Forfatter Emne: til GuBBi  (Læst 4684 gange)

Offline PU

• Hyper medlem
  • Activity:
    0%
  • Country: 00
  • Køn: Mand
  • Politisk Ukorrekt
    • Vis profil
    • Dagens Blæser
Sv: til GuBBi
« Svar #30 Dato: September 14, 2016, 10:49:40 pm »
Først komme vi i folketinget. Derefter starter mediekrigen, hvor folket lærer at medierne har løjet. Derefter kan det være at der er flertal. Hvis ikke, så bliver det ikke kønt.....
Iøvrigt mener jeg, at vi skal hjemsende de fremmede.

Offline homofaber

• Hyper medlem
  • Activity:
    34%
    • Vis profil
« Svar #31 Dato: September 15, 2016, 12:20:49 am »
Først komme vi i folketinget. Derefter starter mediekrigen, hvor folket lærer at medierne har løjet. Derefter kan det være at der er flertal. Hvis ikke, så bliver det ikke kønt.....
Problemet med jeres mediekrig er, at folk ikke kun får deres input fra medierne, men også fra deres egen hverdag. De fleste kan godt se, at en asiatisk grønthandler bidrager ligeså meget til Danmark som en etnisk dansk grønthandler gør. De unge på landets uddannelser kan også godt se, at deres vietnamesiske klassekammarat forsøger ligeså hård at tage en uddannelse. De kan også godt se, at der ikke er så meget fidus i at sende Divya Das "hjem".
Selv Hitler, der fik kontrol med medierne, kunne ikke leve på det alene, men måtte tage andre midler i brug. Hvorfor skulle det være anderledes for Danskernes Parti?
Selv hvis DP skulle få lidt magt, ville partiet blive splittet, som Nye Borgerlige blev med Sherin-historien. De ville blive nødt til at gå på konpromis med at alle vestlige skal sendes hjem, og det er der nok et par stykker, der ikke vil gå med til.
Og hvis DP er så ærlige med medierne, er det underligt, at de ikke vil ud med det antal vælgererklæringer, som de har. Nye Borgerlige er jo ikke så langt fra.

Offline DerRudi

• Hyper medlem
  • Activity:
    12%
  • Country: dk
  • Danmark - VÅGN OP!
    • Vis profil
« Svar #32 Dato: September 15, 2016, 09:48:47 am »
GuBBi:
Citér
Og jeg synes faktisk at det er fint at have useriøse personer på siden. Det kan være meget underholdende at få mærkelige indspark ind. Så min anbefaling er at når du har lavet et indlæg, så ignorerer du det du ikke mener er seriøst, og svarer på det der er.

Ak, ak, ak. Men du har da svaret, tak for det. Så ved folk, hvordan landet ligger.

Tillad blot, at jeg undrer mig over, hvad du vil med et forum, der domineres af profiler som Carlo, Tigermanden, joJO og homofaber? (Hvis du har læst med efter at være vendt frygtelig tilbage, kender du jo også deres metode...)
"Skulle voldtægt ikke være straffrit for samfundets vel?" (Blotteren, stalkeren, narkohandleren og butikstyven Carlo Klam på Din-debat.dk)

Offline Carlo

• Hyper medlem
  • Activity:
    42.6%
  • Dialektisk materialist.
    • Vis profil
« Svar #33 Dato: September 15, 2016, 10:40:34 am »
Tillad blot, at jeg undrer mig over, hvad du vil med et forum, der domineres af profiler som Carlo, Tigermanden, joJO og homofaber? (Hvis du har læst med efter at være vendt frygtelig tilbage, kender du jo også deres metode...)

Hvad er så deres metode? Lad os høre lidt mere om det.

Måske opfattes mit spørgsmål som skruptudsesnak, men når der er noget jeg ikke forstår, så er jeg nødt til at spørge - helt her nede fra Westfalen.
DerRudi: "så overlader de det fornødne til mig og en lille kreds af håndfaste yngre venner. (Så skal vi sateme' !....)"

Offline DerRudi

• Hyper medlem
  • Activity:
    12%
  • Danmark - VÅGN OP!
    • Vis profil
« Svar #34 Dato: September 15, 2016, 11:11:14 am »
Landboen:
Citér
Er det dig, DerRudi, der skal sætte normen for, hvem der må deltage på DD?
Hvis du er så utilfreds med debatten, så find dog et andet sted at slå dine hadefulde indlæg op.
Er hørt 1000 gange, konklusion: Hvad raaaager det os? Din egen selvbestaltede rolle som "reserve-moderator må være udspillet.

Citér
Uriasposten er vist mere i din smag - stedet hvor du og dine medløbere kan få afløb for jeres had.

Uriasposten er ikke et decideret debatforum, der er blot kommentarer til artiklerne. Av, det var afslørende (for dig), hwa'?

Jeg må dog indrømme, at jeg faldt for din meget præcise parodi på Trådløse-Annas hææææædefulde stil... for det er da en parodi?   :sarcastic:
"Skulle voldtægt ikke være straffrit for samfundets vel?" (Blotteren, stalkeren, narkohandleren og butikstyven Carlo Klam på Din-debat.dk)

Offline homofaber

• Hyper medlem
  • Activity:
    34%
    • Vis profil
« Svar #35 Dato: September 15, 2016, 04:21:09 pm »
Uriasposten er ikke et decideret debatforum, der er blot kommentarer til artiklerne. Av, det var afslørende (for dig), hwa'?
Er det ikke det samme, som I gør? Poster et link til en artikel og får måske en kommentar fra en medløber?

Offline Tigermanden

• Hyper medlem
  • Activity:
    14.4%
  • Jeg er Muslim og Kommunist.
    • Vis profil
    • DKP
« Svar #36 Dato: September 15, 2016, 08:50:31 pm »
Når de nationale begynder at tude over, at der altså er mennesker med andre meninger end deres på dette forum, så er det jo bare et tegn på, at de ikke kan forholde sig til vores indlæg på en ordentlig og saglig måde.
Midlerne er underordnede.

Offline lyjse

• Hyper medlem
  • Activity:
    3%
    • Vis profil
« Svar #37 Dato: September 15, 2016, 09:06:47 pm »
Jojo

Citér
Hvis vi bare på en eller andet måde kunne tage dig seriøst anti.

Og det skulle komme fra dig   :ermm: :fool: :JC_thinking:

Har du nogensinde tænkt på, at være seriøs i en debat ?

Eller vil du fortsætte som troll ?

Offline Tigermanden

• Hyper medlem
  • Activity:
    14.4%
    • Vis profil
    • DKP
« Svar #38 Dato: September 15, 2016, 09:08:25 pm »
Jojo

Citér

Jojo er ikke en troll - han er en god humanist. :JC_doubleup:

joJO

• Gæst
« Svar #39 Dato: September 15, 2016, 09:14:59 pm »
Jojo

Citér

Jojo er ikke en troll - han er en god humanist. :JC_doubleup:

Jeg er ikke engang klar over hvad en troll præcist er, men min kone laver dem som er sjove.
Hvis Lyjse gerne vil ha mig til at være troll, kan jeg ikke se noget forkert i dette
Efter at være en idiot, betragter jeg dette som fremgang

Offline Tigermanden

• Hyper medlem
  • Activity:
    14.4%
    • Vis profil
    • DKP
« Svar #40 Dato: September 15, 2016, 11:36:06 pm »
Endnu et fint og sobert indlæg fra Jojo. :JC_doubleup:

Offline GuBBi

• Administrator
  • Hyper medlem
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
« Svar #41 Dato: September 15, 2016, 11:49:43 pm »
GuBBi:
Citér
Og jeg synes faktisk at det er fint at have useriøse personer på siden. Det kan være meget underholdende at få mærkelige indspark ind. Så min anbefaling er at når du har lavet et indlæg, så ignorerer du det du ikke mener er seriøst, og svarer på det der er.

Ak, ak, ak. Men du har da svaret, tak for det. Så ved folk, hvordan landet ligger.

Jeg vil lade det udvikle sig så organisk som muligt, og se hvad vi får ud af det. Er nok mine liberale værdier der slår igennem :D

Offline Trådløse-Anna

• Hyper medlem
  • Activity:
    1.8%
  • Køn: Kvinde
  • Tror på en fremtid uden de bl?s indblanding, :))
    • Vis profil
« Svar #42 Dato: September 16, 2016, 08:24:11 am »
Landboen:
Citér
Er det dig, DerRudi, der skal sætte normen for, hvem der må deltage på DD?
Hvis du er så utilfreds med debatten, så find dog et andet sted at slå dine hadefulde indlæg op.
Er hørt 1000 gange, konklusion: Hvad raaaager det os? Din egen selvbestaltede rolle som "reserve-moderator må være udspillet.

Citér
Uriasposten er vist mere i din smag - stedet hvor du og dine medløbere kan få afløb for jeres had.

Jeg må dog indrømme, at jeg faldt for din meget præcise parodi på Trådløse-Annas hææææædefulde stil... for det er da en parodi?   :sarcastic:

Du mener vel så at jeg også er en parodi?  :girl_sad:
<3 <3
Støttemedlem af brovte-banden, :)

Offline Tigermanden

• Hyper medlem
  • Activity:
    14.4%
    • Vis profil
    • DKP
« Svar #43 Dato: September 16, 2016, 08:34:50 am »
Selvfølgelig er du ikke det, Anna. Du er en af de gode humanistiske kræfter herinde, hvor vi efterhånden er en stærk og dominerende venstrefløj. Hr. Rudi og ligesindede hyler, og det gør de fordi, de bliver sagt imod. Ret barnligt, faktisk.

Offline El_Nino

• Hyper medlem
  • Activity:
    5.6%
  • Vejen skal altid være snorlige og fremad
    • Vis profil
« Svar #44 Dato: September 16, 2016, 07:21:19 pm »
Tigermanden

Citér
Selvfølgelig er du ikke det, Anna.

Mææææææææææhhhhhhhh sagde katten :JC_rant: MMMMMMMMMMæææææææhhhhhhhhhhhh
Tænk altid én gang til over det, før du gør det!