Husk nu at 9/11 var et INSIDE JOB. Troede faktisk det efterhånden var almen viden.
Citat fra: politisk ukorrekt efter September 11, 2016, 02:08:56 amHusk nu at 9/11 var et INSIDE JOB. Troede faktisk det efterhånden var almen viden. Jeg synes at du havde 'lovet' dig selv at din nuværende profil ikke skulle anvendes til det, som vi andre alligevel 'ikke har fantasi til at forstå'.Det er faktisk gået rigtig godt indtil videre! - Jeg kan nu godt forstå at du lader dig føre med når der pludselig bliver revet op i de spændende teorier, men pas nu på at det ikke løber af med dig.Jeg kan altså bedst lide 'Politisk Ukorrekt' som han er til daglig - jeg vil derfor foreslå, at vi overlader konspirationsteorier om chemtrails, false flag, tempelriddere, frimurere, 'NWO', reptiler, Illuminati og andet hokuspokus til de rette fagfolk.Den slags tosserier befinder sig langt sikrere i hænder som feks. 'Gobbodanese' - 'Mondogobbo' - 'Micheluccio' - 'Mik S.' - 'M. Spliid' og andre skriftkloge på området.God Søndag!
Argh Tørresnoren.Nu gik det så godt med dig og dine ofte humoristiske indlæg og svar.Og nu er du faldet i personsfnidder fældet, skam, jeg kunne nu så godt lide din nye liguster stil.
joJo, du tror måske også at nine eleven var et `insider job´?