Forfatter Emne: Politiet i Sønderjylland efterlyser igen...  (Læst 1696 gange)

Offline Lunavecchia

• Hyper medlem
  • Activity:
    14%
  • Country: dk
  • Køn: Kvinde
    • Vis profil
Sv: Politiet i Sønderjylland efterlyser igen...
« Svar #15 Dato: September 11, 2016, 04:24:30 pm »
Jeg ved ikke hvor meget man kan regne med IP-adresser. De fleste har vel dynamisk IP-adresse, der skifter.
Selv kører jeg på to forskellige forbindelser.
I'm a Troll

me

• Gæst
« Svar #16 Dato: September 11, 2016, 05:31:11 pm »
De fleste har vel dynamisk IP-adresse, der skifter.

Det koster ekstra hvis man vil have fast IP-adresse. :)

Det er kun udbyderen der kan se hvem man er på IP-adresse da de sidste tal i IP-adressen ikke bliver vist.

Offline hanne

• Hyper medlem
  • Activity:
    0.4%
  • Country: 00
  • Køn: Kvinde
    • Vis profil
« Svar #17 Dato: September 11, 2016, 09:11:31 pm »
Jeg synes ærlig talt ikke, der er noget at komme efter i Carlos kommentarer - enhver kan da se, at de bare er skæg og ballade. Men på den grumme højrefløj er man vist nogle meget sarte mimoser!

Det er så hyggeligt at læse Carlos indlæg, synes vi.

vi tal for dig selv.
religion er roden til al ondskab på jorden
og skulle forbydes.

Offline måneskin

• Hyper medlem
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
« Svar #18 Dato: September 12, 2016, 11:38:46 am »
Poul du er den største løgner , i alt hvad du skriver , Ieet har ikke noget forkert gjort , han har prøvet på at hjælpe dig mhs til den forlængst tabte sag , at du så ikke kan tåle hans svar til dig er dit eget problem. Synes du går for vidt i din udtalelse om ieet bror , du skal holde din kæft omkring det , og få orden på dit eget liv.

Offline Torsten Bonfils

• Hyper medlem
  • Activity:
    12.8%
    • Vis profil
« Svar #19 Dato: September 12, 2016, 12:28:38 pm »
Pølle fylder snart 60. :Mauridia_22:

Offline politisk ukorrekt

• Hyper medlem
  • Activity:
    11.4%
  • Køn: Mand
  • Selvfølgelig styrer aliens da verden.
    • Vis profil
« Svar #20 Dato: September 12, 2016, 12:38:17 pm »
Poul du er den største løgner , i alt hvad du skriver , Ieet har ikke noget forkert gjort , han har prøvet på at hjælpe dig mhs til den forlængst tabte sag , at du så ikke kan tåle hans svar til dig er dit eget problem. Synes du går for vidt i din udtalelse om ieet bror , du skal holde din kæft omkring det , og få orden på dit eget liv.

Jeg ved ikke om det er den ægte eller den falske Pølle der skriver. Sikkert den falske.

Men jeg kan i hvert fald tilbagevise de påstande, der skrives om Micheluccio*. Han bor ikke i Grækenland, ved ikke hvor ieet bor - og hvis han vidste, hvor ieet bor, ville han ikke fortælle det til andre, da han ikke vil opfordre folk til at begå selvtægt. Micheluccio er modstander af enhver form for vold og chikane - så vil slet ikke lege med på et så lavt niveau hvor man hænger folk ud med navn og adresse. Sidst men ikke mindst, nej, så skriver Micheluccio ej heller med Poul Jørgensen på mail. Den eneste info, der er sand, er at Micheluccio er rigtig flink IRL. Så flink at han prøver at være forstående både overfor Pølle og overfor de trolls, der udgiver sig for at være Pølle. Der er jo en grund til, at folk er som de er og man skal passe på med at dømme folk. Men derfor kan folk jo godt nogle gange være lidt for meget af det gode. Jo jo, javist.

Men det er selvfølgelig en mulighed, at den Micheluccio der omtales er en helt anden.

Men ja, det er da et meget fantasifuldt og underholdende indlæg.

Med hensyn til de påstande, der fremføres om ieet, så har jeg ingen mening derom. Men hvis de er i tråd med de øvrige (falske) påstande i indlægget, så tillader jeg mig at stille mig tvivlende overfor det skrevne he he

*Den opmærksomme læser ved hvor jeg har denne viden fra.
« Senest Redigeret: September 12, 2016, 12:58:59 pm af politisk ukorrekt »
Sandheden er ilde hørt. Men sandheden er at Aliens allerede er her på jorden og infiltrerer alverdens regeringer. Take it or leave it. But it´s true.

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    100%
  • Country: gl
    • Vis profil
« Svar #21 Dato: September 12, 2016, 01:29:34 pm »

Men ja, det er da et meget fantasifuldt og underholdende indlæg.

Det er kedsommeligt, og her gider vi det ikke.
Er det muligt at beskæftige sig med et politisk emne på Din-Debat uden at blive beskyldt for at forsvare noget?

Offline Torsten Bonfils

• Hyper medlem
  • Activity:
    12.8%
    • Vis profil
« Svar #22 Dato: September 12, 2016, 01:47:04 pm »

Jeg ved ikke om det er den ægte eller den falske Pølle der skriver. Sikkert den falske.

Det er den falske. Prøv at se profilbilledet. Det er et printscreen af billedet på Pølles profil på sol. :laugh:

• Hyper medlem
  • Activity:
    11.4%
    • Vis profil
« Svar #23 Dato: September 12, 2016, 01:59:11 pm »

Det er den falske. Prøv at se profilbilledet. Det er et printscreen af billedet på Pølles profil på sol. :laugh:

Ja, det var nu også min antagelse, at det igen var den falske PJ. Tror det er en troll, der forsøger at sætte disinformation i omløb for at narre os. For intet af det, som står i indlægget, er jo sandt - tror jeg. Jeg tror heller ikke på, at ieet er fra Greve og har været skyld i sin storebrors selvmord. Tror det er noget vrøvl.

Nogle gange kommer jeg i tvivl, om ham der Poul Jørgensen overhovedet eksisterer. Måske er han en fiktiv person opfundet af trollen selv for at lave lir? Men det er selvfølgelig en vild teori, jeg ved det godt. Men synes at alt for meget af det, der er skrevet af PJ gennem årene, har været for langt ude til at det virker ægte. Det virker som én stor sørøverhistorie.
Sandheden er ilde hørt. Men sandheden er at Aliens allerede er her på jorden og infiltrerer alverdens regeringer. Take it or leave it. But it´s true.

me

• Gæst
« Svar #24 Dato: September 12, 2016, 02:17:13 pm »

Billede som han har sat ind her hentes fra Sol og så sat ind her.

Billedadresse:
Kode: [Vælg]
http://sol.dk/data/public/files/styles/avatar_square_70px/public/webform/image_24.jpg?itok=78V6d-5T

Offline TinaKyNaur

• Jr. medlem
  • **
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
    • BALI
« Svar #25 Dato: September 12, 2016, 02:22:32 pm »
Det lyder meget sansynligt at ham Micheluccio er penneven, sådan som han leflede og forsvarede økseangrebet, og fik slettet sin profil i soledaritet.Og det vil heller ikke overraske hvis han har vidre givet Ieets adresse, som hævn for alle de gange Ieet dukkede øgletossen.

Offline TinaKyNaur

• Jr. medlem
  • **
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
    • BALI
« Svar #26 Dato: September 12, 2016, 02:26:28 pm »

Pølle har ikke haft billede af Syncroen længe, men havde skyggen af en militærmand,http://sol.dk/data/public/files/styles/avatar_square_70px/public/webform/billede0177.jpg?itok=YmT2Kejv efter han fik hængerkort.

« Senest Redigeret: September 12, 2016, 02:33:01 pm af TinaKyNaur »

Offline måneskin

• Hyper medlem
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
« Svar #27 Dato: September 12, 2016, 02:27:28 pm »
Så har du aldrig været på Sol debatten Politisk , der har der da været livlige debatter med mange løgne , og jo Ieet har skrevet med hensyn til sin bror ,at så båtnakken bruger det mod ham er dumt Er sikker på det er den ægte , han kan ikke glemme han er bannet fra Solen.

• Hyper medlem
  • Activity:
    11.4%
    • Vis profil
« Svar #28 Dato: September 12, 2016, 03:37:03 pm »
Så har du aldrig været på Sol debatten Politisk , der har der da været livlige debatter med mange løgne , og jo Ieet har skrevet med hensyn til sin bror ,at så båtnakken bruger det mod ham er dumt Er sikker på det er den ægte , han kan ikke glemme han er bannet fra Solen.

Tja, skal ikke helt kunne afvise det med ieet, for SÅ meget har jeg ikke fulgt med. Men mente bare, at når nu der er skrevet så meget andet nonsens, så er det jo efterhånden svært at tro på noget som helst af, hvad der siges. Men det betyder jo ikke, at en smule af det kan være sandt. Jeg er dog en smule skeptisk.

« Senest Redigeret: September 12, 2016, 03:52:46 pm af politisk ukorrekt »

Offline PoulJoergensen

• Fuld medlem
  • Banned!
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
    • Min side om min Trygsag.
« Svar #29 Dato: September 12, 2016, 06:18:02 pm »

Tja, skal ikke helt kunne afvise det med ieet, for SÅ meget har jeg ikke fulgt med. Men mente bare, at når nu der er skrevet så meget andet nonsens, så er det jo efterhånden svært at tro på noget som helst af, hvad der siges. Men det betyder jo ikke, at en smule af det kan være sandt. Jeg er dog en smule skeptisk.

Dumme svin!.
 jeg skriver med"micheluccio"!?, ham kender jeg, han bor i Grækenland nu, det var ham der gav mig navnet og adressen på "Ieet", han er en meget flink person, vi skriver sammen tit på Mail:,

Jeg har ikke været på "SOL.DK" i over 1-år, jeg blev udstillet som pædofil, som dyremishandler og alt muligt andet, der stod direkte at jeg burde aflives, at jeg burde havde besøg af et tæskehold, jeg ved godt at der Ca. 150-meter fra mig boede en der var pædofil, men ham hentede politiet, han var født D:15/12-56, jeg er født D:6/12-56, det burde være umuligt, at "vi" boede så tæt på hinanden, ham den pædofile og mig, og at vi var født så tæt på hinanden, det burde havde været umuligt, men ! .

Jeg køber for Ca. 30-Kr mad til mine katte hver dag, så de har det godt, i år er der 4 killinger der har "overlevet", så nu har jeg 8 katte, for 4-5-år siden havde jeg 16-katte, måske mange, men de holder ejendommen fri for rotter og mus, og så er det godt og billigt.

Jeg syntes SOL.DK var tarvelige, Ieet lagde mit CPR.Nr ud på SOL.DK 4 gange, Ieet heder i virkeligheden "Brian" og han bor i Greve syd for Kbh, det var Ieet der fik mig "bannet" fra SOL.DK, da Ieet opdagede jeg vidste hvem han var, så fik han en advokat til at kontakte SOL.DK for at få mig "bannet", han glemte at fortælle advokaten og politiet at han havde lagt mit CPR.Nr ud offentligt 4 gange og at han havde jagtet mig i 4-år.

Nå men PYT, det går jo nok alligevel :) .

Venlig Hilsen

Poul Jørgensen