Forfatter Emne: Muslim på cykel søger arbejde?  (Læst 861 gange)

Sharia

• Gæst
Muslim på cykel søger arbejde?
« Dato: September 19, 2016, 12:54:04 pm »
Nope?

Dansk Metal har siden november uden held forsøgt at få besat to rengøringsstillinger øremærket til flygtninge.

Vil de arbejde, istedet for tørklæder og bønneri?

http://ekstrabladet.dk/nyheder/politik/danskpolitik/ledige-job-til-flygtninge-bliver-ikke-besat-integrations-gak-gak/6299730

Offline Fynbokvinde

• Hyper medlem
  • Activity:
    0%
  • Køn: Kvinde
    • Vis profil
Sv: Muslim på cykel søger arbejde?
« Svar #1 Dato: September 19, 2016, 03:53:14 pm »
Nope?

Dansk Metal har siden november uden held forsøgt at få besat to rengøringsstillinger øremærket til flygtninge.

Vil de arbejde, istedet for tørklæder og bønneri?

http://ekstrabladet.dk/nyheder/politik/danskpolitik/ledige-job-til-flygtninge-bliver-ikke-besat-integrations-gak-gak/6299730

Jeg håber sandelig ikke at nogen ledige har et valg hvorvidt de vil tage et arbejde, når de forsørges af det offentlige.

Offline Carlo

• Hyper medlem
  • Activity:
    64.4%
  • Country: 00
  • Køn: Mand
  • Kattemorder.
    • Vis profil
« Svar #2 Dato: September 20, 2016, 01:13:22 am »
Jeg håber sandelig ikke at nogen ledige har et valg hvorvidt de vil tage et arbejde, når de forsørges af det offentlige.

Man kan gøre sig umulig. F eks ved at gå med islamisk tørklæde. Eller lade sig tatovere i ansigtet.
Du får ret og jeg får fred!

Offline Fynbokvinde

• Hyper medlem
  • Activity:
    0%
  • Køn: Kvinde
    • Vis profil
« Svar #3 Dato: September 20, 2016, 06:08:38 pm »

Man kan gøre sig umulig. F eks ved at gå med islamisk tørklæde. Eller lade sig tatovere i ansigtet.

Hvis man ikke indretter sig efter det danske arbejdsmarked, kan regeringen stille krav derom og derefter evt lukke for pengekassen, hvis det ikke efterkommes. Noget for noget som et godt ordsprog siger og det går begge veje.