Forfatter Emne: Ferie i Jerslev, Vendsyssel.  (Læst 11502 gange)

politisk ukorrekt

• Gæst
Du viser mere og mere dit sande jeg. En psykopat
« Svar #60 Dato: Januar 17, 2017, 01:09:15 am »
NÅR Danskernes Parti har oprettet falske Facebook grupper, der ytrer sig ekstremt islamistisk; »Islam - Fredens Religion« og »Fredelige muslimer« - SÅ - ligger det lige til højrebenet, at de også kunne finde på at lave en falsk profil med en dansk konvertit med ekstreme holdninger om muslimernes snarlige magtovertagelse.

Jamen, det gør det måske nok. Men....

Men du skal se på de tekniske beviser eller i hver fald indicier, i denne sag. Og de peger, som jeg har påpeget flere gange, stadig på, at Tigermanden er en troll styret af en venstreorienteret, der vil tirre de højreorienterede.

Denne tråds åbningsindlæg viser det ganske klart. Det er et slet skjult (d.v.s. subtilt) forsøg på stalking af højrefløjsdebattør.

Hvis det var en højreorienteret nationalist, der styrede Tigermanden, havde Tigeren ikke åbnet DENNE tråd.

Du lyver lodret

Beviserne består i, at Tigermanden kun har fået 62 likes for over 4.000 indlæg, så stalking af højrefløjsdebattører på Tigermandens facon er slet ikke en aktivitet, som tiltaler venstreorienterede.

Det skader venstrefløjens sag - derimod er det en gave til de højreekstreme, fordi det skaber sympati.

Den yderste højrefløj elsker i den grad at hakke på yderliggående muslimers holdninger, at de næsten ikke laver andet. I det mindste ikke på denne debat.

Så Tigermanden er en gave til dem - ligesom de falske Facebook profiler er en gave.

Du forekommer mere og mere desperat og løgnagtig. Du beskylder andre for at lyve, bare fordi jeg med denne tråd beviser, at Tigermanden (aka TIRREmanden) stalker højrefløjsaktivister. Så i stedet for at forholde dig til dette åbenlyse bevis og de mange andre indicier, så beskylder du andre for at lyve og du fordrejer diskussionen.

Jeg bliver mere og mere overbevist om, at DerRudi har ret i, at du har psykopatiske træk. Jeg havde besluttet at give dig en chance, men du har spillet totalt fallit med alle dine sø- og bortforklaringer. Og ligesom en psykopat, så hver gang man præsenteret et tydeligt bevis eller indicium, beskylder du én for at lyve og du afleder diskussionen. Hvilket er et typisk træk for en psykopat, der ikke vil erkende sine fejl. Jeg havde allerede mistanken, da du i sidste uge sendte slet skjulte trusler afsted mod Lysje. Hvilket GuBBi helt uhørt valgte at ignorere.

For eftertiden vil jeg konsekvent tiltale dig Tigermanden. For med din aggressive og bortforklarende fremfærd her i aften og også i går, har du overbevist mig om, at du ER Tigermanden.

Så godnat med dig, TIGERmand.
« Senest Redigeret: Januar 17, 2017, 01:12:27 am af politisk ukorrekt »

politisk ukorrekt

• Gæst
Sv: Skal vi koge det ned til essensen
« Svar #61 Dato: Januar 17, 2017, 01:18:26 am »
For dig er stalkning noget normalt - men for andre er det noget sygt.

Typisk psykopatisk adfærd. Beskylder andre for at stalke, når det er det, han selv gør.

Anklageren = Tigermanden = Albert Johansen.

« Senest Redigeret: Januar 17, 2017, 01:20:08 am af politisk ukorrekt »

Anklageren

• Gæst
Skal vi koge det ned til essensen
« Svar #62 Dato: Januar 17, 2017, 01:20:29 am »
For dig er stalkning noget normalt - men for vi andre er det noget sygt.

Jeg lader lige resten stå, så du ikke kan ændre det.

Jeg har aldrig beskyldt dig for at stalke, men du bruger det i din argumentationen - som om det er noget helt normalt.

NÅR Danskernes Parti har oprettet falske Facebook grupper, der ytrer sig ekstremt islamistisk; »Islam - Fredens Religion« og »Fredelige muslimer« - SÅ - ligger det lige til højrebenet, at de også kunne finde på at lave en falsk profil med en dansk konvertit med ekstreme holdninger om muslimernes snarlige magtovertagelse.

Jamen, det gør det måske nok. Men....

Men du skal se på de tekniske beviser eller i hver fald indicier, i denne sag. Og de peger, som jeg har påpeget flere gange, stadig på, at Tigermanden er en troll styret af en venstreorienteret, der vil tirre de højreorienterede.

Denne tråds åbningsindlæg viser det ganske klart. Det er et slet skjult (d.v.s. subtilt) forsøg på stalking af højrefløjsdebattør.

Hvis det var en højreorienteret nationalist, der styrede Tigermanden, havde Tigeren ikke åbnet DENNE tråd.

Du lyver lodret

Beviserne består i, at Tigermanden kun har fået 62 likes for over 4.000 indlæg, så stalking af højrefløjsdebattører på Tigermandens facon er slet ikke en aktivitet, som tiltaler venstreorienterede.

Det skader venstrefløjens sag - derimod er det en gave til de højreekstreme, fordi det skaber sympati.

Den yderste højrefløj elsker i den grad at hakke på yderliggående muslimers holdninger, at de næsten ikke laver andet. I det mindste ikke på denne debat.

Så Tigermanden er en gave til dem - ligesom de falske Facebook profiler er en gave.

Du forekommer mere og mere desperat og løgnagtig. Du beskylder andre for at lyve, bare fordi jeg med denne tråd beviser, at Tigermanden (aka TIRREmanden) stalker højrefløjsaktivister. Så i stedet for at forholde dig til dette åbenlyse bevis og de mange andre indicier, så beskylder du andre for at lyve og du fordrejer diskussionen.

Jeg bliver mere og mere overbevist om, at DerRudi har ret i, at du har psykopatiske træk. Jeg havde besluttet at give dig en chance, men du har spillet totalt fallit med alle dine sø- og bortforklaringer. Og ligesom en psykopat, så hver gang man præsenteret et tydeligt bevis eller indicium, beskylder du én for at lyve og du afleder diskussionen. Hvilket er et typisk træk for en psykopat, der ikke vil erkende sine fejl. Jeg havde allerede mistanken, da du i sidste uge sendte slet skjulte trusler afsted mod Lysje. Hvilket GuBBi helt uhørt valgte at ignorere.

For eftertiden vil jeg konsekvent tiltale dig Tigermanden. For med din aggressive og bortforklarende fremfærd her i aften og også i går, har du overbevist mig om, at du ER Tigermanden.

Så godnat med dig, TIGERmand.
« Senest Redigeret: Januar 17, 2017, 01:23:40 am af Anklageren »

politisk ukorrekt

• Gæst
Sv: Ferie i Jerslev, Vendsyssel.
« Svar #63 Dato: Januar 17, 2017, 01:21:27 am »
Jeg har aldrig stalket nogen. Så kig dig selv i spejlet, TIRREmand.

« Senest Redigeret: Januar 17, 2017, 01:23:42 am af politisk ukorrekt »

Anklageren

• Gæst
« Svar #64 Dato: Januar 17, 2017, 01:24:22 am »

Jeg har aldrig beskyldt dig for at stalke, men du bruger det syge sind i din argumentationen - som om det er noget helt normalt.

politisk ukorrekt

• Gæst
« Svar #65 Dato: Januar 17, 2017, 01:27:19 am »

Jeg har aldrig beskyldt dig for at stalke, men du bruger det syge sind i din argumentationen - som om det er noget helt normalt.

Jeg så lige at du rettede i dit indlæg. Det er svært at føre en seriøs debat med dig, når du efter at jeg har postet et indlæg, retter dit svar. For din første formulering var jo netop at du beskyldte mig for at stalke..

Og du beskylder mig også for at lyve, hvilket jeg ikke gør, da jeg er ærligheden selv.

Så undskyld mig, hvis jeg opfatter dig som ret manipulerende og derfor kan se psykopatiske træk.

Anklageren

• Gæst
« Svar #66 Dato: Januar 17, 2017, 03:28:35 am »
Du trænger til hjælp.

DerRudi har ikke klaget meget over, at han bliver stalket, og du har fået en kæmpe konspirationsteori ud af det hele - den vokser og vokser.

Det er i jo virkeligheden omvendt - at det er dig, der har beskyldt mig for at være Tigermanden, og for at jeg har stalket DerRudi.

Du har altså ikke godt af at sidde ved computeren om natten og konspirere imod andre, som du ikke kender.

Du skal foretage dig noget praktisk, som at tage ud at fiske - eller hvad du nu går op i - men noget praktisk i frisk luft, hvor du får dig rørt og tænker på noget andet - og naturligt.

Med venlig hilsen

Anklageren

Offline lyjse

• Hyper medlem
  • Activity:
    3.2%
    • Vis profil
« Svar #67 Dato: Januar 17, 2017, 11:29:21 am »
Og så dukkede der lige endnu en ny profil op, det er da utroligt !!

politisk ukorrekt

Citér

Tja.. enten bliver vi beskyldt for at lyve, eller også er vi dumme.. eller begge dele.. der er gået panik i Tigerklageren, det ses tydeligt.

Jeg er ikke i tvivl om, at Tigerklageren har flere profiler, og opretter profiler efter behov.

Jeg gider ikke spilde min tid, med den slags personer  :bad:

Anklageren

• Gæst
Det er der heller ikke nogen, der har bedt dig om
« Svar #68 Dato: Januar 17, 2017, 11:40:55 am »
Og så dukkede der lige endnu en ny profil op, det er da utroligt !!

politisk ukorrekt

Citér

Tja.. enten bliver vi beskyldt for at lyve, eller også er vi dumme.. eller begge dele.. der er gået panik i Tigerklageren, det ses tydeligt.

Jeg er ikke i tvivl om, at Tigerklageren har flere profiler, og opretter profiler efter behov.

Jeg gider ikke spilde min tid, med den slags personer  :bad:

Jeg skal ikke klage, hvis du "konverterer" til PJ-banden.

politisk ukorrekt

• Gæst
« Svar #69 Dato: Januar 17, 2017, 01:19:11 pm »
BIMS KONSPIRATION IMOD ANKLAGEREN

Tag dig dog lige sammen.
Tigermanden er en TROLL som chikanerer ALLE.
Både venstrefløjen OG højrefløjen. Vil du se chikane meddelelser som han har sendt til mig? Jeg støtter Enhedslisten.

Den formodede debatør i Jerslev var bare tilfældigvis en hvor Troll'en kunne finde informationerne.

Stop dit citatfusk, ieet..det er en tarvelig debatstil, som du gang på gang er blevet fanget i gennem årene. Og din tendens til citatfusk gør dig til en utroværdig debattør. :yes:

Tigermanden har også drillet mig. Men ikke for alvor stalket. Husk at manden bag er en psykopat, så psykopater synes bare generelt, at det er pissesjovt at drille og tirre folk. Nok derfor han hedder TIGERmanden, fordi det rimer på TIRREmanden. Men så vidt jeg ved, er de eneste, som TIRREmanden for alvor har chikaneret og stalket groft folk fra højrefløjen.

Men har du beviser på det modsatte, så kom da gerne frem med dem...(men når man nu kender din tendens til citatfusk, ville det ikke undre mig, hvis du kunne finde på at fabrikere beviserne :blum:).

Offline DerRudi

• Hyper medlem
  • Activity:
    12%
  • Country: dk
  • Køn: Mand
  • Danmark - VÅGN OP!
    • Vis profil
Sv: Tiger-taktikken er jo dokumenteret
« Svar #70 Dato: Januar 17, 2017, 04:38:19 pm »
lyjse:
Citér

Det er dokumenteret på alle leder og kanter. Der er bare nogen, der ikke "kan" læse det!

Hvis man nærlæser - og gerne gemmer - hvad der er blevet udspyet af galde fra den kant, vil man mellem de langt mere end 14.000 indlæg (hvoraf en hel del er gentagelser af gentagelser) finde slående ligheder i adfærden hos Tigerklageren, uanset hvad han kaldte sig. Begge profiler har beskyldt mig for at være både den ene og den anden af DD-profilerne eller flere herinde for at være spindoktorer for Danskernes Parti.

Det med at beskylde mig for at være diverse andre er jo ret komisk, Tigerklagerens egen adfærd taget i betragtning. Det nedtonede han indlysende nok, da jeg dels havde afsløret ham som "Germania Manga", en falsk "national" profil, dels tilbød ham og Carlo at det via Musenfryd blev undersøgt, om Germania Magna var skrevet fra samme sted som DerRudi. Så var det ikke rigtig sjovt længere (bortset fra at Tigerklageren selv naturligvis kan have haft en del (særegen) morskab ved at sidde "i den anden ende" og være - Germania Magna!

Lyjse, du ved måske, at han nærmest har givet en slags vejledning i, hvordan man kører et sådant "dobbelt eller tre-fire dobbelt bogholderi":

http://sol.dk/debat/hvorfor-har-nogen-flere-profiler

Sygeliggørelsen af os "højreradikale" debattører er også noget Tiger/Klager-profilerne har haft fælles helt siden SOL-dagene. For et par måneder siden skrev Anklager-profilen et ualmindelig dirty-ondskabsfuldt indlæg, som i overskriften blot handlede om psykisk syge, men som i selve teksten var en lang tilsvining af J. Langgaard-Nielsen med udtryk som at dennes sind var "formørket", at JLN også var fysisk handicappet (et ønske?!) og fyldt med "had".
Vi kendte allerede da stilen med at "ville hjælpe" nationalsindede fra Tiger-profilen:

http://www.din-debat.dk/index.php?topic=3586.msg41216#msg41216

Etc. Etc.  Den voldsomme interesse for Danskernes Parti, som hele tiden bruges til at forsøge at "brunere" (sætte nazist-stempel) alle nationalsindede, især frie skribenter herinde som havde ytret sig for repatriering af ikke-vestlige indvandrere, og en i nok omkring 50 indlæg gentaget opremsning af DPs antal stemmer ved kommunevalget 2013. Denne monotone gentagen har Tigerklageren brugt hele tiden, jeg opfatter det som noget han eventuelt har lært på Tvindskole eller tilsvarende -> "Bum-bum-bum, hvis man gør det tit nok, hænger der måske lidt ved..."
Her vil jeg lige tilføje, at Tigerklagerens billedvalg til sine smæderier mod nationale profiler og DP påfaldende ofte stammer fra Redox og netavisen Modkraft (som heldigvis snart lukker).

Til trods for de ugentlige erklæringer om at være "socialdemokrat". Det har jeg nu aldrig troet på.

"Skulle voldtægt ikke være straffrit for samfundets vel?" (Blotteren, stalkeren, narkohandleren og butikstyven Carlo Klam på Din-debat.dk)

Anklageren

• Gæst
Du løber fra rødderne
« Svar #71 Dato: Januar 17, 2017, 06:23:11 pm »
Det er ikke mig, der har skabt associationerne til Det Tredje Rige

Her er dit tidligere profilbillede med Himmlers adjudant, Jochen Peiper, der blev dødt som krigsforbryder.

Daniel Carlsen har helt frivilligt poseret foran svastikaet - og det er vist taget hjemme hos ham selv - og så kan det da ikke undre, at han også bliver associeret med det.

http://www.bt.dk/danmark/nazi-daniel-maa-godt-staa-vagt-for-margrethe

Det er dokumenteret på alle leder og kanter. Der er bare nogen, der ikke "kan" læse det!

Hvis man nærlæser - og gerne gemmer - hvad der er blevet udspyet af galde fra den kant, vil man mellem de langt mere end 14.000 indlæg (hvoraf en hel del er gentagelser af gentagelser) finde slående ligheder i adfærden hos Tigerklageren, uanset hvad han kaldte sig. Begge profiler har beskyldt mig for at være både den ene og den anden af DD-profilerne eller flere herinde for at være spindoktorer for Danskernes Parti.

Det med at beskylde mig for at være diverse andre er jo ret komisk, Tigerklagerens egen adfærd taget i betragtning. Det nedtonede han indlysende nok, da jeg dels havde afsløret ham som "Germania Manga", en falsk "national" profil, dels tilbød ham og Carlo at det via Musenfryd blev undersøgt, om Germania Magna var skrevet fra samme sted som DerRudi. Så var det ikke rigtig sjovt længere (bortset fra at Tigerklageren selv naturligvis kan have haft en del (særegen) morskab ved at sidde "i den anden ende" og være - Germania Magna!

Lyjse, du ved måske, at han nærmest har givet en slags vejledning i, hvordan man kører et sådant "dobbelt eller tre-fire dobbelt bogholderi":

http://sol.dk/debat/hvorfor-har-nogen-flere-profiler

Sygeliggørelsen af os "højreradikale" debattører er også noget Tiger/Klager-profilerne har haft fælles helt siden SOL-dagene. For et par måneder siden skrev Anklager-profilen et ualmindelig dirty-ondskabsfuldt indlæg, som i overskriften blot handlede om psykisk syge, men som i selve teksten var en lang tilsvining af J. Langgaard-Nielsen med udtryk som at dennes sind var "formørket", at JLN også var fysisk handicappet (et ønske?!) og fyldt med "had".
Vi kendte allerede da stilen med at "ville hjælpe" nationalsindede fra Tiger-profilen:

http://www.din-debat.dk/index.php?topic=3586.msg41216#msg41216

Etc. Etc.  Den voldsomme interesse for Danskernes Parti, som hele tiden bruges til at forsøge at "brunere" (sætte nazist-stempel) alle nationalsindede, især frie skribenter herinde som havde ytret sig for repatriering af ikke-vestlige indvandrere, og en i nok omkring 50 indlæg gentaget opremsning af DPs antal stemmer ved kommunevalget 2013. Denne monotone gentagen har Tigerklageren brugt hele tiden, jeg opfatter det som noget han eventuelt har lært på Tvindskole eller tilsvarende -> "Bum-bum-bum, hvis man gør det tit nok, hænger der måske lidt ved..."
Her vil jeg lige tilføje, at Tigerklagerens billedvalg til sine smæderier mod nationale profiler og DP påfaldende ofte stammer fra Redox og netavisen Modkraft (som heldigvis snart lukker).

Til trods for de ugentlige erklæringer om at være "socialdemokrat". Det har jeg nu aldrig troet på.

« Senest Redigeret: Januar 17, 2017, 06:43:15 pm af Anklageren »

Offline lyjse

• Hyper medlem
  • Activity:
    3.2%
    • Vis profil
« Svar #72 Dato: Januar 17, 2017, 10:18:21 pm »
Tak DerRudi - jeg har læst dine links - også her:

Sv: Lav-IQ debattørerne
« Svar #50 Dato: Januar 15, 2017, 05:50:17 pm »
DerRudi - jeg citerer fra dine link:

Anklageren skrev:
Citér
Jeg kan nævne andre personangreb, du er kommet med - også imod Tigermanden.

Anklageren skrev:
Citér
Man kan bare lade som om man er en anden f.eks. ved at oprette en ny profil - så kan man læse det du skriver - og så man man svare som sig selv i en anden browser.

Fra medierne / Sv: Nej til hævet pensionsalder!?
« Dato: Januar 10, 2017, 01:07:52 pm » Anklageren

Citér
Tigermanden må selvfølgelig godt være her, men vi vil også gerne se andres indlæg.

Er han også kunde? Anklageren
« Svar #17 Dato: Januar 11, 2017, 01:27:35 pm »

Citér
Hvor meget tager du for dine geder?

Den løgnagtige Tiger er her stadig ... Tigermanden
« Svar #6 Dato: Januar 10, 2017, 07:33:07 am »

Citér
Gå du bare ud og vogt dine geder..

Citat slut

Men der er nogen, der bare lukker øjnene og ser den anden vej...
Og så er vi nogen, der er blevet så meget klogere på, hvem Tigerklageren er   :blum:

politisk ukorrekt

• Gæst
« Svar #73 Dato: Januar 17, 2017, 10:27:11 pm »
 Tja, det er et pudsigt sammentræf, at både Anklageren og Tigermanden bruger den der bemærkning med gederne. Jeg mener ikke at have set andre benytte den vending. Så det kæder dem også sammen.

Jeg har også lagt mærke til, at deres ordstilling og skrivestil minder om hinandens. Længden af sætningerne er ca. den samme. Komma-sætningen er den samme. Og begge to taler ned til andre og er belærende i stilen. F.eks. betegner Anklageren stort set altid folk som dumme, hvis de er uenige med ham, eller han benytter udtrykket "hvad er det du ikke har forstået af....". Klassisk belærende stil og talen-ned-til-folk - som tigermanden også benytter.

Anklageren

• Gæst
Dine intriger ville blomstre i PJ-banden
« Svar #74 Dato: Januar 17, 2017, 11:09:01 pm »
Du spilder dine intrigante talenter.

Tak DerRudi - jeg har læst dine links - også her:

Sv: Lav-IQ debattørerne
« Svar #50 Dato: Januar 15, 2017, 05:50:17 pm »
DerRudi - jeg citerer fra dine link:

Anklageren skrev:
Citér
Jeg kan nævne andre personangreb, du er kommet med - også imod Tigermanden.

Anklageren skrev:
Citér
Man kan bare lade som om man er en anden f.eks. ved at oprette en ny profil - så kan man læse det du skriver - og så man man svare som sig selv i en anden browser.

Fra medierne / Sv: Nej til hævet pensionsalder!?
« Dato: Januar 10, 2017, 01:07:52 pm » Anklageren

Citér
Tigermanden må selvfølgelig godt være her, men vi vil også gerne se andres indlæg.

Er han også kunde? Anklageren
« Svar #17 Dato: Januar 11, 2017, 01:27:35 pm »

Citér
Hvor meget tager du for dine geder?

Den løgnagtige Tiger er her stadig ... Tigermanden
« Svar #6 Dato: Januar 10, 2017, 07:33:07 am »

Citér
Gå du bare ud og vogt dine geder..

Citat slut

Men der er nogen, der bare lukker øjnene og ser den anden vej...
Og så er vi nogen, der er blevet så meget klogere på, hvem Tigerklageren er   :blum: