Forfatter Emne: 15. årsdagen for muslimers krig mod de vantro!  (Læst 1418 gange)

Offline Danish (OP)

• Fuld medlem
  • Activity:
    0%
  • Country: dk
  • Køn: Mand
    • Vis profil
15. årsdagen for muslimers krig mod de vantro!
« Dato: September 11, 2016, 01:43:30 am »

2753 personer mistede livet!

Truslen lever videre: Muslimer klar til flere angreb mod de vantroende!

http://nyheder.tv2.dk/udland/2016-09-10-minister-advarer-om-angreb-der-er-over-500-potentielle-angribere-i-tyskland

:bad:

politisk ukorrekt

• Gæst
Sv: 15. årsdagen for muslimers krig mod de vantro!
« Svar #1 Dato: September 11, 2016, 02:08:56 am »
Husk nu at 9/11 var et INSIDE JOB. Troede faktisk det efterhånden var almen viden. Men okay, det finder man selvfølgelig ikke ud af, hvis man kun orienterer sig via de zionistisk kontrollerede mainstreammedier som DR, TV2, Ekstra Bladet, B.T., Politiken, Berlingske Tidende, Jyllands-Posten o.s.v. Kort video om hvordan zionisterne styrer de største medier i USA. Ingen grund til at tro, at de ikke også skulle styre medierne i Danmark:

https://www.youtube.com/watch?v=1ledMYw3tcw

Altså JO, der var naturligvis ægte muslimske fanatikere involveret. Men de agerede blot nyttige idioter for den internationale zionistiske bankelites større agenda om at starte en stor krig i Mellemøsten og indføre et totalt overvågningsdiktatur i hele Vesten. Men her er beviset på, at 9/11 var et Inside Job:

https://www.youtube.com/watch?v=zpb1WufZtr0
« Senest Redigeret: September 11, 2016, 02:17:07 am af politisk ukorrekt »

politisk ukorrekt

• Gæst
« Svar #2 Dato: September 11, 2016, 02:35:12 am »
HVIS der kommer et større terrorangreb i Tyskland, som tyskerne selv frygter, så er det naturligvis hovedsageligt Frau Mærkelig...øhm, Merkel, der bør holdes ansvarligt. Det er hende der har stået for den store migrantionsbølge, vi har set i Europa det seneste år og kun en idiot kunne ikke forudse, at dette ville føre til terrorisme. Derfor, hvis terrorangrebet kommer, burde Merkel stå til livsvarigt fængsel for landsforræderi. - Men vi ved jo godt, at det sker ikke, da magthavene er sammensvorne med hinanden og dækker over hinanden. Ekstremt korrupt.

Og jeg vil betragte et evt. terrorangreb i Tyskland som i det mindste delvist et false flag. Forstået på den måde, at magthaverne selv har inviteret terroristerne ind. Så er det vel et slags false flag?? Lidt samme mekanisme som med 9/11, hvor der nok var ægte jihadister involveret, men hvor den politiske magtelite i USA havde en finger med i spillet i forberedelsen af terrorangrebet. Ligesom jeg mener, at den politiske elite i Europa også vil være medskyldig i tilfælde af et større terrorangreb i f.eks. Tyskland.
« Senest Redigeret: September 11, 2016, 02:39:32 am af politisk ukorrekt »

Offline Landboen

• Hyper medlem
  • Activity:
    1.4%
  • Country: 00
    • Vis profil
« Svar #3 Dato: September 11, 2016, 08:55:02 am »
Husk nu at 9/11 var et INSIDE JOB. Troede faktisk det efterhånden var almen viden. Men okay, det finder man selvfølgelig ikke ud af, hvis man kun orienterer sig via de zionistisk kontrollerede mainstreammedier som DR, TV2, Ekstra Bladet, B.T., Politiken, Berlingske Tidende, Jyllands-Posten o.s.v. Kort video om hvordan zionisterne styrer de største medier i USA. Ingen grund til at tro, at de ikke også skulle styre medierne i Danmark:

https://www.youtube.com/watch?v=1ledMYw3tcw

Altså JO, der var naturligvis ægte muslimske fanatikere involveret. Men de agerede blot nyttige idioter for den internationale zionistiske bankelites større agenda om at starte en stor krig i Mellemøsten og indføre et totalt overvågningsdiktatur i hele Vesten. Men her er beviset på, at 9/11 var et Inside Job:

https://www.youtube.com/watch?v=zpb1WufZtr0

http://ekstrabladet.dk/nyheder/samfund/15-aar-siden-i-dag-her-er-de-vildeste-konspirationsteorier/6283561

"- Bill Clinton kunne ikke en gang holde et blowjob hemmeligt, så hvordan skulle det kunne lade sig gøre, at amerikanerne i al hemmelighed skulle stå bag angrebet på World Trade Center, spørger dansk konspirationsteori-dræber"

Husk at iføre dig din sølvpapirshat!

• Gæst
« Svar #4 Dato: September 11, 2016, 09:20:18 am »
Husk nu at 9/11 var et INSIDE JOB. Troede faktisk det efterhånden var almen viden. 

Jeg synes at du havde 'lovet' dig selv at din nuværende profil ikke skulle anvendes til det, som vi andre alligevel 'ikke har fantasi til at forstå'.

Det er faktisk gået rigtig godt indtil videre! - Jeg kan nu godt forstå at du lader dig føre med når der pludselig bliver revet op i de spændende teorier, men pas nu på at det ikke løber af med dig.

Jeg kan altså bedst lide 'Politisk Ukorrekt' som han er til daglig - jeg vil derfor foreslå, at vi overlader konspirationsteorier om chemtrails, false flag, tempelriddere, frimurere, 'NWO', reptiler, Illuminati og andet hokuspokus til de rette fagfolk.

Den slags tosserier befinder sig langt sikrere i hænder som feks. 'Gobbodanese' - 'Mondogobbo' - 'Micheluccio' - 'Mik S.' - 'M. Spliid' og andre skriftkloge på området.

God Søndag!

joJO

• Gæst
« Svar #5 Dato: September 11, 2016, 09:31:35 am »
Husk nu at 9/11 var et INSIDE JOB. Troede faktisk det efterhånden var almen viden. 

Jeg synes at du havde 'lovet' dig selv at din nuværende profil ikke skulle anvendes til det, som vi andre alligevel 'ikke har fantasi til at forstå'.

Det er faktisk gået rigtig godt indtil videre! - Jeg kan nu godt forstå at du lader dig føre med når der pludselig bliver revet op i de spændende teorier, men pas nu på at det ikke løber af med dig.

Jeg kan altså bedst lide 'Politisk Ukorrekt' som han er til daglig - jeg vil derfor foreslå, at vi overlader konspirationsteorier om chemtrails, false flag, tempelriddere, frimurere, 'NWO', reptiler, Illuminati og andet hokuspokus til de rette fagfolk.

Den slags tosserier befinder sig langt sikrere i hænder som feks. 'Gobbodanese' - 'Mondogobbo' - 'Micheluccio' - 'Mik S.' - 'M. Spliid' og andre skriftkloge på området.

God Søndag!

Argh Tørresnoren.
Nu gik det så godt med dig og dine ofte humoristiske indlæg og svar.

Og nu er du faldet i personsfnidder fældet, skam, jeg kunne nu så godt lide din nye liguster stil.

Tørresnoren

• Gæst
« Svar #6 Dato: September 11, 2016, 09:45:51 am »

Argh Tørresnoren.
Nu gik det så godt med dig og dine ofte humoristiske indlæg og svar.

Og nu er du faldet i personsfnidder fældet, skam, jeg kunne nu så godt lide din nye liguster stil.

Det er svært at gøre alle glade, kan du nok forstå - i dag var det så dig der blev lidt skuffet - i morgen er det måske mig..

Jeg 'fnidrer' skam ikke - jeg synes tværtimod at det er FINT at have sig en profil til enhver lejlighed - det er det 'nye sort' rundt om.

Selv behersker jeg ikke den kunst med flere kasketter - jeg er derimod en af de mange kyllinger der snupper et nyt nick når jeg føler lyst til det - du ved sikkert godt hvad jeg mener, ikke?

;O)

Offline Trådløse-Anna

• Hyper medlem
  • Activity:
    0%
  • Country: dk
  • Køn: Kvinde
  • Tror på en fremtid uden de bl?s indblanding, :))
    • Vis profil
« Svar #7 Dato: September 11, 2016, 09:47:47 am »
joJo, du tror måske også at nine eleven var et `insider job´?  :girl_smile:
<3 <3
Støttemedlem af brovte-banden, :)

joJO

• Gæst
« Svar #8 Dato: September 11, 2016, 10:06:15 am »
joJo, du tror måske også at nine eleven var et `insider job´?  :girl_smile:

Mig kan man ikke helt regne med, jeg har boet få hundred meter fra stedet, (men var ikke der da det skete)
in NY bliver teorier om insider job ikke velset, de tager det stadigvæk meget seriøst.
Det gør jeg også.

politisk ukorrekt

• Gæst
« Svar #9 Dato: September 11, 2016, 01:32:58 pm »

God Søndag!

Jeg skriver da næsten heller ikke om konspirationer herinde.

Det er kun fordi en anden oprettede denne tråd, at jeg besvarede den. For det er klart, at hvis I ligefrem beder om det, så skal jeg nok give den gas. Men jeg har været meget inaktiv med den slags herinde.

Jeg slettede netop min gamle profil, fordi jeg syntes at konspirationsteorierne fyldte for meget. Eller rettere det var jo den feedback, folk gav mig. Så efter at jeg først smækkede lidt med døren, så besindede jeg mig og valgte at lave en ny profil, hvor jeg MEST holder mig til politiske emner. Men hvis en anden ligefrem inviterer mig til at tale om konspirationer, så har jeg jo nok stadig svært ved at holde kæft. Men som udgangspunkt er det faktisk ikke mit mål med at være herinde. Jeg kan faktisk også godt lide at diskutere almindelige emner. Konspirationer diskuterer jeg stadig på davidicke.com - du er velkommen til at komme derind og trolle os, hvis du vil. Jeg gad godt se dig udfolde dig på engelsk he he

Og i øvrigt Hej igen med dig, Hr. Trollerik. På det sidste du skriver i ovenstående indlæg, som jeg besvarer, kan jeg jo regne ud at det er dig. For der er aldrig andre der har kaldt mig alle de der navne, som du kalder mig ovenover. Det beviser, at det er dig der er Hr. Trollerik. Well, ikke at jeg rigtigt betvivlede det.

Men ok, Tørresnorren kan jeg godt lide. Sjov profil, ligesom Floridor og Saltefanden også var det. Du har en underfundig måde at skrive på, det må jeg give dig. Og selvom jeg har været ude efter dig et par gange, når du lavede nogle mere grove profiler, så synes jeg nu, at profiler som Tørresnorren, Albert Johansen o.s.v. er ganske harmløse og som oftest sjove. For på nogle områder deler jeg faktisk din humoristiske sans, selvom du nogle gange er lidt mere morbid i din humor end jeg er det. Vi har da mundhuggedes lidt et par gange, stukket til hinanden o.s.v. Men i det store hele er det ikke fordi jeg har noget specielt imod dig. Tror egentlig jeg efterhånden er ved at vænne mig til din pudsige facon og har indset, at man nok ikke kan lave om på dig.

Men selv god søndag, Tørresnorren.
« Senest Redigeret: September 11, 2016, 01:38:36 pm af politisk ukorrekt »

Anklageren

• Gæst
« Svar #10 Dato: September 12, 2016, 04:39:05 pm »
Den med de skællede rumvæsener, som bor inde i jorden, og som dominerer Bilderberg, er i det mindste fantasifuld.