Forfatter Emne: Politiet i Sønderjylland efterlyser igen...  (Læst 1736 gange)

• Gæst
Politiet i Sønderjylland efterlyser igen...
« Dato: September 10, 2016, 01:04:55 pm »
Stedfortræderen: Oprindeligt OP slettet, idét jeg ikke gider stå som trådstarter til den gang gak, som meget hurtigt fulgte. Især efter landboens indlæg. Det er en praksis, jeg gerne vil anbefale andre seriøse netdebat-deltagere; hvis jeres OP ikke interesserer, så cut det. Ingen grund til at alskens obstruktions-glade lalle-Bjarner skal bruge jeres flid til alt det dér jallah-jallah-jallah....

mvh
Stedfortræderen
« Senest Redigeret: September 12, 2016, 04:39:25 pm af Stedfortræderen »

joJO

• Gæst
Sv: Politiet i Sønderjylland efterlyser igen...
« Svar #1 Dato: September 10, 2016, 01:59:22 pm »
Syd- og Sønderjyllands politi har tidligere efterlyst en mand, som har forsøgt at voldtage en kvinde på Aarøsund Landevej i Haderslev. Sagen har allerede været omtalt i TV2s Station 2, og det har givet flere henvendelser, men politiet vil gerne høre fra personer, som kan bidrage med oplysninger (tlf. 114).

Beskrivelsen af gerningsmanden er nogenlunde den sædvanlige - "mørk i huden, muligvis hættetrøje, kasket der sad omvendt på hovedet, taler lidt dårligt engelsk med accent" etc.

http://denkorteavis.dk/2016/en-udlaending-forsogte-at-voldtage-en-kvinde-hjaelp-politiet-som-nu-efterlyse-denne-mand/

Det er faktisk godt, at der i efterlysningen bringes et billede af den formodede gerningsmand. Med de lumre, klamme og indestængte udgydelser man har set fra DD-profilen Carlo, der bor i netop den ovenfor nævnte landsdel, kunne man jo fejlagtigt have tænkt både det ene og det andet.

Hvis du vil bringe nyhederne her på DD,, kunne du så ikke finde ud af at ligge dem i den rigtige kategori (medierne)
Bare for at hjælpe dig lidt på vej.

• Gæst
« Svar #2 Dato: September 10, 2016, 02:11:54 pm »
joJO:
Citér
Hvis du vil bringe nyhederne her på DD, kunne du så ikke finde ud af at ligge dem i den rigtige kategori (medierne)
Bare for at hjælpe dig lidt på vej.

Du hjælpe nogen!!?   :dance3: :JC-hysterical:

Jeg viderebringer en efterlysning af en forbryder. Det er fordi, jeg gerne vil hjælpe med til, at sådan et ækelt dyr bliver fanget og buret inde.
Og da ALT i princippet kan postes under "Fri debat" , gjorde jeg det, hr. Swingerklovn. Der er næppe noget, du kan gøre ved det.

PS Det er forresten eventyrligt sjældent, at du har en mening at putte herind om emner, hvad? Det går mest på malplacerede "irettesættelser", gøgl og alt muligt om dig-dig-dig-og dig selv!
« Senest Redigeret: September 10, 2016, 04:55:08 pm af Stedfortræderen »

Offline Landboen

• Hyper medlem
  • Activity:
    1%
  • Country: bs
    • Vis profil
« Svar #3 Dato: September 10, 2016, 02:29:56 pm »
Syd- og Sønderjyllands politi har tidligere efterlyst en mand, som har forsøgt at voldtage en kvinde på Aarøsund Landevej i Haderslev. Sagen har allerede været omtalt i TV2s Station 2, og det har givet flere henvendelser, men politiet vil gerne høre fra personer, som kan bidrage med oplysninger (tlf. 114).

Beskrivelsen af gerningsmanden er nogenlunde den sædvanlige - "mørk i huden, muligvis hættetrøje, kasket der sad omvendt på hovedet, taler lidt dårligt engelsk med accent" etc.

http://denkorteavis.dk/2016/en-udlaending-forsogte-at-voldtage-en-kvinde-hjaelp-politiet-som-nu-efterlyse-denne-mand/

Det er faktisk godt, at der i efterlysningen bringes et billede af den formodede gerningsmand. Med de lumre, klamme og indestængte udgydelser man har set fra DD-profilen Carlo, der bor i netop den ovenfor nævnte landsdel, kunne man jo fejlagtigt have tænkt både det ene og det andet.
Du nærmer dig mistænkeligt meget grænsen for injurier!
At du dækker dig ind med negationer ændrer ikke på, hvad det lige var du skulle have ud mellem sidebenene der.
Mennesker kræver ytringsfrihed som kompensation for tankefrihed, hvilken de sjældent bruger.

Søren Kierkegaard - 5. maj 1813 – 11. november 1855

• Gæst
« Svar #4 Dato: September 10, 2016, 03:16:59 pm »
Landboen:
Citér
At du dækker dig ind med negationer ændrer ikke på, hvad det lige var du skulle have ud mellem sidebenene der.

Vist gør han da ej. Der er - for mig at se - rystende eksempler på injurier og bagvaskelse på DD. Men der hører Stedfortræderens indlæg slet ikke til.
For eksempel er både DerRudi og jeg blevet beskyldt for at være "forbrydere"/have "forbryderens tankegang". Rudi fordi han tænkte sig til et tilfælde, hvor han kunne have hjulpet politiet med at fange - ja, netop en forbryder. En illegal indtrænger.

Og mig for at mene, at den gamle lov om "revselsesret" var bedre end de nuværende tilstande.

Jeg ville have forventet af dig, at du kunne se, hvad det er den slags skribenter er ude på. De er tilhængere af tankepoliti.
« Senest Redigeret: September 10, 2016, 03:19:04 pm af Åse Dane »

Offline DerRudi

• Hyper medlem
  • Activity:
    9.6%
  • Country: dk
  • Køn: Mand
  • Danmark - VÅGN OP!
    • Vis profil
Sv: Falsk forargelse?
« Svar #5 Dato: September 10, 2016, 04:38:15 pm »
Landboen:
Citér

Næh, det dér ligner sgu en slags påtaget, falsk forargelse. Du magter udmærket at se, at Stedfortræderen på ingen måde nærmer sig nogen injurie-grænse. Det er endda ikke utænkeligt, at du ville have 'liket' hans indlæg, hvad angår det, der står til og med signalementet af forbryderen.

Men så opdager du noget. Det er din gamle ven Tudse-Carlo, der er nævnt...aj aj.

Jamen vi ved da alle, vi næsten-dagligbrugere af DD, at Carlo er en lummerklam stalkertype.

Det er jo en kendsgerning, og den havde Stedfortræderen da slet ikke behøvet at pakke ind.

Prøv at klikke ind på DDs "registrer", Landboen.
Der frabeder adm., det vil i dag sige GuBBi, sig at der bliver indsendt indlæg der er:  grove, vulgære og chikanerende.

Hvordan synes du, at profilen Carlo klarer sig der?
Jeg mener, én ting er, at vi er nogle, der er dødtrætte af hans ulækre kæften op. Han er nu gået videre til at betragte DD som sin egen DATING-SIDE, hvor han - midt i tråde med seriøst diskuterende skribenter - plumpt, afstumpet spørger en ret ny kvindelig profil om hun er gift!
Senere proklamerer han, at han gerne vil ligge i telt med samme profil. Og fordi jeg har tilladt mig at kritisere det som meget dårlig net-opførsel, får jeg også af den vulgær-uappetitlige pose:

http://www.din-debat.dk/index.php?topic=4337.msg51061#msg51061

http://www.din-debat.dk/index.php?topic=4325.msg50914#msg50914

http://www.din-debat.dk/index.php?topic=4364.msg51884#msg51884

Dette er for mig at se begyndelsen til rå stalker-adfærd. Man kan lige forestille sig en bruger, som havde været naiv nok til at svare på sådan noget - ikke?

En skam, at The Great GuBBi ikke har nogen mening om det!!!

Manner, Manner!

Offline Tigermanden

• Hyper medlem
  • Activity:
    3.8%
  • Country: 00
  • Islam i DK? Ja tak, multikulturen længe leve!
    • Vis profil
    • DKP
« Svar #6 Dato: September 10, 2016, 06:21:04 pm »
Jeg synes ærlig talt ikke, der er noget at komme efter i Carlos kommentarer - enhver kan da se, at de bare er skæg og ballade. Men på den grumme højrefløj er man vist nogle meget sarte mimoser!

Det er så hyggeligt at læse Carlos indlæg, synes vi.
Observér, dokumentér, rapportér!

Offline politisk ukorrekt

• Hyper medlem
  • Activity:
    12.6%
  • Selvfølgelig styrer aliens da verden.
    • Vis profil
« Svar #7 Dato: September 10, 2016, 06:33:44 pm »
Jeg synes ærlig talt ikke, der er noget at komme efter i Carlos kommentarer - enhver kan da se, at de bare er skæg og ballade. Men på den grumme højrefløj er man vist nogle meget sarte mimoser!

Det er så hyggeligt at læse Carlos indlæg, synes vi.

Denne gang må jeg give Tigermanden ret. Det var da tydeligt, at Carlo´s friske kommentar til hende Åse-et-eller-andet bare var sjov og ballade, det man kalder humor. Det forbavser mig, at nogen tog den kommentar som andet end sjov.

Det er som om, at nogle forsøger at vinkle selv de mest uskyldige kommentarer og indlæg således, at de kan bruges til at lave personangreb mod folk. Det synes jeg er lidt plat. Nu vinkles det således, at Carlo pludselig er potentiel voldtægtsmand, blot fordi han skriver en lidt frisk kommentar til en dame. Der er da ret langt fra en frisk kommentar (skrevet i sjov, tror jeg) til at være potentiel voldtægtsforbryder!

I modsætning til de fleste herinde, står Carlo da frem med sit eget ansigt. Det synes jeg tyder på en vis seriøsitet, uanset om man bryder sig om ham og hans holdninger. Og dem, der hagler ham ned, skriver jo fra anonyme profiler. Det er altså for nemt, folkens. Det er den slags, der gør, at folk ikke gider stå frem med foto og navn o.s.v.

Og det er ikke fordi jeg er enig med Carlo altid - nogle gange er jeg, andre gange slet ikke. Så det har intet med sagen at gøre. Det handler om principper. Jeg er ligeglad med, om folk er til højre eller venstre. Hvis bare de er venlige og forsøger at debattere sagligt - samt respekterer andres holdninger. Selv er jeg hverken højre- eller venstreorienteret. Da jeg har mine helt egne holdninger, som hverken passer til den ene eller den anden fløj.
« Senest Redigeret: September 10, 2016, 06:36:25 pm af politisk ukorrekt »
Sandheden er ilde hørt. Men sandheden er at Aliens allerede er her på jorden og infiltrerer alverdens regeringer. Take it or leave it. But it´s true.

Offline DerRudi

• Hyper medlem
  • Activity:
    9.6%
  • Danmark - VÅGN OP!
    • Vis profil
« Svar #8 Dato: September 10, 2016, 07:32:15 pm »
politisk ukorrekt:
Citér
Denne gang må jeg give Tigermanden ret. Det var da tydeligt, at Carlo´s friske kommentar til hende Åse-et-eller-andet bare var sjov og ballade, det man kalder humor. Det forbavser mig, at nogen tog den kommentar som andet end sjov. [....]
Og det er ikke fordi jeg er enig med Carlo altid - nogle gange er jeg, andre gange slet ikke. Så det har intet med sagen at gøre. Det handler om principper. Jeg er ligeglad med, om folk er til højre eller venstre. Hvis bare de er venlige og forsøger at debattere sagligt - samt respekterer andres holdninger. Selv er jeg hverken højre- eller venstreorienteret. Da jeg har mine helt egne holdninger, som hverken passer til den ene eller den anden fløj.

"Det man kalder humor", politisk korrekt, er vi vist meget uenige om, hvad er.
Hvis du vil se en dengse, der ikke selv kan tåle mosten, så prøv at gå tilbage og læs Carlos indlæg i perioden, hvor han tog tilløb til sin påståede cykeltur i Tyskland. Flere gange om dagen skrev han, at han ikke måtte ytre sig herinde - for mig!   :blum:

Du "er ligeglad med, om folk er til højre eller venstre." Nej, der er nok ingen, der overhovedet interesserer sig for hvad der er højre og venstre, der er ligeglade - vi tager jo alle stilling. Og så vil jeg tilføje - du har skrevet et eller to indlæg, der ligner dette til forveksling - og jeg synes, du bruger en fandens masse energi på at fortælle, at du gerne ser trolle af enhver slags på dette forum. De kan gøre, næsten som det passer dem. (Sidst jeg læste dig i den anledning var vedr. Tigermanden/Albert Johansen.)

Som du ved, ser jeg et debatforum som noget helt andet.
Manner, Manner!

• Hyper medlem
  • Activity:
    12.6%
    • Vis profil
« Svar #9 Dato: September 10, 2016, 07:53:55 pm »
politisk ukorrekt:
Citér
Denne gang må jeg give Tigermanden ret. Det var da tydeligt, at Carlo´s friske kommentar til hende Åse-et-eller-andet bare var sjov og ballade, det man kalder humor. Det forbavser mig, at nogen tog den kommentar som andet end sjov. [....]

"Det man kalder humor", politisk korrekt, er vi vist meget uenige om, hvad er.
Hvis du vil se en dengse, der ikke selv kan tåle mosten, så prøv at gå tilbage og læs Carlos indlæg i perioden, hvor han tog tilløb til sin påståede cykeltur i Tyskland. Flere gange om dagen skrev han, at han ikke måtte ytre sig herinde - for mig!   :blum:

Du "er ligeglad med, om folk er til højre eller venstre." Nej, der er nok ingen, der overhovedet interesserer sig for hvad der er højre og venstre, der er ligeglade - vi tager jo alle stilling. Og så vil jeg tilføje - du har skrevet et eller to indlæg, der ligner dette til forveksling - og jeg synes, du bruger en fandens masse energi på at fortælle, at du gerne ser trolle af enhver slags på dette forum. De kan gøre, næsten som det passer dem. (Sidst jeg læste dig i den anledning var vedr. Tigermanden/Albert Johansen.)

Som du ved, ser jeg et debatforum som noget helt andet.

Jeg mindes ikke at have skrevet, at jeg ligefrem GERNE ser trolls af enhver slags på dette forum. Men jeg har skrevet noget i retning af (som jeg husker det, gider nemlig ikke lede efter indlægget nu), at når nu trolls er så svære at komme til livs og når nu, det for længst er bevist, at vi aldrig slipper af med dem, så er der enkelte troll-typer, som jeg egentlig finder relativt morsomme og harmløse. Men igen afhænger det vel af ens humor. Jeg kan godt se det sjove i Albert Johansen og i Tigermanden. Mens andre forarges og provokeres vildt af dem. Det er jo tydeligt, at de begge er drilletrolls, så derfor forstår jeg ikke, at folk hidser sig op over dem. De eneste trolls, jeg nogle gange har været ude med riven efter, er dem som er direkte chikanerende eller hetzende. Så kan jeg også finde på at blande mig og skrive, at det er dårlig stil. Det har jeg gjort mange gange. F.eks. har jeg aldrig brudt mig om den der evindelige Poul Jørgensen-hetz der har kørt. Den har jeg altid fundet plat. Og så er det i øvrigt sekundært, om manden er en idiot eller hvad og hvem han end måtte være. Jeg bryder mig ikke om personhetz.

Når jeg skriver, at jeg er ligeglad med, om folk er til højre eller venstre, skal det forstås på den måde, at jeg respekterer alle holdninger, hvis folk er venlige og saglige i tonen. Men derfor kan jeg stadig være rygende uenige med folk og deltage i hårde og kontante diskussioner med dem. Men man bør gå efter bolden og ikke manden, uanset om man er rød eller blå. DET er min pointe.

Og nej, jeg føler ikke, at jeg kan identificere mig helt med hverken de røde eller de blå. På nogle punkter er jeg mest rød, på andre helt klart blå. Jeg er rød med hensyn til fordelingspolitik - men nok mest blå med hensyn til frisind og frihed (der er de røde for strikse og firkantede, da de vil have alt i overkontrollerede rammer). Så derfor vil man nogle gange se mig være mest enig med Carlo og Anklageren. Og andre gange er jeg faktisk mest enig med dig, DerRudi. Tro det eller ej. Jeg kan godt følge din kamp for at bevare nationalstaterne og danskheden. Jeg er uenig i, at hele verden skal være åh, så globaliseret. Samarbejde er fint, men vi skal ikke alle være ens. Vi skal bevare vort nationale særpræg.
« Senest Redigeret: September 10, 2016, 07:56:40 pm af politisk ukorrekt »
Sandheden er ilde hørt. Men sandheden er at Aliens allerede er her på jorden og infiltrerer alverdens regeringer. Take it or leave it. But it´s true.

Online Lunavecchia

• Hyper medlem
  • Activity:
    14.2%
  • Køn: Kvinde
    • Vis profil
« Svar #10 Dato: September 11, 2016, 01:06:47 am »

"Lumre og Carlo."
Jeg kunne også tænke både det ene og det andet, når både Stedfortræderen og Der Rudi konstant bruger det samme udtryk om en navngiven person her på stedet - eller er det Der Rudi og Stedfortræderen?  Faktorernes orden er ikke altid ligegyldig.

http://www.din-debat.dk/index.php?topic=4327.0

I'm a Troll

Offline Landboen

• Hyper medlem
  • Activity:
    1%
  • Country: bs
    • Vis profil
Sv: Falsk forargelse?
« Svar #11 Dato: September 11, 2016, 08:52:03 am »
Landboen:
Citér

Næh, det dér ligner sgu en slags påtaget, falsk forargelse. Du magter udmærket at se, at Stedfortræderen på ingen måde nærmer sig nogen injurie-grænse. Det er endda ikke utænkeligt, at du ville have 'liket' hans indlæg, hvad angår det, der står til og med signalementet af forbryderen.

Men så opdager du noget. Det er din gamle ven Tudse-Carlo, der er nævnt...aj aj.

Jamen vi ved da alle, vi næsten-dagligbrugere af DD, at Carlo er en lummerklam stalkertype.

Det er jo en kendsgerning, og den havde Stedfortræderen da slet ikke behøvet at pakke ind.

Prøv at klikke ind på DDs "registrer", Landboen.
Der frabeder adm., det vil i dag sige GuBBi, sig at der bliver indsendt indlæg der er:  grove, vulgære og chikanerende.

Hvordan synes du, at profilen Carlo klarer sig der?
Jeg mener, én ting er, at vi er nogle, der er dødtrætte af hans ulækre kæften op. Han er nu gået videre til at betragte DD som sin egen DATING-SIDE, hvor han - midt i tråde med seriøst diskuterende skribenter - plumpt, afstumpet spørger en ret ny kvindelig profil om hun er gift!
Senere proklamerer han, at han gerne vil ligge i telt med samme profil. Og fordi jeg har tilladt mig at kritisere det som meget dårlig net-opførsel, får jeg også af den vulgær-uappetitlige pose:

http://www.din-debat.dk/index.php?topic=4337.msg51061#msg51061

http://www.din-debat.dk/index.php?topic=4325.msg50914#msg50914

http://www.din-debat.dk/index.php?topic=4364.msg51884#msg51884

Dette er for mig at se begyndelsen til rå stalker-adfærd. Man kan lige forestille sig en bruger, som havde været naiv nok til at svare på sådan noget - ikke?

En skam, at The Great GuBBi ikke har nogen mening om det!!!
Nu har jeg deltaget i debatten her i mange år, som Carlo også har, men at kalde ham for min ven, er noget overdrevet.
Jeg er ikke venner med nogen her.
Venner er dem jeg ser i det virkelige liv!
Stalker og klam? Sådan ser jeg ikke Carlos indlæg.
Klam og direkte ækel er derimod den lede Albert J, som jeg så har sat på ignorer.
Måske du bare skulle gøre det samme med Carlo, hvis hans indlæg pisser dig så meget af.
Du forstår ikke Carlo ... Og jeg forstår ikke dig!

PS. Jeg tror faktisk at Gubbi har en mening om det hele her, men han undlader klogeligt at gå ind i så ligegyldige diskussioner.

Mennesker kræver ytringsfrihed som kompensation for tankefrihed, hvilken de sjældent bruger.

Søren Kierkegaard - 5. maj 1813 – 11. november 1855

Online Carlo

• Hyper medlem
  • Activity:
    31%
  • Forkyndende og missionerende ateist og kommunist
    • Vis profil
« Svar #12 Dato: September 11, 2016, 01:36:18 pm »
Jeg kunne også tænke både det ene og det andet, når både Stedfortræderen og Der Rudi konstant bruger det samme udtryk om en navngiven person her på stedet - eller er det Der Rudi og Stedfortræderen?  Faktorernes orden er ikke altid ligegyldig.

Du TÆNKER vel at DerRudi og Stedfortæderen er en og samme. Jeg TÆNKER det også, men tør ikke så meget som antyde det på skrift.
Dansknationalist: Send ham til det dejlige syriske fængsel hvor der er tortur.

Offline DerRudi

• Hyper medlem
  • Activity:
    9.6%
  • Danmark - VÅGN OP!
    • Vis profil
« Svar #13 Dato: September 11, 2016, 02:09:55 pm »
Carlo:
Citér
Du TÆNKER vel at DerRudi og Stedfortræderen er en og samme. Jeg TÆNKER det også, men tør ikke så meget som antyde det på skrift.

http://www.din-debat.dk/index.php?topic=4362.msg51862#msg51862

:tease:   :russian_roulette:   :tease (2):

Manner, Manner!

• Hyper medlem
  • Activity:
    12.6%
    • Vis profil
« Svar #14 Dato: September 11, 2016, 02:58:19 pm »

Du TÆNKER vel at DerRudi og Stedfortæderen er en og samme. Jeg TÆNKER det også, men tør ikke så meget som antyde det på skrift.

Det er i hvert fald ingen tvivl om, at mange har både dobbelt- og trippelprofiler herinde. Men hvem der er hvem, er jo nogle gange svært præcist at gennemskue. Og er der tale om én og samme mand, der bare har 117 forskellige profiler? Eller er der en 3-4 stykker, der morer sig ved at udgive sig for forskellige typer?

GuBBi kan måske som admin se folks IP-adresser og kan derfor måske afsløre et par af dobbeltgængerne. Men den rigtigt smarte troll ved jo udmærket godt, hvordan man skifter IP-adresse, som andre skifter underbukser. Så selv en admin vil nok have svært ved at udpege hvem, det er, som opretter multiprofilerne.

Men hvá? Uden multiprofilerne, ville der nok ikke være ret meget liv herinde. Jeg tvivler på at der er mere end 8-10 stykker herinde, der bare er sig selv og ikke er trolls eller multiprofiler.