nødhjælpskonvojer et fornuftigt formål, nemlig at terrorisere Syriens befolkning til underkastelse under Assad. Skulle der stadigt være nogen mukken, så har Assad masser af torturfængsler.

https://www.theguardian.com/world/2016/sep/20/un-aid-convoy-attack-syria-us-russia

Offline Carlo

• Hyper medlem
  • Activity:
    31%
    • Vis profil
« Svar #24 Dato: September 21, 2016, 03:13:48 pm »
Så jeg kan forstå, du regner dig selv for kristen Carlo.. de russere der har bombet en nødhjælpskonvoj - er sikkert ligeså "kristne" som dig !

Den russiske befolkning er hvide og landet er kristent. Så er den sådan set ikke længere.

Det kan egentligt godt være at piloten der trak på aftrækkren kan have været muslimsk tatar. Men det ændrer ikke på at det er et hvidt, kristent land der begår bestialiteterne i Syrien.

Offline Carlo

• Hyper medlem
  • Activity:
    31%
    • Vis profil
« Svar #25 Dato: September 21, 2016, 03:25:08 pm »
http://ekstrabladet.dk/nyheder/terror/doedstallet-stiger-islamisk-stat-draeber-mindst-126-heriblandt-25-boern/6170919

3. jul. 2016 - kl. 16:44

Dødstallet stiger: Islamisk Stat dræber mindst 126 - heriblandt 25 børn

http://nyheder.tv2.dk/udland/2015-05-24-syrisk-tv-melder-om-frygtelige-billeder-400-civile-draebt-af-is

Syriens statslige tv siger ifølge Reuters, at Islamisk Stat har dræbt 400 civile i Palmyra - først og fremmest kvinder og børn.

https://www.information.dk/telegram/2014/08/irak-islamisk-stat-begraver-kvinder-boern-levende

Irak: Islamisk Stat begraver kvinder og børn levende
Jihadister fra Islamisk Stat har dræbt mindst 500 yazidier og smidt dem i massegrave, siger irakisk minister.

Ja, IS begår forfærdeligheder i Syrien og Irak. Men Assad-styret begår meget værre ting.

Og der sker også forfærdeligheder under narkokrigen i det ærkekristne Mexico. Eller dengang den kristne Joseph Kony og hans Lord's Resistance Army huserede i Uganda, Sydsudan, Den Centralafrikanske Republik og Den Demokratiske Republik Congo. De er så kristne at de vil have at Uganda skal regeres efter de ti bud og de er så kristne at de har sexslaver.
« Senest Redigeret: September 21, 2016, 06:24:54 pm af Carlo »

Offline El_Nino

• Hyper medlem
  • Activity:
    9.4%
  • Country: dk
  • Vejen skal altid være snorlige og fremad
    • Vis profil
« Svar #26 Dato: September 21, 2016, 05:12:49 pm »
Postet af: Carlo
« Dato: I dag ved 12:34:44 pm »

Indsæt citat -:
Citér
Hvad sker der hvis han ikke holder lav profil?

Årh ja hvad - at klaphatten er en lille rød rotte :Laie_4:
Tænk altid én gang til over det, før du gør det!

Offline lyjse

• Hyper medlem
  • Activity:
    5.4%
    • Vis profil
« Svar #27 Dato: September 21, 2016, 05:39:39 pm »
Så Carlo.. hvis man er hvid, er man kristen.... det er da meget rart at vide  :biggrin:

Desværre... det holder jo ingen steder !!  :JC_doubledown: men gid det var så vel,

:cuerda:

Assad og Putin er sikkert  "to alen ud af ét stykke", det tror jeg du har ret i.

Offline Carlo

• Hyper medlem
  • Activity:
    31%
    • Vis profil
« Svar #28 Dato: September 21, 2016, 06:26:18 pm »
Så Carlo.. hvis man er hvid, er man kristen.... det er da meget rart at vide  :biggrin:

Nu snakker du uden om igen.

Offline lyjse

• Hyper medlem
  • Activity:
    5.4%
    • Vis profil
« Svar #29 Dato: September 21, 2016, 06:59:52 pm »

Nu snakker du uden om igen.

Det var dig der skrev, at var man hvid,var man kristen !

Citér
Ja, IS begår forfærdeligheder i Syrien og Irak. Men Assad-styret begår meget værre ting

Der er kun den fordel, at  Assad-styret ikke begynder at bombe i Danmark ... hvor vi derimod aldrig kan vide os sikre på IS  :ermm:

Og for den sags skyld.. Putin, ham ved man aldrig "hvor man har henne"...  :mad:

http://nyheder.tv2.dk/udland/2016-09-20-russiske-spioner-forklaedt-som-turister-snuser-rundt-paa-svensk-oe

Russiske spioner forklædt som turister snuser rundt på svensk ø
« Senest Redigeret: September 21, 2016, 07:02:07 pm af lyjse »