Forfatter Emne: Our Lady of Death's vidner  (Læst 748 gange)

Offline Carlo (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    22.8%
  • Country: 00
  • Køn: Mand
  • Forkyndende og missionerende ateist og kommunist
    • Vis profil
Our Lady of Death's vidner
« Dato: December 10, 2014, 04:01:22 pm »
Verdens hurtigst voksende religion.

Hvis de skulle komme og ringe på min dør en søndag formiddag og stå med nogle pamfletter, så skal jeg nok få lukket min dør i en fart. Our Lady of Death's vidner.

http://www.dailymail.co.uk/news/article-2865152/Back-street-exorcisms-tequila-bullets-Breaking-Bad-Inside-Lady-Death-cult-world-s-fastest-growing-religion-Vatican-brands-infernal.html?ito=social-facebook
Dansknationalist: Send ham til det dejlige syriske fængsel hvor der er tortur.

Offline Thor

• Nyt medlem
  • *
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
Sv: Our Lady of Death's vidner
« Svar #1 Dato: December 14, 2014, 07:50:00 pm »
Verdens hurtigst voksende religion.

Hvis de skulle komme og ringe på min dør en søndag formiddag og stå med nogle pamfletter, så skal jeg nok få lukket min dør i en fart. Our Lady of Death's vidner.

http://www.dailymail.co.uk/news/article-2865152/Back-street-exorcisms-tequila-bullets-Breaking-Bad-Inside-Lady-Death-cult-world-s-fastest-growing-religion-Vatican-brands-infernal.html?ito=social-facebook

Der er godt nok mange tosser til.
Mon de mennesker der finder på den slags går rundt og keder sig.
Med venlig hilsen
Thor

Offline jalmar

• Jr. medlem
  • **
  • Activity:
    0%
  • uvidenhed blomstrer hos dem der ikke ser helheden.
    • Vis profil
Sv: Our Lady of Death's vidner
« Svar #2 Dato: December 16, 2014, 05:14:25 pm »
Citér
Thor:
Der er godt nok mange tosser til.
Mon de mennesker der finder på den slags går rundt og keder sig.

Som så vanligt det er med sekter, så starter det med, at der findes et mennesker der er mere karismatiske end gennemsnittet, lider et sådant karismatisk menneske af storhedsvandvid og/eller tørre lommesmerter og får en, for mange mennesker, ofte ødelæggende ide, som nye proselytter langsomt men sikkert bliver spundet ind i ved hjælp af et net af "troværdige løgne" af enten lederen og/eller en dedikeret proselyt - Derfor vokser sekten mere eller mindre langsomt men sikkert, til skade for de menige medlemmer der lulles i søvn da de, sædvanligvis, anbefales kun at beskæftige sig med sektens skriblerier.

Både storhedsvanviddet og de tørre lommesmerter bliver rigeligt dækket ind via lederens (eller efterfølgernes) uimodsigelige storhed (især i egne øjne, (men også i proselytternes)) og proselytternes dumhed, den form for dumhed der gør, at de velvilligt følger og betaler sekten for at få lov til at arbejde for samme sekt (NB! - den form for dumhed har intet at gøre med manglende intelligens Thor) -

Sådanne sekter findes der i hundredevis af Thor, (eller flere) af forskellig religiøs beskaffenhed, med et antal proselytter på lige fra nok ca. 13-15 mill. og nedefter til under 100.