Forfatter Emne: Er Hillary Clinton alvorligt syg?  (Læst 925 gange)

Niels Jyde

• Gæst
Er Hillary Clinton alvorligt syg?
« Dato: September 12, 2016, 06:02:13 pm »
...Eller er det noget ubetydeligt?

Jeg tror, det var i sidste uge, at demokraternes præsidentkandidat Hillary Clinton havde hostet flere gange under en tale og spøgt med, at det er fordi hun "får det dårligt, når hun skal nævne Donald Trump" - noget i den retning. Ikke noget man tillagde nogen betydning.
Men i går midt under 15-års højtidelighederne, hvor man mindedes det djævelske islamiske angreb, som vi nu altid vil huske som 11. september, blev hun syg. Fik "gummiben" og måtte køres væk.

Kommentarerne til det i dansk presse er påfaldende afdæmpede. Så bliver man da heller ikke beskyldt for at ville piske sensationer frem.
(Det skulle lige have været Trump, som havde fået et mindre ildebefindende...uhauha. Men hans person ser medierne og de fleste danskere også ganske anderledes på.)

Men det vi hører er, at mrs. Clinton var dehydreret. Kan være. Det kan se værre ud på film end lige hendes kollaps -  det ved vi, der kan huske bokseren Brian Nielsens kamp mod Dick Ryan i 1999. Det er også muligt, Clinton havde stået længe mellem et hav af mennesker uden at drikke vand.
Alligevel kan en sådan kollaps, når man sammenholder det med andre ting, få tanker til at kredse om dette "hvad nu hvis?", som vi har så let ved at finde frem.
Mrs. Clinton fylder 69 år i næste måned.
Nå ja, men Trump blev 70 i juni, og han ligner mere en gut af jern og beton.

Man kan læse en kommentar om Hillary Clinton her:

https://www.document.dk/2016/09/12/lungebetaendelse-naeppe/

Jeg har nok ikke gået så meget op i det, for jeg vidste ikke, at mrs. Clinton havde en blodprop i hjernen i 2012...
Det fortælles også, at hun er begyndt at gå i stå midt i taler, og at hun har nogle "ticks" i ansigtet....

Det lyder vitterlig ikke godt - slet ikke for en præsidentkandidat knap to måneder før valget.
Har hun og hendes omgivelser overvurderet hendes kræfter?

Det, jeg egentlig vil lægge ud til fredsommelig debat er:
Hvad sker der, hvis hun virkelig må trække sig?

I min tid har der ikke været sådan en situation. Men man nominerer vel blot en reserve - som slet ikke er kørt i stilling, som Hillary Clinton er.
Hvordan vil denne person - jeg kan ikke huske, hvad han hedder - klare den?

Nå, det kan jo også bare være en storm i et glas vand. Jeg tror dog, at mange vælgere vil spørge til den dames helbred i den kommende tid.
For hun skal jo i tilfælde af sejr være præsident i mindst fire år - og det er vist ikke nogen rekreation.
« Senest Redigeret: September 18, 2016, 03:17:58 pm af Niels Jyde »

Offline politisk ukorrekt

• Hyper medlem
  • Activity:
    12.6%
  • Country: 00
  • Køn: Mand
  • Selvfølgelig styrer aliens da verden.
    • Vis profil
Sv: Er Hillary Clinton alvorligt syg?
« Svar #1 Dato: September 12, 2016, 06:18:01 pm »
Amerikansk læge udtaler at han mener, at Hillary Clinton har haft Parkinsons Syge i mindst 10 år:

https://www.youtube.com/watch?v=8XtIzH9HoC8&feature=youtu.be

Der er for mig at se som lægmand ingen tvivl om, at hun fejler noget ret alvorligt. Hun har haft mange underlige symptomer og episoder på det sidste. Hun er faldet flere gange. Hun har haft utallige store hosteanfald. Og hun har haft underlige ufrivillige bevægelser med hovedet. Og lægen i klippet ovenover udtaler altså, at set fra hans synspunkt som læge, er disse typiske symptomer på Parkinsons Syge.

Uanset hvad mener jeg, at det er evident, at Hillary ikke er fit til at klare 4-8 år som Præsident. Demokraterne må finde sig en ny kandidat. Eller indse, at Trump bliver USA s næste præsident.

Den officielle forklaring lyder vag og også selvmodsigende. Først udtaler hendes folk, at hun bare var dehydreret på grund af varmen. Og bagefter havde hun pludselig haft lungebetændelse i dagevis. Det hænger jo ikke rigtigt sammen og det er naturligt, at Hillary og hendes folk mister troværdighed, når de sådan ændrer forklaring.
« Senest Redigeret: September 12, 2016, 06:21:42 pm af politisk ukorrekt »
Sandheden er ilde hørt. Men sandheden er at Aliens allerede er her på jorden og infiltrerer alverdens regeringer. Take it or leave it. But it´s true.

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    97%
  • Country: gl
    • Vis profil
« Svar #2 Dato: September 12, 2016, 06:25:47 pm »
Der er flere konspirationsteorier om Clintons helbred, og nogen af dem stammer fra Foz News og nogen fra Trump.

Trump har jo også brug for noget andet end politik, hvis han skal vinde, som han lige nu halser tre procentpoint bagefter Clinton.
« Senest Redigeret: September 12, 2016, 06:30:11 pm af Anklageren »
Er det muligt at beskæftige sig med et politisk emne på Din-Debat uden at blive beskyldt for at forsvare noget?

Offline Tørresnoren

• Hyper medlem
  • Activity:
    4.6%
    • Vis profil
« Svar #3 Dato: September 12, 2016, 06:40:59 pm »
Jeg har engang læst til trædoktor - (det viste sig dog at være helt ude i skoven)..

Så efter min bedste overbevisning, så er den gode Hillary bare ramt af en slem omgang valgfeber..

- jeg ville nok ordinere hende en gang amerikansk olie - og så en god cigar til at suge evt. overskydende olie efter endt behandling..

Havde det så bare været Trump - med ham er det enklere -

- han er fuld af lort, at han vurderes til at ville tabe sig mellem 38 og 40 kilo hvis han fik et lavement..! :hyper:

'Det er aldrig for sent at leve lykkeligt til sine dages ende'...

Offline Debatsvinet

• Hyper medlem
  • Activity:
    5.6%
  • Country: dk
  • En´ oneliner kan sige mere end 1000 ord ...
    • Vis profil
« Svar #4 Dato: September 12, 2016, 06:46:34 pm »
Jeg har engang læst til trædoktor - (det viste sig dog at være helt ude i skoven)..

Så efter min bedste overbevisning, så er den gode Hillary bare ramt af en slem omgang valgfeber..

- jeg ville nok ordinere hende en gang amerikansk olie - og så en god cigar til at suge evt. overskydende olie efter endt behandling..

Havde det så bare været Trump - med ham er det enklere -

- han er fuld af lort, at han vurderes til at ville tabe sig mellem 38 og 40 kilo hvis han fik et lavement..! :hyper:

Ja Valgflæsk går det jo nok ikke at ordinere ... :ahappy:
Vågner, vågner Danske Helte, springer op og spænder bælte ...

Offline Lunavecchia

• Hyper medlem
  • Activity:
    14.4%
  • Country: dk
  • Køn: Kvinde
    • Vis profil
« Svar #5 Dato: September 12, 2016, 06:55:04 pm »
Jeg fatter ikke, at man kan finde på at opstille kandidater til præsidentposten på henholdsvis 69 og 70 år.
I'm a Troll

Niels Jyde

• Gæst
« Svar #6 Dato: September 12, 2016, 07:01:29 pm »
Anklageren:
Citér
Der er flere konspirationsteorier om Clintons helbred, og nogen af dem stammer fra Foz News og nogen fra Trump.
Trump har jo også brug for noget andet end politik, hvis han skal vinde, som han lige nu halser tre procentpoint bagefter Clinton.

Her hørte vi så fra den første, der føler sig som værende "ude i valgkamp".
Mange af danskerne, herunder jeg, er nok mere iagttagende.

Iøvrigt har jeg lige læst, at det ikke er 100 % sikkert, hvem der træder ind som præsidentkandidat, hvis hun trak sig. Der var nævnt fire, herunder Biden og Sanders. Det er først, hvis hun var blevet valgt, at det er vicepræsidenten, der træder til (som Lyndon Johnson i 1963.)

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    97%
  • Country: gl
    • Vis profil
« Svar #7 Dato: September 12, 2016, 07:59:49 pm »

Her hørte vi så fra den første, der føler sig som værende "ude i valgkamp".
Mange af danskerne, herunder jeg, er nok mere iagttagende.

... Men du følte dig bare lige kaldet til at flette følgende ind blandt konspirationen om Clintons sygdom: "(Det skulle lige have været Trump, som havde fået et mindre ildebefindende...uhauha. Men hans person ser medierne og de fleste danskere også ganske anderledes på.)"

Og

"Nå ja, men Trump blev 70 i juni, og han ligner mere en gut af jern og beton."

:tatice_03:
Er det muligt at beskæftige sig med et politisk emne på Din-Debat uden at blive beskyldt for at forsvare noget?

joJO

• Gæst
« Svar #8 Dato: September 12, 2016, 08:12:37 pm »
Jeg fatter ikke, at man kan finde på at opstille kandidater til præsidentposten på henholdsvis 69 og 70 år.

Skam at Michelle Obama ikke opstiller.

Offline politisk ukorrekt

• Hyper medlem
  • Activity:
    12.6%
  • Selvfølgelig styrer aliens da verden.
    • Vis profil
« Svar #9 Dato: September 12, 2016, 08:58:04 pm »

Skam at Michelle Obama ikke opstiller.

Lur mig om hun ikke stiller op engang i 2028?!

Siden det nu er kommet på mode at opstille gamle tidligere præsidentfruer, når de HAR overskredet pensionsalderen.

Uanset om man er til den ene eller den anden side, så kan jeg kun tilslutte mig dem, der synes det er til grin, at de ikke kan finde en yngre kandidat. Og det gælder begge sider. Jamen, begge kandidater vil jo være nær de 80, hvis de skal sidde i otte år. Kunne man ikke have været lidt mere fremsynet i nomineringerne??

Det er jo snart ligesom med Pave-embedet. Der har man jo heller ingen chance for at blive valgt, hvis man er under 70. Eller hvad med posten som præsident i FIFA? De er også altid nærmere 80 end 60, når de bliver valgt.
« Senest Redigeret: September 12, 2016, 09:00:15 pm af politisk ukorrekt »
Sandheden er ilde hørt. Men sandheden er at Aliens allerede er her på jorden og infiltrerer alverdens regeringer. Take it or leave it. But it´s true.