Forfatter Emne: Vi skal på  (Læst 1794 gange)

joJO

• Gæst
Sv: Vi skal på
« Svar #15 Dato: September 10, 2016, 01:54:50 pm »
Jeg mener - hvis først man fisker efter 'gode råd' omkring sit seksualliv - på en debatside, hvor man egentligt ikke bryder sig voldsomt meget om cirka halvdelen af de øvrige brugere - så er der vist langt hjem til målstregen.

Jeg tror nu nærmere at den gode Yoyo bare lagde lidt 'click-bait' ud til husarene - og måske til de lidt snerpede.

Skulle jeg vælge mellem disse to bøger:

1: 'Træsnittets udvikling i norske stavkirker gennem 650 år' - eller

2: 'Åndenød, Narrefisse og andre frække løjer blandt rynkede baller i Fredagsklubben'

- så ved jeg godt hvilken af dem der røg først i brændeovnen!

Jeg kan godt lide din humor.

Offline politisk ukorrekt

• Hyper medlem
  • Activity:
    12.8%
  • Country: 00
  • Køn: Mand
  • Selvfølgelig styrer aliens da verden.
    • Vis profil
« Svar #16 Dato: September 10, 2016, 06:40:39 pm »
Ja, Tørresnorren skriver nogle ret skæve, men sjove indlæg. Han minder mig om én eller anden, jeg har set før herinde. Nå, ingen nævnt, ingen glemt he he
Sandheden er ilde hørt. Men sandheden er at Aliens allerede er her på jorden og infiltrerer alverdens regeringer. Take it or leave it. But it´s true.

joJO

• Gæst
« Svar #17 Dato: September 10, 2016, 06:43:14 pm »
date=1473525639]
Ja, Tørresnorren skriver nogle ret skæve, men sjove indlæg. Han minder mig om én eller anden, jeg har set før herinde. Nå, ingen nævnt, ingen glemt he he
[/quote]

Og humor kan vi aldrig få nok af. o)

me

• Gæst
« Svar #18 Dato: September 10, 2016, 08:17:50 pm »
Og humor kan vi aldrig få nok af. o)

Offline El_Nino

• Hyper medlem
  • Activity:
    9.4%
  • Country: dk
  • Vejen skal altid være snorlige og fremad
    • Vis profil
« Svar #19 Dato: September 10, 2016, 09:05:36 pm »
joJO

Citér
Min far og mor var gift i snart 45 år, hvor faren dødede pludseligt, de fik tilsammen (tror jeg) 10 børn.

joJO for pokker -ved du ikke hvor mange søskende eller ½-søskende du har - jeg har ALTID holdt mig 1 km væk fra disse swingerdinge - er du gift så er det det, og er dette uudholdeligt, så bliv skilt for sa*** - men ellers er mit råd, til danske mænd -: find en russerinde, eller en polak, eller en hviderusserinde, de er Qvinder, ikke dette halve skandinaviske ragelse, som ikke er til at leve med. :yu: :yess:
Tænk altid én gang til over det, før du gør det!

Offline lyjse

• Hyper medlem
  • Activity:
    5.2%
    • Vis profil
« Svar #20 Dato: September 10, 2016, 09:55:05 pm »
El_ Nino

Citér
joJO for pokker -ved du ikke hvor mange søskende eller ½-søskende du har - jeg har ALTID holdt mig 1 km væk fra disse swingerdinge - er du gift så er det det, og er dette uudholdeligt, så bliv skilt for sa*** - men ellers er mit råd, til danske mænd -: find en russerinde, eller en polak, eller en hviderusserinde, de er Qvinder, ikke dette halve skandinaviske ragelse, som ikke er til at leve med. :yu: :yess:

Det fortæller os jo bare, at Jojo forsøger at fylde os med løgn, jeg vil kalde ham en troll.
Han har da heller aldrig været på svingerklub  :hyper:

Offline Evalu

• Hyper medlem
  • Activity:
    5%
    • Vis profil
« Svar #21 Dato: September 10, 2016, 11:31:49 pm »
Det fortæller os jo bare, at Jojo forsøger at fylde os med løgn, jeg vil kalde ham en troll.
Han har da heller aldrig været på svingerklub  :hyper:

For at forebygge at parterne begynder at udveksle intime detaljer, vil jeg skynde mig at fastslå, at jeg tror på ,at Lyjse  aldrig har mødt Jojo i en swingerklub. :girl_blush2:

Offline lyjse

• Hyper medlem
  • Activity:
    5.2%
    • Vis profil
« Svar #22 Dato: September 11, 2016, 10:13:02 am »
Evalu
Citér
For at forebygge at parterne begynder at udveksle intime detaljer, vil jeg skynde mig at fastslå, at jeg tror på ,at Lyjse  aldrig har mødt Jojo i en swingerklub. :girl_blush2:

Hm.. var det ikke "intime detaljer" Jojo efterlyste i denne tråd ?
Hvis du har noget imod det, kan du jo bare springe dette emne over - ikke Evalu ?

Men du tillader dig, at antyde, jeg går i svingerklub  :bad: alle kneb gælder, når du vil forsvare trollen Jojo, så går du ikke til side for noget, det overasker mig efterhånden ikke.

Offline Evalu

• Hyper medlem
  • Activity:
    5%
    • Vis profil
« Svar #23 Dato: September 11, 2016, 12:37:42 pm »
Hm.. var det ikke "intime detaljer" Jojo efterlyste i denne tråd ?
Hvis du har noget imod det, kan du jo bare springe dette emne over - ikke Evalu ?

Sålænge emnet forbliver i denne tråd ("Mandehørmen"), hvor det hører hjemme, kan jeg let springe det over; men nu du er begyndt at tage emnet op i andre tråde, bliver det vanskeligt.

http://www.din-debat.dk/index.php?topic=4313.msg52188#msg52188
Jojo

Citér
Hvor er de bare heldigt at de er Danske,

Jojo

Citér
Ret skal være ret
Jeg har ingen stensikre beviser at det er 100% Danske drenge som har kastet ting og sager, men vi kan roligt antage at de er.

Typisk dig, der kommer aldrig andet en vrøvl fra dig !!

Og indrøm så, du har ikke været i svinger-klub i aftes !

Det ville være rart, hvis du begrænsede din interesse i "mandehørm" til denne tråd, hvor den hører til.

Men du tillader dig, at antyde, jeg går i svingerklub  :bad: alle kneb gælder, når du vil forsvare trollen Jojo, så går du ikke til side for noget, det overasker mig efterhånden ikke.

Jeg har aldrig været i en swingerklub, så jeg kan ikke udtale mig om, hvem der kommer - eller ikke kommer - de steder; men du lød meget skråsikker.
Jeg beklager, at jeg troede, at du udtalte dig på et kvalificeret grundlag. Det var en fejltagelse, som jeg ikke plejer at begå.

« Senest Redigeret: September 11, 2016, 12:40:27 pm af Evalu »

Offline lyjse

• Hyper medlem
  • Activity:
    5.2%
    • Vis profil
« Svar #24 Dato: September 11, 2016, 01:21:23 pm »
Evalu

Citér
Det ville være rart, hvis du begrænsede din interesse i "mandehørm" til denne tråd, hvor den hører til.

Jeg skriver hvad der passer mig, og hvor det passer mig - når det drejer sig om trollen Jojo !!

Han ødelægger alle de tråde, han deltager i, det er spam og ikke andet !

At du forsvarer hans spam, i denne tråd, afslører jo kun, at du må have interesse for emnet.

Jeg svarede:

Citér
Jeg er enig, de må jo kede sig, i deres ægteskab, siden de har behov for at "svinge".. hvis ellers ikke det er Jojo`s fantasi, der "løber af med ham" - ligesom dengang han skrev, han fik skiftet ble, flere gange i døgnet.
Jeg tror han har sexfantasier, uden at leve dem ud..

Og det står jeg ved !

Han er ikke værd, at spilde sin tid på, men nu åbnede jeg tilfældigvis hans tråd, uden at vide, hvad "jeg gik ind til" og havde lige behov for, at give min mening.

Det tålte du ikke Evalu, har du en sygelig trang til, at "forfølge mig" ... man skulle næsten tro det  :bee:

Åse Dane

• Gæst
« Svar #25 Dato: September 11, 2016, 01:31:41 pm »
lyjse:
Citér
Jeg skriver hvad der passer mig, og hvor det passer mig - når det drejer sig om trollen Jojo !!

Citér
Jeg er enig, de må jo kede sig, i deres ægteskab, siden de har behov for at "svinge".. hvis ellers ikke det er Jojo`s fantasi, der "løber af med ham" - ligesom dengang han skrev, han fik skiftet ble, flere gange i døgnet.

Og det står jeg ved !

:JC_doubleup: :thumbsup: :JC_clap:

Offline Carlo

• Hyper medlem
  • Activity:
    30.2%
  • Forkyndende og missionerende ateist og kommunist
    • Vis profil
« Svar #26 Dato: September 11, 2016, 06:26:41 pm »
Jeg havde en damebekendt, som var en on/off-kæreste, som ville i swingerklub. Det gjorde hun så, men da hun kom ind i rummet hvor det skulle foregå, og hun stod der, og en flok liderlige haner gloede på hende, kan det nok være hun kom ud igen i en vis geschwindt.

Hun så ret godt ud, min veninde, som dengang var over 50.

Min veninde havde også den særhed, at når hun lå topløs på stranden, kunne hun godt li' at der var hanner oppe i budskadset, der onanerede ved synet af hende. Hun lagde sig derfor afsides op til noget budskads. Men hvis nogen gjorde tilnærmelser til hende, blev hun rigtigt sur.
Dansknationalist: Send ham til det dejlige syriske fængsel hvor der er tortur.

Offline Tørresnoren

• Hyper medlem
  • Activity:
    4.6%
    • Vis profil
« Svar #27 Dato: September 11, 2016, 06:52:48 pm »
Jeg stødte på et par tvillinge-piger på cirka 25 år da jeg var en tur på stranden i forrige uge - selv om jeg er en ældre herre, så kunne jeg ikke få øjnene fra disse to yppige, solbrune kroppe - og jeg var da heller ikke sen til at forsøge at udnytte situationen.

Til sidst tog jeg mod til mig - jeg gik simpelthen over til pigernes tæppe og spurgte ligeud:

'Kunne I to lækkerbidskener mon lokkes til at have en omgang sex med mig for 750 Kroner..?'

De fnisede først lidt - så blev jeg overdænget med mindre pæne ord - og til sidst truet med en peberspray hvis jeg ikke forduftede i en fart!

Det var faktisk lidt ærgeligt at det gik på den måde.. - jeg havde sgu virkelig brug for at tjene de 750 spir i en fart - det var jo sidst på måneden..

Nå, efter at have tænkt det hele igennem, så er jeg nået til den slutning - at pigerne simpelthen ikke havde så mange penge med på stranden, og derfor var nødt til at afvise mit ellers gode tilbud..

:JC_hurrah: :JC_hurrah: :JC_moon:
'Det er aldrig for sent at leve lykkeligt til sine dages ende'...

joJO

• Gæst
Vi skal ha ble på
« Svar #28 Dato: September 11, 2016, 08:32:56 pm »
Evalu

Citér

At du forsvarer hans spam, i denne tråd, afslører jo kun, at du må have interesse for emnet.

Jeg svarede:

Citér

Og det står jeg ved !

Han er ikke værd, at spilde sin tid på, men nu åbnede jeg tilfældigvis hans tråd, uden at vide, hvad "jeg gik ind til" og havde lige behov for, at give min mening.

Det tålte du ikke Evalu, har du en sygelig trang til, at "forfølge mig" ... man skulle næsten tro det  :bee:

Lille skat.
Tag det nu ikke personligt

Der findes personer som har et sygeligt forholdt til ble, og der er lige netop mig du rammer på et dejligt sted.
Jeg vil så ikke svare på dit forsøg at lokke friske detaljer ud af vores forhold i svingerlivet, men du må godt få nogen saftige detaljer fra mit virkelige liv i ble verden

http://www.google.dk/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=2&cad=rja&uact=8&ved=0ahUKEwij-tLM9IfPAhXKCywKHfoKBRQQFgghMAE&url=http%3A%2F%2Fwww.bt.dk%2Ffilm-og-tv%2Fnikolaj-lever-som-voksenbaby-saadan-tager-min-mand-det&usg=AFQjCNFra97S__Wx3LVEOWX6HtniNjyBYw

Jeg kunne ligeså godt havde svaret din nabo Åse, men det blev så altså dig
Håber du kan bruge det til noget positivt snavs.
Og du må godt snakke lidt beskidt til mig

Og tak fordi du har udnævnt mig som troll,"Den er nyt", Nu er jeg officielt blevet til Troll, Taktiker, Dumt, Forbandende udlænding, Svagpisser, Fremme arbejder, En af dem, Skin helligt, Særling, Udenfor rækkeviden, Morbide, Ækelt, Dumt som en dør, (Rudi)
Humorist, og for ikke at glemme, Sygt og spammer (Lyjse)

Det er næsten for meget med titler
Tak skal i ha.

- Lad være med at antyde at du ved hvor folk bor, medmindre de selv er helt åbne omkring det på forummet. - GuBBi
« Senest Redigeret: September 14, 2016, 10:27:57 pm af GuBBi »

Offline lyjse

• Hyper medlem
  • Activity:
    5.2%
    • Vis profil
« Svar #29 Dato: September 11, 2016, 09:28:28 pm »
Jojo

Citér
Det er næsten for meget med titler
Tak skal i ha.