Forfatter Emne: Ferie i Jerslev, Vendsyssel.  (Læst 11491 gange)

Offline Den Skaldede Hævner!

• Nyt medlem
  • *
  • Activity:
    0%
  • Country: 00
    • Vis profil
Sv: Ferie i Jerslev, Vendsyssel.
« Svar #45 Dato: September 22, 2016, 09:06:18 am »
Det skal forståes sådan, at Tigermandens formål er at ophidse højrefløjen, som hopper på den hver gang.

Man kan ikke vinde over en troll ved at hidse sig op, og det forstår den nye profil vist ikke.

Man læser ellers af og til på nettet, at man ikke skal fodre trolden.

Inhold slettet grundet doxxing eller forsøg derpå. Bruger, samt IP bannet i 30 dage - GuBBi
« Senest Redigeret: September 22, 2016, 12:40:29 pm af GuBBi »
Bevis for at Anklageren er den samme som Tigermanden:

http://www.din-debat.dk/index.php?topic=5128.0

Offline Desdicardo

• Hyper medlem
  • Activity:
    2%
  • Køn: Mand
  • Livet kan være godt.
    • Vis profil
« Svar #46 Dato: September 22, 2016, 12:55:54 pm »
Nyt medlem med Kun FEM indlæg og allerede banned. Ikke dårligt klaret. ;))))))
« Senest Redigeret: September 22, 2016, 12:57:35 pm af Desdicardo »
Intet er sikkert her i livet udover døden,

Abdullah

• Gæst
« Svar #47 Dato: September 22, 2016, 01:00:05 pm »
Det er en børnehave.

Offline El_Nino

• Hyper medlem
  • Activity:
    5.6%
  • Country: dk
  • Vejen skal altid være snorlige og fremad
    • Vis profil
« Svar #48 Dato: September 22, 2016, 08:50:27 pm »
Det er en børnehave.

Så find du dig en anden sandkasse - bøv :Laie_23mini:
Tænk altid én gang til over det, før du gør det!

Offline Tigermanden (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    12.2%
  • Jeg er Muslim og Kommunist.
    • Vis profil
    • DKP
« Svar #49 Dato: December 01, 2016, 02:14:16 pm »
Jeg gider ikke Jerslev alligevel, det er for lille en by. Nej, jeg vælger Brønderslev i stedet for. Det er stadig i lokalområdet, men der er flere muligheder. Hvad kan man se i Brønderslev? Sker der noget på Bredgade? Nogen gode forslag?  :big_grin: :blum:
Midlerne er underordnede.

politisk ukorrekt

• Gæst
« Svar #50 Dato: Januar 16, 2017, 10:31:56 pm »
Hej med jer, jeg vil gerne tage på ferie i den lille by, Jerslev, oppe i Vendsyssel. Skulle der være nogen med gode tips til, hvad man kan opleve der, så kom endelig frem med det.  :JC_doubleup:

Her ser vi et klart forsøg af Tigermanden på stalking af sandsynligvis højrefløjs-person. Det er en subtil form for stalking, men jeg synes den er klar nok...

Hvorfor skulle Tigermanden dog stalke en højrefløjsperson, hvis han var en troll oprettet af nationalister??

Jeg gider ikke Jerslev alligevel, det er for lille en by. Nej, jeg vælger Brønderslev i stedet for. Det er stadig i lokalområdet, men der er flere muligheder. Hvad kan man se i Brønderslev? Sker der noget på Bredgade? Nogen gode forslag?  :big_grin: :blum:

Og hvilken højrefløjsperson har du så NU fundet frem til bor der?

Spørgsmålet er retorisk, da jeg naturligvis ikke fisker for folks bopæl....men jeg gætter på at Tigermanden nu har fundet ud af, at der bor en eller anden fra højrefløjen det pågældende sted.

Anklageren:
Citér
Hvad skal vi med et nyt offer?

Kryptisk. Skal forstås som, at du tror Tigermanden er ude på at finde en bestemt person i Ferslev, som han vil slå ihjel?
Offer?

Eller hvad mener du?

Det skal forståes sådan, at Tigermandens formål er at ophidse højrefløjen, som hopper på den hver gang.

Man kan ikke vinde over en troll ved at hidse sig op, og det forstår den nye profil vist ikke.

Man læser ellers af og til på nettet, at man ikke skal fodre trolden.

MEGET interessant. I september 2016 skrev Anklageren altså, at "Tigermandens formål er at ophidse højrefløjen, som hopper på den hver gang."

Men NU i januar 2017, fire måneder senere, siger Anklageren, at Tigermandens formål altid har været at sætte venstrefløjen i et dårligt lys. Så Anklageren har altså skiftet mening her. :smile1:

Jeg argumenterer jo netop for, at Tigermandens formål ALTID har været og stadig er at provokere og ophidse højrefløjen....og derfor tror jeg at en Venstreorienteret står bag Tigermanden.

DOG skal det med, at Anklageren altså tidligere HAR givet udtryk for at Tigermanden er en troll. Men det manglede da bare, da det alligevel har været åbenlyst for enhver. Minus Carlo, som jeg kan se stadig tror at Tigermanden er ægte. :blum:
« Senest Redigeret: Januar 16, 2017, 10:43:44 pm af politisk ukorrekt »

Offline homofaber

• Hyper medlem
  • Activity:
    32.6%
    • Vis profil
« Svar #51 Dato: Januar 17, 2017, 12:00:56 am »
Hej med jer, jeg vil gerne tage på ferie i den lille by, Jerslev, oppe i Vendsyssel. Skulle der være nogen med gode tips til, hvad man kan opleve der, så kom endelig frem med det.  :JC_doubleup:

Her ser vi et klart forsøg af Tigermanden på stalking af sandsynligvis højrefløjs-person. Det er en subtil form for stalking, men jeg synes den er klar nok...

Hvorfor skulle Tigermanden dog stalke en højrefløjsperson, hvis han var en troll oprettet af nationalister??

Uden at blande mig for meget i jeres føljeton, hvordan kommer du frem til, at det er et - klart endda - forsøg på stalking af en højrefløjsperson? Det er gætterier.

politisk ukorrekt

• Gæst
« Svar #52 Dato: Januar 17, 2017, 12:02:21 am »

Uden at blande mig for meget i jeres føljeton, hvordan kommer du frem til, at det er et - klart endda - forsøg på stalking af en højrefløjsperson? Det er gætterier.

Fordi jeg en dag tilfældigvis fandt en højrefløjsprofil, hvis postnummer svarer til Jerslevs. Derfor kan jeg regne ud, at Tigermanden her forsøgte med en subtil form for stalkning af den pågældende person. Hvilket debunker teorien om, at Tigermanden er højreorienteret.

Offline homofaber

• Hyper medlem
  • Activity:
    32.6%
    • Vis profil
« Svar #53 Dato: Januar 17, 2017, 12:11:34 am »

Fordi jeg en dag tilfældigvis fandt en højrefløjsprofil, hvis postnummer svarer til Jerslevs. Derfor kan jeg regne ud, at Tigermanden her forsøgte med en subtil form for stalkning af den pågældende person. Hvilket debunker teorien om, at Tigermanden er højreorienteret.
Så du har selv stalket højrefløsprofiler for at se, hvor folk bor og regner med, at Tigermanden har gjort det samme. Det svarer til konen, der anklager manden for at være utro, fordi hun "tilfældigvis" fandt et telefonnummer på en kvinde, hun ikke kendte.

Anklageren

• Gæst
« Svar #54 Dato: Januar 17, 2017, 12:21:32 am »

Kender du også postnumre uden højrefløjspersoner, så vil du virke en anelse mere kvik i pæren.

Du mangler at forklare, hvorfor Danskernes Parti har oprettet falske Facebook grupper, der på overfladen ytrer sig ekstremt islamistisk »Islam - Fredens Religion« og »Fredelige muslimer«

- og hvordan det afviger fra at oprette Tigermanden profil, som er en dansk konvertit med ekstreme holdninger om muslimernes snarlige magtovertagelse.

Er der der en chance for, at din konspirationsteori nogensinde bliver så sammenhængende?

politisk ukorrekt

• Gæst
« Svar #55 Dato: Januar 17, 2017, 12:22:59 am »

Så du har selv stalket højrefløsprofiler for at se, hvor folk bor og regner med, at Tigermanden har gjort det samme. Det svarer til konen, der anklager manden for at være utro, fordi hun "tilfældigvis" fandt et telefonnummer på en kvinde, hun ikke kendte.

Så ved du vist ikke hvad stalking betyder...

Der er forskel på tilfældigt at kigge på en persons profil, hvor oplysningerne jo alligevel er frit tilgængelige og hvor man selv bestemmer, hvor meget man vil skrive - og så at komme med insinuationer offentligt (som i denne tråd) om at man ved hvor folk bor og at man agter at komme til deres by. Kan du virkeligt ikke se den forskel?

Jeg kan også se at Anklageren bor på Grønland, ifølge hans profil. Det har da intet med stalking at gøre at jeg kan se det. Det er derimod stalkning, hvis jeg opretter en tråd og skriver, at jeg agter at besøge Grønland og så nævner den vej, hvor jeg mener at han bor o.s.v.

Er det svært at se den forskel?

politisk ukorrekt

• Gæst
« Svar #56 Dato: Januar 17, 2017, 12:26:36 am »

Kender du også postnumre uden højrefløjspersoner, så vil du virke en anelse mere kvik i pæren.

Du mangler at forklare, hvorfor Danskernes Parti har oprettet falske Facebook grupper, der på overfladen ytrer sig ekstremt islamistisk »Islam - Fredens Religion« og »Fredelige muslimer«

- og hvordan det afviger fra at oprette Tigermanden profil, som er en dansk konvertit med ekstreme holdninger om muslimernes snarlige magtovertagelse.

Er der der en chance for, at din konspirationsteori nogensinde bliver så sammenhængende?

At højrefløjen troller på nettet betvivler jeg ikke.

Blot beviser det jo ikke, at Venstrefløjen ikke også gør det. Og de tekniske beviser og indicierne peger stadig mest i retning af, at det er DIG, der styrer Tigermanden. Dine mange desperate, men ikke overbevisende forsøg på at afvise dette, forstærker umiddelbart mere mistanken end den debunker den. Selvom jeg - indrømmet - stadig ikke kan være bombesikker.

Du må da kunne se, at Tigermandens åbningsindlæg i denne tråd er et tydeligt, om end subtilt forsøg på stalkning af højrefløjsperson....

Anklageren

• Gæst
Stop nu din åndede tomgangssnak
« Svar #57 Dato: Januar 17, 2017, 12:32:10 am »
NÅR Danskernes Parti har oprettet falske Facebook grupper, der ytrer sig ekstremt islamistisk; »Islam - Fredens Religion« og »Fredelige muslimer« - SÅ - ligger det lige til højrebenet, at de også kunne finde på at lave en falsk profil med en dansk konvertit med ekstreme holdninger om muslimernes snarlige magtovertagelse.

At højrefløjen troller på nettet betvivler jeg ikke.

Blot beviser det jo ikke, at Venstrefløjen ikke også gør det. Og de tekniske beviser og indicierne peger stadig mest i retning af, at det er DIG, der styrer Tigermanden. Dine mange desperate, men ikke overbevisende forsøg på at afvise dette, forstærker umiddelbart mere mistanken end den debunker den. Selvom jeg - indrømmet - stadig ikke kan være bombesikker.

Du må da kunne se, at Tigermandens åbningsindlæg i denne tråd er et tydeligt, om end subtilt forsøg på stalkning af højrefløjsperson....

politisk ukorrekt

• Gæst
Sv: TIGERmanden rimer på TIRREmanden
« Svar #58 Dato: Januar 17, 2017, 12:35:53 am »
NÅR Danskernes Parti har oprettet falske Facebook grupper, der ytrer sig ekstremt islamistisk; »Islam - Fredens Religion« og »Fredelige muslimer« - SÅ - ligger det lige til højrebenet, at de også kunne finde på at lave en falsk profil med en dansk konvertit med ekstreme holdninger om muslimernes snarlige magtovertagelse.

Jamen, det gør det måske nok. Men....

Men du skal se på de tekniske beviser eller i hver fald indicier, i denne sag. Og de peger, som jeg har påpeget flere gange, stadig på, at Tigermanden er en troll styret af en venstreorienteret, der vil tirre de højreorienterede.

Denne tråds åbningsindlæg viser det ganske klart. Det er et slet skjult (d.v.s. subtilt) forsøg på stalking af højrefløjsdebattør.

Hvis det var en højreorienteret nationalist, der styrede Tigermanden, havde Tigeren ikke åbnet DENNE tråd.
« Senest Redigeret: Januar 17, 2017, 12:58:08 am af politisk ukorrekt »

Anklageren

• Gæst
Du lyver lodret
« Svar #59 Dato: Januar 17, 2017, 01:04:21 am »

Jamen, det gør det måske nok. Men....

Men du skal se på de tekniske beviser eller i hver fald indicier, i denne sag. Og de peger, som jeg har påpeget flere gange, stadig på, at Tigermanden er en troll styret af en venstreorienteret, der vil tirre de højreorienterede.

Denne tråds åbningsindlæg viser det ganske klart. Det er et slet skjult (d.v.s. subtilt) forsøg på stalking af højrefløjsdebattør.

Hvis det var en højreorienteret nationalist, der styrede Tigermanden, havde Tigeren ikke åbnet DENNE tråd.

Du lyver lodret - stalkning tiltaler kun syge personer

Beviserne består i, at Tigermanden kun har fået 62 likes for over 4.000 indlæg, så stalking af højrefløjsdebattører på Tigermandens facon er slet ikke en aktivitet, som tiltaler venstreorienterede.

Det skader venstrefløjens sag - derimod er det en gave til de højreekstreme, fordi det skaber sympati.

Den yderste højrefløj elsker i den grad at hakke på yderliggående muslimers holdninger, at de næsten ikke laver andet. I det mindste ikke på denne debat.

Så Tigermanden er en gave til de højreekstreme - ligesom de falske Facebook profiler er en gave, de selv har skabt.

« Senest Redigeret: Januar 17, 2017, 01:14:50 am af Anklageren »