Forfatter Emne: Underskriftsindsamling mod politikernes gæster  (Læst 614 gange)

• Gæst
Underskriftsindsamling mod politikernes gæster
« Dato: August 29, 2016, 01:58:55 pm »
Der er nogle danskere med hjertet på rette sted, som har startet en underskriftsindsamling, som er tænkt som et brev til samtlige politikere på Christiansborg.

VI VIL KUNNE LEVE I FRED FOR POLITIKERNES GÆSTER I DANMARK

Hvis du ønsker, at Danmark skal være danskernes hjem og fædreland også om én eller to generationer, bør du skrive under. Det gjorde jeg for fem minutter siden.
Ganske vist vil den politiske elite blæse os, som invasionen går ud over en lang march, men det er vigtigt at vise sin modstand. Kort sagt at blive hørt.   :thumbsup:

Man går ind her:
http://www.skrivunder.net/vi_vil_kunne_leve_i_fred_for_politikernes_gaster_i_dk

« Senest Redigeret: August 29, 2016, 02:02:40 pm af Stedfortræderen »

Offline Tigermanden

• Hyper medlem
  • Activity:
    3.8%
  • Country: 00
  • Køn: Mand
  • Islam i DK? Ja tak, multikulturen længe leve!
    • Vis profil
    • DKP
Sv: Underskriftsindsamling mod politikernes gæster
« Svar #1 Dato: August 29, 2016, 02:03:47 pm »
I skal ikke skrive under på det der, det er slet ikke demokratisk. Det er meget vigtigere, at vi åbner danmark op for en masse nye medborgere, for vi mangler faktisk borgere i dette land.
Observér, dokumentér, rapportér!

Åse Dane

• Gæst
« Svar #2 Dato: August 29, 2016, 02:56:37 pm »
Stedfortræderen:
Citér
Hvis du ønsker, at Danmark skal være danskernes hjem og fædreland også om én eller to generationer, bør du skrive under. Det gjorde jeg for fem minutter siden.
Ganske vist vil den politiske elite blæse os, som invasionen går ud over en lang march, men det er vigtigt at vise sin modstand. Kort sagt
at blive hørt.

Det lyder som et fint initiativ.

Men at den politiske elite på Christiansborg nogensinde vil lytte er nok at være for optimistisk. Det er ufatteligt, hvad der kommer der indefra.
Se nu f.eks., hvad de kvidrede om i morges: Da der ikke er kommet helt så uhyggeligt mange indvandrere i år (endnu), som man kalkulerede med ved nytårstid, så er man i gang med at øremærke de "overskydende" kroner til andre formål! Altså....! Er det voksne, veluddannede mennesker, der sidder på de 175+4 pladser?

Som om der ikke kommer mange flere.
De gider åbenbart ikke at høre på Frontex-chefen Fabrice Leggeri, hvis agentur hver dag arbejder med beskyttelsen af EUs ydre grænser. Han advarer ellers igen:

"Det står klart, at migrationspresset forbliver enormt", siger han:

http://www.welt.de/politik/deutschland/article157886014/Der-Migrationsdruck-bleibt-immens.html

I juli registrerede Frontex over 2.000 personer, der krydsede grænserne til Balkanlandene alene - ulovligt.
Leggeri: "Smuglere og indvandrere finder på nye veje".

Vi ser, at der er steder, hvor den fortsatte indvandrerstrøm fortsætter. Og fortsætter. Men dem, der kunne standse det allermeste af den - de gør intet som helst.

joJO

• Gæst
« Svar #3 Dato: August 29, 2016, 04:06:19 pm »
.

Åse Dane, hjerteligt velkommen på DD, dejligt at se et nyt ansigt, og jeg vil være de første som komplimentere dig på dit fejlfrit Dansk, noget som jeg personligt aldrig vil komme i nærheden af.

Jeg håber vi kommer til at se rigtigt meget til dig og dine synspunkter.
Hvis du vil fortælle lidt om dig selv er du meget velkommen, men også de anonyme er hjerteligt velkommen.
Og flot Burka du har
God fornøjelse på DD og du får lige et like herfra.

Offline Landboen

• Hyper medlem
  • Activity:
    0.8%
  • Country: bs
    • Vis profil
« Svar #4 Dato: August 29, 2016, 04:49:04 pm »
I skal ikke skrive under på det der, det er slet ikke demokratisk. Det er meget vigtigere, at vi åbner danmark op for en masse nye medborgere, for vi mangler faktisk borgere i dette land.

Det er da netop demokrati.
Og gu mangler vi ej borgere i DK.
Vi kan ikke engang sørge ordenligt for dem der er her, vel at mærke etniske danskere!
Nye medborgere? Nej du, nye nasserøve, som går efter guldet.

Mennesker kræver ytringsfrihed som kompensation for tankefrihed, hvilken de sjældent bruger.

Søren Kierkegaard - 5. maj 1813 – 11. november 1855

Offline Carlo

• Hyper medlem
  • Activity:
    32%
  • Forkyndende og missionerende ateist og kommunist
    • Vis profil
« Svar #5 Dato: August 29, 2016, 06:34:01 pm »
Der er nogle danskere med hjertet på rette sted, som har startet en underskriftsindsamling, som er tænkt som et brev til samtlige politikere på Christiansborg.

Underskriftsindsamlinger er der ingen der interesserer sig for. Og slet ikke for underskriftsindsamlinger på internet.

Facebook vælter med underskriftindsamlinger. Især har jeg bemærket dyrevenner er aktive med det. Sådanne underskriftindsamlinger mod at kineserne spiser hunde. Sådanne underskriftsindsamlinger er 1 1/2 milliard kinesere nok ligeglade.

Men godt forsøgt, DerRudi eller hvad du nu logger ind med i dag.
Dansknationalist: Send ham til det dejlige syriske fængsel hvor der er tortur.

Offline Carlo

• Hyper medlem
  • Activity:
    32%
    • Vis profil
« Svar #6 Dato: August 29, 2016, 06:37:12 pm »
Vi ser, at der er steder, hvor den fortsatte indvandrerstrøm fortsætter. Og fortsætter. Men dem, der kunne standse det allermeste af den - de gør intet som helst.

Og hvad forestiller du dig der skulle gøres? Sænke deres både? Slæbe dem ud på åbent hav og droppe dem?

Offline Carlo

• Hyper medlem
  • Activity:
    32%
    • Vis profil
« Svar #7 Dato: August 29, 2016, 06:57:59 pm »
Og så var der den underskriftsindsamling for forbud mod Dihydrogen Monooxid, som virkeligt hittede. Man kan nå det endnu.

https://www.gopetition.com/petitions/ban-dihydrogen-oxide.html

Til den slags underskriftsindsamlinger siger vi:

Offline El_Nino

• Hyper medlem
  • Activity:
    9.4%
  • Country: dk
  • Vejen skal altid være snorlige og fremad
    • Vis profil
« Svar #8 Dato: August 29, 2016, 07:46:58 pm »

Mussimer skal yt av dette land - kriminelle som I er - og du stribet kat kunne jo gøre et godt eksempel ved at starte med at skrubbe af :aggressive: :aikido:
Tænk altid én gang til over det, før du gør det!

Offline Tigermanden

• Hyper medlem
  • Activity:
    3.8%
  • Islam i DK? Ja tak, multikulturen længe leve!
    • Vis profil
    • DKP
« Svar #9 Dato: August 29, 2016, 07:54:59 pm »
Kommer aldrig til at ske!
Observér, dokumentér, rapportér!

Offline El_Nino

• Hyper medlem
  • Activity:
    9.4%
  • Vejen skal altid være snorlige og fremad
    • Vis profil
« Svar #10 Dato: August 29, 2016, 08:02:49 pm »
Kommer aldrig til at ske!

Du kunne måske blive overrasket en dag!
Tænk altid én gang til over det, før du gør det!

Offline Trådløse-Anna

• Hyper medlem
  • Activity:
    0%
  • Køn: Kvinde
  • Tror på en fremtid uden de bl?s indblanding, :))
    • Vis profil
« Svar #11 Dato: August 30, 2016, 02:33:50 pm »
.

Åse Dane, hjerteligt velkommen på DD, dejligt at se et nyt ansigt, og jeg vil være de første som komplimentere dig på dit fejlfrit Dansk, noget som jeg personligt aldrig vil komme i nærheden af.

Hvis du vil fortælle lidt om dig selv er du meget velkommen, men også de anonyme er hjerteligt velkommen.
Og flot Burka du har

Ak Jojo, jeg tror vist ikke at `Åse´ er heeelt så ny her jeg tør vædde på at hendes antal af likes snart vil overstige antallet af indlæg, (som de øvrige nationale der pipper her)  :girl_smile:
<3 <3
Støttemedlem af brovte-banden, :)

joJO

• Gæst
« Svar #12 Dato: August 30, 2016, 04:23:07 pm »
.

Og flot Burka du har

Ak Jojo, jeg tror vist ikke at `Åse´ er heeelt så ny her jeg tør vædde på at hendes antal af likes snart vil overstige antallet af indlæg, (som de øvrige nationale der pipper her)  :girl_smile:

Haha, men der er forskel den her gang, hun plejer at være blondinen. 0)