Diverse > Visdom, kloge ord og dine historier

Værd at vide

(1/2) > >>

Carlo:

joJO:

--- Citat fra: Carlo efter September 13, 2016, 10:33:23 pm ---

--- Afslutning på citat ---

Amen.

Torsten Bonfils:
Det er vist et medlem af Enhedslisten der har skrevet den.

politisk ukorrekt:
Tja, der er jo ingen tvivl om, at mainstreammedierne skjuler sandheden om mange ting her i verden. Husk at mainstreammedierne styres af den zionistiske bankelite og derfor har ingen journalister fra de vestlige mainstreammedier i realiteten journalistisk frihed til at skrive de historier, de lyster. De skal følge en bestemt agenda, ellers bliver de fyret. F.eks. ejes samtlige medier i USA af kun i alt 5 selskaber.

Og det er min holdning, at man bliver direkte dummere af kun at følge mainstreammedierne. Derfor ser jeg ikke ret meget tv-avis og læser kun en lille smule mainstreamaviserne (og når jeg læser dem er det egentlig mest for at kunne afsløre dem i deres løgne og manipulation). Tag sådan noget som Hillary´s helbredsproblemer. For kun en uge siden skrev samtlige danske mainstreammedier, at det var en tosset konspirationsteori uden noget på sig. I dag kan de fleste se, at det var sandt nok. Det viser jo bare, hvor utroværdige medierne er. Og ofte er det på de alternative medier, at man skal finde sandheden. Eller i det mindste er der større chancer for at finde den dér end i TV-Avisen eller i Ekstra Bladet.

Man ser det også på EB´s Nationen. Der lukkes af for kommentarfeltet under de virkeligt samfundsrelevante artikler. Mens der til gengæld slippes løs for debatten, når det gælder en artikel om Linse´s bryster eller Justin Bieber´s seneste eskapader. Det virker som om, at medierne gerne vil have, at folk er så uvidende og dumme som muligt. Siden de vægter sladder og ligegyldige historier højere end samfundsrelevante emner.

Anklageren:
Det er helt rigtigt.

Hillary Clinton er slet ikke Hillary Clinton. Mainstream medierne har nu meddelt, at hun har en stand-in - og så kan det have været hendes stand-in, der fik et ildebefindende ved 911 arrangementet.

Det minder ellers en del om dine ukorrekte teorier, men det er nok et trick, som jøderne har udtænkt.

Som Martin Luther skrev i "Jøderne og deres løgne" i 1542:

Jeg havde ikke ment, at en Kristen skulde lade sig narre af Jøderne,
og føres i Elendighed og Jammer. Men Djævelen er
Verdens Gud, og hvor Guds Ord ikke er, gaar det ham
godt, ikke blot blandt de svage, men ogsaa blandt de
stærke. Gud hjælpe os. Amen.

Navigering

[0] Emneindeks

[#] Næste side

Skift til fuld version