Forfatter Emne: Politiet i Sønderjylland efterlyser igen...  (Læst 1731 gange)

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    97.2%
  • Country: gl
  • Køn: Mand
    • Vis profil
Sv: Politiet i Sønderjylland efterlyser igen...
« Svar #30 Dato: September 12, 2016, 06:32:34 pm »
Hvad rager det os?
Er det muligt at beskæftige sig med et politisk emne på Din-Debat uden at blive beskyldt for at forsvare noget?

Offline politisk ukorrekt

• Hyper medlem
  • Activity:
    12.6%
  • Country: 00
  • Selvfølgelig styrer aliens da verden.
    • Vis profil
« Svar #31 Dato: September 12, 2016, 06:33:45 pm »
Dumme svin!.
 jeg skriver med"micheluccio"!?, ham kender jeg, han bor i Grækenland nu, det var ham der gav mig navnet og adressen på "Ieet", han er en meget flink person, vi skriver sammen tit på Mail:,

Så så, må vi lige bede om lidt salontone. På forhånd tak ;)

Nå, jamen så beklager jeg, at det var en helt anden person, du talte om. Det er dog pudsigt, at én bosiddende helt nede i Grækenland skulle vide så meget om ieet...

Jeg har ikke været på "SOL.DK" i over 1-år, jeg blev udstillet som pædofil, som dyremishandler og alt muligt andet, der stod direkte at jeg burde aflives, at jeg burde havde besøg af et tæskehold, jeg ved godt at der Ca. 150-meter fra mig boede en der var pædofil, men ham hentede politiet, han var født D:15/12-56, jeg er født D:6/12-56, det burde være umuligt, at "vi" boede så tæt på hinanden, ham den pædofile og mig, og at vi var født så tæt på hinanden, det burde havde været umuligt, men ! .

Hvad der er op og ned i den sag, skal jeg ikke kunne sige. Men mon ikke måneskin er meget mere inde i tingene ;)

Jeg er også lidt ligeglad. Jeg kender ikke PJ personligt, så hvad rager det også mig. Faktisk ville jeg gerne være fri for alt det ligegyldige personfnidder om PJ herinde.

Jeg køber for Ca. 30-Kr mad til mine katte hver dag, så de har det godt, i år er der 4 killinger der har "overlevet", så nu har jeg 8 katte, for 4-5-år siden havde jeg 16-katte, måske mange, men de holder ejendommen fri for rotter og mus, og så er det godt og billigt.

Du kunne jo også ansætte nogle asylansøgere i stedet for. Så kan de jo bevise, at de ikke bare er her for at snylte :p

Jeg syntes SOL.DK var tarvelige, Ieet lagde mit CPR.Nr ud på SOL.DK 4 gange, Ieet heder i virkeligheden "Brian" og han bor i Greve syd for Kbh, det var Ieet der fik mig "bannet" fra SOL.DK, da Ieet opdagede jeg vidste hvem han var, så fik han en advokat til at kontakte SOL.DK for at få mig "bannet", han glemte at fortælle advokaten og politiet at han havde lagt mit CPR.Nr ud offentligt 4 gange og at han havde jagtet mig i 4-år.

Nå men PYT, det går jo nok alligevel :) .

Venlig Hilsen

Poul Jørgensen

Javel javel, javist javist. Ieet skulle vel ikke tilfældigvis være...

BRIAN SANDBERG??

He he he

(Sorry, it was just a bad Joke)
Sandheden er ilde hørt. Men sandheden er at Aliens allerede er her på jorden og infiltrerer alverdens regeringer. Take it or leave it. But it´s true.

Offline El_Nino

• Hyper medlem
  • Activity:
    9.4%
  • Country: dk
  • Vejen skal altid være snorlige og fremad
    • Vis profil
« Svar #32 Dato: September 12, 2016, 08:39:11 pm »
Så har du aldrig været på Sol debatten Politisk , der har der da været livlige debatter med mange løgne , og jo Ieet har skrevet med hensyn til sin bror ,at så båtnakken bruger det mod ham er dumt Er sikker på det er den ægte , han kan ikke glemme han er bannet fra Solen.

Tja, skal ikke helt kunne afvise det med ieet, for SÅ meget har jeg ikke fulgt med. Men mente bare, at når nu der er skrevet så meget andet nonsens, så er det jo efterhånden svært at tro på noget som helst af, hvad der siges. Men det betyder jo ikke, at en smule af det kan være sandt. Jeg er dog en smule skeptisk.

Dumme svin!.
 jeg skriver med"micheluccio"!?, ham kender jeg, han bor i Grækenland nu, det var ham der gav mig navnet og adressen på "Ieet", han er en meget flink person, vi skriver sammen tit på Mail:,

Jeg har ikke været på "SOL.DK" i over 1-år, jeg blev udstillet som pædofil, som dyremishandler og alt muligt andet, der stod direkte at jeg burde aflives, at jeg burde havde besøg af et tæskehold, jeg ved godt at der Ca. 150-meter fra mig boede en der var pædofil, men ham hentede politiet, han var født D:15/12-56, jeg er født D:6/12-56, det burde være umuligt, at "vi" boede så tæt på hinanden, ham den pædofile og mig, og at vi var født så tæt på hinanden, det burde havde været umuligt, men ! .

Jeg køber for Ca. 30-Kr mad til mine katte hver dag, så de har det godt, i år er der 4 killinger der har "overlevet", så nu har jeg 8 katte, for 4-5-år siden havde jeg 16-katte, måske mange, men de holder ejendommen fri for rotter og mus, og så er det godt og billigt.

Jeg syntes SOL.DK var tarvelige, Ieet lagde mit CPR.Nr ud på SOL.DK 4 gange, Ieet heder i virkeligheden "Brian" og han bor i Greve syd for Kbh, det var Ieet der fik mig "bannet" fra SOL.DK, da Ieet opdagede jeg vidste hvem han var, så fik han en advokat til at kontakte SOL.DK for at få mig "bannet", han glemte at fortælle advokaten og politiet at han havde lagt mit CPR.Nr ud offentligt 4 gange og at han havde jagtet mig i 4-år.

Nå men PYT, det går jo nok alligevel :) .

Venlig Hilsen

Poul Jørgensen

Hvad rager os dine kattekillinger - kyllinger - rotteunger - dit cpr - dit bil nr. - din adresse - ieet og dine problemer - hvad rager det os - PJ - gå dog hjem og tag en gang sovepiller - stor dosis -  eller luk op for gashanen - helt op -  :JC_rant:
Tænk altid én gang til over det, før du gør det!

Offline måneskin

• Hyper medlem
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
« Svar #33 Dato: September 13, 2016, 09:28:34 am »
Du har selv lagt dit personnummer ud , så lad være med at sige det er ieet , du er selv skyld i dine problemer. gu fanden er det ej ham der har fået dig bannet , nu lyver du igen , ligesom du sagde at jeg ikke kendte din søster , det ved du jo ikke noget om når du ikke taler med hende , hun har jo også bannet dig.

Offline Tigermanden

• Hyper medlem
  • Activity:
    3.8%
  • Islam i DK? Ja tak, multikulturen længe leve!
    • Vis profil
    • DKP
« Svar #34 Dato: September 13, 2016, 07:14:36 pm »
Jeg ville sådan ønske, at I ville lade Poul Jørgensen være, han har altså ikke fortjent det her.
Observér, dokumentér, rapportér!

Offline Tigermanden

• Hyper medlem
  • Activity:
    3.8%
    • Vis profil
    • DKP
« Svar #35 Dato: September 13, 2016, 07:16:43 pm »
Stedfortræderen: Oprindeligt OP slettet, idét jeg ikke gider stå som trådstarter til den gang gak, som meget hurtigt fulgte. Især efter landboens indlæg. Det er en praksis, jeg gerne vil anbefale andre seriøse netdebat-deltagere; hvis jeres OP ikke interesserer, så cut det. Ingen grund til at alskens obstruktions-glade lalle-Bjarner skal bruge jeres flid til alt det dér jallah-jallah-jallah....

mvh
Stedfortræderen

Du må da stå til ansvar for dine indlæg. Det er dårlig stil bare at slette, når du ikke får ret.

Offline Tigermanden

• Hyper medlem
  • Activity:
    3.8%
    • Vis profil
    • DKP
« Svar #36 Dato: September 13, 2016, 07:18:46 pm »
Jeg kunne også tænke både det ene og det andet, når både Stedfortræderen og Der Rudi konstant bruger det samme udtryk om en navngiven person her på stedet - eller er det Der Rudi og Stedfortræderen?  Faktorernes orden er ikke altid ligegyldig.

Du TÆNKER vel at DerRudi og Stedfortæderen er en og samme. Jeg TÆNKER det også, men tør ikke så meget som antyde det på skrift.

Her tror jeg, at du er på rette spor, Carlo.  :JC_doubleup:

Offline måneskin

• Hyper medlem
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
« Svar #37 Dato: September 13, 2016, 07:23:29 pm »
Fortjent det her , det har Ieet heller ikke , bonden er fyldt med løgn.

Offline Tigermanden

• Hyper medlem
  • Activity:
    3.8%
    • Vis profil
    • DKP
« Svar #38 Dato: September 13, 2016, 07:25:46 pm »
Hvad er det, Ieet ikke har fortjent?

Offline Tigermanden

• Hyper medlem
  • Activity:
    3.8%
    • Vis profil
    • DKP
« Svar #39 Dato: September 13, 2016, 07:53:17 pm »
Hvad rager os dine kattekillinger - kyllinger - rotteunger - dit cpr - dit bil nr. - din adresse - ieet og dine problemer - hvad rager det os - PJ - gå dog hjem og tag en gang sovepiller - stor dosis -  eller luk op for gashanen - helt op -  :JC_rant:

Lad nu stakkels Poul være.

Offline Debatsvinet

• Hyper medlem
  • Activity:
    5.6%
  • Country: dk
  • En´ oneliner kan sige mere end 1000 ord ...
    • Vis profil
« Svar #40 Dato: September 13, 2016, 08:37:23 pm »

Lad nu stakkels Poul være.

Jaja ... I Trolle holder joJo sammen ... :ahappy:
Vågner, vågner Danske Helte, springer op og spænder bælte ...

Offline Tigermanden

• Hyper medlem
  • Activity:
    3.8%
    • Vis profil
    • DKP
« Svar #41 Dato: September 13, 2016, 08:50:05 pm »
Jeg synes, det må være på sin plads at styre uden om denne personhetz, som Poul har lidt under så mange år.

Offline 4930

• Nyt medlem
  • *
  • Banned!
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
« Svar #42 Dato: September 14, 2016, 06:51:32 am »
Jeg ville sådan ønske, at I ville lade Poul Jørgensen være, han har altså ikke fortjent det her.

Han bliver da bare hængt offentlig ud, som han selv har gjort med læger og sagfører, tryg ansatte osv osv.
At han så oveni er psykisk syg og kommer med vanvittige historier om opløsningsmidler i spande g ventilløse gasflasker som mordforsøg, gør det da bare morsomt.

Offline Tigermanden

• Hyper medlem
  • Activity:
    3.8%
    • Vis profil
    • DKP
« Svar #43 Dato: September 14, 2016, 07:34:05 am »
Jeg synes bestemt ikke, det er morsomt. Jeg synes, det er så synd.

Offline PoulJoergensen

• Fuld medlem
  • Banned!
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
    • Min side om min Trygsag.
« Svar #44 Dato: September 14, 2016, 11:43:51 am »
Du har selv lagt dit personnummer ud , så lad være med at sige det er ieet , du er selv skyld i dine problemer. gu fanden er det ej ham der har fået dig bannet , nu lyver du igen , ligesom du sagde at jeg ikke kendte din søster , det ved du jo ikke noget om når du ikke taler med hende , hun har jo også bannet dig.

"Jeg tror min søster har en bylt,der presser på hendes hjerne indefra". hun ville praktisere magi Poul Jørgensen.