Forfatter Emne: Ensomme ulve som terrorister  (Læst 3625 gange)

Anklageren

• Gæst
Ensomme ulve som terrorister
« Dato: September 17, 2016, 12:16:43 am »
The Royal United Services Institute (RUSI) i London har udgivet en rapport Countering Lone Actor Terrorism, der har set på terror fra ensomme ulve i Europa, som det er særlig vanskelig at forhindre.

Rapporten konkluderer, at højreorienterede ekstremister i hele Europa udgør en væsentlig trussel mod offentligheden, som ikke bør overses.

Rapporten beskriver, at 94 mennesker blev dræbt, og 260 blev såret i angreb fra højreekstremistiske terrorister, der handlede på egen hånd mellem begyndelsen af 2000 og udgangen af 2014.

I modsætning hertil har religiøst inspirerede angreb af personer som handlede på egen hånd dræbt 16 og såret 65 mennesker.

https://www.theguardian.com/world/2016/jun/22/rightwing-lone-wolves-islamist-extremists-report-thinktank-rusi

Derfor går jeg ud fra, at PET og FE holder ekstra godt øje med den yderste højrefløj.

politisk ukorrekt

• Gæst
Sv: Ensomme ulve som terrorister
« Svar #1 Dato: September 17, 2016, 12:20:39 am »
Det paradoksale er, at dem der skal holde øje med terroristerne, selv er de største terrorister. Nemlig CIA. Deres false flag terror har kostet langt flere menneskeliv end hvad både højrefløjens og muslimernes ditto har kostet...

Alle, som er interesserede i sandheden, og ikke bare blindt vil sluge mediernes propaganda og løgne, bør høre dette 2 timer lange foredrag af en dansk-svenske journalist Ole Dammegaard:

https://www.youtube.com/watch?v=ueVMZMh-pqw
« Senest Redigeret: September 17, 2016, 12:22:52 am af politisk ukorrekt »

Anklageren

• Gæst
« Svar #2 Dato: September 17, 2016, 12:46:16 am »
Hvad er det så for nogen false flag angreb - og især - hvordan er de dokumenterede?

politisk ukorrekt

• Gæst
« Svar #3 Dato: September 17, 2016, 12:59:22 am »
Hvad er det så for nogen false flag angreb - og især - hvordan er de dokumenterede?

9/11
Palme-mordet
Kennedy-mordet
Charlie Hebdo
Boston Marathon bombings
Sandy Hook-skyderierne
Nr. 2 terrorangreb i Paris
Breivik-massakren
Krudttøndenangrebet
+ mange flere mindre spektakulære operationer, alle udført af CIA og/eller Mossad.

Beviser eller i hvert fald indicier er der mange af. Jeg synes dog, at hvis du og andre virkeligt er interesserede i at finde ud af sammenhængen, kan I starte med at lytte til det fremragende 2 timer lange foredrag af Ole Dammegaard, jeg linkede til ovenover.

Hvis man har tid og lyst til at fordybe sig i de enkelte false flag operationer, så er her et par links, hvor Ole Dammegaard giver detaljer og kommer med beviser/stærke indicier på, hvorfor han mener at disse var false flag operationer. Jeg er enig med ham og synes også, at der er for mange fordækte ting i disse begivenheder til, at jeg tror på mainstreammediernes og myndighedernes officielle forklaringer:

False flag terrorangreb i Norge (Breivik):

https://www.youtube.com/watch?v=JC4OWCKlF1Q

False flag terrorangreb i Paris og i København:

https://www.youtube.com/watch?v=MK3sC-4KA1o

Holocaust-myten (siger ikke, at jøder ikke blev forfulgt, men blot at Holocaust blev VILDT overdrevet og det dokumenteres i nedenstående video):

https://www.youtube.com/watch?v=ZS7Nhel3Kas

Man kan jo selv Google andre false flag-begivenheder, hvis man vil bore i detaljerne om f.eks. 9/11, Sandy Hook eller Charlie Hebdo o.s.v.

Ole Dammegaard er en dansk-svensk journalist og researcher. Han blev født i Danmark, men har levet det meste af sit liv i Sverige. Han blev dog nødt til at flygte til Spanien, da han modtog dødstrusler i Sverige, fordi han gravede lidt for meget i Palme-mordet. Han nåede frem til, hvem der havde myrdet Palme. Og det bekom ikke myndighederne i Sverige vel, da de altid har dækket over sandheden (det svenske politi var involveret BIG TIME i Palme-mordet og i mørklægningen af sandheden). To af Ole Dammegaards svenske venner blev myrdet i Sverige, da de gravede for meget i Palme-mordet. 

Ole Dammegaard har gjort det til sin livsopgave at afsløre alle disse false flags og mord. Han har studeret flere af disse begivenheder ned til mindste detalje og er nået frem til, at alle ovennævnte begivenheder var false flags eller bestillingsarbejde fra eliten selv. Kennedy blev f.eks. myrdet, fordi han i en tale udtrykte sin modstand mod hemmelige selskaber som frimurerne. Både ved Kennedy- og ved Palme-mordet gav man uskyldige ensomme ulve og enespændere skylden. Men reelt var det den store internationale mafia, der stod bag (CIA, Mossad...).

« Senest Redigeret: September 17, 2016, 01:28:48 pm af politisk ukorrekt »

Offline homofaber

• Hyper medlem
  • Activity:
    41%
  • Country: 00
    • Vis profil
« Svar #4 Dato: September 17, 2016, 01:11:43 am »

9/11
Palme-mordet
Kennedy-mordet
Charlie Hebdo
Boston Marathon bombings
Sandy Hook-skyderierne
Breivik-massakren
Krudttøndenangrebet
+ mange flere mindre spektakulære operationer, alle udført af CIA og/eller Mossad.

Glem ikke mordet i Finderup Lade.

politisk ukorrekt

• Gæst
« Svar #5 Dato: September 17, 2016, 01:15:14 am »

9/11
Palme-mordet
Kennedy-mordet
Charlie Hebdo
Boston Marathon bombings
Sandy Hook-skyderierne
Breivik-massakren
Krudttøndenangrebet

Glem ikke mordet i Finderup Lade.

Det var måske også et false flag, hvem ved. Men det er for langt tilbage til, at jeg har gidet sætte mig ind i det.

Anklageren

• Gæst
« Svar #6 Dato: September 17, 2016, 03:03:28 am »

9/11
Palme-mordet
Kennedy-mordet
Charlie Hebdo
Boston Marathon bombings
Sandy Hook-skyderierne
Breivik-massakren
Krudttøndenangrebet

Beviser eller i hvert fald indicier er der mange af. Jeg synes dog, at hvis du og andre virkeligt er interesserede i at finde ud af sammenhængen, kan I starte med at lytte til det fremragende 2 timer lange foredrag af Ole Dammegaard, jeg linkede til ovenover.

Hvis man har tid og lyst til at fordybe sig i de enkelte false flag operationer, så er her et par links, hvor Ole Dammegaard giver detaljer og kommer med beviser/stærke indicier på, hvorfor han mener at disse var false flag operationer. Jeg er enig med ham og synes også, at der er for mange fordækte ting i disse begivenheder til, at jeg tror på mainstreammediernes og myndighedernes officielle forklaringer:

False flag terrorangreb i Norge (Breivik):

https://www.youtube.com/watch?v=JC4OWCKlF1Q

False flag terrorangreb i Paris og i København:

https://www.youtube.com/watch?v=MK3sC-4KA1o

Holocaust-myten (siger ikke, at jøder ikke blev forfulgt, men blot at Holocaust blev VILDT overdrevet og det dokumenteres i nedenstående video):

https://www.youtube.com/watch?v=ZS7Nhel3Kas

Man kan jo selv Google andre false flag-begivenheder, hvis man vil bore i detaljerne om f.eks. 9/11, Sandy Hook eller Charlie Hebdo o.s.v.

Ole Dammegaard er en dansk-svensk journalist og researcher. Han blev født i Danmark, men har levet det meste af sit liv i Sverige. Han blev dog nødt til at flygte til Spanien, da han modtog dødstrusler i Sverige, fordi han gravede lidt for meget i Palme-mordet. Han nåede frem til, hvem der havde myrdet Palme. Og det bekom ikke myndighederne i Sverige vel, da de altid har dækket over sandheden (det svenske politi var involveret BIG TIME i Palme-mordet og i mørklægningen af sandheden). To af Ole Dammegaards svenske venner blev myrdet i Sverige, da de gravede for meget i Palme-mordet. 

Ole Dammegaard har gjort det til sin livsopgave at afsløre alle disse false flags og mord. Han har studeret flere af disse begivenheder ned til mindste detalje og er nået frem til, at alle ovennævnte begivenheder var false flags eller bestillingsarbejde fra eliten selv. Kennedy blev f.eks. myrdet, fordi han i en tale udtrykte sin modstand mod hemmelige selskaber som frimurerne. Både ved Kennedy- og ved Palme-mordet gav man uskyldige ensomme ulve og enespændere skylden. Men reelt var det den store internationale mafia, der stod bag (CIA, Mossad...).

Dokumentationen er altså, at Ole Dammegaard flyttede til Spanien, hvor han var usårlig, og nogen videoer på youtube, hvor der er nogen som snakker?

Hvad med 2. Verdenskrig, var det også en false flag operation, hvor Hitler var et uskyldigt offer for CIA og zionisterne?

« Senest Redigeret: September 17, 2016, 03:22:15 am af Anklageren »

politisk ukorrekt

• Gæst
« Svar #7 Dato: September 17, 2016, 06:18:41 am »

Dokumentationen er altså, at Ole Dammegaard flyttede til Spanien, hvor han var usårlig, og nogen videoer på youtube, hvor der er nogen som snakker?

Når du ser TV-Avis, er det vel også bare en mand der sidder foran kameraet og snakker. Men der tror du vel på ham? Er det fordi du er autoritetstro og er opdraget til at tro, at alt det, de siger i TV-Avisen, er sandt?

Der er jo så dokumentation for at to af hans venner døde under mystiske omstændigheder. To venner der begge var med i det netværk, der forsøgte at finde frem til sandheden om Palme-mordet.

Næh, dokumentationen fremlægges i videoerne, jeg linkede til. Men det kræver selvfølgelig, at man giver sig tid til at se dem først. Hvad jeg kan regne ud, at du ikke har gjort, dersom du svarede halvanden time efter, jeg postede videoerne. Og videoerne er alle på mindst to timer. ;)

Hvad med 2. Verdenskrig, var det også en false flag operation, hvor Hitler var et uskyldigt offer for CIA og zionisterne?

Jeg ville hellere bruge udtrykket, at Hitler var en nyttig idiot for magteliten. En mand som Prescott Bush, der var bedstefar til den seneste Bush-præsident (og far til den første) støttede jo Hitler. Så Hitler kunne kun få så megen magt, fordi en række meget indflydelsesrige magtens mænd støttede ham. Det gør bestemt ikke Hitler uskyldig, men ja, til en vis grad kan man argumentere for, at også 2. verdenskrig var et false flag. Delvist i hvert fald.

Det skræmmende er, at den zionistiske magtelite i høj grad trak i trådene i forbindelse med 2. verdenskrig. Hvorefter de så de seneste 80 år efter krigen har slået plat på 2. verdenskrig og den dag i dag stadig himler op om at jøderne er et forfulgt folk. Og alle jødernes egne forbrydelser legitimeres med, at jøderne er forfulgte. Meget belejliget i virkeligheden. Et godt eksempel var terrorangrebet i Kbh., hvor ÉN jøde blev dræbt. Herregud, ved andre terrorangreb er hundredevis af kristne blevet dræbt. Men her blev ÉN jøde dræbt, og så krævede hele det jødiske samfund i Danmark ektrem beskyttelse. Det var jo helt ude af proportioner - for jøderne var og er ikke en pind mere i fare end os andre danskere.

Det, som for mig tyder på, at det var et false flag i København, er bl.a. reaktionen på begivenheden. Ham Dan fik AL opmærksomheden eller i hvert fald tre-fire gange så megen opmærksomhed som den dræbte ikke-jøde (kan ikke lige huske hvad han hed, men det var ham der filmmanden). Og der blev sendt LIVE fra hans begravelse. Det tyder for mig at se på, at der var en agenda bag. Jøderne SKULLE have al opmærksomheden, for det var hele tiden den zionistiske elite der pressede på for at få en agenda igennem. Øget beskyttelse til jøderne, dæmonisering af Islam (deres fjender). Himlen op med at politiet skulle have flere penge (NWO-agenda: politistat). Og sidst men ikke mindst at Netanyahu få dage efter begivenheden kaldte alle jøder hjem til Israel (også en del af New World Order-agendaen).

Hvordan dette - efter min mening - false flag præcist blev udført, ved jeg ikke. En mulighed er at ham Omar ganske vist gjorde det, men at efterretningsagenter, evt. Mossad, trak i trådene og manipulerede ham til at gøre det. En anden mulighed er, at det slet ikke var ham, der gjorde det. Husk at en død mand sladrer og taler ikke. Og det var jo meget belejliget, at Omar døde - for så kunne han ikke forsvare sig i retten bagefter. Og myndighederne kunne jo påstå hvad som helst om ham. Nok var han sikkert radikaliseret, men det beviser jo ikke, at det VAR ham der stod bag. De overvågningsbilleder, vi så af ham bagefter, var mistænkelige. Han havde forskelligt tøj på fra billede til billede. Hvilket for mig at se tyder på, at beviserne kan have været plantet. Det forudsætter så en involvering fra politiets side. Og det er også muligt, at der øverst i det danske politikorps har været korrupte, zionistiske agenter ansat. Husk at zionisterne infiltrerer alle vigtige grene af samfundet. Uddannelsessystem, politik, retsvæsen - og politi. Dette er bare en teori, skal jeg understrege. Men jeg beskriver bare, hvordan et false flag KAN have fundet sted. Men det er ikke sikkert, at det præcist er foregået sådan. Men jeg synes også, at politiets optræden bagefter var mistænkelig. Deres ekstreme arrogance på pressemøderne, hvor de arrogant nægtede at bevare de mindste kritiske spørgsmål. Ja, det tyder på, at de måske skjulte noget eller ikke ville have hele sandheden frem. Jeg siger naturligvis ikke, at alle danske betjente er zionister og korrupte. Slet ikke. Men man behøver bare 1-2-3 indflydelsesrige agenter øverst i systemet for at trække i trådene. For at manipulere med hele politistyrken. Så det er ikke menig politimand, jeg her kritiserer. Vi så det også med Palme-mordet i Sverige. Ganske få indflydelsesrige folk øverst i politiet forsøgte at obstruere efterforskningen...

Men hvis nogen vil se beviserne/indicierne, så er det bare at gå i gang med at lytte til Ole Dammegaards foredrag. Ovenstående er bare min meget korte version og fortolkning af det hele. Dammegaard er meget mere uddybende i sin forklaring.

Lige for en ordens skyld. Jeg er ikke anti-jødisk. Men anti-zionistisk. Det er to forskellige ting. Man kan godt være jøde uden at være zionist. Og man kan også være zionist uden at være jøde.
« Senest Redigeret: September 17, 2016, 01:29:28 pm af politisk ukorrekt »

Offline Landboen

• Hyper medlem
  • Activity:
    1.4%
    • Vis profil
« Svar #8 Dato: September 17, 2016, 08:29:04 am »

Anklageren

• Gæst
Jamen Politisk Ukorrekt
« Svar #9 Dato: September 17, 2016, 08:57:33 am »
Du fik ikke svaret på, hvordan det gik til, at Ole Dammegaard blev usårlig for CIA eller den internationale zionisme ved at flytte til Spanien, som om vi stadig lever i middelalderen.

Nej - jeg stoler ikke på TV avisen uden at der er dokumentation - og fik altså ikke fat på, hvordan at nogen snakker i TV avisen, ændrer på, hvordan dokumentationen er for, at vi bliver styret hemmeligt.

Skal jeg opfatte det sådan, at der ingen dokumentation er?
« Senest Redigeret: September 17, 2016, 09:12:16 am af Anklageren »

Offline Landboen

• Hyper medlem
  • Activity:
    1.4%
    • Vis profil
« Svar #10 Dato: September 17, 2016, 09:03:59 am »

Når du ser TV-Avis, er det vel også bare en mand der sidder bag kameraet og snakker.
Hvis manden sidder bag kameraet kan vi ikke se ham på TV!

politisk ukorrekt

• Gæst
« Svar #11 Dato: September 17, 2016, 01:29:59 pm »

Når du ser TV-Avis, er det vel også bare en mand der sidder bag kameraet og snakker.
Hvis manden sidder bag kameraet kan vi ikke se ham på TV!

Du har ret. Det var en tanketosk. Fejl rettet.

politisk ukorrekt

• Gæst
Sv: Jamen Politisk Ukorrekt
« Svar #12 Dato: September 17, 2016, 01:35:17 pm »
Du fik ikke svaret på, hvordan det gik til, at Ole Dammegaard blev usårlig for CIA eller den internationale zionisme ved at flytte til Spanien, som om vi stadig lever i middelalderen.

Jamen, Dammegaard er da stadig meget nervøs ved at tage til Sverige. Nu var det jo ikke direkte CIA, men de svenske myndigheder der forsøgte at slå ham ihjel.

Nej - jeg stoler ikke på TV avisen uden at der er dokumentation - og fik altså ikke fat på, hvordan at nogen snakker i TV avisen, ændrer på, hvordan dokumentationen er for, at vi bliver styret hemmeligt.

Skal jeg opfatte det sådan, at der ingen dokumentation er?

Ok, fair nok. Der er jo bare mange mennesker, der stoler på alt, hvad de hører i TV-Avisen. Der er det for dem nok, bare der sidder en nydelig mand i jakkesæt og siger noget på pænt rigsdansk - mens han har alvorlige miner i ansigtet.

Dokumentation og dokumentation. Det kommer an på, hvordan du definerer dokumentation. Ole Dammegaard gør det, at han i foredraget stille og roligt piller den officielle historie fra hinanden og viser, hvor mange selvmodsigelser og også tvivlsomme "facts" der er i den historie. Så kan du sige, at han måske ikke 100% beviser noget. Men han stiller i hvert fald en række gode spørgsmål ved hele den officielle historie, som ved nærmere analyse er fuld af huller og ting, der bare ikke KAN passe. Spørgsmål der for mig at se får den officielle historie til at vakle gevaldigt. Og ja, jeg mener det er meget sandsynligt, at det var et false flag. Men hvis du har interesse deri, synes jeg stadig du skal høre foredraget, som varer et par timer. Hvis ikke, så fred være med det. Nu har jeg skrevet MIN mening. Hvis I andre vælger at stole blindt på mainstreammediernes officielle historie, er det jo jeres valg. Jeg er selv mere skeptisk overfor mainstreammedierne og derfor foretrækker jeg at undersøge sagerne selv.
« Senest Redigeret: September 17, 2016, 01:37:06 pm af politisk ukorrekt »

Anklageren

• Gæst
Sv: Jamen Politisk Ukorrekt
« Svar #13 Dato: September 17, 2016, 02:26:56 pm »
Dokumentation og dokumentation. Det kommer an på, hvordan du definerer dokumentation. Ole Dammegaard gør det, at han i foredraget stille og roligt piller den officielle historie fra hinanden og viser, hvor mange selvmodsigelser og også tvivlsomme "facts" der er i den historie. Så kan du sige, at han måske ikke 100% beviser noget. Men han stiller i hvert fald en række gode spørgsmål ved hele den officielle historie, som ved nærmere analyse er fuld af huller og ting, der bare ikke KAN passe. Spørgsmål der for mig at se får den officielle historie til at vakle gevaldigt. Og ja, jeg mener det er meget sandsynligt, at det var et false flag. Men hvis du har interesse deri, synes jeg stadig du skal høre foredraget, som varer et par timer. Hvis ikke, så fred være med det. Nu har jeg skrevet MIN mening. Hvis I andre vælger at stole blindt på mainstreammediernes officielle historie, er det jo jeres valg. Jeg er selv mere skeptisk overfor mainstreammedierne og derfor foretrækker jeg at undersøge sagerne selv.

Jeg vil til enhver tid påstå, at der er meget i de officielle nyheder, der er propaganda - og at det ikke beviser andet end at der bliver løjet - og ikke noget som helst om, at CIA eller zionismen laver false flag operationer.

Med dokumentation mener jeg f.eks. torpederingen af USS Liberty ud for Sinai under Seks Dages Krigen, som er veldokumenteret med fotos og beretninger af besætningen.

Jeg kan følge dig så langt, at der ofte bliver løjet i pressen
Derimod strider det imod logikken, at forsøge at bevise noget andet ved at pege på, at der bliver løjet i den officielle version. Der er jo masser af mulige grunde til at lyve.

Derudover er "beviserne" for sådan noget, som at World Trade Center blev sprængt i luften ved hjælp at placerede sprængladninger både fantasifulde og yderst tvivlsomme - og at pege på bagmænd er da endnu længere ude i hampen.

Er det muligt at få dig til at forholde dig til trådens emne?

Er det CIA og zionismen som de egentlige bagmænd, der er højrefløjens undskyldning for de terrorhandlinger, som de får skyld for?

« Senest Redigeret: September 17, 2016, 02:28:57 pm af Anklageren »

Offline Carlo

• Hyper medlem
  • Activity:
    26.8%
  • Køn: Mand
  • Dialektisk materialist og ateist.
    • Vis profil
« Svar #14 Dato: September 17, 2016, 02:48:01 pm »
NSU-gruppen i Tyskland var egentligt en gruppe ensomme ulve. De havde meget lidt kontakt med det øvrige højreradikale miljø og der var meget få højreradikale der vidste hvad de gik og legede med. Netop for at undgå at blive spottet af Bundesnachrichtungsdienst og Verfassungsschutz. At de så blev spottet alligevel, er en anden sag.

De havde kontakter i det højreradikale miljø, til at forsyne dem med gysser til deres aktiviteter.
Vi kan godt selv læse nyheder!