Forfatter Emne: OP slettet  (Læst 734 gange)

Offline Evalu

• Hyper medlem
  • Activity:
    5%
  • Country: 00
    • Vis profil
Sv: OP slettet
« Svar #15 Dato: September 14, 2016, 08:27:56 pm »
Her strartede jeg en tråd om en ny organisation, DMS den 13/9-16. Den blev imidlertid spammet en kilometer ned i jorden af Bralderbøv-banden. Og dem, der kan kaldes debattører fandt åbenbart ikke emnet spændende. Som følge af den praksis, jeg fortfarende har tænkt mig at følge, sletter jeg oplægget.

Administrator- GuBBi burde slette alt det slam, der efterfølgende blev skovlet herind - men det er ikke op til mig.
Stedfortræderen.

Du skrev et OP og blev modsagt???   På et debatforum???
Det må have være et slemt chok for dig. :console:

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    94%
  • Country: gl
  • Køn: Mand
    • Vis profil
« Svar #16 Dato: September 14, 2016, 08:34:07 pm »
Det er i øvrigt slet ikke muligt at slette et oplæg, som Stedfortræderen så falskt postulerer.

Man kan kun slette sine egne kommentarer, men ikke et oplæg (som andre kan have kommenteret).

Er det muligt at beskæftige sig med et politisk emne på Din-Debat uden at blive beskyldt for at forsvare noget?

Offline Evalu

• Hyper medlem
  • Activity:
    5%
    • Vis profil
« Svar #17 Dato: September 14, 2016, 08:53:21 pm »
Det er i øvrigt slet ikke muligt at slette et oplæg, som Stedfortræderen så falskt postulerer.

Man kan kun slette sine egne kommentarer, men ikke et oplæg (som andre kan have kommenteret).

Så vidt jeg kan se, har Stedfortræderen redigeret både overskrift og hele teksten i sit OP.

Det er jo en teknisk mulighed; men efter min mening er det meget ubehøvlet at væk-redigere et  besvaret indlæg. Det er i hvertfald meget dårlig debatopførsel.

Læren må være, at man er nødt til at citere hele indlægget fra Stedfortræderen, hvis man efter dette gider svare på et indlæg fra vedkommende.

Offline Landboen

• Hyper medlem
  • Activity:
    0.8%
  • Country: bs
    • Vis profil
« Svar #18 Dato: September 14, 2016, 09:10:21 pm »

Man kan ikke slette sit oplæg, men man kan ændre hele teksten, eller slette den, og bare skrive "bøh" eller noget.
Mennesker kræver ytringsfrihed som kompensation for tankefrihed, hvilken de sjældent bruger.

Søren Kierkegaard - 5. maj 1813 – 11. november 1855

• Gæst
« Svar #19 Dato: September 14, 2016, 09:37:07 pm »
Selvfølgelig kan man slette hele teksten i sit eget OP. Det var det jeg gjorde, og skrev hvorfor på samme plads. Og sådan vil jeg gøre hver gang, for hvis der ikke kommer andet end tyndskide som alfabet a la Carlo Klam og Islamtigeren, føler jeg naturligvis ikke, at det er mit oplæg længere. Skulle der være grund til det, når der ingen skriver svar til emnet?

Sådan er det, sølle brovtebande-pjok - "og der er ingenting I kan gøre ved det!" (For nu at bruge en af blabla-tigertrollens "muntre bemærkninger".)
« Senest Redigeret: September 14, 2016, 09:55:04 pm af Stedfortræderen »

Offline Evalu

• Hyper medlem
  • Activity:
    5%
    • Vis profil
« Svar #20 Dato: September 14, 2016, 09:41:31 pm »
Selvfølgelig kan man slette hele teksten i sit eget OP. Det var det jeg gjorde, og skrev hvorfor på samme plads. Og sådan vil jeg gøre hver gang, for hvis der ikke kommer andet end tyndskide som alfabet a la Carlo Klam og Islamtigeren, føler jeg naturligvis ikke, at det er mit oplæg længere. Skulle der være grund til det, når der ingen skriver svar til emnet?

Sådan er det, sølle brovtebande-pjok - og der er ingenting I kan gøre ved det! (For nu at bruge et af blabla-trollens "muntre bemærkninger".)

Stedfortræderen

• Gæst
« Svar #21 Dato: September 14, 2016, 09:44:10 pm »
Evalu:
Citér
Det er jo en teknisk mulighed; men efter min mening er det meget ubehøvlet at væk-redigere et  besvaret indlæg. Det er i hvertfald meget dårlig debatopførsel.
Læren må være, at man er nødt til at citere hele indlægget fra Stedfortræderen, hvis man efter dette gider svare på et indlæg fra vedkommende.

:biggrin: :mosking: :JC-hysterical:   Herligt med sådan en griner, inden det bliver sengetid.
Har I set det: Et medlem af Bralderbørgerne kloger sig på, hvad der er dårlig debatopførsel, hahahah!    :grin: :dance3:

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    94%
    • Vis profil
« Svar #22 Dato: September 14, 2016, 09:48:13 pm »

Sådan er det, sølle brovtebande-pjok - og der er ingenting I kan gøre ved det! (For nu at bruge et af blabla-trollens "muntre bemærkninger".)

Nu må jeg ligge søvnløs, fordi jeg helt har misset guldkornene.

Har du slet ingen medfølelse?
« Senest Redigeret: September 14, 2016, 09:49:47 pm af Anklageren »
Er det muligt at beskæftige sig med et politisk emne på Din-Debat uden at blive beskyldt for at forsvare noget?

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    94%
    • Vis profil
« Svar #23 Dato: September 14, 2016, 09:51:24 pm »

Man kan ikke slette sit oplæg, men man kan ændre hele teksten, eller slette den, og bare skrive "bøh" eller noget.

Det kan man da godt, men som regel er der nogen, som har trykket på "citer", så man kan læse det alligevel - og så virker det bare patetisk.