Forfatter Emne: Jeg er spartakus, og jeg betaler glædeligt 5000 til statskassen  (Læst 681 gange)

Offline PU (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    0%
  • Køn: Mand
  • Politisk Ukorrekt
    • Vis profil
    • Danskernes Parti
Jeg er spartakus, og jeg betaler glædeligt 5000 til statskassen
« Dato: September 14, 2016, 09:15:30 pm »
Så blev Lars Hedegaard dømt i Østre Landsret for at nævne navnet på den mistænkte attentatmand.

Fremover vil det koste 5000,- at nævne ham.

Det er dog som om at antimuslimerne ikke fatteren brik. Deres civile ulødigheds aktion med at nævne navnet, er jo ikke andet end en pengemaskine for staten. De burde hellere bruge pengene på nationalt arbejde.

Underligt nok fatter de ikke at man ikke bør hænge folk ud som ikke er dømt. Hvis jeg skrev at Anklageren var morder, fordi han var en mistænkt i et sældrab på Grønland, så kunne jeg jo risikere at jeg hang den forkerte ud.

Tag jer nu sammen!!
Iøvrigt mener jeg, at vi skal hjemsende de fremmede.

Offline GuBBi

• Administrator
  • Hyper medlem
  • Activity:
    11.8%
  • Country: dk
    • Vis profil
Sv: Jeg er spartakus, og jeg betaler glædeligt 5000 til statskassen
« Svar #1 Dato: September 14, 2016, 10:47:57 pm »
Er ikke bekendt med de specifikke detaljer i den sag, men nogle sager har jo også navneforbud fordi politiet stadig efterforsker, og ikke vil have at Gud og hver mand ved hvem de har fanget. Så naturligvis bør det være ulovligt at overtræde et navneforbud.

Offline DerRudi

• Hyper medlem
  • Activity:
    13.2%
  • Danmark - VÅGN OP!
    • Vis profil
« Svar #2 Dato: September 15, 2016, 09:34:29 am »
GuBBi:
Citér
Er ikke bekendt med de specifikke detaljer i den sag, men nogle sager har jo også navneforbud fordi politiet stadig efterforsker, og ikke vil have at Gud og hver mand ved hvem de har fanget. Så naturligvis bør det være ulovligt at overtræde et navneforbud.

Nej, det tror jeg heller ikke, at du er!

Jeg går ud fra, at det har sin rigtighed, at attentatmanden stak af til Tyrkiet og sad i fængsel der, indtil man venligt løslod ham/nægtede at udlevere ham til Danmark - hvorefter han kunne rejse videre (iflg. dansk presse) til Islamisk Stat. Påvis venligst med kildeangivelse, hvis det er forkert.

Det er vist begrænset, hvad dansk politi kan efterforske 3 ½ år efter, mon ikke?

Imens kan attentatmanden grine i sit sikre skjul. Det er DÉT, der generer min og mange andres retsbevidsthed.

Men jeg kan godt give PU ret i, at de 5000 kr. kunne bruges med mere omtanke - i det anti-islamiske arbejde.

Manner, Manner!

Niels Jyde

• Gæst
« Svar #3 Dato: September 15, 2016, 10:49:01 am »
DerRudi:
Citér
Jeg går ud fra, at det har sin rigtighed, at attentatmanden stak af til Tyrkiet og sad i fængsel der, indtil man venligt løslod ham/nægtede at udlevere ham til Danmark - hvorefter han kunne rejse videre (iflg. dansk presse) til Islamisk Stat. Påvis venligst med kildeangivelse, hvis det er forkert.
Det er vist begrænset, hvad dansk politi kan efterforske 3 ½ år efter, mon ikke?
Imens kan attentatmanden grine i sit sikre skjul. Det er DÉT, der generer min og mange andres retsbevidsthed.

Men jeg kan godt give PU ret i, at de 5000 kr. kunne bruges med mere omtanke - i det anti-islamiske arbejde.

Der er vist nogle, der har anvendt initialer (attentatmandens). Det kan man næppe straffe for?
I virkeligheden kender Gud og hver mand snart det navn, så vil det ikke også virke absurd efterhånden at smide om sig med bøder à 5000 kr.?

Helt enig i, at det generer retsbevidstheden, at man ikke må nævne en uhyggelig attentatmands navn, hvorefter man dømmer en god dansk mand, der skulle have været likvideret. 

Offline Landboen

• Hyper medlem
  • Activity:
    0.8%
  • Country: bs
    • Vis profil
« Svar #4 Dato: September 15, 2016, 10:58:20 am »
DerRudi:
Citér

Der er vist nogle, der har anvendt initialer (attentatmandens). Det kan man næppe straffe for?
I virkeligheden kender Gud og hver mand snart det navn, så vil det ikke også virke absurd efterhånden at smide om sig med bøder à 5000 kr.?

Helt enig i, at det generer retsbevidstheden, at man ikke må nævne en uhyggelig attentatmands navn, hvorefter man dømmer en god dansk mand, der skulle have været likvideret.
EN god dansk mand? En provokatør, som i "ytringsfrihedens" navn bevidst gjorde hvad han kunne for at pisse andre helt af!
Og naturligvis kan han ikke tillade sig at overtræde den danske lov.

Mennesker kræver ytringsfrihed som kompensation for tankefrihed, hvilken de sjældent bruger.

Søren Kierkegaard - 5. maj 1813 – 11. november 1855

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    100%
  • Country: gl
    • Vis profil
« Svar #5 Dato: September 15, 2016, 10:58:47 am »
GuBBi:
Citér

Nej, det tror jeg heller ikke, at du er!

Man fornemmer tydeligt, at i DerRudi samfundet er retssager egentlig overflødige.

Det er nok mere sandsynligt, at navneforbuddet er sket på baggrund af, at politiet ikke kan afvise, at der kan være flere M-I-S-T-Æ-N-K-T-E på fri fod, som retten ikke ønskede at advare.

Det er i det mindste den tidligere PET chef - Bonnichsens -teori.

http://politiken.dk/indland/ECE2273052/tidligere-pet-chef-politiet-kan-have-stukket-en-taktisk-hvid-loegn/

Selvfølgelig kan man ikke lade nogen undergrave rettens mulighed for at udstede navneforbud,

Er det muligt at beskæftige sig med et politisk emne på Din-Debat uden at blive beskyldt for at forsvare noget?

Offline DerRudi

• Hyper medlem
  • Activity:
    13.2%
  • Danmark - VÅGN OP!
    • Vis profil
« Svar #6 Dato: September 15, 2016, 11:18:42 am »
Anklageren:
Citér
Det er nok mere sandsynligt, at navneforbuddet er sket på baggrund af, at politiet ikke kan afvise, at der kan være flere M-I-S-T-Æ-N-K-T-E på fri fod, som retten ikke ønskede at advare.

Ahaaaa, kan der mon være nogle tigermandsagtige håndlangere her i landet, chaufførerer eller lignende?

Citér
Åh, tak for at nævne navnet. Så ved vi besked!

Manner, Manner!

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    100%
    • Vis profil
« Svar #7 Dato: September 15, 2016, 11:42:13 am »
Anklageren:
Citér

Ahaaaa, kan der mon være nogle tigermandsagtige håndlangere her i landet, chaufførerer eller lignende?

Citér
Åh, tak for at nævne navnet. Så ved vi besked!

Man ved ikke meget andet, end at mistænkte har efterladt en varevogn overfor den gamle jødes hus.

Der er ingen tekniske spor.
Er det muligt at beskæftige sig med et politisk emne på Din-Debat uden at blive beskyldt for at forsvare noget?

Offline Lunavecchia

• Hyper medlem
  • Activity:
    13.6%
  • Køn: Kvinde
    • Vis profil
« Svar #8 Dato: September 15, 2016, 11:46:37 am »

Lars Hedegaard får ikke en bøde, fordi "nogen" han anvendt initialer. Han får en bøde, fordi han selv to gange har overtrådt navneforbuddet i skriverier i medier.

Det er muligt, at den "uhyggelige attentatmand" er attentatmanden, men det ved vi ikke. Han er sigtet, men ikke dømt, og sådan er det i et retssamfund: Man er ikke skyldig, før man er dømt, så det krænker ikke min retsbevidsthed, at Lars Hedegaard for en dom for at overtræde gældende lovgivning.
I'm a Troll

Niels Jyde

• Gæst
« Svar #9 Dato: September 15, 2016, 12:00:12 pm »
Landboen:
Citér
EN god dansk mand? En provokatør, som i "ytringsfrihedens" navn bevidst gjorde hvad han kunne for at pisse andre helt af!

Hvem er disse "andre", Lars Hedegaard bevidst har gjort, hvad han kunne for at "pisse andre af"?
Er det - hånden på hjertet - ikke blot dig og ligesindede med venstreekstreme synspunkter i forhold til os, der vil bekæmpe islam og islamiseringen af Danmark?

(Lad nu være med at svare, at du er "liberal" eller den slags. Du bedømmes af bl.a. mig på det du skriver her på forummet.)

Offline DerRudi

• Hyper medlem
  • Activity:
    13.2%
  • Danmark - VÅGN OP!
    • Vis profil
« Svar #10 Dato: September 15, 2016, 12:12:17 pm »
Anklageren:
Citér
Man ved ikke meget andet, end at mistænkte har efterladt en varevogn overfor den gamle jødes hus.
Der er ingen tekniske spor.

"Den gamle jøde" er konvertit, hvilket han blev i 1969, fordi han blev gift med Barbara Levin fra Los Angeles og derfor konverterede til jødedommen.

Jeg tror, at politi & efterretningstjeneste ved en del mere end en parkeret varebil. Jeg tror imidlertid, at der er en del der ikke komme frem i den sag.

Kan anbefale bogen
Lars Hedegaard: Attentatet. People's Press, 2015.

« Senest Redigeret: September 15, 2016, 12:17:58 pm af DerRudi »
Manner, Manner!

Offline Landboen

• Hyper medlem
  • Activity:
    0.8%
    • Vis profil
« Svar #11 Dato: September 15, 2016, 02:45:48 pm »
Landboen:
Citér

Hvem er disse "andre", Lars Hedegaard bevidst har gjort, hvad han kunne for at "pisse andre af"?
Er det - hånden på hjertet - ikke blot dig og ligesindede med venstreekstreme synspunkter i forhold til os, der vil bekæmpe islam og islamiseringen af Danmark?

(Lad nu være med at svare, at du er "liberal" eller den slags. Du bedømmes af bl.a. mig på det du skriver her på forummet.)

Jeg er da bedøvende ligeglad med om du bedømmer mig ud fra hvad jeg skriver her!
Hvad forventer du? At jeg skal krybe til patten og blive rabiat som jer?
Aldrig i livet.
Når man ved, at man ved at støtte den idiot der tegnede "den store profet Muhammed" kan få en pæn del af verdens befolkning til at gå amok, så gør man det udelukkende for provokationens skyld.

"Ihh se hvad jeg tør, er jeg ikke bare god" .....
Nej det er han, og andre af hans slags ikke.
Efterfølgende har han kostet det dansk samfund milioner i beskyttelse - skiderikken vil jo ikke engang tage ansvar for sine gerninger!
"Piv piv, jeg har kvajet mig, kom og beskyt mig"

Mennesker kræver ytringsfrihed som kompensation for tankefrihed, hvilken de sjældent bruger.

Niels Jyde

• Gæst
« Svar #12 Dato: September 15, 2016, 03:29:16 pm »
Landboen:
Citér
Jeg er da bedøvende ligeglad med om du bedømmer mig ud fra hvad jeg skriver her!
Aldrig i livet.
Når man ved, at man ved at støtte den idiot der tegnede "den store profet Muhammed" kan få en pæn del af verdens befolkning til at gå amok, så gør man det udelukkende for provokationens skyld.
Efterfølgende har han kostet det dansk samfund milioner i beskyttelse - skiderikken vil jo ikke engang tage ansvar for sine gerninger!

Med fare for at du springer i luften, vil jeg indskyde, at det virker som om, du forveksler Lars Hedegaard med Kurt Westergaard. I hvert fald ved jeg ikke af, at Hedegaard kan tegne. Han er forfatter.

"Rabiat som jer." Jeg opfatter det som absolut ikke rabiat at holde af sit land og at ville bevare det som danskernes hjem - hvilket ikke lader sig gøre med en stor islamisk indre fjende.
Jeg henholder mig til Lars Hedegaard: Det er rigtigt, at han givet har skrevet en del, som ikke passer muslimerne. Og så? Skulle han krybe i skjul for at behage dem? Ja, det må du jo mene, og derved placerer du dig som en underdanig lefler, som lydigt underordner dig i tilfælde af den islamiske magtovertagelse i Danmark. Du er at ligne med dem, der skyndte sig at lade sig se til møder i Dansk-Tysk Forening i 1940 og lidt senere kaldte de første sabotører (modstandsfolk) for terrorister.

Uanset om du taler om Hedegaard eller Westergaard - mon du selv ved det? - har de med garanti ikke skrevet eller tegnet noget fordi "det er sjovt" og "for provokationens skyld." Jeg er overbevist om, at de har gjort det for frihedens skyld. For den frie tale....

Det sætter jeg højt. Modsat en, der blot sidder og raser ved sit tastatur og gør nar af to, som islamisterne allerede har forsøgt at likvidere med hhv. økse og revolver.

Offline Landboen

• Hyper medlem
  • Activity:
    0.8%
    • Vis profil
« Svar #13 Dato: September 15, 2016, 03:43:55 pm »
Landboen:
Citér
Aldrig i livet.

Med fare for at du springer i luften, vil jeg indskyde, at det virker som om, du forveksler Lars Hedegaard med Kurt Westergaard. I hvert fald ved jeg ikke af, at Hedegaard kan tegne. Han er forfatter.

"Rabiat som jer." Jeg opfatter det som absolut ikke rabiat at holde af sit land og at ville bevare det som danskernes hjem - hvilket ikke lader sig gøre med en stor islamisk indre fjende.
Jeg henholder mig til Lars Hedegaard: Det er rigtigt, at han givet har skrevet en del, som ikke passer muslimerne. Og så? Skulle han krybe i skjul for at behage dem? Ja, det må du jo mene, og derved placerer du dig som en underdanig lefler, som lydigt underordner dig i tilfælde af den islamiske magtovertagelse i Danmark. Du er at ligne med dem, der skyndte sig at lade sig se til møder i Dansk-Tysk Forening i 1940 og lidt senere kaldte de første sabotører (modstandsfolk) for terrorister.

Uanset om du taler om Hedegaard eller Westergaard - mon du selv ved det? - har de med garanti ikke skrevet eller tegnet noget fordi "det er sjovt" og "for provokationens skyld." Jeg er overbevist om, at de har gjort det for frihedens skyld. For den frie tale....

Det sætter jeg højt. Modsat en, der blot sidder og raser ved sit tastatur og gør nar af to, som islamisterne allerede har forsøgt at likvidere med hhv. økse og revolver.
Jeg tager ikke fejl af Hedegaard og Westergaard. Nu har jeg fremhævet og forstørret teksten; så kan du måske også få øje på det lille ord "støtte".

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    100%
    • Vis profil
« Svar #14 Dato: September 15, 2016, 06:04:36 pm »

"I" plejer ellers ikke at elske jøderne, og 10. marts i år deltog Lars Hedegaard igen som taler i et JDL (Jewish Defence League) arrangement i Toronto.

JDL er en jødisk terrororganisation, hvilket er dokumenteret i noterne i den engelske Wikipedia.

https://en.wikipedia.org/wiki/Jewish_Defense_League

I den danske Wikiopedia, som er mere jødevenlig, kaldes JDL blot en militant jødisk organisation, der har til formål at beskytte jøder mod antisemitisme. Der er dog også nævnt, at FBI har beskrevet JDL som en "voldelig ekstremistisk jødisk organisation".

Her kan man se arrangementet med Hedegaard på JDL's egen hjemmeside, hvor der reklameres for, at Hedegaard har været udsat for et attentat.

http://www.jdl-canada.com/tag/toronto/

JDL har altså et motiv til at lave et fingeret attentat, og den teori passer godt med flere af sagens lidt sære detaljer.

1. Attatmanden skyder forbi på kun en meters afstand, som om det ikke var meningen, at Hedegaard skulle komme til skade.

2. Pistolen klikker, da han prøver at skyde for 2. gang (jeg har selv to rifler og tre haglgeværer af forskellige kalibre, og de klikker aldrig).

3. Den mistænkte efterlader en varevogn lige over for Hedegaards hus, selvom han må vide, at det er et afgørende spor.

Efter at have været sådan en klovn, er den mistænkte pludselig i stand til at forsvinde uden at blive pågrebet, tiltalt, retsforfulgt og dømt - som om det alt sammen er planlagt.

Det er altså blot en teori, for jeg er ikke så dum, at jeg fælder dom i en sag, som jeg kun kender overfladisk fra pressen, men den passer bedre med kendsgerningerne, end din teori gør.